Haluaisin tosiaan tietää, onko tämä Seksiputiikki luotettava kauppa tilata. Kenelläkään kokemuksia?
Onko Seksiputiikki luotettava nettikauppa?
6
483
Vastaukset
- luottokortilla
En ole tilannut sieltä, mutta luottokortilla tilatessa voit tehdä reklamaation, jos tilaus ei ole sitä mitä piti ja saat rahat takaisin, Luottokunta hoitaa sitten keskustelun kauppiaan kanssa. Noin kannattaa toimia aina nettikaupassa, jo se, ettei ole mahdollista tilata luottokortilla voi olla merkki siitä, että kauppa on taloudellisesti huonossa jamassa (eli tarvitsee asiakkaan rahat hankkiakseen tavarat ylipäänsä).
- Väline asiakas
Ei ole seksinettikauppoihin luottamista. Tilasin Seksipankki nimisestä kaupasta tuoteita ja kun tilauksesta ja tuotteiden maksamisesta oli kulunut 5 viikkoa laitoin heille viestin että perun kaupat kun tilaamani tuotteita ei kuulunut ja laitoin tilinumeroni. Nyt on kulunut jo yli 6 viikkoa tilauksesta ja ei ole tullut tuotteita eikä myöskään rahat tilille. Varokaa tilaamasta sieltä mitään.
- Tilannut
Ihan ok. Kaksi tilausta olen tehnyt ja molemmat tuli parin päivän sisällä tilauksesta. Luottamusta herätti että pystyi tilaamaan laskulla, tosin toisen tilauksen maksoin tilille.
- kokenut11111
epäilyttäviä tuommoiset. On mahdollista ettei ole ns. varastoa ollenkaan. Seksipankki on hyvä esimerkki. Kannattaa tilata sellaisista suurimmista ja tunnetuista. Itse olen käyttänyt seuraavia ja ennakkoon olen kaikissa maksanut.
www.keltainenruusu.fi
www.hotlips.fi
www.kaalimato.fi
www.pupujussi.com
www.antishop.fi - eivät meinaa korvata
Onko kukaan muu ostanut "pikkutuhma" nimisestä netti liikkeestä seksi välineitä, myyvät paskoja tuotteita, ostin penisrenkaan vibralla joka toimi hetken kun käynnistin ja hyytyi, sekä terskan harjoittajan ei todellakaan tee mitä lupaavat tuossa myynti ilmoituksessaan, muna menee suoraan imu aukkoon ja kääntyy mutkalle ja jos pidät laitetta terskan päässä hankalaa ja ei saa kunnon ali painetta kun vuotaa tiivisteestä, laitteen nimi pitäs olla penispumppu alle 11cm sille munille eikä mikään terskan harjoittaja koska siihen siitä ei ole, kuluttaja asiamies kertoi mulle että niitten markkinointi lupaa enempi mitä laite on, eli rahat on oikeus saada takaisin, sekä toi benis rengas kuuluu etämyynnin piiriin ostajalla on oikeus 14v kuluessa palauttaa tuote sekä saa aukaista pakkauksen ja tutustua siihen, tässä tapauksessahan tuote oli viallinen eli ei mitään epäselvää, kaikki kusetetuksi joutuneet ja laiteeseen pettyneet vaatikaa rahat takaisin niin kuin minäkin, moni ei kehtaa ruveta tappelemaan tälläisissä asioissa, pettyvät ja heittävät tavarat roskiin kun eivät osaa tai kehtaa hakea oikeutta itselleen, varokaa kyseistä firmaa Avilant Oy
- Anonyymi
Avilant 2022 ; tuotetta ei kuulu, puheluihin ei vastata, tekstiviesteihin ei vastata, sähköposteihin ei vastata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1802230- 1751851
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1701722Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1101538Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise261494- 1091250
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1671114Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c771073Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää148962Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,58955