Eli miten voi tehdä sivuille vanhan osataan.tk -tyylisen pop-uppien sarjan? Pitäisi tehdä eräänlainen "suojaus" eräälle sivustolle, jonne on piilotettuna muutama tärkeä tekstin pätkä. Ideana olisi siis, että jos antaa väärän salasanan, niin ruutuun tulisi jokaisen pop-upin jälkeen aina uusi ikkuna.
Mitä muita ns. "salauksia" suosittelette? Itselläni on tällä hetkellä mm. seuraavanlaisen koodin muunnelma:
function pass()
{
var word1 = document.form1.text1.value
var word2 = document.form2.text2.value
document.form1.text1.value = ""
document.form2.text2.value = ""
parent.location = word1 word2 ".html"
}
Tunnus:
Salasana:
---
Eli sivustolle eksyvän pitää kertoa "salasana", joka johtaa seuraavalle sivulle, jossa kysytään uutta salasanaa, kunnes lopulta pääsee käsiksi itse tiedostoihin.
Pop-uppien tekeminen
834703t43756
1
535
Vastaukset
Itse suosittelisin palvelinpään kofigurointia siten, että tietyt sivut ovat salasanan takana. Riippuu palvelimesta, miten tuo tehdään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.525350- 854042
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3422383Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2671952Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1171818Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain571410Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951300- 701242
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331207Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2971190