tossa pidettiin yks äänestys, jossa parhaaksi äänestettiin Aragorn! Mihin on kaikki Legolas ja Frodo- fanit häipyneet? Molemmat saivat vain yhden äänen! Omituista, mutta sekin yksi ääni joka annettiin Frodolle, niin tuli Elijahin silmistä!! Luulin että Legolas tai Frodo (tai Aragorn ;D) voittaisi kisan ihan varmasti! Maailma on selvästkikkin muuttunut! :D Mun lempihahmoista yksi on kyllä Frodo, pelastihan se koko Keski-maan "pahalta"!!! Eikö sitä osata arvostaa??!! Vai johtuuko se vain jostain muusta... ?
Vastaukset 7
- Dora
Et sie oo ainoa Frodo-fani. Määki oon! Ja en pelkästään sen takia, että Elijah näyttelee sitä vaan sen takia ku se on niin kiva hahmo. Kirjan ratkaiseva roolihan sillä Frodolla on.
- Johku
Pelastihan se ja pelastihan se. En tiedä, oletko lukenut kirjaa, mutta siitä saa kyllä hieman erilaisen käsityksen siitä, kuka pelasti mitä ja mistä. Miten pitkälle Frodo olisi esim. selvinnyt ilman Samia? Eikä Frodollakaan lopulta ollut voimaa vastustaa Sormusta, joten jos Klonkkua ei olisi ollut, ei Sormus olisi ikinä tullut tuhotuksi.
Omat suosikit on ehdottomasti Sam ja Gimli. Joten Legolaksesta ja Frodosta on mulle vähän turha puhuakaan... :)- it`s me
Olen kyllä lukenut kirjan, ja tiedän kyllä... mutta oon hirveesti kuullut just siitä kuinka paljon on Legolas ja Frodo- faneja! Ne taitaa ollakkin oikeasti vain Orlando ja Elijah- faneja, mutta olkoon... Joka tapauksessa, eihän kellään muullakaan ollut voimaa (siis jotka sormusta säilyttivät) vastustaa Sormusta... Eli kyllä Frodo on aika urhea kun mietitään, että hän lähti kantamaan tuollaista taakkaa (ja halusi maailmansa pelastuvan)!! Siihen ei olisi kyllä kukaan (välttämättä) pystynyt, edes Sam!
- Lirrcu
it`s me kirjoitti:
Olen kyllä lukenut kirjan, ja tiedän kyllä... mutta oon hirveesti kuullut just siitä kuinka paljon on Legolas ja Frodo- faneja! Ne taitaa ollakkin oikeasti vain Orlando ja Elijah- faneja, mutta olkoon... Joka tapauksessa, eihän kellään muullakaan ollut voimaa (siis jotka sormusta säilyttivät) vastustaa Sormusta... Eli kyllä Frodo on aika urhea kun mietitään, että hän lähti kantamaan tuollaista taakkaa (ja halusi maailmansa pelastuvan)!! Siihen ei olisi kyllä kukaan (välttämättä) pystynyt, edes Sam!
itse sain kirjasta (elokuvia en ole nähnyt) sen käsityksen, että frodo JOUTUI kiikuttamaan sen sormuksen tuhottavaksi:) Ei hän omasta tahdostaan sitä olisi lähtenut kuskaamaan, kun kerta sai sen bilbolta lahjana (vai meniköss se edes niin *unohdus*)
- Nienor
Lirrcu kirjoitti:
itse sain kirjasta (elokuvia en ole nähnyt) sen käsityksen, että frodo JOUTUI kiikuttamaan sen sormuksen tuhottavaksi:) Ei hän omasta tahdostaan sitä olisi lähtenut kuskaamaan, kun kerta sai sen bilbolta lahjana (vai meniköss se edes niin *unohdus*)
Kyllä Frodo otti tehtävän vastaan ihan vapaasta tahdostaan ja Sam lähti hänen mukaansa myöskin vapaaehtoisesti. Kyllä kumpikin teki paljon, eikä toinen olisi selvinnyt ilman toista. :)
- Dora
Oon lukenu kirjan, ja olihan tuo vähän hätäsesti kirjotettu, että Frodolla olis kaikista ratkasevin rooli. Kaikki jotka siinä oli, niin ne vaikuttaa siihen lopputulokseen. Joka ikinen henkilö. Jos yksikin otettas pois, niin ei siitä tulis mitään.
- Mellon
Öh niin,mistäköhän johtuis, enpä tiedä? Ehkäpä siitä että ihmiset on jotenki taipuvaisia aina ihailemaan suuria ja mahtavia hahmoja....? Harva ihailee pienempää ja fyysisellä tavalla heikompaa hahmoa. Minä kylläkin ihailen Frodoa ENITEN koko TSH:ssa, eli kyllä niitä sellaisiakin on... tai no, korjaus, ihailen Frodoa ja Samia eniten. Nuo kaksi ovat mielestäni koko Keski-Maan suurimmat sankarit, sillä niillä kahdella sankaruus ei ollut kuninkuutta, sotilaallisuutta eikä taistelutaitoa....se sankaruus perustui henkiseen voimaan, maalaisjärkeen ja rajattomaan ystävyyteen. Sitä arvostan minä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa1062444Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as441690- 1201238
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1411179Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.2331091Costa Rica on tympeän makuinen kahvi
Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain601033- 91982
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,55901- 63851
- 83841
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo215794- 44780
- 93759
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.44753On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79678- 59593
Onkin niin, että olet hulluna minuun
mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S30580- 58569
- 39555
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast30532