Pussaamisen

taitolajista

Nyt olisi hyvät neuvot tarpeen. Juhannusta pukkaa. Olisiko palstoilla ketään pussaustieteen tohtoria, maisteria tai muuten vain reipasta kirje- tai noh naispuolistakin kotiopetukseen?

Eka kerta meni hankalaksi, kun ei ollut tietoa, mihin ne nenät siinä touhussa. Tokakin meni mysteeriksi, kun se riivatun tyttö ei muistanut, kumman suussa se kieli kuuluu pitää. Työnsi minun suuhuni omansa ja vielä ilman sinappia.Syö sitä sitten.

Kolmas vei 20 v ajaksi kahleisiin, niihin sormuksiksi sanottiin. Nainen vaati kirkkoon. Luulin, että hautaan siunattavaksi. Ei kuitenkaan. Mustapukuinen tivasi vain, "tahdotko" ja uhkasi elinkautisella.

Mistä sellaista voi tietää. Naaraspuolinen nokkelampana ehti rääkäisemään: "Kyllä se tahtoo" ja sitten luettiin tuomio ja käskettiin pussaamaan ihan kirkossa kaiken kansan nähden. Ei ollut mukana kirkkokäsikirjaa sellaiseen toimitukseen. Pyyhkeitä tuli, kun se vieruskaverina seisonut valitti, ettei poskelle vaan suulle se on tapana kirkossa.

8

191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MuisQuuuuu

      Minäkin onneton meinasin nuorena likkana jättää koko touhun sikseen, kun muuan suutelotaidoton tuli ja pläjäytti mua tiskirätillä suulle...Nooh..pusu se kai oli..Mut liian kostea sellainen....Hitsi vieh...se pesi mun naaman kokonaan:o/...



      Onnekseni toivuin kuitenkin tuosta tiskirättkokemuksesta....ja antauduin suutelun jalolle alttarille..;o)....




      Suudelmia ja suutelijoita on mahottoman montaa sorttia...Itse en suosi kielisuudelmia laisinkaan..Hurjan epämukavaa....Tiedä vaikkas tukehyiminen siitä seuraisi, jos sitä pitempään harrastaa:o/....

      Kaikista ihanimpia ovat hellät ja lukuisat suudelmat..pitkin päivää..elikkäs aina, kun on mahdollisuus...Toimii myös esileikkinä mainiosti...Noilla suudelmilla myöskin vahvistetaan parisuhdetta...yhteenkuuluvaisuutta...Se on hellyyttä parhaimmillaan..Toimii kassajonossa, hississä, parkkipaikalla...ihan missä vain;o)...

      Ja onhan se niinkin, että rakastelu ilman suudelmia on kuin lahja ilman lahjapaperia...;o)....


      Suutelu on tosiih helppoa...varsinkin silloin, kun suutelukumppanina on SE JOKA VIE JALAT ALTA PELKÄLLÄ KATSEELLAAN...Elikkäst...Ei siinä mitään opettelua tarvita...Antaa vain luonnon ja kemioiden hoitaa kaiken;o)....

      Ja ei, kun soutelemaan;o)....

      • kirkkovene.

        Juhannussoudutko on tiedossa?


      • MuisQuuuuu
        kirkkovene. kirjoitti:

        Juhannussoudutko on tiedossa?

        Se, kun on niin ihanaa Jussina...myöskin;o)...


    • Mun eka kielipusu testattiin hoitopaikan veskissä. Itse olin kai 5v ja poika jokusen kuukauden vanhempi. Jostain oltiin kuultu kielipusuista ja päätettiin sit itsekin kokeilla. Me ei tiedetty miten se pitää tehdä ja molemmat työnnettiin kieli ulos suusta ja painettiin ne vastakkain. Sit tultiin yhdessä siihen tulokseen että kyllä aikuiset on sit hölmöjä....

    • päässyt tuo taito vähän ruostumaan niin kannattaa käyttää näitä opetusvideoita apuna.
      mikään ei tietysti voita kunnon mallikappaleen apua mutta noin teorian kannalta kaikki apu on tervetullutta

      http://www.youtube.com/watch?v=D5Jved9NkmY

    • Kainuun.Kukka

      mukavaa, kun vaan sattuu oikea kumppani, jota haluaa pussata.;)
      Tietty sen toisenkin pitää haluta samaa.:)

      • ON ihanaa, parasta mitä jne.;)

        Kolme hei huutoa ja paketti Juhla-Mokkaa sille joka keksi pussaamisen!


      • a-v kirjoitti:

        ON ihanaa, parasta mitä jne.;)

        Kolme hei huutoa ja paketti Juhla-Mokkaa sille joka keksi pussaamisen!

        Kuka todellakin keksi pussaamisen on se nii ihanaa ja kielisuudelmat nams)))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      202
      4810
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      279
      2942
    3. 134
      1757
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      219
      1526
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1186
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1154
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1129
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1097
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1081
    Aihe