Nyt olisi hyvät neuvot tarpeen. Juhannusta pukkaa. Olisiko palstoilla ketään pussaustieteen tohtoria, maisteria tai muuten vain reipasta kirje- tai noh naispuolistakin kotiopetukseen?
Eka kerta meni hankalaksi, kun ei ollut tietoa, mihin ne nenät siinä touhussa. Tokakin meni mysteeriksi, kun se riivatun tyttö ei muistanut, kumman suussa se kieli kuuluu pitää. Työnsi minun suuhuni omansa ja vielä ilman sinappia.Syö sitä sitten.
Kolmas vei 20 v ajaksi kahleisiin, niihin sormuksiksi sanottiin. Nainen vaati kirkkoon. Luulin, että hautaan siunattavaksi. Ei kuitenkaan. Mustapukuinen tivasi vain, "tahdotko" ja uhkasi elinkautisella.
Mistä sellaista voi tietää. Naaraspuolinen nokkelampana ehti rääkäisemään: "Kyllä se tahtoo" ja sitten luettiin tuomio ja käskettiin pussaamaan ihan kirkossa kaiken kansan nähden. Ei ollut mukana kirkkokäsikirjaa sellaiseen toimitukseen. Pyyhkeitä tuli, kun se vieruskaverina seisonut valitti, ettei poskelle vaan suulle se on tapana kirkossa.
Pussaamisen
8
222
Vastaukset
- MuisQuuuuu
Minäkin onneton meinasin nuorena likkana jättää koko touhun sikseen, kun muuan suutelotaidoton tuli ja pläjäytti mua tiskirätillä suulle...Nooh..pusu se kai oli..Mut liian kostea sellainen....Hitsi vieh...se pesi mun naaman kokonaan:o/...
Onnekseni toivuin kuitenkin tuosta tiskirättkokemuksesta....ja antauduin suutelun jalolle alttarille..;o)....
Suudelmia ja suutelijoita on mahottoman montaa sorttia...Itse en suosi kielisuudelmia laisinkaan..Hurjan epämukavaa....Tiedä vaikkas tukehyiminen siitä seuraisi, jos sitä pitempään harrastaa:o/....
Kaikista ihanimpia ovat hellät ja lukuisat suudelmat..pitkin päivää..elikkäs aina, kun on mahdollisuus...Toimii myös esileikkinä mainiosti...Noilla suudelmilla myöskin vahvistetaan parisuhdetta...yhteenkuuluvaisuutta...Se on hellyyttä parhaimmillaan..Toimii kassajonossa, hississä, parkkipaikalla...ihan missä vain;o)...
Ja onhan se niinkin, että rakastelu ilman suudelmia on kuin lahja ilman lahjapaperia...;o)....
Suutelu on tosiih helppoa...varsinkin silloin, kun suutelukumppanina on SE JOKA VIE JALAT ALTA PELKÄLLÄ KATSEELLAAN...Elikkäst...Ei siinä mitään opettelua tarvita...Antaa vain luonnon ja kemioiden hoitaa kaiken;o)....
Ja ei, kun soutelemaan;o)....- kirkkovene.
Juhannussoudutko on tiedossa?
- MuisQuuuuu
kirkkovene. kirjoitti:
Juhannussoudutko on tiedossa?
Se, kun on niin ihanaa Jussina...myöskin;o)...
Mun eka kielipusu testattiin hoitopaikan veskissä. Itse olin kai 5v ja poika jokusen kuukauden vanhempi. Jostain oltiin kuultu kielipusuista ja päätettiin sit itsekin kokeilla. Me ei tiedetty miten se pitää tehdä ja molemmat työnnettiin kieli ulos suusta ja painettiin ne vastakkain. Sit tultiin yhdessä siihen tulokseen että kyllä aikuiset on sit hölmöjä....
päässyt tuo taito vähän ruostumaan niin kannattaa käyttää näitä opetusvideoita apuna.
mikään ei tietysti voita kunnon mallikappaleen apua mutta noin teorian kannalta kaikki apu on tervetullutta
http://www.youtube.com/watch?v=D5Jved9NkmY- Kainuun.Kukka
mukavaa, kun vaan sattuu oikea kumppani, jota haluaa pussata.;)
Tietty sen toisenkin pitää haluta samaa.:)ON ihanaa, parasta mitä jne.;)
Kolme hei huutoa ja paketti Juhla-Mokkaa sille joka keksi pussaamisen!a-v kirjoitti:
ON ihanaa, parasta mitä jne.;)
Kolme hei huutoa ja paketti Juhla-Mokkaa sille joka keksi pussaamisen!Kuka todellakin keksi pussaamisen on se nii ihanaa ja kielisuudelmat nams)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823792
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t322639Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä942146Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201657Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261478- 281461
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71424Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?251401Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu701392Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik111274