Aika moni kuuluu yksinäisten sydänten kerhoon. kirottuun.
Minkälainen se Adonis sitten pitäisi, noin "mummolle" olla?
Kuka lohduttaisi Lyydia?
29
206
Vastaukset
- hande
Kauniilla tekohammashymyllä ottaa Sinut huomioon.
Kutittaa rintaliivien hakasten takaa.
Suutella kuin 70- luvun diskossa, jolloin jätettiin alkkarit pois...
Sopottaa korvaan:
- Sie sittä olet jollain tavalla mulle rakas.
Laittaa jäsen tanssien jälkeen käteen.
- Tässä seison enkä muuta voi.
- Ottakkee tai jättäkkee.
(jos ei nykäskee muutaman kerran) - vieköön
kun uskalsit kysyä, niin pakko minun on rehellisesti vastata.
Ikäiseni (45-70) vuotias mies. Siisti ja hyväntuoksuinen. Sivistynyt ja ihmisrakas.
Vähään tyytyväinen ja ilahtuu jos vastaan vaatimuksiaan ja ylitänkin ne aina silloin tällöin. :)
S_S - on nyt
muita kiireitä, ei ole tavattivassa nyt eikä tulevaisuudessa. Terveisin Ulla50
- sivistynyt,
sieväsanainen.
- oikeilla
jäljillä
- sinulle :)
En usko että haluat vinoilla vaan olet samaa mieltä kanssani siitä mitä mieheltä toivomme? (Kuka sitä uskaltaa mitään Vaatia jos ei ole varma että voi tarjota vastaavaa) .
;) - vinoilua,
sinulle :) kirjoitti:
En usko että haluat vinoilla vaan olet samaa mieltä kanssani siitä mitä mieheltä toivomme? (Kuka sitä uskaltaa mitään Vaatia jos ei ole varma että voi tarjota vastaavaa) .
;);/, sen minkä sanon, sanon suoraan.
Joskus saa, ihan yltäkyllin, kerran elämässään, ainakin.
Pitemmän päälle, luonne ratkaisee, ei pituus, ei muukaan mittasuhde. - on luultavasti
vinoilua, kirjoitti:
;/, sen minkä sanon, sanon suoraan.
Joskus saa, ihan yltäkyllin, kerran elämässään, ainakin.
Pitemmän päälle, luonne ratkaisee, ei pituus, ei muukaan mittasuhde.useita, jotka toivovat partnerilta siisteyttä, sivistyneisyyttä ja sieväsanaisuutta. :)
Vastauksesi tuli vaan niin äkkiä ja omaani mukaillen ja sen takia luulin sen olevan pilailumielessä tekaistun. - tapani mukaan,
on luultavasti kirjoitti:
useita, jotka toivovat partnerilta siisteyttä, sivistyneisyyttä ja sieväsanaisuutta. :)
Vastauksesi tuli vaan niin äkkiä ja omaani mukaillen ja sen takia luulin sen olevan pilailumielessä tekaistun.lueskellut ketjua, nyt sen tosin olen tehnyt.
Olen aina saanut kärsiä näpeistäni, jotka toimivat aivojani nopeammin.
Ihan sydänverelläni sanani sovitin. - näpit
tapani mukaan, kirjoitti:
lueskellut ketjua, nyt sen tosin olen tehnyt.
Olen aina saanut kärsiä näpeistäni, jotka toimivat aivojani nopeammin.
Ihan sydänverelläni sanani sovitin.minulla kieli. :)
Sama sille kuka ekaksi ehtii, jos ajatus ja oivallus on oikea. :)
- Heikunkeikku
...jahkailija ja viikko tolkulla tuumailija. Semmonen nopsakka "no-tää-tehään-sitte-heti-eikä viidestoista-päivä"-tyyppi on mun makuun.
Elämän nautiskelija, joka huomaa ne ihanat, hyvät asiat, joita meille ihmisille on annettu nautittavaksi.
Eläinrakas.
Ei tapoihin piintynyt, vaan uskallus hypätä....
Jos on kyllin älyä ja viisautta, niin ei jää kädet ojos ihmettelemään, jos kissi oksentaa matolle tai tiskipöydän päällä on likaisia astioita. :)
Eikä mustasukkainen.
Saaressa viihtyvä saunoja.
Sanoo suoraan sen, minkä ajattelee, eikä kiäntele ja viäntele turhaan kieltään suussa. Eikä ole manipuloitavissa.
Mitähän vielä kirjottais..... no nää nyt näin aluksi.- Heikunkeikku
miljoona kirjoitti:
Kyllä kait sinä häntä, edes vähän, haluaisit voida manipuloida...
...ystävä hyvä, sinähän luet minua, kuin avointa kirjaa :))
Manipuloinnilla tarkoitin tietysti Muita ihmisiä, en minua. Heikunkeikku kirjoitti:
...ystävä hyvä, sinähän luet minua, kuin avointa kirjaa :))
Manipuloinnilla tarkoitin tietysti Muita ihmisiä, en minua.Jep, kyllä mä arvasin mitä sinä tarkoitat.
- RosaLiiin
Vaude mikä mies hän on,
jos hoksottimet ovat kohillaan,
teot ja sanat aitoja,
joka pyörii uteliaana ja rohkeana
elämänmenossa
ja jolle arkiromantiikka on iso ilo...ja niin
jos hänellä on vielä unelmia
ja uskoa niihin. Pitkä, tumma, komea, ahkera, työteliäs, iloinen, reipas, huumorintajuinen, pitkäpinnainen, taitava käsistään, rahasta ei saa olla puutetta ja ei pihistele missään kohtaa.
- olla tungosta
sellaiseen kerhoon mutta oliskohan se ihanne laitahyökkääjä:)
- jonka ÄO
on edes yli 100.
Eikä mikään pappa.- hande
Eikös se pappa olisi kuitenkin hyvä?
Yhdessä tissiä venyttelisivät ja vanhaa matoa suoremmaksi...
Eikös se kaveri ole paras, joka edustaa samaa äö:ta? hande kirjoitti:
Eikös se kaveri ole paras, joka edustaa samaa äö:ta?Minä valitsisin ehdottomasti itseäni tyhmemmän.
- Sinä
hande kirjoitti:
Eikös se kaveri ole paras, joka edustaa samaa äö:ta?luulet tietäväsi minun ÄO:ni?
- mikä ..
hande kirjoitti:
Eikös se kaveri ole paras, joka edustaa samaa äö:ta?se on?
- hande
miljoona kirjoitti:
Minä valitsisin ehdottomasti itseäni tyhmemmän.
Koko ajan häntä halveksisit...
- hande
Sinä kirjoitti:
luulet tietäväsi minun ÄO:ni?
Olet varmasti yli keskiverron...
- hande
mikä .. kirjoitti:
se on?
Se nyt vain on sellainen mittari...
hande kirjoitti:
Vain siten voisin olla varma, ettei hän pääse huijaamaan minua.
- hande
miljoona kirjoitti:
Vain siten voisin olla varma, ettei hän pääse huijaamaan minua.
Valitettavaa.
Mutta kuinka voisit kunnioittaa typerää miestä? hande kirjoitti:
Valitettavaa.
Mutta kuinka voisit kunnioittaa typerää miestä?Minun ei ole vedetty lettuun, kerran yritettiin mutta mä voitin sen kilpailun.
Ja typerä on ihan eri asia kuin minua vähän tyhmempi.hande kirjoitti:
Täsmennän, että minulla on jo mies, joka minulle kyllä kelpaa. heh heh. Ja nämä vastaukseni ovat vain huumorilla kirjoitettuja...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591184Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11860Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75795- 53634
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83613Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45552Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33537Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40501