Helmi kirppis järvenpää

missä vika

Järvenpään uusi Helmi kirppis on ihan älyttömän siisti ja avara, mut mikä ihme on kun siellä ei ole juuri paljoakaan myyjiä??? Olen käynyt siellä useasti ja löytänyt hurjan siistiä tavaraa edullisesti. Olis kiva kierrellä siellä enemmänkin, mut kun ei ole mitä katsella.... Onko joku ollut myymässä ja osais kertoa miten on mennyt??? Onko tullut vaivan palkkaa? Eurosetillä on paljon myyjiä, mut se on kyllä suht tunkkainen- olen kyllä sielläkin tehnyt löytöjä, mut en yhtä edullisesti kun helmessä.

32

6094

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myyjänä ollut

      Olin keväällä myymässä Helmi-kirpparilla ja tavara meni yllättävänkin hyvin kaupaksi. Viikon keikka kyllä kannatti. Ilmeisesti kuitenkin porukkaa jaksaa vielä käydä kiertelemässä vaikkakin myyjiä on hirvittävän, jopa yllättävän vähän. Olen kanssasi samaa mieltä, että Helmi on tosi siisti ja avara. Olen ihmetellyt missä vika, että porukka ei lähde sinne myymään. Olisi kiva pitää Järvenpäässäkin toinen kirppari, että Euroset saisi tavallaan vähän "kilpailua" mm. pöytähintoihin yms. Nyt Helmessä taisi olla joku tarjouskin, että viikon vuokralla saa 2 pöytää käyttöönsä. Kannattaa käydä kokeilemassa jos on myyntipöytää vailla.

      • vaan toimi

        Ihan sama montako pöytää saa täyttää viikon hinnalla jos ei ole ostajia.


      • myyjänä ollut
        vaan toimi kirjoitti:

        Ihan sama montako pöytää saa täyttää viikon hinnalla jos ei ole ostajia.

        Ymmärsin yllä olevassa viestissä kirjoittaneeni, että ainakin meillä tavara teki hyvin kauppansa. Onko sinulla toisenlaisia kokemuksia eli oletko ollut ko kirpparilla myymässä?


    • Ellis

      Samaa olen minäkin ihmetellyt että missä vika kun ei myyjiä riitä... Tilat on hienot ja valoisat mut harmittavan tyhjät. Olisko alkukankeutta kun tuossa ei ole koskaan kirppistä ollut? Euroset ja esim keravan oliver ovat "perinteisiä kirppispaikkoja". Olis kiva että järvenpäässäkin olis useampi hyvä kirppis kun ei aina jaksa könytä eurosettiin. Ja tuo olisi vielä lähempänäkin :) Toivottavasti syksyllä vilkastuu, itsekin ajattelin sieltä ottaa syksyllä pöydän jos pulju on vielä pysytyssä.

      • kierrätys kannattaa

        Mäkin olin keväällä myymässä Helmessä ja sain todella hyvän tilin. Ne myyjä tätit sano et siellä käy hyvin kauppa vaikka onkin tyhjiä paikkoja ja voin siis itse ainakin vakuuttaa kaupan käyvän!!!! Nyt kuulin et sieltä saa heinäkuussa taas kaksi pöytää yhen hinnalla (siis kaksipöytää maksaa kahdeksi viikoksi 55e). Mä ja mun kaveri mennään kimpassa laittaa pöydät nätiksi. Varasin muuten pöydän niitten nettisivuilta. Tulkaapa siis silloin tsekkaamaan itse paikka ja ostelemaan meitin kierrätettävää....


      • Ellis
        kierrätys kannattaa kirjoitti:

        Mäkin olin keväällä myymässä Helmessä ja sain todella hyvän tilin. Ne myyjä tätit sano et siellä käy hyvin kauppa vaikka onkin tyhjiä paikkoja ja voin siis itse ainakin vakuuttaa kaupan käyvän!!!! Nyt kuulin et sieltä saa heinäkuussa taas kaksi pöytää yhen hinnalla (siis kaksipöytää maksaa kahdeksi viikoksi 55e). Mä ja mun kaveri mennään kimpassa laittaa pöydät nätiksi. Varasin muuten pöydän niitten nettisivuilta. Tulkaapa siis silloin tsekkaamaan itse paikka ja ostelemaan meitin kierrätettävää....

        No nyt harmittaa että en oo maisemissa heinäkuussa kun tuota myytävää on kertynyt hirveästi... Täytyy yrittää elokuussa jos vielä olis hyvä tarjous pöydistä...


    • saila*

      Olen ihmetellyt samaa kuin muutkin kirjoittajat. Kirppiksen ulkoiset puitteet ovat tosi hyvät, mutta pöydät ovat tyhjillään.

      Itsellä oli pöytä 2 viikkoa heti silloin, kun kirppis avattiin. Silloin oli porukkaa tosi paljon liikkeellä ja kauppa kävi. Sain mielestäni varsin hyvän tuoton.

      Muutaman viikon jälkeen ihmeellisesti hiljeni. Olen siellä säännöllisesti käynyt ja usein tehnytkin ihan hyviä löytöjä. Harmittaa, jos kirppistoiminta loppuu. Olen samaa mieltä, että Eurosetille olisi hyvä olla kunnon kilpailija.

      • Mumppari

        Helmes on pal ilosemmat ja auttavaisemmat myyjät ku Eurosetil.
        Vaik kuulun eurosetin vakkariasiakkaisiin ni ei mul ikin ees moikata saati hymyillä.. en taida ostaa tarpeeks. Siel on useest aika ylihinnoteltui tavaroi.
        Helmest oon löytäny halval Ponille tavaraa ja 3e makso marimekon vihree unikkokangas jonka ompelin keittiöön pöytäliinaks.
        Toivottavast vaan viel etsii asiakkaitaan.
        On myös fiksu veto et helmel on vähä eri aikaan kesäsulku ku eurosil.


      • tuohon menekkiinkin
        Mumppari kirjoitti:

        Helmes on pal ilosemmat ja auttavaisemmat myyjät ku Eurosetil.
        Vaik kuulun eurosetin vakkariasiakkaisiin ni ei mul ikin ees moikata saati hymyillä.. en taida ostaa tarpeeks. Siel on useest aika ylihinnoteltui tavaroi.
        Helmest oon löytäny halval Ponille tavaraa ja 3e makso marimekon vihree unikkokangas jonka ompelin keittiöön pöytäliinaks.
        Toivottavast vaan viel etsii asiakkaitaan.
        On myös fiksu veto et helmel on vähä eri aikaan kesäsulku ku eurosil.

        vaikuttaa tavaran hinnoittelu aika paljon, ei kukaan (tai korkeintaan idiootti ) maksa enempää tavarasta jonka saa kaupasta uutena halvemmalla. itse olen ainakin moista hinnoittelua tavannut järvenpäässä. lisäksi minua ei kiinnosta vaatteissa se kuinka monta kertaa niitä on tai ei ole käytetty( mm. tekstit UUSI ja Kerran sovitettu), katson tavaran kuntoa.

        itse laitan ylimääräiset vaatteeni helmelle myyntiin heti 13. päivä.


      • ei vielä kokeillut
        tuohon menekkiinkin kirjoitti:

        vaikuttaa tavaran hinnoittelu aika paljon, ei kukaan (tai korkeintaan idiootti ) maksa enempää tavarasta jonka saa kaupasta uutena halvemmalla. itse olen ainakin moista hinnoittelua tavannut järvenpäässä. lisäksi minua ei kiinnosta vaatteissa se kuinka monta kertaa niitä on tai ei ole käytetty( mm. tekstit UUSI ja Kerran sovitettu), katson tavaran kuntoa.

        itse laitan ylimääräiset vaatteeni helmelle myyntiin heti 13. päivä.

        Helmi kirpparilla voi myydä itsekin paikanpäällä. En nyt muista hintaa, mut jotain 5 ekee viikolla ja 15 viikonloppuna...


      • satunnainen kävijä
        ei vielä kokeillut kirjoitti:

        Helmi kirpparilla voi myydä itsekin paikanpäällä. En nyt muista hintaa, mut jotain 5 ekee viikolla ja 15 viikonloppuna...

        No nyt ei tarvii etsiä löytöjä kaukaa... hyvää tavaraa halvalla. Eikä trokarit oo pesiytyneet, ainakaan vielä!!!!


      • Tosi hyvä paikka
        satunnainen kävijä kirjoitti:

        No nyt ei tarvii etsiä löytöjä kaukaa... hyvää tavaraa halvalla. Eikä trokarit oo pesiytyneet, ainakaan vielä!!!!

        Mielsin hyvä juttu et siisti ja hyvä kirppis on vielä edullinen sekä pöydän vuokraajalle että myyjälle. Löysin todella hyvää tavaraa lapsilleni : vaatetta, lelua ja urheiluvälineitä edullisesti. Menen heti ens viikolla uudelleen. Pöytävuokraaja saa elokuussa kaks pöytää yhden hinnalla ja siis kaks viikkoa saa 55 e:lla. Suosittelen ihan kympillä , tuotto on ollut hyvä :))


      • teillä
        Tosi hyvä paikka kirjoitti:

        Mielsin hyvä juttu et siisti ja hyvä kirppis on vielä edullinen sekä pöydän vuokraajalle että myyjälle. Löysin todella hyvää tavaraa lapsilleni : vaatetta, lelua ja urheiluvälineitä edullisesti. Menen heti ens viikolla uudelleen. Pöytävuokraaja saa elokuussa kaks pöytää yhden hinnalla ja siis kaks viikkoa saa 55 e:lla. Suosittelen ihan kympillä , tuotto on ollut hyvä :))

        kahvit maksaa?


      • kirppisfani
        Mumppari kirjoitti:

        Helmes on pal ilosemmat ja auttavaisemmat myyjät ku Eurosetil.
        Vaik kuulun eurosetin vakkariasiakkaisiin ni ei mul ikin ees moikata saati hymyillä.. en taida ostaa tarpeeks. Siel on useest aika ylihinnoteltui tavaroi.
        Helmest oon löytäny halval Ponille tavaraa ja 3e makso marimekon vihree unikkokangas jonka ompelin keittiöön pöytäliinaks.
        Toivottavast vaan viel etsii asiakkaitaan.
        On myös fiksu veto et helmel on vähä eri aikaan kesäsulku ku eurosil.

        Tarviitko jotain erityistä palvelua kirppiksillä?
        Must on ainakin ollu aina kiva mennä Eurolle ja kyllä mua ainakin
        moikataan.Siel on kyl melkein aina kamalasti porukkaa ni ei kai siin ehdi
        edes kaikkia tulijoita huomata. Tuskin ne kassan takana ehtii laskemaan
        minkä verran sä ostat ja ei kai niil voi olla mikään kestohymy huulilla. Oon ollu
        siel myymässäkin ja kaikki on sujunut tosi loistavasti lopputilitykseen asti.
        Voin oikeesti suositella Euroa.


      • syynäri
        Tosi hyvä paikka kirjoitti:

        Mielsin hyvä juttu et siisti ja hyvä kirppis on vielä edullinen sekä pöydän vuokraajalle että myyjälle. Löysin todella hyvää tavaraa lapsilleni : vaatetta, lelua ja urheiluvälineitä edullisesti. Menen heti ens viikolla uudelleen. Pöytävuokraaja saa elokuussa kaks pöytää yhden hinnalla ja siis kaks viikkoa saa 55 e:lla. Suosittelen ihan kympillä , tuotto on ollut hyvä :))

        Sielhän on kokoajan joku tarjous päällä.Ei kukaan tavallinen
        kirpparin pitäjä pysty myymään alea jatkuvasti.Pitää maksaa pöytävuokrista
        alvit,vuokrat,sähköt,vakuutukset,palkat ja ties vielä mitä. Onhan se tietty
        helppoo jos joku rahottaa.


      • ...
        kirppisfani kirjoitti:

        Tarviitko jotain erityistä palvelua kirppiksillä?
        Must on ainakin ollu aina kiva mennä Eurolle ja kyllä mua ainakin
        moikataan.Siel on kyl melkein aina kamalasti porukkaa ni ei kai siin ehdi
        edes kaikkia tulijoita huomata. Tuskin ne kassan takana ehtii laskemaan
        minkä verran sä ostat ja ei kai niil voi olla mikään kestohymy huulilla. Oon ollu
        siel myymässäkin ja kaikki on sujunut tosi loistavasti lopputilitykseen asti.
        Voin oikeesti suositella Euroa.

        Kahvit maksoi euron kuppi ja pulla 1.50. Sikahyvä pulla!!!!


      • ei ymmärrä
        syynäri kirjoitti:

        Sielhän on kokoajan joku tarjous päällä.Ei kukaan tavallinen
        kirpparin pitäjä pysty myymään alea jatkuvasti.Pitää maksaa pöytävuokrista
        alvit,vuokrat,sähköt,vakuutukset,palkat ja ties vielä mitä. Onhan se tietty
        helppoo jos joku rahottaa.

        Toisessa ketjussa parjataan kuinka kirpparinpitäjät ryöstävät asiakkaita kalliilla pöytävuokrilla ja täällä taas ihmetellään miksi on tarjouksia. Mun mielestä ainakin jäkimmäinen on ihan loisto juttu! En ole vielä Helmessä käynyt, mut olen menossa tsekkaamaan paikan ja aion kyllä kertoa rehellisen mielipiteeni! 55 e /2viikkoa ei kuulosta kohtuuttomalta, - se sai mut kiinnostumaan! Palataan


      • nyt on kokemusta
        ei ymmärrä kirjoitti:

        Toisessa ketjussa parjataan kuinka kirpparinpitäjät ryöstävät asiakkaita kalliilla pöytävuokrilla ja täällä taas ihmetellään miksi on tarjouksia. Mun mielestä ainakin jäkimmäinen on ihan loisto juttu! En ole vielä Helmessä käynyt, mut olen menossa tsekkaamaan paikan ja aion kyllä kertoa rehellisen mielipiteeni! 55 e /2viikkoa ei kuulosta kohtuuttomalta, - se sai mut kiinnostumaan! Palataan

        Käytin hyväkseni Helmen tarjouksen. Pöytä vuokralla nyt yhden viikon ja tuotto oli 199.50 josta oli jo vähennetty 2 viikon vuokra 55e. Jatkan ainakin viikon ja jos tavaraa riittää niin kolmannenkin. Mitään huonoa sanottavaa en paikasta keksi. Suosittelen lämpimästi kokeilemaan. Toivon todella helmen pääsevän käviöiden suosikiksi, kauempaakin kandee tulla! Itse möin pääasiassa lasten tavaraa, maton, kännykän ja keittiön tavaraa. ps.Joku voisi aloittaa uuden ketjun, joska mitään vikaa ei siis paikassa ole...


      • toi sijainti
        ... kirjoitti:

        Kahvit maksoi euron kuppi ja pulla 1.50. Sikahyvä pulla!!!!

        vielä vaikuttaa. Eurosetillä on lukiokin vieressä ja ehkä siitä menee porukkaa jotenkin ohi enemmän, kun aina on parkkipaikka täynnä ja jonoa kassalla.

        Helmeen ei pääse suoraan isolta tieltä, pitää kiertää. Ja kuinka paljon pyöräilijöitä tai jalankulkijoita kulkee sillä kävelytiellä? No, kattellaan. Ehkä yhtäkkiä tapahtuu jokin mullistava täyskäännös ja Helmessä on jono ulos asti.


      • vaikuttaa...
        toi sijainti kirjoitti:

        vielä vaikuttaa. Eurosetillä on lukiokin vieressä ja ehkä siitä menee porukkaa jotenkin ohi enemmän, kun aina on parkkipaikka täynnä ja jonoa kassalla.

        Helmeen ei pääse suoraan isolta tieltä, pitää kiertää. Ja kuinka paljon pyöräilijöitä tai jalankulkijoita kulkee sillä kävelytiellä? No, kattellaan. Ehkä yhtäkkiä tapahtuu jokin mullistava täyskäännös ja Helmessä on jono ulos asti.

        ... siihen miten usein käväisen paikassa. Euroset on kaikin puolin ok, mut niitten parkkis on aina täynnä (=liian pieni) ja jos paikan saa jonottamalla pelkään et ajan jonkun pyöräilijä paran kun pyörätie ja parkkis on melkein yhtä. Helmeen soisin lisää väkeä, on tosi tervetullut uusi paikka jäkeen. Helmes on parkkipaikat paremmat ja enemmän kuin eurolla.


      • kaikkialla Järvenpäässä
        vaikuttaa... kirjoitti:

        ... siihen miten usein käväisen paikassa. Euroset on kaikin puolin ok, mut niitten parkkis on aina täynnä (=liian pieni) ja jos paikan saa jonottamalla pelkään et ajan jonkun pyöräilijä paran kun pyörätie ja parkkis on melkein yhtä. Helmeen soisin lisää väkeä, on tosi tervetullut uusi paikka jäkeen. Helmes on parkkipaikat paremmat ja enemmän kuin eurolla.

        Jos 100 metrin käveleminen ulkona tuottaa tuskaa, niin miksi yleensä lähdet kotoa ulos?
        Miksi se auto pitää aina saada oven viereen? Laiska askeleitaan laskee.


      • Kirppisleidee
        kaikkialla Järvenpäässä kirjoitti:

        Jos 100 metrin käveleminen ulkona tuottaa tuskaa, niin miksi yleensä lähdet kotoa ulos?
        Miksi se auto pitää aina saada oven viereen? Laiska askeleitaan laskee.

        Sijainti toki vaikuttaa asiaan.Onhan tuolla euron lähellä asutustakin ihan eri
        tavalla, kuin Helmen ympärillä.
        Keskustastahan puuttuu taas kokonaan kirppis, mutta taitaa ne vuokrat tulla
        kirppisyrittäjällä vastaan siellä.Onhan sielläkin muutama suht lyhytaikainen
        yrittäjä pyörähtänyt.


    • JM

      Suosittelen lämpimästi!

      Ihan Järvenpään PARAS kirppis ikinä! Aivan ihania sisustus juttuja olen sieltä
      ostanut, joita ei muualla ole ollut tarjolla.
      Henkilökunta mukavaa ja kahvio sekä KORTTIMAKSU mahdollisuus!

      Kannattaa tutustua :)

      • KORTTIMAKSU mahdolli

        sisustus juttuja KORTTIMAKSU mahdollisuus


    • KORTTIMAKSU mahdolli

      sisustus juttuja KORTTIMAKSU mahdollisuus

    • joohhh

      parempiakin nähty!hinta taso aivan älytöntä!ihmisten pöydissä!

    • zaola

      sain eilen helmikirppiksellä hieman töykeää palvelua nuorelta myyjältä ja olen huomannut että joissain pöydissä tavara on ylihinnoiteltua, mutta yleisesti ottaen kiva paikka ja kesiä lukuunottamatta vähän tyhjiä pöytiä

      • kirppisfrikki

        Helmi kirppis tällä hetkellä lähiseudun paras.
        Myyntipaikat vaihtuvat päivittäin ja kassatytöt todella mukavia.
        Tavara vaihtuu oikeasti päivittäin..
        Paikat jo melkein täynnä.
        Suosittelen.


    • Voivoi

      Kokemukseni Helmi kirppiksestä on ollut tähän asti hyvä. Kunnes veimme mieheni kanssa sinne tavaraa tänään myytäväksi. Itse laitoin pöytää valmiiksi kun mieheni piti huolta 2- vuotiaastamme sekä 6kk ikäisestä vauvastamme. 2 vuotiaalla tuli yllättäen WC hätä ja me kaikki tiedämme että silloin on yleensä jo kiire. Myyjä/ omistaja alkoi tivaamaan kassalla 0,50€ jonka WC käynti maksaa lapseni hyppiessä tasajalkaa kintut ristissä ja 6kk roikkuessa mieheni toisessa kainalossa. Mieheni etsiessä minua silmillään lievästi hätääntyneenä ja kaivellen toisella kädellä taskujaan 50 sentin toivossa, omistaja sanoi myhäillen, että vain myyjille ja kahvilan asiakkaille WC on ilmainen. Tähän mieheni totesi että olemme molempia johon omistaja virkkasi päälle että WC on kuitenkin nyt varattu. Hyvä asiakaspalvelu on tänä päivänä kaiken Aja O ja etenkin kun kyseessä 2- vuotias, jonka nyt vaan pitäisi päästä WC:hen. Itse omistajan olisin järkännyt tuon wc käynnin tavalla tai toisella ja kysellyt sitten rahaa myöhemmin. Helmi kirppis olisi varmasti meiltä saanut sen 50senttiä WC käynnin jälkeenkin tai vaikka seuraavana päivänä. Pientä pelisilmää kiitos.

    • Anonyymi

      Tyhjennän kotiani myyntiä varten, mutta taitaa jäädä Järvenpään kirpparit väliin jos tilanteet ovat näin huonoja. No, kyllä suomessa kirppisostajat ovat vähentyneet eli raha on tiukalla ja ei osteta vaikka olisi miten halpaa.

    • Anonyymi

      Parkkipaikan pienuus on yksi merkittävä syy, monet tulisivat autolla, mutta kun ei saa paikkaa niin lähtee pois. Sääli, sillä lähipaikkakunnilta olisi tulossa paljonkin väkeä.

    • Anonyymi

      Tänään on 14.11.2019. Onko meno Järvenpään Helmi-kirpparilla piristynyt vai vieläkö siellä jokin tökkii ? Olisi kiva saada tietää kokemuksista.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      341
      3841
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1709
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      59
      1473
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1318
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1285
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1231
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1167
    Aihe