taidan sitten vihdoinkin myöntää olevani lähes ainoa ihminen maailmassa joka ei ole nähnyt kyseisiä elokuvia.. Kirjaa aloitin lukemaan vähän ennen tarun ensimmäisen osan ilmestymistä, yritin kamppailla tylsistymistä vastaan koska mielestäni kirjassa ei ollut mitään kovin ihmeellistä. (jotkin kohdat tosin olivat aivan loistavia! loppu varsinkin)
mutta sitten ajattelin, että koska yleensä esim. romaanien pohjalta tehdyt elokuvat epäonnistuvat, niin turha mennä katsomaan kun itse kirjakin oli keskenkertainen. muiden mielipide?
Kuka EI ole nähnyt elokuvia???
11
750
Vastaukset
- ihmeen
taru sormusten herrasta??? Älä myönnä, et ole ainoa. En oo leffaa nähny vai onko niitä useampiakin saati sitten kirjaa lukenut. Saatan kyllä katsoa jahka telkkuun joskus tulevat, tai en nyt sentään!
- Sinus
Älkää kiroilko :)
*pyörtyy*
Hulluja molemmat.
- harry potter
moi!
et ole ainut tässä maailmassa joka ei ole kattonu tsh elokuvia!!!! ne on musta surkeita! valitettavasti ne tulevat kaukaana mun lemppari leffojen listassa ku en oo nähnyt niitä!.- LotR
Ei kannata mennä arvostelemaan leffoja ennen kun on edes katsonut!
- Muumipeikko
LotR kirjoitti:
Ei kannata mennä arvostelemaan leffoja ennen kun on edes katsonut!
Niinpä, "ne on musta surkeita"
"en ole nähny niitä"
Voi elämä, hyvät naurut sain. Voitko olla noin typerä? - porry hatter
Muumipeikko kirjoitti:
Niinpä, "ne on musta surkeita"
"en ole nähny niitä"
Voi elämä, hyvät naurut sain. Voitko olla noin typerä?Mitä voi odottaa henkilöltä, joka liikkuu nimimerkillä harry potter...
- eri mieltä
En ole katsonut tsh kuvia. Yleensä minun mielipiteeni on ollut se, että palkitut kuvat eivät ole koskaan katsomisen arvoisia. Ben Hur taitaa olla yksi harvoista oscarkuvista joka oli mielestäni hyvä. Titanic myös ,sekä Al Pacinon naisen tuoksu.
- ChikenBee
Kaikki eivät voi pitää samoista asioista.. Itse olin kylläkin jo ennen elokuvaversiota innostunut TSH:sta....
Mutta.. eikös se niin ole etteivät kaikki voi pitää samoista asioista - katsoja
Tekee pahan virheen jos luulee elokuvia huonoiksi sen takia että kirja tuntuu huonolta. Mielestäni kirja on keskinkertainen ja leffat parhaita mitä olen nähnyt. Jotkut tosin pitävät kirjoja parempina, mutta silloin kriteeri on yleensä se että tarinaa on muka muutettu liikaa leffoihin.
- Gorbaroth
ja se että elokuvat eivät tavoita kirjan syvyyttä, monipuolista maailmaa, henkilöhahmoja ja niin edelleen... Elokuvat nyt on Hollywood kamaa, kieltämättä ihan hyvin tehtyjä mutta kuitenkin.
Monille olisi syytä sanoa toisin päin: ei kannata missään nimessä jättää kirjaa lukematta elokuvan takia! Se on aivan omaa luokkaansa.
- essi
Siis kannattaa katsoa! Jos et pidä elokuvasta, ainahan sieltä voi lähteä kesken pois tai painaa kotona kaukosäätmestä STOP-nappulaa!!!
Suosittelen erittäin lämpimästi!
Kannattaa kuitenkin lukea kirja ensin ja mennä vasta sitten elokuviin, sillä itse olin sekaisin, koska elokuvat ja kirjat ja vähän kaikki meni sekaisin kun hyppäsin Keksi-Maan taruihin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062419
- 1061902
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee161794Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991457Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1921412Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41345- 57947
- 64946
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi125938- 76910