Jostain syystä jo pienikin määrä alkomahoolia kehittää vahvan päänsäryn.
Itse asiassa raanavesi tekisi saman - elimistö nyt on vaan trimmattu: kaikkea kohtuudella asentoon.
Tästä kiitän pulleita, öljyttyjä ja hyvinvoivia jumalia polvet ruvella.
Kiittää fysiikkaansa
2
800
Vastaukset
- b-tapaus
Aivan ennestään tuntemattomat ihmiset saattavat olla niit kaikkein luonnikkaimpia käyttäytymisessään.
Kai niillä on sellain syntymässä saatu ominaisuus niin kuin tääkin tuntematon rouva. Jouduin kadulla vaikeuksiin tasapainoni kaa.
Niin hää autto ku omaa poikajaan niettä pääsin taas jaloilleni. On niit joukossa hyviikii ihmisii; mie sanon. - ostarin meppilas
Olen kiitollinen mestareille, jotka opiskelivat ja harjoittivat itseään Kosmisen Energian löytämisessä. He toivat tietonsa suuren yleisön tietoisuuteen.
Tämä mahdollistui oppilaiden kautta niille ihmisille, joita itsensä ja sitä kautta kanssaihmisten auttaminen kiinnostaa.
Tänään, suuressa ihmisjoukossa saatoin todeta egoni entisestään ohentuneen. Tilan nimi on tietoisuuden lisääntyminen. Olen tiellä ihmisten auttamiseksi
mestarien opastamana. Tästä olen kiitollinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682610
- 622572
- 681762
- 241587
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91440- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251086