Mistä saa Parkanossa

kallupisti

ystävällistä palvelua? Ainakin kirjastosta, mistä muualta?

55

5308

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asiakaspalvelu!

Kirjastossa tosi hyvän palvelun omaavia työntekijöitä! Riippuu siitä kuka on palvelussa!

• Parastako!

Ainakin kaksi työntekijää on tosi asiallisia ja osaa työnsä kiitettävästi! Kiitos heille!

• ###
        Parastako! kirjoitti:

Ainakin kaksi työntekijää on tosi asiallisia ja osaa työnsä kiitettävästi! Kiitos heille!

Olen itse saanut hyvää palvelua oikeastaan joka paikassa esim. kirjasto, K-Pekka, Hamsteri, HH... Ainut paikka jonne menen vain kilon kappaleina on Pulttisali, on sen verran kummaa touhua. Ja se paras palvelu on Kesportissa ja on aina ollut, Tapsa ja Rauno osaa hommat, en ole saanut vastaavaa palvelua ikinä missään, olen ollutkin vakiasiakas jo yli 35v. vaikka asunkin muualla, sieltä haen tavaraa jos on tarvis, viimeksi itselleni ja pojalle Baikalit soppelihintaan. KESPORT 10 !!!! :-D

• joo joo
        ### kirjoitti:

Olen itse saanut hyvää palvelua oikeastaan joka paikassa esim. kirjasto, K-Pekka, Hamsteri, HH... Ainut paikka jonne menen vain kilon kappaleina on Pulttisali, on sen verran kummaa touhua. Ja se paras palvelu on Kesportissa ja on aina ollut, Tapsa ja Rauno osaa hommat, en ole saanut vastaavaa palvelua ikinä missään, olen ollutkin vakiasiakas jo yli 35v. vaikka asunkin muualla, sieltä haen tavaraa jos on tarvis, viimeksi itselleni ja pojalle Baikalit soppelihintaan. KESPORT 10 !!!! :-D

"Pulttisalilla kummaa touhua."
        Oon laittanut saman asia merkille. :D
        Samaa mieltä myös tuosta Kesportista. Vaikka joutuisi maksamaan hieman enemmän niin, hyvästä, rennosta ja ystävällisestä palvelusta kannattaa maksaa.

Tähän olisi syytä panostaa muidenkin Parkanolaisten kauppiaiden ja yrittäjien. Parkanolaiset yrittäjät luottavat vielä 2000-luvullakin siihen että asiakkaat ostavat mistä lähempää saavat ja siksi asiakkaisiin voidaan suhtautua ylimielisesti ja väheksyvästi. Sitten kun kauppa ei käy, itketään kun parkanolaiset eivät suosi paikallisia yrittäjiä.

Ymmärrän että Parkanolaiset yrittäjät eivät voi pienten makkinoiden vuoksi kilpailla aina hinnalla, mutta silloin on panostettava johonkin muuhun, jotta asiakas kokee saavansa vastinetta rahoilleen.

• närkästynyt asiakas
        ### kirjoitti:

nyt täytyy sanoa että kesportissa ei kunnollista palvelua saa jos on uusi kasvo.
        Käsittätöntä töykeyttä. Ilmoitetetaan ettei kortti käy maksuvälineenä. (ilmeisesti summa liian pieni jotta näkisivät vaivaa) Ja käteismaksu ei kelvannut kun summasta puuttui 10senttiä. Asiakasta ei käsketä käymään ottomaatilla ja tulemaan takaisin, jos kuvitellaan henkilön vielä toisen kerran tulevan asioimaan.
        Onneksi ei ole iso vaiva jatkossa ostaa urheilu- ja eräkamppeet muilta paikkakunnilta tai netistä.

• kortit...
        ### kirjoitti:

Kyllä nykyään pitäis käydä kortit kaikkialla. Mutta eipä käy Tapsan putiikis.
        Jäi tänään ostokset tekemättä. Hain sit tavarat halpa-hallista.
        Eli ehkä joku 8 olis paikallaan.

• asiakas numero uno

yhdellä kirppiksellä.

• on

Huomion kipeetä porukkaa. Meettekö liikkeisiin näyttään itseänne et oikeen
        teille hymyiltäs ja terve ja moi ookko saanut olla terveenä ja tässä olis
        ilmainen hymymuki sinulle. Älä nyt vaan kompastu siellä ulkona,kun lähdet

• sanotaan niin
        on kirjoitti:

Huomion kipeetä porukkaa. Meettekö liikkeisiin näyttään itseänne et oikeen
        teille hymyiltäs ja terve ja moi ookko saanut olla terveenä ja tässä olis
        ilmainen hymymuki sinulle. Älä nyt vaan kompastu siellä ulkona,kun lähdet

kuuluu hymy ja kohteliaisuus. Joistakin paikoista sen saa, joistakin ei. Asiakas äänestää jaloillaan.

• hiiri77
        sanotaan niin kirjoitti:

kuuluu hymy ja kohteliaisuus. Joistakin paikoista sen saa, joistakin ei. Asiakas äänestää jaloillaan.

Club Tikistä tietenkin. Sieltä saat ihan mitä haluat.

• Nimetön!
        hiiri77 kirjoitti:

Parkanossa kaikki ihan ajattelee itteensää! Toivottavasti olet tyytyväinen ittees! Sen edestäs löydät minkä taakses jätät!

• asiakas tarkentaa

kirppiksellä käyneenä olen hämmästynyt miten myyjät jaksavat olla aina niin iloisia ja ystävällisiä. Monen olisi hyvä ottaa heistä mallia asiakaspalvelussaan.

• niinpä saakin...
        hiiri77 kirjoitti:

Sieltä saa hyvää palvelua kaikki, myös alle 18vuotiaat. Mutta onhan se hyvä että lapsillakin on joku paikka minne mennä. Nostan hattua omistajalle, että uskaltaa ottaa noin ison riskin... Ja saa sieltä varmasti mitä haluaa, paitsi että jos haluaa juotavaa saa odottaa vaikka kuinka kauan!!!

• satunnainen matkaaja

palvelua olen saanut joka paikassa, mihin olen poikennut Parkanossa käydessäni. Vai onko se vieraskoreutta, ei kai. Viime viikolla kävin pikasesti, kun on näitä eräitä velvollisuuksia.
      Olen muuttanut sieltä n. 25 vuotta sitten ja harvoin käyn. Kylä näytti erittäin siistiltä ja vehreältä, melkeinpä idylliseltä, verratttuna siihen betonilaatikkoon joskus 80-luvulla.

• suurkiitos

Erittäin hyvää palvelua saa ambulanssista... olkaa ihan mitä mieltä vaan niin paras palvelu ja apu löytyy ehdottomasti sieltä!!!!

• minäkin, on
        suurkiitos kirjoitti:

Erittäin hyvää palvelua saa ambulanssista... olkaa ihan mitä mieltä vaan niin paras palvelu ja apu löytyy ehdottomasti sieltä!!!!

asiansa osaavaa henkilökuntaa. Vaikka yks hyvä työntekijä lopettikin. No jäipä mies jolla myös homma hanskassa.

• kaikkien

parasta palvelua saa Rautiasta... Sinne ku menee, niin jo vedetään lähes punaista mattoa eteen ja kysellään kuulumisia, niin omia ja lähinaapureiden.Kaikki myyjät oikein kilpaa juoksee palveleen ja niillähän on välillä oikein kinaakin, kuka saa palvella.Siellä tuntee itsensä lähes kuninkaaksi ja herraksi ku, niin nöyristellään ja ollaan mielin kielin.Oho, taisikin päästä aikamoinen vale. Oikeinko totta ku puhutaan, niin pihaan kun ajaa, jo vain on myyjät ikkunan takana pelokkaina pällistelemässä ja toisiltaan kyselemässä kuka sinne tuli.Sellainen valitus kuuluu pihalle asti"mitä toikin ny tänne tuli, taas täällä vaikka juuri vuosi sitten kävi jne." Kauppaan mennessä, ei niitä myyjiä sitten missään näykkään, välillä ne jostain piilosta löytää, jos on tuuria...

• ihmisestä

Riippuisko kuitenkin ihmisen itsensä omasta käytöksestä ja suhtautumisesta.

Itse ainakin saan hyvää palvelua aina. Harvoin sitä vain viitsii kiinnittää huomiota kassaneidin hymyyn, ja sen kyllä tämä ko. kassaneitikin huomaa ja tätä kun jatkuu aamusta iltaan nii ei kukaa viiti sillon enää illasta turhaa piristellä. Mutta kun ite kassalla on kohtelias niin ei kukaan ole ikinä töykeillyt. Ja missä vain olenkaan kysynyt tuotteista niin aina on vastattu.

Että mutta hyvät jussit kaikille.

• !!!

Kesport on jo kehuttu ja kirjasto mutta Auto-Lahtinen ja Jorma P. , niin kauan kuin muistan Jorma on aina ollut erittäin ystävällinen ja palvelu pelannut, viimeksi eilen. J a turha täällä on kuittailla jos menee johonkin ja luulee olevansa juuri se asiakas , juuri se oikea .Ja kyllä myyjillä on välillä raskasta... Ja kai olette bonganneet K-Pekan ja HHn kesäkassat, kunhan pysyisivät kaukana bimmeri-lippa taaksepäin- hemmoista... :)

• !!!
        !!! kirjoitti:

Kesport on jo kehuttu ja kirjasto mutta Auto-Lahtinen ja Jorma P. , niin kauan kuin muistan Jorma on aina ollut erittäin ystävällinen ja palvelu pelannut, viimeksi eilen. J a turha täällä on kuittailla jos menee johonkin ja luulee olevansa juuri se asiakas , juuri se oikea .Ja kyllä myyjillä on välillä raskasta... Ja kai olette bonganneet K-Pekan ja HHn kesäkassat, kunhan pysyisivät kaukana bimmeri-lippa taaksepäin- hemmoista... :)

Mene ihmeessä Rautanettiin, siellä saat kunnon palvelua ja hinnat aivan toista maata kuin eräässä muussa vastaavassa liikkeessä Parkanossa...

• 111
        !!! kirjoitti:

Mene ihmeessä Rautanettiin, siellä saat kunnon palvelua ja hinnat aivan toista maata kuin eräässä muussa vastaavassa liikkeessä Parkanossa...

Mäkiviinikankadulla sijaitseva rengasliike ansaitsee kehut. Pojat osaa hommat ja palvelu pelaa sekä hinnat ovat soppelit. Olen ostanut ko. liikkeestä pojalle kesärenkaat ja itselleni eilen aluvannesetin, jonka hinta oli noin 40% halvempi kuin eräässä toisessa liikkeessä Parkanossa. Harmi että suvusta loppuivat renkaita tarvitsevat autot... Ja ulkonäön ei pidä antaa hämätä, minulta kavereille 9,5/10p.

• mieltä
        111 kirjoitti:

Mäkiviinikankadulla sijaitseva rengasliike ansaitsee kehut. Pojat osaa hommat ja palvelu pelaa sekä hinnat ovat soppelit. Olen ostanut ko. liikkeestä pojalle kesärenkaat ja itselleni eilen aluvannesetin, jonka hinta oli noin 40% halvempi kuin eräässä toisessa liikkeessä Parkanossa. Harmi että suvusta loppuivat renkaita tarvitsevat autot... Ja ulkonäön ei pidä antaa hämätä, minulta kavereille 9,5/10p.

Palvelu hyvää ja kaverit mukavia.Hinnat kohdallaan myös.:)Kannattaa käydä.

• turajat
        111 kirjoitti:

Tuonne rengasliikkeeseen tulimme mekin toiselta paikkakunnalta ja palvelu oli sekä nopeaa että miellyttävää. Kiitos aidosta hymystä!

• Lionman-74

mielestäni Italialainen ravintola suomalaisittain pizzeria MIRAMARI,siellä osataan palvella asiakkaita, ja sapuskat aina maistuvia ja paikka muutenkin siisti ja viihtyisä, sekä suosittu. Kokeilkaa ihmeessä.

• muuten

samaa mieltä tuosta "italialaisesta" ruokaravintolasta, mutta sen kalalammikkonsa saisivat poistaa... tulee aina niin sääli niitä kultakaloja, jotka siellä yrittää porskuttaa - ei kasvin kasvia, lämpötila tuskin kovinkaan sopiva, eli menee kyllä eläinrääkkäyksen puolelle. Itse en viitsi edes syödä siellä, kun surkuttelen niitten kalojen kohtaloa. Sanoinkin siitä kerran, mutta ei tainnut mennä jakeluun.
        Ja nyt kaikki eläintenvihaajat, saa tästä hyvän alotuksen kommenteilleen.

• naisasiakas

10-0. Siistimpi, viihtyisämpi ja myyjät eivät tunkeile naisille. Ovat kohteliata ja ystävällisiä.

• 0-10
        naisasiakas kirjoitti:

10-0. Siistimpi, viihtyisämpi ja myyjät eivät tunkeile naisille. Ovat kohteliata ja ystävällisiä.

ruan taso ja hinta... ja en mä tiä mikä blondi sinä olet, mutta itse olen 2 brunette, eikä Miramarissa kyllä kukaan koskaan ole tunkeillut.

• metallurgi

suurimmalta osin.

• lomautetut

metallurkit.

• lomautetut kirjoitti:

metallurkit.

naismyyjä kun vapaalle haen. enpähän lomautettuna ole, töitä riittää niin paljon kun ehtii tehdä.,

• sulle
        metallurgi kirjoitti:

naismyyjä kun vapaalle haen. enpähän lomautettuna ole, töitä riittää niin paljon kun ehtii tehdä.,

itse olenkin sinuun törmännyt tuolla kuntosalilla, ja täytyy sanoa että sinun vahtaamisesi vähän kyllä häiritsee... mutta hyvä jos olet löytänyt jonkun jota ulkoiluttaa, niin voinet sitten vaikka tuon tsiikailun lopettaa

• tapahtuukaan
        sulle kirjoitti:

itse olenkin sinuun törmännyt tuolla kuntosalilla, ja täytyy sanoa että sinun vahtaamisesi vähän kyllä häiritsee... mutta hyvä jos olet löytänyt jonkun jota ulkoiluttaa, niin voinet sitten vaikka tuon tsiikailun lopettaa

Sulatko katseluun?

• lähinnä
        tapahtuukaan kirjoitti:

Sulatko katseluun?

se ärstyttää, ei millään pahalla mutta et ole Brad Bitt, tai mitään sinnepäinkään, ja sitäpaitsí, eikö saililla käydä sen takia että käydään salilla, ei sen takia että katteltais/ettittäis mihiä/naisia

• lähinnä kirjoitti:

se ärstyttää, ei millään pahalla mutta et ole Brad Bitt, tai mitään sinnepäinkään, ja sitäpaitsí, eikö saililla käydä sen takia että käydään salilla, ei sen takia että katteltais/ettittäis mihiä/naisia

pelleilyä, olenpa viimeksi käynyt joskus helmikuulla pestin salilla, ja turha suuta soittaa netissä jos omaa naamaansa ei täällä uskalla julkaista.

Ja eipä siellä pahemmin naisia penkkipunnerus ja jalkakyykkypuolella näkynytkään.

Taitaa omassa naamassa sen verran vikaa olla, ettei julkaisua suomi24 palstalla kestä.

• sulle kirjoitti:

Niin ei ensimmäiseksi kannata tulla rintojaan esittelemään selkälaudassa naaman yläpuolelle kun toinen tekee pull overia. (löysä paita)

• sulle kirjoitti:

Miksi maksaa kun voi treenat ilmaiseksikin :)

• #####
        metallurgi kirjoitti:

Miksi maksaa kun voi treenat ilmaiseksikin :)

Kaksi hormooneilla päänsä tuhonnutta tappelee palstalla jossa keskustellaan Parkanon liikkeiden palvelutasosta! Menkää siihen viereisen grillin pihaan ja ottakaa kunnon matsi kuten kihniöläiset keskenään joskus aikoja sitten... Voi v...u mitä ääliöitä :-D

• ASIAKAS1
        ##### kirjoitti:

Kaksi hormooneilla päänsä tuhonnutta tappelee palstalla jossa keskustellaan Parkanon liikkeiden palvelutasosta! Menkää siihen viereisen grillin pihaan ja ottakaa kunnon matsi kuten kihniöläiset keskenään joskus aikoja sitten... Voi v...u mitä ääliöitä :-D

EGES
        KESPORT

Egesissä mukavia hymyilevia nuoria miehiä, ja Kesportissa asiantuntevaa eikä ollenkaan ahdistavaa myymistä (niinkuin esim. Lahjapaikas).

• muualta
        ##### kirjoitti:

Voi teitin juttuja! Piiri pieni pyörii.Hankkikaa elämä,jostain vähän eempää.

• djshocar

Siellä palvelu toimii 10

• "täpistyksissä"

Pikkusen söpö punapää..!

• Kokenut!

Asiakaspalvelu toimii Halpa-Hallissa erittäin hyvin! Toisaalta yksi kassaneideistä tarvii vielä apua asiakaspalvelussa! On punaposkineen kuin elämäänsä kyllästynyt! Jos tämä ei ole hänen alaansa niin voisi miettiä jotain muuta!

Asiakkaat otetaan vastaan hymyillen vaikka itsellä olisi vaikka kuinka huono päivä!

• xxxxxxxxxxxxxxx
        Kokenut! kirjoitti:

Asiakaspalvelu toimii Halpa-Hallissa erittäin hyvin! Toisaalta yksi kassaneideistä tarvii vielä apua asiakaspalvelussa! On punaposkineen kuin elämäänsä kyllästynyt! Jos tämä ei ole hänen alaansa niin voisi miettiä jotain muuta!

Asiakkaat otetaan vastaan hymyillen vaikka itsellä olisi vaikka kuinka huono päivä!

Joo Kiitos Paljon... ; ))

• silloinkin
        Kokenut! kirjoitti:

hymyillä kun asiakkaalla on huono päivä?

• Kyllästyny
        Kokenut! kirjoitti:

Joo Halpikses yks vaalee muija, oisko reilun 20 v. joka niin elämäänsä kyllästyneen näkönen, että oikeen säälittää mennä sen kassalle. =( Tottahan se on, ettei kaikista oo asiakaspalveluun, mut sit kyl kannattais vaihtaa alaa jos saa usein huonoo palautetta.

• menisit
        Kyllästyny kirjoitti:

Joo Halpikses yks vaalee muija, oisko reilun 20 v. joka niin elämäänsä kyllästyneen näkönen, että oikeen säälittää mennä sen kassalle. =( Tottahan se on, ettei kaikista oo asiakaspalveluun, mut sit kyl kannattais vaihtaa alaa jos saa usein huonoo palautetta.

sitten toiselle kassalle.Mitäs itse tykkäisit ko työstä??En kyl ihmettele jos moises hommas olis kyllästyneen näköinen, kaikenkarvaisia ihmisiä ja niiden mutinoita kuuntelet päivät pitkät.

• Kyllästyny
        menisit kirjoitti:

sitten toiselle kassalle.Mitäs itse tykkäisit ko työstä??En kyl ihmettele jos moises hommas olis kyllästyneen näköinen, kaikenkarvaisia ihmisiä ja niiden mutinoita kuuntelet päivät pitkät.

Oon ite ihan samanlaises työs, tosin toises kaupas tää Parkanos. Munki kassalla käy kaikenkarvasia asiakkaita mut noh, ammatinvalinta-kysymys... =)

• __________________________________--
        Kyllästyny kirjoitti:

en minäkään kovin iloinen olisi jos tuollainen idiootti pykää kassalle.

• :=)
        menisit kirjoitti:

Paras tapa asiakkaana saada hymy myyjältä on hymyillä itse!
        Ystävällistä palvelua tuskin saa, jos asiakas huutaa, haukkuu, syyttelee myyjää ja valittaa kaikesta...
        Eli jos haluat ystävällistä palvelua, niin käyttäydy itse kunnolla!

Hyvää kauppareissua kaikille!

• sieltä saa

parasta palvelua.

• en.....................

ole ihan samaa mieltä.Siellähän ei saa rauhassa katsella mitään,vaan heti on myyjä perässä,mistä itse en ainakaan pidä.

• köäöäk
        en..................... kirjoitti:

ole ihan samaa mieltä.Siellähän ei saa rauhassa katsella mitään,vaan heti on myyjä perässä,mistä itse en ainakaan pidä.

tajunnut sanoa että ei kiitos palvelusta ja haluan katsella rauhassa? Voi video kun on tyhmä kirjotus sulla ja näin ollen kertoo paljon myös kirjoittajasta joka ei saa suutansa auki ja kyräilee nurkissa kun perkeleen myyjä tulee koht KYSYYN tarvitaanko apua. Joskus nimittäin sinäkin sitä tarvitset.

• palvelua

Tosin Matti on jo sulkemassa liikettään, mutta todella hyvää Palvelua isolla P:eellä sai Matin asusteesta. Omistaja on jäämässä eläkkeelle, taitaa olla ollut jo melkein 30 vuotta alalla.

• saakkaan

sitä mitä isot pojat haluaisi. On kait mentävä Ikaalisiin.

• !!!!!

Parkanossa on ihan liian vähän toimintaa nuorille/lapsille jotain aktiivista urheiluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3633
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2469
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2314
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2067
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1572
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1559
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      14
      1372
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      128
      1310
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      268
      1293
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1275
    Aihe