ois kiva tietää mitä mieltä muut on näyttelijöistä!! :) mun mielestä kaikki on onnistunu tosi hyvin...mut mun suosikki on ollu alusta asti Elijah Wood ja tokana Orlando Bloom!!! :) hyvännäkösii ja muutenki hyvii!!!
paras näytteliä??
26
1101
Vastaukset
- *emmuzka*
Mun lempi näyttelijät top 5 on:
1. Orli
2. Elijah
3. Karl Urban
4. David Wenham
5. Viggo Mortensen- *emmUzka
Oh mya goad! Mulla on ihan sma järkkä ku sullakin! :D
- hobitti
paras näyttelijä ehdottomasti Sean Astin!=)
- Moikka!!!
Moikka!!!!
Munkin mielest on Elijah Wood tosi UPEE näyttelijä!!! - Melon
Mun mielestä Orli ja Arsga on tosi mahtavii...
mun mielestä Elijah ei oikein oo niin magee kun joskus sormuksen ritareissa. David Wenham (Faramir) on IHANA!!!! - Lovegirl
Mun suosikki näyttelijä on ehdottomasti Leonardo Di Caprio.Se on tosi hyvännäkönen, tosi ihana, romanttinen, loistava näyttelijä, loistava vastanäyttelijä Kate Winsletille Titanicissa.Se on vaan niin syötävän sulonen.Jos jotenkin ihmeellisesti pääsisin naimisiin jonkun julkkiksen kanssa, se oli ehdottomasti Leonardo Di Caprio ja vaikka se on jo kolmikymppinen, se näyttää kummiski joltain 20 vuotiaalta.Oon nähnyt Titanicin miljoona kertaa, se on niin ihana ja surullinen elokuva:) * snif, snif* Voi niitä Titanicin uhri parkoja, eka pääse loistokkaalle laivalle, joka uppoaa neitsytmatkallaan.No tässä oli nyt mun kommentteja Leonardosta.Muut fanit voivat kanssa kirjotella siitä tänne.Ja vielä sen verran että mun toinen favourite näyttelijä on Kate Winslet, se on kaunis, loistava näyttelijä ja tyytyväinen sukupuolestaan:D No tässä tuli näitä mun ajatuksia näyttelijöistä.
- LdiC
Mustaki Lentsu on tosi ihana ja söpö. Sen ois pitäny esittää pääosaa Lotrissakin kun se on paras näyttelijä kun se on niin hyvän näköinen. Ja Kate Winslet ois voinu olla vaik Arwen. Mullakin käy säälix niitä kun ne siellä laivalla hukku vaan. Niin ihana laivakin mut mun mielest ne köyhät oli töykeitä kun yritti rikkoa niitä portteja ja päästä pelastusveneisiin. Ei niitä ois kaikille riittänyt ja moni jäi sit ilman kun ne niin tunkeili. Kun se Lentsukin sit kuoli lopux niin se oli musta väärin kun se on niin ihana ja en oo niin paljoa ikinä itkeny. Itken aina vieläki kun katon sitä.
- Bugly
Mun mielestä Elijah Wood on kans ihan ykkönen!!! :D Tokana kyl tulee Billy Boyd, eikä Burlando... Burlando on liian lässy. Joka tytön unelma... Hyvä kirja ja hyviä leffoja!!!
P.S. Burlando= Orlando Bloom - vanttu
minusta THS paras näyttelijä ja parhaimman nökönen on ehdottamasti ORLANDO BLOOM!!!:) Siis oikea namupala... siinä mun mielipide:)
- Kiivi
orlando bloom on ihana!!!
se on ihan paras..kyllä elijah wood ja viggokin on ihan hyvii...=)- orlando-fani*
Kaikista paras tsh näyttelijä on ORLANDO BLOOM!!!!
SE ON HYVÄNNÄKÖNEN JA KAIKKEE... ;) - Johnna Bloom
orlando-fani* kirjoitti:
Kaikista paras tsh näyttelijä on ORLANDO BLOOM!!!!
SE ON HYVÄNNÄKÖNEN JA KAIKKEE... ;)Musta Orlando on aivan älyttömän ihanan näkönen ja erittäin hyvä näyttelijä..aika vähän kokemusta..ainakin verrattuna Christopheriin (Lee=Saruman)Lee teki aivan hirveen hienon roolisuorituksen!Ja Dominig Monaghan oli aivan upee!Todella loistavaa!Mutta kyllä Orli rulaa,sillä on ihanat suklaasilmät (mun heikkous;)) ja sopi Legolaksex aivan täydellisesti!Elijah oli sopivan surkun näkönen siihen Frodon rooliin..On Elijahkin hyvä näyttelijä ja ihan cutekin..;)
Mun top-3
1.Orlando Bloom
2.Johnny Depp
3.Antonio Banderas
p.s:Kannattaa muuten käydä kattoo Once Upon A Time In Mexico!Se oli aivan UPEE! - BananaSplit
Johnna Bloom kirjoitti:
Musta Orlando on aivan älyttömän ihanan näkönen ja erittäin hyvä näyttelijä..aika vähän kokemusta..ainakin verrattuna Christopheriin (Lee=Saruman)Lee teki aivan hirveen hienon roolisuorituksen!Ja Dominig Monaghan oli aivan upee!Todella loistavaa!Mutta kyllä Orli rulaa,sillä on ihanat suklaasilmät (mun heikkous;)) ja sopi Legolaksex aivan täydellisesti!Elijah oli sopivan surkun näkönen siihen Frodon rooliin..On Elijahkin hyvä näyttelijä ja ihan cutekin..;)
Mun top-3
1.Orlando Bloom
2.Johnny Depp
3.Antonio Banderas
p.s:Kannattaa muuten käydä kattoo Once Upon A Time In Mexico!Se oli aivan UPEE!No hyh, eihän Orlando osaa ees näytellä!
Mutta Johnny Depp osaa! Siinä vasta mies! Se on todella hieno näyttelijä ja vilä hyvännäköinenkin, harvinainen yhdistelmä. ^__^
Eli mun oscarit menis kyllä sille herralle. - vivian
BananaSplit kirjoitti:
No hyh, eihän Orlando osaa ees näytellä!
Mutta Johnny Depp osaa! Siinä vasta mies! Se on todella hieno näyttelijä ja vilä hyvännäköinenkin, harvinainen yhdistelmä. ^__^
Eli mun oscarit menis kyllä sille herralle.Jos TSH:sta pitää valita, niin sillon parhaita on varmaan Billy Boyd, Viggo Mortensen ja Elijah Woodkin on hyvä... Muuten on kyllä Johnny Depp!!! Siinä on teille mies joka osaa näytellä :) Enkä kyllä ymmärrä että minkä ihmeen takia näin monen mielestä Orlando on paras!? Okei, myönnetään, että se on aikas ihanan näkönen, mut ei se kyllä osaa näytellä, ainakaan Sormuksissa! Kaikilla on silti mielipiteensä... :)
- ~fanny~
kaikki on aivan huikeita näyttelijöitä mutta paras on kylla ORLANDO BLOOM!!!!! Aluksi mä olin viggon puolel mut ei se nyt niin komee loppujen lopuksi oo... Mitään näyttelijöistä ei voi moittia sillä kaikki on niin IHANIA!!! ihan kaikki...
- Lizzy
Viggo Mortensen on vienyt totaalisesti sydämeni!!!
Perässä tulevat sitten nämä Orlandot ja Elijahit..
=) - essi
.. olivat ehdottomasti Elijah Wood, Viggo Mortensen, Sir Ian McKellen että Christopher Lee.
Myös John-Rhys Davies onnistui roolisuorituksessaaan - vaikka kantoikin 30 lisäkiloa mukanaan kuvausten ajan!
Viggo Mortensen on muutenkin lahjakas näyttelijä, mutta onnistui elokuvissa todella uskottavasti.
Toivon vain, että näyttelijät eivät saa roolihahmosa leimaa otsaansa!- höpötti
mielestäni Miranda Otto onnistui loistavasti.
- Ikuinen TSH-fani
höpötti kirjoitti:
...mun mielest Liv Tyler,Viggo,Orlando ja....... mul menis ainakin kaks tuntia jos kirjottaisin kaikki mun lempparit,ku must ne on kaikki nii hyvii!!!!,mut kyl toi Orlando ja Viggo vei mun sydämmen ihan täysin!!!!!
- Faramirlover
höpötti kirjoitti:
Oikeassa olet! Miranda näytti niille närhenmunat!
- vivian
meinas unohtua: John Rhys-Davies oli kyllä kans aivan mahtava!!! ;)
- efeson
Paras näyttelijä ja parhaan näköinen näyttelijä taitavat kuitenkin olla hieman eri asioita. Ei kai missejäkään elokuviin sen takia revitä että ne kauneuskilpailuja voittaa.
Mutta Orlando Bloom pääsisi muuten varmaan aika pitkälle Miss Suomi mittelöissä... Perintöprinsessaksi ainakin.
Rumat ei sitten varmaan voi olla hyviä näyttelijöitä? Klonkun esittäjän mestarillinen liikehdintä on sitten varmaan huonoa näyttelemistä?- minä vaan
mä oon samaa mieltä efesonin kanssa!
kun jotkut vastaavat kysymykseen, kuka on paras näyttelijä (hyvä esimerkkivastaus on Orli), laittavat he perusteluiksi, koska se heppu on niiiin söpö ja komee ja ihana ynnä muuta, millä ei ole mitään tekemistä näyttelijäntaitojen kanssa!
(älkää nyt kukaan suuttuko mulle, tää on vaan mun mielipide :))
- Dame Edna
No kyllähän se Miranda Otto ja Elijah Wood ovat parhaat vai mitä lapset? Ja pölöimmät ovat tietenkin Liv Tyler ja Orli joten hyviä öitä teillekin ja pistäkääkin kunnolla unta pollaan, että huomenna muistatte virkkeen: MO ja EW syöttää teille päänne...Katsokaas venytätte alahuulen ensin pään ympäri ja sitten nielaisette. Niin helppoa se on!
- Prööööts
Niin elikkä Sean Bean ja Andy Serkis. Myös ehkä kirjankin lempparihahmot.
- Aragorn Fani
Mielestäni Viggo Mortensen on EHDOTTOMASTI Paras!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062449
- 1061912
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee161804Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991457Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1921432Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41375Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals133975- 57957
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi125948- 64946