Eläinlääkäri Lempäälässä

Sofia1

Mitä eläinlääkäriä suosittelette Lempäälässä? Onko hinnoissa eroja?

21

7585

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tampereella

      on paras.

    • ,,,

      Olen käyttänyt kissaani Sirkka Pyhälällä, oiskohan se alue Nurmea tai jotain... kuitenkin Pirkkalantieltä lähtee se tie jossa hän asustaa ja pitää vastaanottoa.

      • kunnaneläinlääkäri

        Olli Soininen on ehdottomasti paras!! Vesilahdessa on lääkäriasema


      • on avattu
        kunnaneläinlääkäri kirjoitti:

        Olli Soininen on ehdottomasti paras!! Vesilahdessa on lääkäriasema

        pieneläin klinikka ihan keskustassa
        samassa talossa kun kairimokin on...
        löytyy varmaan titoja ja puhelin numero
        googlesta sillä nimellä kun
        Lempäälän Pieneläin klinikka...
        en tiedä mitä kaikkia eläimi hoitaa...


      • Pyhälää

        Sirkka Pyhälä on "vanha kunnon eläinlääkäri". Tieto-taitoa löytyy ja hinnoissa ei makseta isoja klinikoita. Tosin Hakametsässä Tampereella löytyy enemmän tekniikkaa, jos on tarvetta.
        Mut Soininenkin on hyvä... Itse pidän Pyhälän tyylistä hoitaa asiat ja eläimet.


      • Punkura
        Pyhälää kirjoitti:

        Sirkka Pyhälä on "vanha kunnon eläinlääkäri". Tieto-taitoa löytyy ja hinnoissa ei makseta isoja klinikoita. Tosin Hakametsässä Tampereella löytyy enemmän tekniikkaa, jos on tarvetta.
        Mut Soininenkin on hyvä... Itse pidän Pyhälän tyylistä hoitaa asiat ja eläimet.

        käynyt Soinisella 4-5 kertaa.Aina on oikeat lääkkeet ja hoidon vammoihinsa saanut.


      • .....
        Punkura kirjoitti:

        käynyt Soinisella 4-5 kertaa.Aina on oikeat lääkkeet ja hoidon vammoihinsa saanut.

        ikinä en enää soiniselle lemmikkiäni veisi! kissaa käytiin muutama vuosi näyttämässä kyseisellä lääkärillä ja hän tokaisi että mitään ei ole tehtävissä ja oli jo lopettamassa kissaa, otti jo piikit ja lääkkeet esille. mutta sanoimme että tullaan huomenna uudestaan että saamme kissan rauhassa hyvästellä. veimme sitten kissan samana päivänä vielä peltolammille toiselle lääkärille varmuuden vuoksi, kissa leikattiin ja hyvin on voinut sen jälkeen!!


      • -krisse-
        ..... kirjoitti:

        ikinä en enää soiniselle lemmikkiäni veisi! kissaa käytiin muutama vuosi näyttämässä kyseisellä lääkärillä ja hän tokaisi että mitään ei ole tehtävissä ja oli jo lopettamassa kissaa, otti jo piikit ja lääkkeet esille. mutta sanoimme että tullaan huomenna uudestaan että saamme kissan rauhassa hyvästellä. veimme sitten kissan samana päivänä vielä peltolammille toiselle lääkärille varmuuden vuoksi, kissa leikattiin ja hyvin on voinut sen jälkeen!!

        myös pyhälän kannalla hoitanut mun kissoja. hyvä lääkäri .soininen enemmän lehmälääkäri.


      • matokuuri
        -krisse- kirjoitti:

        myös pyhälän kannalla hoitanut mun kissoja. hyvä lääkäri .soininen enemmän lehmälääkäri.

        kissojen paras ystävä hädässä on pyhälä.


    • Kfkfbdb

      Suosittelen Lempäälän yksityistä ell. Sirkka pyhälää! Todella osaava ja ammattitaitoinen! Hinnat ovat kohtuulliset ja palvelu tosi hyvää esim tarkistus 50e, muualla helposti 80e. Koirankin vaivoihin sai heti apua täältä kun ei isommalta lääkäriasemalta saanut.

    • Jopi358

      Älä ainakaa Toijalaan Veteriin vie. Tappoivat jo kaksi koiraani, eli en ikinä asioi siellä enään.
      Nykyään sirkalla Lempäälässä tai Pälkäneellä Ville Suutari.

    • kaxikissaa

      Sirkka Pyhälää suosittelen myös minäkin. Tulee myös kotiin jos ei jostain syystä pääse paikan päälle. Itse olen käyttänyt Sirkan palveluja jo 15-vuotta

    • Siiri123_

      En suosittele Sirkka Pyhälää! Epäammattimainen ja epäkohtelias vanha rouva. Hoitotavat ja osaaminen vanhanaikaista.

      • TyytyväinenAsiakas

        Olen omistanut koiria yli 30 vuotta, usein myös käynyt Sirkka Pyhälän vastaanotolla, häntä ei voi millään muotoa sanoa epäammattimaiseksi ja epäkohteliaaksi. Siiri, sinun mielestäsi 5 kymppinen on jo vanha, minun mielestäni kokenut.


      • Yrjola

        Siiri123_ Anteeksi kuinka? Sirkan hoito ja eläinten huolenpito on aina ollut ensiluokkaista. Minulla tosin on vain kokemusta saksalaisesta pieneläinklinikasta ja Pyhälästä, mutta en keksi mistä voisin valittaa.


      • Marilee77

        Todella töyeä ja ajattelematon. Arvosteli negatiivisesti kaikkia kollegoitaan. En saanut apua koiralleni. Sain ihan toiselta eläinlääkäriltä. Olisi teetättänyt ihan samoja kojeita jotka oli tehty. En koskaan enään asioi siellä.


      • LemPääLäst
        Marilee77 kirjoitti:

        Todella töyeä ja ajattelematon. Arvosteli negatiivisesti kaikkia kollegoitaan. En saanut apua koiralleni. Sain ihan toiselta eläinlääkäriltä. Olisi teetättänyt ihan samoja kojeita jotka oli tehty. En koskaan enään asioi siellä.

        Et tainnut saada mieleistäsi palvelua, kun noin haukut. Itse käyttänyt Sirkan palveluja niin kauan kuin minulla on ollut lemmikkejä, eli n.25 vuotta enkä ole ikinä törmännyt vastaavaan käytökseen.
        Aina saanut hyvää ja asiantuntevaa palvelua, eikä tarvitse maksaa turhasta.
        Olen aina suositellut Sirkkaa kaikille ja suosittelen myös jatkossa.


    • Hyväjaasiallinen

      Jaana Romu

    • Ystävämme

      Pyhälä voi olla hyvä eläinlääkäri, mutta..mutta... Rakkaan koiraystävämme, parantumattomasti sairaan viimeinen reissu oli Pyhälän vastaanotolle piikille. Hän sanoi nukutuksen jälkeen KUOLLUT KUIN KIVI ! Tuo tuntui todella pahalta, tuntuu pahalta vielä nytkin vuosien jälkeen. Jäi lähtemättömästi mieleen ! Ei ikinä mitään hoitoakaan koirillemme siinä talossa. En todellakaan suosittele

      • Tekopyhyyttä

        Hyvin normaali ja yleinen sanonta "kuollut kuin kivi" ja sitähän kuollut koira on.


    • mapukka

      Ei ainakaan Pirtevan lääkäreitä voi suositella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1945
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1878
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1423
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe