Uusien windowsin päivitysten myötä hävisi äänen toistolaite kokonaan, kaiuttimen vieressä on puneinen pallo valkealla rastilla! Kyseessä siis windows vista home premium, mitä siis tehdä asille?
Mitään äänentoistolaitetta ei ole asennettu?!
2
1043
Vastaukset
Ihan aluksi; olethan buutannut koneesi päivitysten asennuksen jälkeen? Sillä JOS ko. päivityksen mukana tuli äänikortin ajuripäivitys, on täysin normaalia että Vista "kadottaa" toistolaitteen kunnes kone on buutattu.
Mikäli äänet ovat hukassa vielää buuttauksen jälkeenkin, käy lataamassa uusimmat ajurit äänikorttisi valmistajan kotisivuilta ja asenna ne uudelleen. Jos omistat ns. "pakettikoneen", eli koneen jossa Windows ja kaikki laitteet olivat ostettaessa esiasennettuna, löydät ne ehkä helpoimmin koneesi valmistajan (HP, Acer, Fujitsu tms.) kotisivuilta. Helpointa varsinkin silloin, ellet tiedä minkä valmistajan äänikortti koneessasi on.
t. -S-- Ääni menny
Mulla ihan sama ongelma... Mulla on toi acer tietokone. Oon koittanu ladata jo joitain niitä ohjelmia minkä myötä pitäis ne äänet tulla takas, mutta ei mitää tapahtunu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1522864Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2792550Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.391544Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?381510- 1211222
- 1081163
Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee151075Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar2041053Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.319946Lasse Lehtonen on yhtä aikaa sairauslomalla ja työmatkalla
Kelan johtaja näyttää vötkyilyn mallia, otti sairaslomaa ja lähti Brysseliin sitten ryyppäämään! 😂 Kelan pääjohtaja La60922