miksiköhän?

it`s me

tossa pidettiin yks äänestys, jossa parhaaksi äänestettiin Aragorn! Mihin on kaikki Legolas ja Frodo- fanit häipyneet? Molemmat saivat vain yhden äänen! Omituista, mutta sekin yksi ääni joka annettiin Frodolle, niin tuli Elijahin silmistä!! Luulin että Legolas tai Frodo (tai Aragorn ;D) voittaisi kisan ihan varmasti! Maailma on selvästkikkin muuttunut! :D Mun lempihahmoista yksi on kyllä Frodo, pelastihan se koko Keski-maan "pahalta"!!! Eikö sitä osata arvostaa??!! Vai johtuuko se vain jostain muusta... ?

7

266

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dora

Et sie oo ainoa Frodo-fani. Määki oon! Ja en pelkästään sen takia, että Elijah näyttelee sitä vaan sen takia ku se on niin kiva hahmo. Kirjan ratkaiseva roolihan sillä Frodolla on.

• Johku

Pelastihan se ja pelastihan se. En tiedä, oletko lukenut kirjaa, mutta siitä saa kyllä hieman erilaisen käsityksen siitä, kuka pelasti mitä ja mistä. Miten pitkälle Frodo olisi esim. selvinnyt ilman Samia? Eikä Frodollakaan lopulta ollut voimaa vastustaa Sormusta, joten jos Klonkkua ei olisi ollut, ei Sormus olisi ikinä tullut tuhotuksi.
      Omat suosikit on ehdottomasti Sam ja Gimli. Joten Legolaksesta ja Frodosta on mulle vähän turha puhuakaan... :)

• it`s me

Olen kyllä lukenut kirjan, ja tiedän kyllä... mutta oon hirveesti kuullut just siitä kuinka paljon on Legolas ja Frodo- faneja! Ne taitaa ollakkin oikeasti vain Orlando ja Elijah- faneja, mutta olkoon... Joka tapauksessa, eihän kellään muullakaan ollut voimaa (siis jotka sormusta säilyttivät) vastustaa Sormusta... Eli kyllä Frodo on aika urhea kun mietitään, että hän lähti kantamaan tuollaista taakkaa (ja halusi maailmansa pelastuvan)!! Siihen ei olisi kyllä kukaan (välttämättä) pystynyt, edes Sam!

• Lirrcu
        it`s me kirjoitti:

Olen kyllä lukenut kirjan, ja tiedän kyllä... mutta oon hirveesti kuullut just siitä kuinka paljon on Legolas ja Frodo- faneja! Ne taitaa ollakkin oikeasti vain Orlando ja Elijah- faneja, mutta olkoon... Joka tapauksessa, eihän kellään muullakaan ollut voimaa (siis jotka sormusta säilyttivät) vastustaa Sormusta... Eli kyllä Frodo on aika urhea kun mietitään, että hän lähti kantamaan tuollaista taakkaa (ja halusi maailmansa pelastuvan)!! Siihen ei olisi kyllä kukaan (välttämättä) pystynyt, edes Sam!

itse sain kirjasta (elokuvia en ole nähnyt) sen käsityksen, että frodo JOUTUI kiikuttamaan sen sormuksen tuhottavaksi:) Ei hän omasta tahdostaan sitä olisi lähtenut kuskaamaan, kun kerta sai sen bilbolta lahjana (vai meniköss se edes niin *unohdus*)

• Nienor
        Lirrcu kirjoitti:

itse sain kirjasta (elokuvia en ole nähnyt) sen käsityksen, että frodo JOUTUI kiikuttamaan sen sormuksen tuhottavaksi:) Ei hän omasta tahdostaan sitä olisi lähtenut kuskaamaan, kun kerta sai sen bilbolta lahjana (vai meniköss se edes niin *unohdus*)

Kyllä Frodo otti tehtävän vastaan ihan vapaasta tahdostaan ja Sam lähti hänen mukaansa myöskin vapaaehtoisesti. Kyllä kumpikin teki paljon, eikä toinen olisi selvinnyt ilman toista. :)

• Dora

Oon lukenu kirjan, ja olihan tuo vähän hätäsesti kirjotettu, että Frodolla olis kaikista ratkasevin rooli. Kaikki jotka siinä oli, niin ne vaikuttaa siihen lopputulokseen. Joka ikinen henkilö. Jos yksikin otettas pois, niin ei siitä tulis mitään.

• Mellon

Öh niin,mistäköhän johtuis, enpä tiedä? Ehkäpä siitä että ihmiset on jotenki taipuvaisia aina ihailemaan suuria ja mahtavia hahmoja....? Harva ihailee pienempää ja fyysisellä tavalla heikompaa hahmoa. Minä kylläkin ihailen Frodoa ENITEN koko TSH:ssa, eli kyllä niitä sellaisiakin on... tai no, korjaus, ihailen Frodoa ja Samia eniten. Nuo kaksi ovat mielestäni koko Keski-Maan suurimmat sankarit, sillä niillä kahdella sankaruus ei ollut kuninkuutta, sotilaallisuutta eikä taistelutaitoa....se sankaruus perustui henkiseen voimaan, maalaisjärkeen ja rajattomaan ystävyyteen. Sitä arvostan minä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
      Ikävä
      106
      2419
    2. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      106
      1902
    3. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      16
      1794
    4. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      99
      1457
    5. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      192
      1412
    6. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      4
      1345
    7. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      57
      947
    8. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      946
    9. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      125
      938
    10. Se hetki kun

Saisi olla kahdestaan ja rutistaa sua
      Ikävä
      76
      910
    Aihe