elokuva mitä olette nähneet???
Vaikeatahan se on se paras nimetä, mutta jos nyt pitäisi valita se yksi, niin mikähän se olisi??
Ite voin heittää vankkumattoman mieli piteeni.
Milos Formanin ohjaama:YKSI LENSI YLI KÄENPESÄN.
osissa mm: Jack nicholson, Danny De vito, sitten se mies joka näytteli proffa paluu tulevaisuuten sarjassa, sekä Hemmetin iso intiaani, oli mukana jossain kauhu elokuva sarjassa. (Manaaja???)
Mielestänne paras...
6
458
Vastaukset
- hara
filmissä Hiiriä ja Ihmisiä melkein pääosaa...
- poika 12wee
mä oon kattonyt kaikki taru sormosten herra elokovat ja myös manaja 2
- emie
Merkittävimpiä elokuvia elokuvan kehitykselle ja ehkä poliittisestikin ovat varmasti olleet Chaplinin elokuvat, Lucas Arts- elokuvat (mm. Star Wars) ja Häntä heiluttaa koiraa. Ehkä vaikuttavimpia henkilökohtaisesti mulle ovat olleet Mulholland Drive ja toi trilogia (TSH).
Mitä mieltä muuten olette siitä että jotkut eivät ole lukeneet osaakaan kirjoista (TSH), mutta katsovat elokuvat ja perustavat sitten kantansa pelkästään niiden pohjalle? Mielestäni pitäis ensin lukea kirjat ja sitten vasta alkaa arvostelemaan tarinaa. - veggy
emie kirjoitti:
Merkittävimpiä elokuvia elokuvan kehitykselle ja ehkä poliittisestikin ovat varmasti olleet Chaplinin elokuvat, Lucas Arts- elokuvat (mm. Star Wars) ja Häntä heiluttaa koiraa. Ehkä vaikuttavimpia henkilökohtaisesti mulle ovat olleet Mulholland Drive ja toi trilogia (TSH).
Mitä mieltä muuten olette siitä että jotkut eivät ole lukeneet osaakaan kirjoista (TSH), mutta katsovat elokuvat ja perustavat sitten kantansa pelkästään niiden pohjalle? Mielestäni pitäis ensin lukea kirjat ja sitten vasta alkaa arvostelemaan tarinaa.Asiaa puhut kyllä. Omakohtaisesti voin sanoa, että aloin lukea kirjaa vasta ensimmäisen osan nähtyäni. Hobitin olin tosin lukenut ennen elokuvia. Se sitten antoi mulle innostusta aloittaa lukemaan. Voin sanoa, että en kadu päivääkään, kun ostin sen kirjan =D
Mutta takaisin aiheeseen -->
Paras elokuva(t) on tietysti tämä Taru sormusten herrasta-trilogia, Amélie, Pirates of Caribbean, TR ja monta muuta... - ¤Weronica¤
No Cold Mountain oli ihan okei leffa. :) Ja Nicole Kidman,Jude Law ja Renee Zellweger rulez. Tai no ei ihan.. Mutta juu.
olise proffa siitä hassusta tulevaisuusleffasta jonka nimee en just ny muista :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude22915147Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t13210553Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy12210122Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1089351Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k539175Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump237079Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk566955Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1826517Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1736197Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri335612