Miten laitetaan muna pilluun?

Kekkosmies

Miten se muna oikeen uppoaa sinne pilluun kun esinahka vyöryy päästä pois ja tällöin munan pää on herkkä kosketukselle?

41

15695

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huru ukko

      laita kenkä lusikka pilluun ja lusikkaa pitkin kulli

      • make-x

        Onko kyseessä raaka, paistettu vai keitettymuna. Jos kyseessä on keitetty niin onko se kuorittu vai kuorellinen.
        Hankalin näistä vaihdo ehdoista on raaka, siihen tarvitaan pursotin jolla sisältö pursutetaan kuosret voi heittää perään.
        Paistettu taas pitää kääriä tötterölle jonka pujotellaan sormia apuna käyttäen sisään.
        Keitetty ja kuorellinen kyllä uppoaa jos on liukastetta, mutta kuorittu keitetty menee, lutmahtaa oikein sisään niin kuin siinä imua ois, eikä tuu takaisin.


    • the.

      Fuck?

    • voi voi..

      luulis että kaikki sen tietää että ei esinahka kyrvän päällä ollessa naida : D esinahkan kuuluukin olla siellä takana poissa tielä :)

    • Eisyytähuoleen

      Olet täysin normaali nuorimies. Munan pää on tarkoituksella herkkä , sen ansiosta on mahdollista tuntea nautintoa, kun kikulia liikutellaan edestakaisin liikkein pimpissä. Kokeilepa tätä joskus, saatat tykätä siitä ja löytää uuden hauskan harrastuksen.

    • Seitsemän lapsen isä

      yrität vetelää pallinmunaasi sormillas tunkea sinne pilluun-(kokemuksesta tiedän,että niitä on tavallisesti muuten kaksi) -. Työnnä se pallinmunien yläpuolella sojottava namiskukkeli, jota jotkun sanovat kulliksi ja härrskimmät peräti kyrväksi, - sinne pilluun ja het kerralla syvälle, - pohjaan saakka, juurta myöten. Sitten se namiskukkeli laukee sinne sisään, kaikki nesteet suihkuaa sinne kovalla paineella. Näin se mennee.

      • HOTORNOT

        Juu elikkäs oon neitsyt siis en ole ikinä harrastanut seksiä mutta sormitettu mua on kyllä TODELLA paljon(; siis tänään poikaystävän kanssa yritimme panna ja ei vaa pysyny sisällä. Voiko olla että oli liian iso (jotai 20cm) ja oon todella todella tiukka tyty? vai oks se vaa kokemattomuudesta vai mitä hä. OLi ärsyttävää ja tää vaivaa mua paaljo jote kertokaas


      • ----
        HOTORNOT kirjoitti:

        Juu elikkäs oon neitsyt siis en ole ikinä harrastanut seksiä mutta sormitettu mua on kyllä TODELLA paljon(; siis tänään poikaystävän kanssa yritimme panna ja ei vaa pysyny sisällä. Voiko olla että oli liian iso (jotai 20cm) ja oon todella todella tiukka tyty? vai oks se vaa kokemattomuudesta vai mitä hä. OLi ärsyttävää ja tää vaivaa mua paaljo jote kertokaas

        missä asennossa olitte kun ei pysynyt sisällä? Paniko poikakaverisi sinua vai sinä häntä? Ja oletteko molemmat kokemattomia, vai vain sinä?


      • HOTORNOT
        ---- kirjoitti:

        missä asennossa olitte kun ei pysynyt sisällä? Paniko poikakaverisi sinua vai sinä häntä? Ja oletteko molemmat kokemattomia, vai vain sinä?

        poika oli päällä ja molemmat on kokemattomia


      • isosuu
        HOTORNOT kirjoitti:

        Juu elikkäs oon neitsyt siis en ole ikinä harrastanut seksiä mutta sormitettu mua on kyllä TODELLA paljon(; siis tänään poikaystävän kanssa yritimme panna ja ei vaa pysyny sisällä. Voiko olla että oli liian iso (jotai 20cm) ja oon todella todella tiukka tyty? vai oks se vaa kokemattomuudesta vai mitä hä. OLi ärsyttävää ja tää vaivaa mua paaljo jote kertokaas

        kelään suomalaisella ei ole 20cm.ka on 13cm


      • kokemattomuuttahan
        HOTORNOT kirjoitti:

        Juu elikkäs oon neitsyt siis en ole ikinä harrastanut seksiä mutta sormitettu mua on kyllä TODELLA paljon(; siis tänään poikaystävän kanssa yritimme panna ja ei vaa pysyny sisällä. Voiko olla että oli liian iso (jotai 20cm) ja oon todella todella tiukka tyty? vai oks se vaa kokemattomuudesta vai mitä hä. OLi ärsyttävää ja tää vaivaa mua paaljo jote kertokaas

        tuo on.
        Kaikki on ihan ok, ei muuta kuin harjoitusta lisää.
        Ongelmanne johtuu sun tiukkuudesta tai/ja jännittämisestä, kumpikin "vika" korjaantuu ihan itsestään


      • Anonyymi
        HOTORNOT kirjoitti:

        Juu elikkäs oon neitsyt siis en ole ikinä harrastanut seksiä mutta sormitettu mua on kyllä TODELLA paljon(; siis tänään poikaystävän kanssa yritimme panna ja ei vaa pysyny sisällä. Voiko olla että oli liian iso (jotai 20cm) ja oon todella todella tiukka tyty? vai oks se vaa kokemattomuudesta vai mitä hä. OLi ärsyttävää ja tää vaivaa mua paaljo jote kertokaas

        Kun nainen on tosi kiimainen pillu kostuu kunnolla kyllä isokin kalu menee helposti kun seisoo kunnolla


    • itseisosisi

      jos kuiva on se voi ijäädä isosta tatista kiinnikin. koirathan jää kiinni ja se on ruman näköstä se

      • ArjaKaarina

        Ihminen ei voi jäädä nalkkiin ja koiratkin vain parittelun ajaksi. Piste.


    • Anonyymi

      Tässä tilanteessa on erittäin tärkeää muistaa että Tero ennen Esaa sisään☝️. Ja kassien kuuluukin jäädä ulos🤭

      • Anonyymi

        Ei ny hemmetti kassit kuuluu survasta kauhalla sisälle.


    • Anonyymi

      Jos kulli on veltto, työntää pillun lihakset sen ulos. Mutta kova pysyy sisässä jos sen sinne kerran on saanut.

      • Anonyymi

        Minulla se kävi niin, että kun olin saanut kullin liu´utettua tytön pilluun, annoin sen jäädä sinne tunniksi ja olimme liikkumatta päällekkäin. Kullini seisoi koko ajan. Kannattaa kokeilla! Tyttö oli neitsyt ja minullekin se oli eka kerta. Tyttö kehui jälkeenpäin, ettei sattunut yhtään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minulla se kävi niin, että kun olin saanut kullin liu´utettua tytön pilluun, annoin sen jäädä sinne tunniksi ja olimme liikkumatta päällekkäin. Kullini seisoi koko ajan. Kannattaa kokeilla! Tyttö oli neitsyt ja minullekin se oli eka kerta. Tyttö kehui jälkeenpäin, ettei sattunut yhtään.

        Ns. ranskalainen yhdyntä on juuri tätä. Kun työntää kyrvän vittuun ja liikkuu vain sen verran, että ollaan koko ajan huipulla, tai ei ehkä tarvitse liikkua ollenkaan, saatetaan kokea ihanaa tunnetta jopa enemmänkin kuin tunti, ehkä jopa kolme. Ranskalainen yhdyntä ei edes välttämättä pääty orgasmiin, vaan seksuaalinen kiihotus haihtuu vähitellen.

        Ei tarvitse edes sanoja. On kuin olisi ilman niitäkin täydessä ymmärryksessä toisen ajatuksista ja tunteista. Tuntuu kuin sulaisi yhdeksi persoonaksi toisen kanssa. Kyrvän ja vitun kautta kulkee sellainen informaatiokanava kahden persoonan välillä, jota ei voi saada aikaan millään muulla.

        Ranskalaiseen yhdyntään tarvitaan paljon aikaa. Sitä ei muutenkaan halua usein, mutta silloin, kun molemmat haluvat, se on suloinen ja täydellinen tapa viettää aikaa rakkaansa kanssa. 🌹


      • En ole koskaan sanonut, että vitun tulee olla kusinen. En ole myöskään sanonut, että sitä pitäisi levittää ja jakaa kaikille, vaan naisen oman tahdon mukaan ja vain MIELLYTTÄVILLE miehille.

        Vitun näyttäminen on samankaltainen kuin meikkaaminen. Niin kuin meikkaamisellakin, sillä tulee runsaamman ihailun kohteeksi, mutta paljon suuremmassa määrin. Meikkaamista ei tehdä vain omaa kumppania varten, vaan muitakin miellyttäviä miehiä varten. Meikkaamisen voi kokonaan jättää poiskin, jos toteuttaa samaa lajia kaunistautumista, mutta voimakkaampaa, eli sukupuolielimien avaamista.

        Vittua voi avata varsinkin saunoessa, uidessa ja mökkeillessä, mutta ihan visiitilläkin, kaikille miellyttäville miehille. Mutta epämiellyttäville ei tarvitse. Tapahtuu vain sellaista, jota nainen itse haluaa tehdä. Jos ei halua avata ja näyttää kenellekään, ei tarvitse. Enkä vaadi, yritän vain vapauttaa turhista estoista.

        Jotkin naiset ajattelevat, että vitun näyttäminen on joko kokonaan kielletty, tai voi tapahtua vain seksin yhteydessä. Eivät miehet näin ajattele. Näyttäminen on erittäin ystävällinen teko, sillä se vastaa täysin miehille evoluutiossa kehittynyttä halua ihailla naisen sukupuolielimiä.

        Mies siis tulkitsee, että nainen tuntee erityistä ystävällisyyttä häntä kohtaan. Ei hän ajattele, että nainen tyrkyttäytyisi yhdyntään. Mutta jos siis haluaa olla miehelle erittäin ystävällinen, siihen ei ole varmempaa kanavaa kuin sukupuolielimien hyvin rauhallinen levittäminen. Minusta juuri herttailu on oikea sana.

        Nainen taas näyttäessän kauneintaan saa tuntea, kuinka hän on suunnattoman ihailun kohteena. Nainen tarvitsee tätä, sillä sekin on evoluution kautta vakiintunut geeneihin.

        Naisen omasta halusta riippuu, haluaako olla yhdynnässä yhden tai useamman kanssa. Todennäköistä kuitenkin on, että hän haluaa "meikata" eli näyttää vittua useammalle miehelle, kuin olla yhdynnässä.

        Ihminen usein lähtee siitä, että mikä on sopivaa. Ei pitäisi, vaan pitäisi lähteä siitä, mikä tuottaa iloa toiselle. Kun tuottaa toiselle, tulee tuottaneeksi myös itselleen. 🌹


      • kynä.M kirjoitti:

        En ole koskaan sanonut, että vitun tulee olla kusinen. En ole myöskään sanonut, että sitä pitäisi levittää ja jakaa kaikille, vaan naisen oman tahdon mukaan ja vain MIELLYTTÄVILLE miehille.

        Vitun näyttäminen on samankaltainen kuin meikkaaminen. Niin kuin meikkaamisellakin, sillä tulee runsaamman ihailun kohteeksi, mutta paljon suuremmassa määrin. Meikkaamista ei tehdä vain omaa kumppania varten, vaan muitakin miellyttäviä miehiä varten. Meikkaamisen voi kokonaan jättää poiskin, jos toteuttaa samaa lajia kaunistautumista, mutta voimakkaampaa, eli sukupuolielimien avaamista.

        Vittua voi avata varsinkin saunoessa, uidessa ja mökkeillessä, mutta ihan visiitilläkin, kaikille miellyttäville miehille. Mutta epämiellyttäville ei tarvitse. Tapahtuu vain sellaista, jota nainen itse haluaa tehdä. Jos ei halua avata ja näyttää kenellekään, ei tarvitse. Enkä vaadi, yritän vain vapauttaa turhista estoista.

        Jotkin naiset ajattelevat, että vitun näyttäminen on joko kokonaan kielletty, tai voi tapahtua vain seksin yhteydessä. Eivät miehet näin ajattele. Näyttäminen on erittäin ystävällinen teko, sillä se vastaa täysin miehille evoluutiossa kehittynyttä halua ihailla naisen sukupuolielimiä.

        Mies siis tulkitsee, että nainen tuntee erityistä ystävällisyyttä häntä kohtaan. Ei hän ajattele, että nainen tyrkyttäytyisi yhdyntään. Mutta jos siis haluaa olla miehelle erittäin ystävällinen, siihen ei ole varmempaa kanavaa kuin sukupuolielimien hyvin rauhallinen levittäminen. Minusta juuri herttailu on oikea sana.

        Nainen taas näyttäessän kauneintaan saa tuntea, kuinka hän on suunnattoman ihailun kohteena. Nainen tarvitsee tätä, sillä sekin on evoluution kautta vakiintunut geeneihin.

        Naisen omasta halusta riippuu, haluaako olla yhdynnässä yhden tai useamman kanssa. Todennäköistä kuitenkin on, että hän haluaa "meikata" eli näyttää vittua useammalle miehelle, kuin olla yhdynnässä.

        Ihminen usein lähtee siitä, että mikä on sopivaa. Ei pitäisi, vaan pitäisi lähteä siitä, mikä tuottaa iloa toiselle. Kun tuottaa toiselle, tulee tuottaneeksi myös itselleen. 🌹

        Edellisen vastaukseni kirjoitin poikkeuksellisesti, sillä kysyjä lienee kiusantekijä, joka kovin riehuu palstalla.

        Kiusantekijä esiintyy erittäin usein, mutta koskaan hänellä ei ole mistään asiasta mitään hyvää sanottavaa. Eikä hän pyri luomaan kenenkään kanssa keskustelua. Vaikka hän kirjoittaa usein, hän toistaa ja toistaa hyvin harvoja sanoja tai ajatuksia. Useimmat palstalaiset lienevätkin tämän huomanneet ja ymmärtäneet, mistä tämä johtuu.

        Omissa kirjoituksissani olen yrittänyt mieskannalta kertoa naisille, miten miehet tuntevat ja ajattelevat eräistä asioista, ja mikä on tehokkain keino, jos haluaa olla erityisen ystävällinen. Miehelle ei mikään kerro suuremmasta ystävällisyydestä, kuin että nainen näyttää herttaisia sukupuolielimiään.

        Mainitulle kiusaajalle koko kysymyksenasettelu lienee täysin vieras. Koska hän ei koskaan ole ollut ystävällinen kenellekään, häntä tuskin kiinnostaa millä keinoin on mahdollista olla kaikkein ystävällisin.

        Normaalisti en vastaa hänelle.


      • Anonyymi

        Mikähän tässä mahtaa herättää tuollaista raivoa? Ymmärrätköhän itsekään?
        Yleensä ihmiset turvautuvat kiroiluun ja törkeään kielenkäyttöön kun eivät kykene sanoittamaan tunteitaan.


      • Anonyymi
        kynä.M kirjoitti:

        En ole koskaan sanonut, että vitun tulee olla kusinen. En ole myöskään sanonut, että sitä pitäisi levittää ja jakaa kaikille, vaan naisen oman tahdon mukaan ja vain MIELLYTTÄVILLE miehille.

        Vitun näyttäminen on samankaltainen kuin meikkaaminen. Niin kuin meikkaamisellakin, sillä tulee runsaamman ihailun kohteeksi, mutta paljon suuremmassa määrin. Meikkaamista ei tehdä vain omaa kumppania varten, vaan muitakin miellyttäviä miehiä varten. Meikkaamisen voi kokonaan jättää poiskin, jos toteuttaa samaa lajia kaunistautumista, mutta voimakkaampaa, eli sukupuolielimien avaamista.

        Vittua voi avata varsinkin saunoessa, uidessa ja mökkeillessä, mutta ihan visiitilläkin, kaikille miellyttäville miehille. Mutta epämiellyttäville ei tarvitse. Tapahtuu vain sellaista, jota nainen itse haluaa tehdä. Jos ei halua avata ja näyttää kenellekään, ei tarvitse. Enkä vaadi, yritän vain vapauttaa turhista estoista.

        Jotkin naiset ajattelevat, että vitun näyttäminen on joko kokonaan kielletty, tai voi tapahtua vain seksin yhteydessä. Eivät miehet näin ajattele. Näyttäminen on erittäin ystävällinen teko, sillä se vastaa täysin miehille evoluutiossa kehittynyttä halua ihailla naisen sukupuolielimiä.

        Mies siis tulkitsee, että nainen tuntee erityistä ystävällisyyttä häntä kohtaan. Ei hän ajattele, että nainen tyrkyttäytyisi yhdyntään. Mutta jos siis haluaa olla miehelle erittäin ystävällinen, siihen ei ole varmempaa kanavaa kuin sukupuolielimien hyvin rauhallinen levittäminen. Minusta juuri herttailu on oikea sana.

        Nainen taas näyttäessän kauneintaan saa tuntea, kuinka hän on suunnattoman ihailun kohteena. Nainen tarvitsee tätä, sillä sekin on evoluution kautta vakiintunut geeneihin.

        Naisen omasta halusta riippuu, haluaako olla yhdynnässä yhden tai useamman kanssa. Todennäköistä kuitenkin on, että hän haluaa "meikata" eli näyttää vittua useammalle miehelle, kuin olla yhdynnässä.

        Ihminen usein lähtee siitä, että mikä on sopivaa. Ei pitäisi, vaan pitäisi lähteä siitä, mikä tuottaa iloa toiselle. Kun tuottaa toiselle, tulee tuottaneeksi myös itselleen. 🌹

        Herttailu vaikuttaa 'hieman' sekoittaneen sun pään.


    • Anonyymi

      Väkisin. T. Ahmed

      • Anonyymi

        Jaahas taas joku vähä-älyinen ämmä käynyt heittää kommentinsa.


    • Anonyymi

      Jos on vaikeuksia saada sisään jos nainen ei tarpeeksi kostea tai ei liukkaria niin silloin esinahka terskan päälle. esinahka häpyhuulien väliin ja tavallaan rullataan kulli pillun sisään ilman kitkaa. Jos kuivaa terskaa koittaa saada kuivaan pilluun niin ei onnistu.

      • Anonyymi

        Kyyl


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyyl

        Samalla sitten ne pallitkin sisään.


    • Anonyymi

      Tulee astutuksen olo kun sisällä kauan paikoillaan ja antaa hiljalleen kosteutta
      kyrvästä sisään, paikoillaan, mikä asento siinä paras sitten olisikaan, ranskalaisittain

      • Anonyymi

        Vitut.


    • Anonyymi

      Kenkälusikalla.

    • Anonyymi

      Ei millään tuppikullilla kannata edes yrittää.

    • Anonyymi

      Jos pappa tulis näyttämään miten muna uppoo pilluun

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Miten se muna menee sinne pilluun?

      • Anonyymi

        Kyllä se saatana sinne uppoaa kun kunnolla runttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se saatana sinne uppoaa kun kunnolla runttaa.

        Miten ja mihin saatana voi upota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se saatana sinne uppoaa kun kunnolla runttaa.

        Minusta on kummallista kun joku haluaa sotkea raamatullisen entiteetin asiaan......voisitko kertoa miksi näin


    • Anonyymi

      iskäni tunki munan mun pimpsukkaan

    • Anonyymi

      Imutus ensin tärkeetä! Mamu painaa kakkoseenkin ja imettää lopuksi puhtaaksi ja aina iman kortsuu!

    Ketjusta on poistettu 41 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      134
      3569
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      110
      1399
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1320
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1229
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      17
      1134
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1081
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      1019
    8. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1018
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1006
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      53
      918
    Aihe