tyydytys

Emma

Onko olemassa muita naisia joita kiihottaa ratsastus? Oletko koskaan noussut aasin paljaaseen selkään leveässä pitkässä hameessa ja hameen alla on vain nailon sukat, sukkanauhat eikä pikkupöksyjä? Minua kiihottaa siis aivan valtavasti kun tietää ettei kukaan näe hameeni alle ja miten rivoa tapahtuu hameeni alla....miten ihanalta tuntuu kun aasi kävelee ja miten ihanasti aasin kova paljas niska hieroo paljaitten reisieni väliä.
Olen ratsastanut Kreikassa usein kuten tuhannet muut turistit enkä usko että kukaan olisi nähnyt miten saan - eikä sen ole väliäkään koska eihän minua kukaan tunne. Kiihotun seksikkäästä pukeutumisesta.

27

10971

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anne

      haluan kertoa,että olen tyydyttänyt itseni laukkaavan ratsuni selässä usein, tosin en tarvitse siihen mitään kuvailemaasi"rekvisiittaa", vaan teen sen silloin, kun "siltä" tuntuu.

    • ratsastaja

      Hauskan jutun kehitit. Kylläpä varmasti nailonit jalassa lähtisin paljaalla aasin selällä ratsastamaan :-DDD

      • emma

        En ratsastaisi näin Suomessa mutta ulkomailla kyllä jossa kukaan ei tunne ja Lindoksessa tämä on "normaalia" sillä siellä sadat turistit ratsastelevat päivittäin aaseilla. Minusta aasilla ratsastaminen oli todella eroottista! Kiihotun sukkanauhoista ja korseteista. Ratsastaminen tuntui todella ihanalta ja olin vain yksi turisti muiden joukossa eli siellä ei ollut mitään hävettävää! Eikä kukaan nähnyt mitä minulla oli hameen alla - enhän tiedä mitä muillakaan oli!

        Olenko epänormaali? En koskaan ilkeäisi kertoa tästä tuttavilleni mutta näin netin välityksellä uskallan kun kukaan ei minua tunne:-)


      • Mä vuan
        emma kirjoitti:

        En ratsastaisi näin Suomessa mutta ulkomailla kyllä jossa kukaan ei tunne ja Lindoksessa tämä on "normaalia" sillä siellä sadat turistit ratsastelevat päivittäin aaseilla. Minusta aasilla ratsastaminen oli todella eroottista! Kiihotun sukkanauhoista ja korseteista. Ratsastaminen tuntui todella ihanalta ja olin vain yksi turisti muiden joukossa eli siellä ei ollut mitään hävettävää! Eikä kukaan nähnyt mitä minulla oli hameen alla - enhän tiedä mitä muillakaan oli!

        Olenko epänormaali? En koskaan ilkeäisi kertoa tästä tuttavilleni mutta näin netin välityksellä uskallan kun kukaan ei minua tunne:-)

        Kyllä sä voisit ratsastaa mun päälläni, vaikka en aasi ookkkaan :D


      • Berg

    • daphne

      minä kiihotun myös ratsastamisesta.....mutta kesällä ja nakuna se on parasta!

    • Jussi

      Mie voisin olla sulla aasina. Ihan totta. Voisit ratsastaa mun seläs ympäri huushollia. Hmm, kun saiskin sellaisen naisen..

      • Brunetti

        Joo tänne vaan, ratsastaja oottaa. Tulethan pian...tulethan?


    • Pukki

      Tuossa asiassa on turha yrittää salailla mitään. Ainakin jokainen normaalijärjellä varustettu mies tietää että naisten ratsastusharrastus perustuu juuri tähän orgasmiin myös hevosen selässä.Täytyy olla melkolailla kohon takana jos ei tajua miksi ratsastus on niin suosittua naisilla.Kyllä ei monellakaan siellä Kreikassa ollut enemmälti pöksyjä jalassa.

      • Muori

        En mie oo tienny. Mix kukaan ei oo aiemmin kertonut. Haluan voittaa pelkoni, nousta ihhahhaan selkään ja oppia ratsastaan! Ensin vaikka vain käynti, sitten ravia ja laukkaa...


      • Kokemus

        Varmaan erotit kyseisessä viestissä selvän epätavallisuuden. Kenties tuo nainen ei ole koskaan edes ratsastanut hevosella. Löytänyt tuon "aasi harrastuksen" omien kuvitelmiensa tyydyttämiseksi. Voit itse kokeilla ratsastaa, niin huomaat, että hevosen selässä istutaan ristiselkä painotteisesti, josta joustetaan hevosen liikkuessa. - Hevosella ratsastaessa ei tule mieleenkään seksi, miehen kanssa onkin sit eri juttu...


      • Ratsastaja
        Kokemus kirjoitti:

        Varmaan erotit kyseisessä viestissä selvän epätavallisuuden. Kenties tuo nainen ei ole koskaan edes ratsastanut hevosella. Löytänyt tuon "aasi harrastuksen" omien kuvitelmiensa tyydyttämiseksi. Voit itse kokeilla ratsastaa, niin huomaat, että hevosen selässä istutaan ristiselkä painotteisesti, josta joustetaan hevosen liikkuessa. - Hevosella ratsastaessa ei tule mieleenkään seksi, miehen kanssa onkin sit eri juttu...

        Siis kuka ratsastaisi likaisen aasin (tahi hevosen) selässä paikat paljaana?! Äly hoi, älä jätä! Ja muutenkin kyllä ovat harvassa ne naiset, jotka tyydyttävät itsensä ratsastaessa. Enemmän miesten fantasioita nämä...


      • emma
        Kokemus kirjoitti:

        Varmaan erotit kyseisessä viestissä selvän epätavallisuuden. Kenties tuo nainen ei ole koskaan edes ratsastanut hevosella. Löytänyt tuon "aasi harrastuksen" omien kuvitelmiensa tyydyttämiseksi. Voit itse kokeilla ratsastaa, niin huomaat, että hevosen selässä istutaan ristiselkä painotteisesti, josta joustetaan hevosen liikkuessa. - Hevosella ratsastaessa ei tule mieleenkään seksi, miehen kanssa onkin sit eri juttu...

        Oikein arvasit....en ole ratsastanut hevosella enkä osaakaan mutta aasilla olen ratsastanut monta kertaa.
        Ei aasilla ratsastaessa tarvitse osata "tekniikkaa" eikä joustaa vaan antaa aasin kantaa ja nauttia ratsastuksesta. En tiedä miten on hevosen selässä, on kokemusta vain aasilla ratsastamisesta.
        Kaikki osaa ratsastaa aaseilla, ei siinä mitään ratsastajalta vaadita!


      • Berg
        Ratsastaja kirjoitti:

        Siis kuka ratsastaisi likaisen aasin (tahi hevosen) selässä paikat paljaana?! Äly hoi, älä jätä! Ja muutenkin kyllä ovat harvassa ne naiset, jotka tyydyttävät itsensä ratsastaessa. Enemmän miesten fantasioita nämä...

        Satuin selailemaan eri palstoja täällä ja näin muutaman mielenkiintoisen kirjoituksen - tämä on minusta mielenkiintoinen aihe:

        Mistähän meille miehille olisi tullut tuo "fetissi" jos siinä ei olisi mitään perää? Ei kai voi olla fantasiaa ilman mitään todenperää, vai mitä? Johonkin sen täytyy perustua tai tätä fantasiaa ei voisi olla tai ei olisi koskaan ollutkaan.

        Sitten...minulla on tuhansia valokuvia kun naiset ratsastelevat alasti aasien, ponien, hevosten...selässä eli ei Emma ole ainoa. Onko aasin selkä edes likainen? Entä hevosen/ponin selkä?
        Aivot ovat meillä ihmisillä ne seksuaalisen käyttäytymisen keskipiste. Jotkut kiihottuu eri asioista kuin toiset, tämä on ihan luonnollista. Naisen clitoriksessa on 8000 hermopistettä kun miehen peniksessä on "vain" 4000 joten klitoriksen hankaaminen tuntuu naisesta hyvältä.
        Minulla on Yahoossa oma ryhmä jossa on 1200 jäsentä ja aiheena on juuri naisten eroottinen ratsastus.


      • Uros
        Ratsastaja kirjoitti:

        Siis kuka ratsastaisi likaisen aasin (tahi hevosen) selässä paikat paljaana?! Äly hoi, älä jätä! Ja muutenkin kyllä ovat harvassa ne naiset, jotka tyydyttävät itsensä ratsastaessa. Enemmän miesten fantasioita nämä...

        Naiset ne sen mielellään tekee.


      • Berg
        Uros kirjoitti:

        Naiset ne sen mielellään tekee.

        Me kaikki ihmiset olemme niin erilaisia ja meitä kiinnostaa/kiihottaa eri asiat. TIEDÄN että monelle naiselle ratsastaminen tuntuu hyvältä ja monet naiset eivät tunne mitään. Olen kirjoitellut monen naisen ja miehen kanssa tästä aiheesta.
        On selvää että kun nainen menee ratsastustunnille ja siellä treenaa hevosen hallintaa, keskittyy opettelemaan ratsastusta opettajan johdolla, ratsastaa aidatulla alueella kavereiden kanssa, ei siinä seksi tule mieleen.


      • Uros
        emma kirjoitti:

        Oikein arvasit....en ole ratsastanut hevosella enkä osaakaan mutta aasilla olen ratsastanut monta kertaa.
        Ei aasilla ratsastaessa tarvitse osata "tekniikkaa" eikä joustaa vaan antaa aasin kantaa ja nauttia ratsastuksesta. En tiedä miten on hevosen selässä, on kokemusta vain aasilla ratsastamisesta.
        Kaikki osaa ratsastaa aaseilla, ei siinä mitään ratsastajalta vaadita!

        Se on ihan yhtä helppoa hevosenkin selässä ja varmasti tuntuu vieläkin mukavammalta ison eläimen selässä.Tämän tekniikan kun oppii kyllä nopeasti.Yksi viikko harjoittelua ja vuosikausia nautintoa.


      • aasi

        että voi olla yksin kertanen ihminen .jos sä tosiaan luulet että orkku tulee naisilla noi helposti ,ni ei me sit voida ajaa pyörää tai edes kävellä. jos näin ajattelet ni mihin me teitä miehiä tarvitaan?


      • Pukki
        aasi kirjoitti:

        että voi olla yksin kertanen ihminen .jos sä tosiaan luulet että orkku tulee naisilla noi helposti ,ni ei me sit voida ajaa pyörää tai edes kävellä. jos näin ajattelet ni mihin me teitä miehiä tarvitaan?

        Saat olla varma että on ainakin yksi ihminen joka on huomattavasti yksinkertaisempi.Älä käytä monikkoa.Et sinä meitä miehiä mihinkään tarvitsekkaan.Ostamalla saa kaiken näköistä ja kokoista ajankulua.Uskon kyllä ettei sinulle orkku helposti tule.Liekö tullut vielä kertaakaan.


      • Berg
        Pukki kirjoitti:

        Saat olla varma että on ainakin yksi ihminen joka on huomattavasti yksinkertaisempi.Älä käytä monikkoa.Et sinä meitä miehiä mihinkään tarvitsekkaan.Ostamalla saa kaiken näköistä ja kokoista ajankulua.Uskon kyllä ettei sinulle orkku helposti tule.Liekö tullut vielä kertaakaan.

        Jotkut naiset eivät saa orkkuja ollenkaan rakastellessaan miehen kanssa mutta kyllä masturboimalla. Monelle tämä on paha ongelma mutta silti he pitävät rakastelusta. Voi seksiä harrastaa vaikka ei saisikaan mutta tietysti parasta olisi kun saisi. Silti mikään ei voita rakastelua miehen kanssa jos molemmat huomioivat toisensa. Masturboimalla voi helpottaa oloaan purkamalla "paineita" mutta suurempaa orgasmia se ei tuota. Näin homma toimii myös miehillä. Sama tilanne on kun ratsastaa, se tuntuu hyvältä ja antaa nautintoa mutta ei korvaa miestä. Mikäli saa orgasmin aasin selässä, ei se vastaa samaa kuin rakastelisi miehen kanssa. Olenko Emma oikeassa?

        Tällaisen yhteenvedon olen saanut Riding Cult naisilta....HUOM: olemme kaikki erilaisia ja ei kaikki jutut sovi kaikille, vai mitä?


    • kreikka

      se vasta tuntuukin hyvälle kun on aasin tai hevosen selässä alasti ja kulli lyö puolelta toiselle ratsun selkää !!! jo on kuolaimet vaahdossa!! kokeilkaa pöljät

    • tyhmiä

      vaan vanhana ratsastajana, että tää juttukin tuntuu jonkun miehen jutulta, joka luulee et ratsastus muka kiihottaa naista. Aivan PASKAPUHETTA! ensinnäkin aasin/hevosen selkä (säkä) on niin luinen, että siinä on kuulkaas kiihotus kaukana. Ja jos yrität istua sään päällä niin että se hieroo, niin homma on kuule sen verran kivuliasta, et alapääs on takuuvarmalla seuraavana päivänä turvoksissa! Sitäpaitsi tää yks hölmö tyydytti itseensä laukassa!!, kuinkahan mahtaa onnistua kun ohjatakin pitäisi ja tasapainoon pitää panostaa, kuka siinä nyt alkaa itseään räplää. Aivan sairasta kirjoittelua! Sitäpaitsi oon itsekin mennyt Lindokselle aasin selässä, tällä aasilla oli kyllä satula (niin kuin muillakin), et mitenkäs pystyit istumaan siellä niin et muka kiihotuit?? KYSYMPÄ VAAN!!

      • Berg

        Minulla on klubi Yahoossa ja ei kai tällaista fetismiä voi olla jos siinä ei olisi mitään perää? Olen sitä paitsi kirjoitellut useiden ulkomaalaisten naisten kanssa ( joilla on myös oma klubi ).
        Katsoppa sivustoa:
        www.nudehorsebackride.com

        lue edellinen komenttini. Minä uskon että sinua ei kiihota ratsastus. Kiihottaako sinua istua alasti miehen kasvojen päällä? Pidätkö rakastelusta niin että olet alla ja mies päällä vaiko itse ratsastat miehen päällä? Nämäkin on makuasioita ja muista että orgasmi lähtee itsekullakin "aivoissa".


        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=119&conference=4500000000000292&posting=22000000002596891


      • Daphne

        Ei hevosen eikä aasin selkä ole luinen. Olen ratsastanut molempien selässä ilman satulaa. Minulla on valokuviakin tästä. Aasin selkäranka tuntuu kyllä kovalta ja hyvältä mutta hevosen selkä ei ole klitorista vasten kun ratsastaa selässä mutta kun siirtyy niskaa vasten, silloin tuntuu hyvältä. Siis..miten niin kivuliasta? En ymmärrä...?


    • Mä vaa!!=)

      Ni ku on vaikka liikka tunti ni sitku mennää aina sellasta naruu pitkin ylös ni sit alkaa tuntuu alapäässä kivalt vaikos?

      • Anonyymi

        Totta kai se tuntuu kun on naru jalkovälissä ja osuu klitorikseen,ei tuossa ole mitään ihmeellistä jollekkin sevoi aiheuttaa kiihottumista,kyllä mä muistan kouluaikoina kun tytöt istuskeli jossain kaiteilla ym hajareisin niin ilmeet kyllä kertoi miltä tuntui!


    • Anonyymi

      H­e­­i! Ku­­­ts­­um­­­me sinu­t kä­­­ym­ään u­udess­­a cha­­­tis­sa! Mei­tä on yl­­i mil­­­joona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/B1j4L8

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3729
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2327
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2039
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1924
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      402
      1350
    6. 79
      1221
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      136
      1118
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1040
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      1000
    Aihe