Tervehdys!
Haemme innokkaita avustajia lyhytelokuvan kuvauksiin elokuussa 2009. Kuvaukset ovat 4-11.8. ja kestävät (hieman rooleista riippuen) noin muutaman tunnin. Palkkoja tai muita korvauksia ei makseta, mutta kuvauspaikalla on tarjolla pientä purtavaa.
Haussa on avustajia:
Kaiken ikäisiä (täysi-ikäisiä) miehiä ja naisia Turun taidemuseoon luentovieraiksi 10.8. kuvattavaan kohtaukseen.
n. 20-40 vuotiaita miehiä ja naisia Baarin asiakkaiksi 11.8. kuvattavaan kohtaukseen.
40 miehiä ja naisia (sekä heidän lapsiaan)Juhlavieraiksi 6.8. kuvattavaan kohtaukseen. Huom! Oma juhlapuku välttämätön.
Laita kuvallinen hakemus osoitteeseen kari.ahotupa(at)dirtfilmstudios.com.
Huom! Toimithan nopeasti sillä paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.
"Liettualainen Nukketeatteri" kertoo tarinan museoharjoittelijasta, Mikaelista, joka avustaa Turun taidemuseossa uuden näyttelyn valmisteluissa. Hän törmää tehtävissään Liettuasta, ilman mitään tietoja tai nimiä saapuneeseen tauluun. Taulu on hirvittävän ruma, mutta samalla oudon kiehtova potretti n. 1600-luvun liettualaisesta kreivittärestä, taustanaan nukketeatteri. Mikael lumoutuu taulusta saman tien ja ryhtyy ottamaan selville sen alkuperästä.
Elokuvan edetessä alkaa outoja asioita tapahtua taulun ja Mikaelin ympärillä. Mikael uppoutuu yhä syvemmälle mysteeriin tutkiessaan taulua, sen korvatessa hänen apaattisen arkipäivänsä sekä suhteensa masentuneeseen ja epävakaaseen tyttöystäväänsä. Työohjaajansa estelyistä huolimatta Mikael pääsee selville taulun salaisuuksista, tässä häntä auttaa museon pääjohtaja Kjell. Kjellissä on kuitenkin jotain pahaenteistä ja mystistä...
Elokuvan tuottaa Osuuskunta Dirtstudios. Lisätietoa meistä ja elokuvasta löydät osoitteesta
www.dirtfilmstudios.com
Ystävällisin terveisin,
Kasimir Högnäs
vastaava tuottaja
358 50 554 6969
kasimir.hognas(at)dirtfilmstudios.com
www.dirtfilmstudios.com
Avustajia Turussa kuvattavaan lyhytelokuvaan
Dirtstudios
0
415
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896062KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3395387Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222717Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512625Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852871912Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051707- 1141591
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181553seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351423