missä voi etsintäkuulutella kauan kadoksissa ollutta ihimistä?...
Siis on..Eli etsin ja kuulutan esiin kadonneita persoonia..Tulukaa poijes piiloistanne...Ja foto olis kiva ylläri...;o)....
Onko tämä se palsta....
25
340
Vastaukset
- J.Dunbar
Et olin piilos puskas
http://www.youtube.com/watch?v=tIcR7Xkysds- MuisQuuuuu
Ja ennen kaikkea tunnen niin kovin paljon...kaikenlaista...;o)...
Huomasin senkin et aikast ihanan linkin laitoit...kiitos;o)...
pari sielua, tuntomerkit; menevät kovaa nii et varjoista jää vain haituvat jälelle.
kuvei ei oo, kamerat lakas toimimasta het ku etsin kohalle osu.
löytöpalkkio maksetaan kansainvälisellä valuutalla, hymyillä.
http://www.youtube.com/watch?v=GKtt5oeKa8w- MuisQuuuuu
Samoin, kuin unelmat ovat toteuttamista varten;o)))...
Valuutaksi myöskin käy suudelma ja halaus...mun mielesäni..ainakin..kyllä..;o)...
http://www.youtube.com/watch?v=flWP28y2cyw
reiska lähti emaliammeella herttoniemenrannasta kauan sitten. nykyisin se kylpee isosaaressa. ei suostu kuivaamaan vaikka millä palstalla huhuilisi :-)
- MuisQuuuuu
Reiska on siis erakoitunut......Elää kuin Robinsson..sen Perjantainsa kanssa;o)...
Toisaalta..reiskan valinta on ymmärrettävää näinä päivinä...;o)... MuisQuuuuu kirjoitti:
Reiska on siis erakoitunut......Elää kuin Robinsson..sen Perjantainsa kanssa;o)...
Toisaalta..reiskan valinta on ymmärrettävää näinä päivinä...;o)...reiska olisi isosaaren mineraalipitoisen kylpyveden perään.. mutta kyllä mäkin uskon että se haluaa vaan olla rauhassa :-)
- Pulis.
kielibasa kirjoitti:
reiska olisi isosaaren mineraalipitoisen kylpyveden perään.. mutta kyllä mäkin uskon että se haluaa vaan olla rauhassa :-)
onko reiska elossa? Minäkun luulin että se delas Kangasvuoren rinteeseen 10 vuotta sitten. Ennen aikaan Reiska kyllä tykkäs mieraaleista, ainakin tärpäteissä.
Pulis. kirjoitti:
onko reiska elossa? Minäkun luulin että se delas Kangasvuoren rinteeseen 10 vuotta sitten. Ennen aikaan Reiska kyllä tykkäs mieraaleista, ainakin tärpäteissä.
se on kangasvuoren jälkeen pitäny matalaa profiilia.. muutti herttoniemeen missä kypsyi andréen ja kumppaneihin. osti sitten emaliammeen ja läks :-)
Se, hyvin pitkälti. Saako laittaa juutuubilinkin? :-)
- MuisQuuuuu
tai ainaskin melkein..koska tämä on juuri se palsta..;o)...
Mä linkitän Siut..Autenttista filmiä Kollipojasta;o)...
http://www.youtube.com/watch?v=vcM9JmSbvNg
Mutta oikia tuntuu oleva)
- MuisQuuuuu
nykyisin...Mut ei se mittään..Näillä evväillä mennään, mitä on tarjolla...Mä tarjoilen Sinulle nyt jotain..hyvää...tai itseasiassa hyvin kaunista ja rauhoittavaa :o)...
http://www.youtube.com/watch?v=Ys0hBEEM2Lo&feature=related
- kestonarttu
Miehelles ja sen luonnolle et voi mitään. Panoseuraks se mulle kelpaa aina silloin tällöin ja sitä se osaa antaa. Jos tietäisit, mitä kaikkea sun selän takana tapahtuu, niin oisit ihmeissäs. ;)
- MuisQuuuuu
kerro nyt kaikki..kun kerran aloitit;o)...
- oot rotunainen
MuisQuuuuu kirjoitti:
kerro nyt kaikki..kun kerran aloitit;o)...
joka miehen unelma. Kateelliset ämmät vaa provoo! ;)
- MuisQuuuuu
oot rotunainen kirjoitti:
joka miehen unelma. Kateelliset ämmät vaa provoo! ;)
Huuhaata koko palsta;o)...
Ei näitä kannata ottaa henkilökohtaisesti..;o)...
Kiitos silti Sinulle..;o)...
En tosin tiedä olenko öllut kateissa mutta varmuus paras.
- MuisQuuuuu
olinkin huolissani...Hienoa, et olet taas kartalla...Ja varmistus on kaiken A ja O...kaikessa;o)...
MuisQuuuuu kirjoitti:
olinkin huolissani...Hienoa, et olet taas kartalla...Ja varmistus on kaiken A ja O...kaikessa;o)...
ja pysyn ainakin toistaiseksi tuolillakin:)
- Pulis.
MuisQuuuuu kirjoitti:
täältä maalta ilmottaudun rivistöön, sieluni olen myynyt jo niin moneen kertaan, että jään tänne satosfääriin leijumaan iäksi.
- MuisQuuuuu
tuputuu kirjoitti:
ja pysyn ainakin toistaiseksi tuolillakin:)
on aikas taitolaji..Varsinkin silloin, kun repee hillittömään nauruun...Toivonkin Sinulle..makiat naurut..ööh..kartallaolon kunniaksi;o)...
- MuisQuuuuu
Pulis. kirjoitti:
täältä maalta ilmottaudun rivistöön, sieluni olen myynyt jo niin moneen kertaan, että jään tänne satosfääriin leijumaan iäksi.
et kuitenkaan sulkasatoisena;o)...
Mikäs siel on killuessa..Antaa vain painovoiman hoitaa kaiken;o)...
Teit muuten upeesti kunniaa, kun ilmoittauduit..Melkeistäs sait mut niiata niksauttamaan;o)... - Pulis.
MuisQuuuuu kirjoitti:
et kuitenkaan sulkasatoisena;o)...
Mikäs siel on killuessa..Antaa vain painovoiman hoitaa kaiken;o)...
Teit muuten upeesti kunniaa, kun ilmoittauduit..Melkeistäs sait mut niiata niksauttamaan;o)...parempi olisi ollu naija naksauttamaan. Vitsi vitsi.
- MuisQuuuuu
Pulis. kirjoitti:
parempi olisi ollu naija naksauttamaan. Vitsi vitsi.
Katsotaan, joskos seuraavan kerran käyp niin haaskasti..;o)....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833805
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t322669Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä952154Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201657Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261478- 281461
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?251451Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71434Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu731408Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik111284