Siis kyllä kiitän ja kumarran!!! Nyt meni oscarit ihan oikeeseen ossaan!!! Peter on nähny paljo vaivaa ja sen myös huomaa!!! Sillä miehellä ei oo ainakaa kuuluisuus kilahtanu hattuu ja se on hyvä esimerkki!! Mitenköhän paljo niillä 11 oscarilla mahto tienata? mä oon ainaki kuullu et yhest oscarist saa jo aika sievoset summat ni mitenköhän sitte yhestoista...???
Ootteko muuten kuullu että niitä palkinnon jakajia lahjottiin 75 000 taalan edestä...???
Kyllä menee heikosti jos ei ilman suostu...
Mut mä oon ny ainaki veri häpi tästä!!!
********** 11 OSCARIA ***********
Suffeli (todellinen TSH-FANI)
6
719
Vastaukset
- krista
en oo mikää fani..mutkun ajattelee..11 oscarii..VAUUUUUUUUUUUUUUUUUU
- nyhvö
Ja piti sitten uusi threadi aloittaa kun ennestään on vasta 2 samasta aiheesta?
- Suffeli
Nii ja sä tulit lukee sen?!?!?
Oma on asiani mitä kirjotan!!!!
Tartteex narista joka ******** asiasta???
- Gandalf White
Oli ihan oikee juttu, että Tsh sai 11 oscaria.Se oli maailman paras trilogia.Lisää samanlaisia elokuvia!!!
- uniikki
lyhyesti ja ytimekkäästi: tsh ansaitsi ne oscarit!
- ...
Jo oli aikakin!!!
Mahtava gaala!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062419
- 1061902
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee161794Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991457Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1921412Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41345- 57947
- 64946
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi125938- 76910