Siis kyllä kiitän ja kumarran!!! Nyt meni oscarit ihan oikeeseen ossaan!!! Peter on nähny paljo vaivaa ja sen myös huomaa!!! Sillä miehellä ei oo ainakaa kuuluisuus kilahtanu hattuu ja se on hyvä esimerkki!! Mitenköhän paljo niillä 11 oscarilla mahto tienata? mä oon ainaki kuullu et yhest oscarist saa jo aika sievoset summat ni mitenköhän sitte yhestoista...???
Ootteko muuten kuullu että niitä palkinnon jakajia lahjottiin 75 000 taalan edestä...???
Kyllä menee heikosti jos ei ilman suostu...
Mut mä oon ny ainaki veri häpi tästä!!!
********** 11 OSCARIA ***********
Suffeli (todellinen TSH-FANI)
6
739
Vastaukset
- krista
en oo mikää fani..mutkun ajattelee..11 oscarii..VAUUUUUUUUUUUUUUUUUU
- nyhvö
Ja piti sitten uusi threadi aloittaa kun ennestään on vasta 2 samasta aiheesta?
- Suffeli
Nii ja sä tulit lukee sen?!?!?
Oma on asiani mitä kirjotan!!!!
Tartteex narista joka ******** asiasta???
- Gandalf White
Oli ihan oikee juttu, että Tsh sai 11 oscaria.Se oli maailman paras trilogia.Lisää samanlaisia elokuvia!!!
- uniikki
lyhyesti ja ytimekkäästi: tsh ansaitsi ne oscarit!
- ...
Jo oli aikakin!!!
Mahtava gaala!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933451
- 1093146
- 562345
- 221912
Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61748Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201735Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111680Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein241526Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131411Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381404