Olen huomannut nyt kesän alussa mielenkiintoisen ilmiön täällä Suomi24-palstalla. Mitä lähemmäs kesän konventit tulevat, sitä kiukkuisempia ovat konventtiahdistusta potevat Jehovan todistajat. Kirjoitusten sävy on ala-arvoisen ja juuri ja juuri kelvollisen rajamailla. Jehovan todistajat käyvät kiinni henkilöihin, vaikka palstan aiheena on "Keskustele jehovantodistajuudesta". Ei siis "Keskustele henkilöistä".
Ymmärrän kyllä toisaalta, että konventtien lähestyessä alkaa ahdistaa. Ja varsinkin nyt, kun on aiheena "maailman loppu" (taas kerran), ahdistus on astetta suurempaa.
http://koti.mbnet.fi/jpoika/konventti2009/
Konventtiahdistuksen syitä:
- kolmen päivän puuduttava istuminen jäähallissa
- veljillä kiristävät kravatit joita ei voi ottaa pois edes helteellä
- sisarten pukeutumisongelmat (voi kauhea, mitä mä laitan päälleni, en voi laittaa tuota enkä tuota, ne on jo nähty, eikun kauppaan ostamaan uusia ja rahaa menee....)
- lapsiperheiden äidit joutuvat suureen ahdistukseen vaateshown takia
- joillekin kauempaa tuleville aiheutuu melkoiset kulut, jos pitää yöpyä hotellissa
- konventin opetuksessa sama formaatti vuodesta toiseen
- eväiden laittaminen juhlaan (harvemmin muihin "juhliin" tuodaan omia eväitä)
- jne. jne.
Yritän itse henkilökohtaisesti ymmärtää kiukkuisia ampiaisia, koska olen osan em. asioista kokenut myös itse, joten tiedän, mistä kirjoitan. Monet Jehovan todistajat odottavat, että saavat konventit suoritettua alta pois, jolloin kesä ja kesäloma voivat alkaa. Ennen sitä ahdistaa. :)
Kuin kiukkuiset ampiaiset
41
980
Vastaukset
- Ninamaria82
Muistan sen vaateahdistuksen! Usein konvan jälkeen keskusteltiin antaumuksella mitä kukakin oli laittanut päälleen ja kauhisteltiin milloin halkion pituutta, milloin kaula-aukon antavuutta milloin mitäkin.. Sisaret kilpailee siitä kenellä parhaimmannäköiset vaatteet. Jos sinne mentäis pelkästään sen sanoman takia, niin silloinhan se olis täysin sama mitä kukakin päälleen laittaa, että meneekö vaikka farkuissa. En koskaan ymärtänyt JT:nä ollessa tuota pukeutumispakkoa kokouksiin ja konventteihin..
- olisi pukeutuminen
uuno turhapuron tyyliin.? Ei luulisi ainakaan ahdistavan.!
- Ninamaria82
olisi pukeutuminen kirjoitti:
uuno turhapuron tyyliin.? Ei luulisi ainakaan ahdistavan.!
.olisi ollenkaan sopivaa! Pitää muistaa häveliäisyyssäännökset. Pitää myös muistaa ettei pukeude liian muodikkaasti. Pitää muistaa että tietyt materiaalit ovat kiellettyjä (farkkukangas esim.). Pitää pukeutua niin ettei herätä huomiota. Niin ettei kukaan vaan kompastuisi ja voisi paheksua pukeutumistasi. Ja ennen kaikkea sisaret, muistakaa tämä kultainen sääntö: hameen pitää ylettyä maahan kun olet polvillasi. Silloin se on sopivan mittainen :)
Yritä siinä nyt sitten pukeutua kivasti :D :D :D
- tarttuminen asian
sijasta pitää paikkansa. Mutta olen huomannut myös sen, että molemmat osapuolet
syyllistyvät siihen.- itse kirjoittajalla
Mitä tuollainen negatiivisten asioiden listaaminen kertoo palstan aloittajasta? Pukeudutaan sitä muihinkin juhlatilaisuuksiin hyvin. Useimmat eri konferensseihin,ja seminaareihin osallistuvat miehet ovat puku päällä. Onhan se itselle ja muillekin miellyttävää pukeutua hyvin.
En alkuunkaan ymmärrä tuota entisen vakaumuksen solvaamista.
- Real Man Realistic
Lässyn lässyn. Olisiko nyt vain niin, ett konventtien läheisyydessä Markku Meilon ja kumppaneiden harjoittama terrorismi on vain elävästi mielessä. Olen aivan aidosti huolissani konventtilaisten turvallisuudesta, kun häiriintyneet luopiot kaljapäissään tekevät ja suunnittelevat terrorismia ja häiriköintiä konventtiin.
Tehdään sellainen sopimus, että te luopiot käyskentelette Veljesseuran suunnittelemassa homoiltamissa ja me jehovantodistajat menemme ilman häiriköintiä ja terrorismia konventtiin, niin kaikki on tyytyväisiä.
Ja tiedoksi Markku Meilo on keskustelua Jehovantodistajuudesta, koska herra teki fyysisiä tempauksia konventissa, siis osallistui siihen verrattain erikoisella ja merkittävällä panoksella.>>Olen aivan aidosti huolissani konventtilaisten turvallisuudesta, kun häiriintyneet luopiot kaljapäissään tekevät ja suunnittelevat terrorismia ja häiriköintiä konventtiin.
Mieleltään järkkyneillä ja lahkojen mielenhallinnan alaisuudella olevilla ihmisillä on tapana huolehtia aidosti asioista ja uhkista, joita ei ole olemassa. Eli ihan normimeiningillä menet.
>>Ja tiedoksi Markku Meilo on keskustelua Jehovantodistajuudesta, koska herra teki fyysisiä tempauksia konventissa
Fyysisiä? Minkälaisia?- Real Man
t-i-u-k-u kirjoitti:
>>Olen aivan aidosti huolissani konventtilaisten turvallisuudesta, kun häiriintyneet luopiot kaljapäissään tekevät ja suunnittelevat terrorismia ja häiriköintiä konventtiin.
Mieleltään järkkyneillä ja lahkojen mielenhallinnan alaisuudella olevilla ihmisillä on tapana huolehtia aidosti asioista ja uhkista, joita ei ole olemassa. Eli ihan normimeiningillä menet.
>>Ja tiedoksi Markku Meilo on keskustelua Jehovantodistajuudesta, koska herra teki fyysisiä tempauksia konventissa
Fyysisiä? Minkälaisia?Lue palstaa ;-)
Sanoillakikkailun mestari numero kaksi saapui, tyylisi on tullut tutuksi.
Muuten, aijitko itse osallistua luopioiden sanoisinko nyt vaikkapa homokonventtiin? - Johanneksen_poika
Real Man kirjoitti:
Lue palstaa ;-)
Muuten, aijitko itse osallistua luopioiden sanoisinko nyt vaikkapa homokonventtiin?>>Muuten, aijitko itse osallistua luopioiden sanoisinko nyt vaikkapa homokonventtiin?
Keksitkö tuon ihan itse vai matkitko tiedottaja Veikko Leinosta?
http://koti.mbnet.fi/jpoika/dokumentit/veikko.mp3
Mitä ajattelet, onko tuo asiallista sanailua? Leimaatko sinäkin ihmisiä samoin perustein kuin Veikko? - on valikoiva
Real Man kirjoitti:
Lue palstaa ;-)
Muuten, aijitko itse osallistua luopioiden sanoisinko nyt vaikkapa homokonventtiin?kuulo sekä näkö.
- tuntuu olevan
Johanneksen_poika kirjoitti:
>>Muuten, aijitko itse osallistua luopioiden sanoisinko nyt vaikkapa homokonventtiin?
Keksitkö tuon ihan itse vai matkitko tiedottaja Veikko Leinosta?
http://koti.mbnet.fi/jpoika/dokumentit/veikko.mp3
Mitä ajattelet, onko tuo asiallista sanailua? Leimaatko sinäkin ihmisiä samoin perustein kuin Veikko?suuri ahdistus ja hätä. Miksi..? Pelkäätkö että poliisit pidättävät kaverisi Meilon ja
Tiukun.? Sanon olkaa kunnolla, niin kukaan ei teitä poista tilaisuudesta.! Real Man kirjoitti:
Lue palstaa ;-)
Muuten, aijitko itse osallistua luopioiden sanoisinko nyt vaikkapa homokonventtiin?No, kerro nyt vain mihin fyysisiin tempauksiin ko. herra on osallistunut. Ettei jorinoitasi tulkittaisi häränhötöksi.
>>Muuten, aijitko itse osallistua luopioiden sanoisinko nyt vaikkapa homokonventtiin?
Miksi pelkäät homoja? Etkö tiedä, ettivät he voi homoudelleen mitään? Miksi haluat tuomita heidät?- homot ovat
t-i-u-k-u kirjoitti:
No, kerro nyt vain mihin fyysisiin tempauksiin ko. herra on osallistunut. Ettei jorinoitasi tulkittaisi häränhötöksi.
Miksi pelkäät homoja? Etkö tiedä, ettivät he voi homoudelleen mitään? Miksi haluat tuomita heidät?hörhöjä. Yläpäässä viiraa pahemman kerran. Siksi kirjoituksesi ovatkin lähinnä
hullujenhuoneelta karanneelta. - koo.koo
homot ovat kirjoitti:
hörhöjä. Yläpäässä viiraa pahemman kerran. Siksi kirjoituksesi ovatkin lähinnä
hullujenhuoneelta karanneelta.KOLME PÄIVÄÄ konventin satuja ja pas*anjauhantaa. Siihen lisäksi vielä rättisulkeiset. Täytyy kyllä paljastaa, että tunnen kyllä sääliä jt kohtaan. Siinä täytyy olla jo yli-inhimillisen kehittyneet pyllylihakset sekä lehmän hermot- tai korvatulpat.
HÄHÄHÄHÄHÄHÄÄHÄHÄHÄH!!! - koo koo
koo.koo kirjoitti:
KOLME PÄIVÄÄ konventin satuja ja pas*anjauhantaa. Siihen lisäksi vielä rättisulkeiset. Täytyy kyllä paljastaa, että tunnen kyllä sääliä jt kohtaan. Siinä täytyy olla jo yli-inhimillisen kehittyneet pyllylihakset sekä lehmän hermot- tai korvatulpat.
HÄHÄHÄHÄHÄHÄÄHÄHÄHÄH!!!Viestiketjun helppoheikki koo koo on avannut juhannus pullonsa kunpikin pää jauhaa jätöstä tuttuun malliin
- Real Man realistic
t-i-u-k-u kirjoitti:
No, kerro nyt vain mihin fyysisiin tempauksiin ko. herra on osallistunut. Ettei jorinoitasi tulkittaisi häränhötöksi.
Miksi pelkäät homoja? Etkö tiedä, ettivät he voi homoudelleen mitään? Miksi haluat tuomita heidät?>>No, kerro nyt vain mihin fyysisiin tempauksiin ko. herra on osallistunut. Ettei jorinoitasi tulkittaisi häränhötöksi.
Yrität aloittaa sanakikkailun siitä, onko konventtipaikan salakuuntelu ja provokaatioon osallistuminen konventtiin osallistumista. Tunnen pilkunnussijatyylisi, joten en aiheesta aloita juupas eipäs väittelyä.
>>Miksi pelkäät homoja? Etkö tiedä, ettivät he voi homoudelleen mitään? Miksi haluat tuomita heidät?
Tuossa taas malliesimerkki siitä, kuinka vääristelet perustekstiä ja keskustelu kaltaisesi pilkunnussija/vääristelijän kanssa on hyödytöntä. Kysyin vain sinulta, aijotko osallistua homokonventtiin, asia, johon muuten et vastannut. Tekstissäni en tuominnut homoja.
Keskustelu kanssasi taas jää lyhyeen. - Johanneksen_poika
Real Man realistic kirjoitti:
>>No, kerro nyt vain mihin fyysisiin tempauksiin ko. herra on osallistunut. Ettei jorinoitasi tulkittaisi häränhötöksi.
Yrität aloittaa sanakikkailun siitä, onko konventtipaikan salakuuntelu ja provokaatioon osallistuminen konventtiin osallistumista. Tunnen pilkunnussijatyylisi, joten en aiheesta aloita juupas eipäs väittelyä.
>>Miksi pelkäät homoja? Etkö tiedä, ettivät he voi homoudelleen mitään? Miksi haluat tuomita heidät?
Tuossa taas malliesimerkki siitä, kuinka vääristelet perustekstiä ja keskustelu kaltaisesi pilkunnussija/vääristelijän kanssa on hyödytöntä. Kysyin vain sinulta, aijotko osallistua homokonventtiin, asia, johon muuten et vastannut. Tekstissäni en tuominnut homoja.
Keskustelu kanssasi taas jää lyhyeen.>>vääristelet perustekstiä
Itse vääristelet asioita.
Eikö tuo väite "Meilon fyysisistä tempauksista" ole vääristelyä? Vastaahan nyt sanoistasi. Mitä tarkoitit tällä: "Ja tiedoksi Markku Meilo on keskustelua Jehovantodistajuudesta, koska herra teki fyysisiä tempauksia konventissa"
Mitä "fyysistä" Meilo teki? Miten määrittelet sanan "fyysisyys" tai "fyysinen"? - Real Man Realistic
>>vääristelet perustekstiä
Eikö tuo väite "Meilon fyysisistä tempauksista" ole vääristelyä? Vastaahan nyt sanoistasi. Mitä tarkoitit tällä: "Ja tiedoksi Markku Meilo on keskustelua Jehovantodistajuudesta, koska herra teki fyysisiä tempauksia konventissa"
Mitä "fyysistä" Meilo teki? Miten määrittelet sanan "fyysisyys" tai "fyysinen"?Voiko luopio enää pilkunnussimistaan paremmin todistaa. Onneksi olkoon JP ;-)))
Real Man realistic kirjoitti:
>>No, kerro nyt vain mihin fyysisiin tempauksiin ko. herra on osallistunut. Ettei jorinoitasi tulkittaisi häränhötöksi.
Keskustelu kanssasi taas jää lyhyeen.>>Yrität aloittaa sanakikkailun siitä, onko konventtipaikan salakuuntelu ja provokaatioon osallistuminen konventtiin osallistumista.
Mikä salakuuntelu? Eikö ohjelma ole julkista, jos se lähetetään julkisilla radiotaajuuksilla? Ja yksi muistutus sinulle: radiokuuntelu tapahtui ihan eri vuonna kuin järjestysmiesten kanssa koettu hässäkkä.
>>Kysyin vain sinulta, aijotko osallistua homokonventtiin, asia, johon muuten et vastannut.
En ymmärtänyt miksi asia sinua lämmittäisi. Mutta en, en ole osallistumassa.
>>Tekstissäni en tuominnut homoja.
Tyylisi kirjoittaa homoista kertoo omaa kieltään.- Real Man Realistic
>>vääristelet perustekstiä
Mitä "fyysistä" Meilo teki? Miten määrittelet sanan "fyysisyys" tai "fyysinen"?Jottet menetä Tiukun kanssa yöunia, niin määritellään tuo Meilon osuus uudestaan, jotta se kelpaisi.
Markku Meilo on osa keskustelua jehovantodistajuudesta, koska meilo oli osallisena tapahtumaketjussa, jossa luopio fyysisesti osallistui konventin häiriköintiin ja josta hänen poistettiin voimakeinoin ulos.
Kelpaako pilkunnussija luopioille? Minulle kelpaa, joten moro. - Real Man Realistic
t-i-u-k-u kirjoitti:
>>Yrität aloittaa sanakikkailun siitä, onko konventtipaikan salakuuntelu ja provokaatioon osallistuminen konventtiin osallistumista.
Mikä salakuuntelu? Eikö ohjelma ole julkista, jos se lähetetään julkisilla radiotaajuuksilla? Ja yksi muistutus sinulle: radiokuuntelu tapahtui ihan eri vuonna kuin järjestysmiesten kanssa koettu hässäkkä.
>>Kysyin vain sinulta, aijotko osallistua homokonventtiin, asia, johon muuten et vastannut.
Tyylisi kirjoittaa homoista kertoo omaa kieltään.>>radiokuuntelu tapahtui ihan eri vuonna kuin järjestysmiesten kanssa koettu hässäkkä.
Todista tuo valhe!
Torninvartija kertoi H2O:ssa, että testasimme Meilon kanssa radiolaitteita! Samana vuonna herraa raahattiin pitkin asfalttia. Se, että Meilo on useina vuosina ollut kuuntelemassa radioliikennettä on mahdollista ja olisihan Meilo ja Torninvartija tuon itse kiistänyt, jos näin ei olisi ollut. Asiasta todella väännettiin useita kertoja ja nyt tuollainen shitti on näköjään keksitty. Toki asiaa ei esitetty silloin, kun se oli ajankohtainen.
Hyvä yritys valheella kiistää tapahtunut, nyt puuttuu vain ne sinunkin useasti vaatimat todisteet. - Real Man Realistic
t-i-u-k-u kirjoitti:
>>Yrität aloittaa sanakikkailun siitä, onko konventtipaikan salakuuntelu ja provokaatioon osallistuminen konventtiin osallistumista.
Tyylisi kirjoittaa homoista kertoo omaa kieltään.Jumalauta mikä valehtelija, nyt muistan Meilo itse sanoin, että Torninvartija oli asiakas numero YKSI, kun herra saapui konventtipaikalle.
Vittu, että vituttaa tuollainen yritys kertoa paskaa jälleen kerran. Taas yksi esimerkki luopiovalheesta. - Real Realistic Man
t-i-u-k-u kirjoitti:
Tyylisi kirjoittaa homoista kertoo omaa kieltään.>>Ja yksi muistutus sinulle: radiokuuntelu tapahtui ihan eri vuonna kuin järjestysmiesten kanssa koettu hässäkkä.
Varmasti luopiot ovat tietoisia siitä, että Meilo tunnusti radiokuuntelun vuonna 2005 ja Torninvartija tempaisi vuonna 2004. Luopio yrittää esittää, että kuuntelu ja tempaus olisi eri vuonna. Tyhmä varmasti menisi lankaa, mutta on turha kuvitella, että Meilo olisi ensimmäistä kertaa kuuntelemassa järjestysmiehiä.
Kysynkin Meilolta nyt suoraan, kuinka monta vuotta olet kuunnellut JT yleisönpalvelijoita? Helppo kysymys, Meilon tasoisella älykölle.
Miksei Torninvartija ja Meilo ole esittänyt väitettä aikaisemmin? Olisiko niin, että väitteen esittämisellä joutuisi valehtelemaan!
Miksi Meilo totesi kuulleensa, että Torninvartija oli asiakas numero yksi?
Miksi Torninvartijaa tarvittiin testaamaan Meilon radiolaitteita? Sovittu tapaaminen konventi nurkalle! - koo.koo
koo koo kirjoitti:
Viestiketjun helppoheikki koo koo on avannut juhannus pullonsa kunpikin pää jauhaa jätöstä tuttuun malliin
jt-riekkuja käy henkilöön, kun ei hoksnokka riitä asian kommentointiin. HOHOOH.
- -----
koo.koo kirjoitti:
jt-riekkuja käy henkilöön, kun ei hoksnokka riitä asian kommentointiin. HOHOOH.
mdufnrjdöapncofmvusölkbocndugoaivjmdnrjs9lkasopölkkypää koo koo moi
- neitoni
omasta puolestas ja ehkä pienen vähemmistön.
Taas korjaus...miehet voi ottaa takin pois kravatin jos on niin lämmin,kait sen oon nähny.
Toki naiset haluaa näyttää kauniilta kuin myös lapset,mut mitä sitte.Mieti suomen ja maailman eri festareita,eikö niissä kulu rahaa matkoihin hotelleihin,syömisiin,juomisiin,vaatteisiin.
Mut ei ku taas piti tikulla yrittää pistää silmän JT:a ku ei muuta keksitä,hyi sinua poika :(- haluat takaisin
järjestöön,oletko menossa? huomaan sinun vaivaantuneisuutesi,saatko nukuttua yösi?
- neitoni
haluat takaisin kirjoitti:
järjestöön,oletko menossa? huomaan sinun vaivaantuneisuutesi,saatko nukuttua yösi?
paskiaiset!!!!!!
- Markku_Meilo
>>Mieti suomen ja maailman eri festareita,eikö niissä kulu rahaa matkoihin hotelleihin,syömisiin,juomisiin,vaatteisiin.
Millaisten festareiden laiminlyöminen pannaan tuttavapiirissä negatiivisesti merkille? - neitoni
Markku_Meilo kirjoitti:
>>Mieti suomen ja maailman eri festareita,eikö niissä kulu rahaa matkoihin hotelleihin,syömisiin,juomisiin,vaatteisiin.
Millaisten festareiden laiminlyöminen pannaan tuttavapiirissä negatiivisesti merkille?ei huumori kultsuja eikä muuta,sä oot epätoivonen mies
- Markku_Meilo
neitoni kirjoitti:
ei huumori kultsuja eikä muuta,sä oot epätoivonen mies
Kysymykseni oli jälleen kerran liian vaikea sinulle.
- koventtiahan sinä tuossa
Markku_Meilo kirjoitti:
yritit. Negatiivistahan se on jos et osallistu, ja kuitenkin pystyisit. Niinhän luultavasti uskoi myös MM. kymmeniä vuosia, pakottamatta, iloiten ystävien tapaamisesta ja uutukaisten kirjojen saamisesta.
Sinun aikoihin taisi vielä muonapuolikin pelata, niin mikäs siinä istuessa ja muistiinpanoja tehdessä. Konventtiterveisin! - Markku_Meilo
koventtiahan sinä tuossa kirjoitti:
yritit. Negatiivistahan se on jos et osallistu, ja kuitenkin pystyisit. Niinhän luultavasti uskoi myös MM. kymmeniä vuosia, pakottamatta, iloiten ystävien tapaamisesta ja uutukaisten kirjojen saamisesta.
Sinun aikoihin taisi vielä muonapuolikin pelata, niin mikäs siinä istuessa ja muistiinpanoja tehdessä. Konventtiterveisin!>>Negatiivistahan se on jos et osallistu, ja kuitenkin pystyisit.
Kun nyt vastasit toiselle osoitettuun kyssään, niin millaisia muita festareita tulee mieleesi, joiden laiminlyöminen saa aikaan negatiivisia tuntoja kaveripiirissä?
>>Niinhän luultavasti uskoi myös MM. kymmeniä vuosia, pakottamatta, iloiten ystävien tapaamisesta ja uutukaisten kirjojen saamisesta.
Toki, toki, mielenhallinnassa oleva voi hakata päätänsä tiiliseinään pelkästään sillä motiivilla perusteella, että helpottaa heti kun sen lopettaa.
>>Sinun aikoihin taisi vielä muonapuolikin pelata, niin mikäs siinä istuessa ja muistiinpanoja tehdessä. Konventtiterveisin!
Eikun nautit Vt-kusetuksesta jos siltä tuntuu. - neitoni
Markku_Meilo kirjoitti:
käytös,et muuten oo etkä oo ihmisenä.Se alennetaan joka ylennetään :))
Sun kopea käytös on myrkkyä,siitä ei tykkää muut ku samanolosot ku ite.Aikani jos muistat,halusin sun ymmärtää,en enää,teit taas kavereitteis kans konventis ja oli viety pois,se siitä - Markku_Meilo
neitoni kirjoitti:
käytös,et muuten oo etkä oo ihmisenä.Se alennetaan joka ylennetään :))
Sun kopea käytös on myrkkyä,siitä ei tykkää muut ku samanolosot ku ite.Aikani jos muistat,halusin sun ymmärtää,en enää,teit taas kavereitteis kans konventis ja oli viety pois,se siitäKysyin:
>>Millaisten festareiden laiminlyöminen pannaan tuttavapiirissä negatiivisesti merkille?
Vastasit:
>>ei huumori kultsuja eikä muuta,sä oot epätoivonen mies
Totesin:
>>Kysymykseni oli jälleen kerran liian vaikea sinulle.
Jatkoit:
>>käytös,et muuten oo etkä oo ihmisenä.Se alennetaan joka ylennetään :))
Sun kopea käytös on myrkkyä,siitä ei tykkää muut ku samanolosot ku ite.Aikani jos muistat,halusin sun ymmärtää,en enää,teit taas kavereitteis kans konventis ja oli viety pois,se siitä
Jos jotain, niin mitä haluat kertoa?
P.S. Ellet mitään, niin sitä ei tarvitse erikseen mainita.
- madame.Alexandra.F
Puuduttavia istuntoja tosiaan...mutta silloin kun kävin itse niissä oli vielä sentään se ruokailu eli jotain kivaakin odotettavaa. Ja laadukasta live-musiikkia myös.
Mutta otti ohimoon se ärsyttävä hamesääntö kun kaiken piti olla polvipituista. Lyhyelle ja pyöreälle akalle sellainen on esteettisesti huonoin vaihtoehto. Lisäksi inhotti yli kaiken se 'tätimäisyys' mikä oli tyypillistä kaiken ikäisille naisille. Tuntemani seurakuntasisaren mielestä pitkä hame oli inhottava koska se oli 'nunnamainen'--
Lisäksi tuntui tekopyhältä että kyllä 'siviilissä' sai käyttää housuja kunhan käytti niitä kotonaan ja koulussa 'ettei anna väärää kuvaa' jehovalaisuudesta. Huh huh!
Jos se ei ole tekopyhyyttä niin mikä sitten...- minä siihen
olen, jos olet läskiperse... Syö vähemmän ja liiku enemmän sika.
- madame.Alexandra.F
minä siihen kirjoitti:
olen, jos olet läskiperse... Syö vähemmän ja liiku enemmän sika.
siihen että poliisi pystyy selvittämään IP-osoitteesi jonka jälkeen vastaat kunnianloukkauksesta oikeudessa.
- mn,,mn
madame.Alexandra.F kirjoitti:
siihen että poliisi pystyy selvittämään IP-osoitteesi jonka jälkeen vastaat kunnianloukkauksesta oikeudessa.
sulla ja varsinkin ukollashan on kokemusta käräjöinneistä.
- ole ahdistusta
Syyt ovat seuraavat:
- En aio istua jäähallissa koko aikaa
- Tulen farkuissa ja t paidassa
- Yövyn sukulaisteni luona
- Syön sukulaisteni luona
- Olen entinen JT, joten en ota kaikkea todesta mitä lavalla puhutaan.- merkitys.
>>- Olen entinen JT, joten en ota kaikkea todesta mitä lavalla puhutaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215494- 531535
- 12981
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52937- 57880
- 48868
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom141839Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58828Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49806Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille10785