Eli miten voi tehdä sivuille vanhan osataan.tk -tyylisen pop-uppien sarjan? Pitäisi tehdä eräänlainen "suojaus" eräälle sivustolle, jonne on piilotettuna muutama tärkeä tekstin pätkä. Ideana olisi siis, että jos antaa väärän salasanan, niin ruutuun tulisi jokaisen pop-upin jälkeen aina uusi ikkuna.
Mitä muita ns. "salauksia" suosittelette? Itselläni on tällä hetkellä mm. seuraavanlaisen koodin muunnelma:
function pass()
{
var word1 = document.form1.text1.value
var word2 = document.form2.text2.value
document.form1.text1.value = ""
document.form2.text2.value = ""
parent.location = word1 word2 ".html"
}
Tunnus:
Salasana:
---
Eli sivustolle eksyvän pitää kertoa "salasana", joka johtaa seuraavalle sivulle, jossa kysytään uutta salasanaa, kunnes lopulta pääsee käsiksi itse tiedostoihin.
Pop-uppien tekeminen
834703t43756
1
548
Vastaukset
Itse suosittelisin palvelinpään kofigurointia siten, että tietyt sivut ovat salasanan takana. Riippuu palvelimesta, miten tuo tehdään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823626
- 333006
- 612985
- 102906
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351669