Aivan totaalisen mahtavaa!! 11 Oscaria!!!
Mut ei tullu gaaloja katottuun, nii aattelin et ehkä joku vois kertoo mulle:
Mistä kategorioista nää palkinnot tuli?
Tiedän, et tuli parhaasta elokuvasta ja parhaasta ohjauksesta, mut mistä muista?
Olen fani (myös koko leffan, en vain Legolaksen), joten kiinnostais!
x)
Ps. Legolas rulaa! ;)
11 oscaria, mutta mistä?
10
1367
Vastaukset
- tyttö89
Mä kans tykkään ihan hirveesti elokuvasta ja kirjasta, mutta mun suosikki on ehdottomasti Legolas!! Se on vaan niin ihana!
- fjeisd
jaa et on legolas ihana.. ei mitenkä uus kommentti 89 syntyneeltä. sun pöksyt kostuttaa varmaan myös johnny depp ja brad pitt?
- asko
fjeisd kirjoitti:
jaa et on legolas ihana.. ei mitenkä uus kommentti 89 syntyneeltä. sun pöksyt kostuttaa varmaan myös johnny depp ja brad pitt?
Pitt on sille vanhus, tai ainakin tuntematon kun ei oo lotrissa.
- höpötti
fjeisd kirjoitti:
Taidat olla kateellinen...? eikä mikään ihme, sillä tottahan Johnny ja Legolas miellyttävät myös vanhempienkin katsojien silmää, mutta älä sentään aliarvioi muita.
- tyttö89
fjeisd kirjoitti:
No sitä ei kyllä kumpikaan niistä tee... Miksi en sais pitää Legolasta ihanana?
- vaavo
..tonne alaspäin noita kommentteja.. eiköhä sielt ainaki yhestä löydy noi kaikki mistä fotr oscarit voitti..
- Sam on IHQ!!!!!!
Varmaankin eniten katsotuin elokuva... Luulis ainakin. Itte en kattonu sitä mutta oon varma että siitä se ainakin sai palkinnon... KAIKKI THS FANIT ON PERHETTÄ!!!!!!!!!!!!!!!!! muistakaa se jos tuntuu yksinäiseltä..
- JDOS
Muistaakseni oscareita tuli esim.lavasteista,leikkauksista,äänistä.. jne.
Katoin Oscarit,en ole mikään suuri tsh-fani,joten en pistänyt muistiin. "Johnny Depp olisi ansainnut Oscarin!!!!" - Elfalas
TSH ansaitsi ehdottomasti KAIKKI 11 pystiään! Se oli siis niin paras!!!! Mutta mullakaan ei ole tietoa mistä ne tuli(ei jaksa olla hereillä tölläämässä telkkua). Sanon vaan että Klonkku ansaitsee Oscarin! Se on huippu!
Ja Legolas ja Aragorn JYRÄÄ! - essi
Paras elokuva
Paras ohjaus
Paras lavastus
Paras puvustus
Paras kappale
Paras tietokoneella tehty effekti
(tai joku vastaava)
Paras käsikirjoitus
Muita en enää muista, kun olin niin väsynyt gaalan katsomisen aikana, että jälkeenpäin... ilmoittelen myöhemmin, jos mieleen putkahtaa jotain uutta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062449
- 1061912
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee161804Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991457Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1921432Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41375Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals133975- 57957
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi125948- 64946