Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

häiritseekö caruso

Muitakin

Mua on alkanut ärsyttämään Caruson itsekeskeiset elkeet tossa sarjassa. Samoin Procterin makeilevat vastaavat.
Olenko ainoa vai kuvittelenko vaan että molemmille on suosio ja menestys puhaltaneet egon kuin jätti-ilmapallon.
Jotenkin niin turhauttavaa.....

23

1143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Horatio eikä

      kukaan. Vain se häiritsee, että samoja jaksoja näytetään moneen kertaan! Vain lauantaina tuleva Miami taitaa olla ennen näkemätön. Ja ehkä keskiviikkona tuleva New York on uusi?!

      • ap...

        Varmaan just sen vuoksi kun caruso on täynnä itteään tänään huomenna ja lauantaina.
        Ei nuo muut csi:t ole niin egokeskeisiä.


    • ovat riemukasta

      seurattavaa. Parasta koko sarjassa, Eva LaRuen jälkeen.

    • tympii.

      Carusolla ei ole kuin kaksi toimintoa koko sarjan aikana: aurinkolasit päähän ja aurinkolasit pois. Naamalla on omituinen virne läpi joka jakson eikä äijä tee yhtään mitään tutkimusten edistämiseksi paitsi vehtaa niiden lasiensa kanssa.

      • pitkään seurannut

        Katso kun mies tunnetaan Hollywoodissa melkoisena diivana.

        Tuli tunnetuksi HIll Street Blues -sarjasta, missä oli pieni rooli. Siis hyvin pieni.

        NYPD Blue sarjassa nousi sitten tähdeksi ja olikin sarjan mukana peräti ensimmäisen kauden. Toisen kauden aikana lähti kävelemään ovet paukkuen kun ei saanut vaatimuksiaan läpi. Kuulemma kyse oli palkasta ja asemasta: halusi olla sarjan itseoikeutettu tähti.

        Sama linja jatkuu yhä. Tuon NYPD Bluen jälkeen yritti elokuviin, mutta kupla puhkesi ja elokuvaura jäätyi. Pääsi CSI Miamin tähdeksi ja diivan elkein haluaa tulla kohdelluksi kuin olisi supertähti. Heh heh.

        Mutta miehen maneerit ovat mahtavia, hillittömän hauskoja.


      • nunneli

        Mua häirittee sen värjätyt ripset... Ehkä siks ottelee niit lasei pois ja laittaa takas, et kaik huamais värjäyksen ;)


      • super fani

        Horatio(han) tekee minusta melkein ne kaikki jännittävimmät ja ratkaisevimmat jutut työn edistymiseksi... ainakin joskus...
        sitten ampumaväli kohtauksissa siel oo ikinä muita melkein ku Horatio ja sitten se yleensä pelastaa kaikki ihmiset jos on sellanen tilanne...mut ne aurinkolasit,ja virne on pelkkää plussaa siinä hahmossa


    • leona

      Mä olen jotenkin pitänyt Carusoa aina jotenkin karmivana ja pelottavan näköisenä!:) Mä varmaan lähtisin karkuun jos törmäisin häneen pimeällä kujalla. :)
      Eihän se edes hymyile paljon koskaan enkä todellakaan ole kuullut sen ainakaan nauravan ikinä.Aikas sympaattinen se kuitenkin taitaa olla roolissaan.
      Ne sen aurinkolasi-maneerit on jo ihan klassikoita jo,heh...Siis se on ihan vakio että ihan joka jaksossa se leikkii niiden lasiensa kanssa on-off-on-off!:)

      • minusta David on juuri paras koko sarjassa. ei siinä olis mittään jos sitä ei olis ja jos se ei vaanis jossain aseensa kanssa ja laittelis aurinkolaseja silmille ja ottas pois,. "Horatio" tekee aika paljonki tutkimuksen eteen, esim se on pelastanu monia ihmis henkiä ja ettiny kidnapattuja lapsii.. CSI Miami ei taija olla sitten teidän sarja jos toista mieltä olette :D


      • ja ei häiritse
        suo kirjoitti:

        minusta David on juuri paras koko sarjassa. ei siinä olis mittään jos sitä ei olis ja jos se ei vaanis jossain aseensa kanssa ja laittelis aurinkolaseja silmille ja ottas pois,. "Horatio" tekee aika paljonki tutkimuksen eteen, esim se on pelastanu monia ihmis henkiä ja ettiny kidnapattuja lapsii.. CSI Miami ei taija olla sitten teidän sarja jos toista mieltä olette :D

        Mua häiritsee aina Horation asento kun käy puhumaan epäilylle, asettuu sivuttain, ottaa lasit päästä ja kääntää päätä ja katsoo epämielyttävätsi.


      • csi miami super fani
        ja ei häiritse kirjoitti:

        Mua häiritsee aina Horation asento kun käy puhumaan epäilylle, asettuu sivuttain, ottaa lasit päästä ja kääntää päätä ja katsoo epämielyttävätsi.

        se on aika juu niin, kattoo silleen vinottain.. :D
        mut kerran oli varmaan virhe tullu tai ollu huomattu, jakson lopussa horatio seiso siinä tutkimus talon edessä tai siinä ja laitto aurinkolasit päähän ja käveli sisään. mutta ei yks PIENI virhe haittaa


      • mä.
        ja ei häiritse kirjoitti:

        Mua häiritsee aina Horation asento kun käy puhumaan epäilylle, asettuu sivuttain, ottaa lasit päästä ja kääntää päätä ja katsoo epämielyttävätsi.

        Häiritsee kanssa Horotion sivu asento ja aurinkolasien on-off. Muuten hän on hyvä.


      • CSI Miami super fani
        csi miami super fani kirjoitti:

        se on aika juu niin, kattoo silleen vinottain.. :D
        mut kerran oli varmaan virhe tullu tai ollu huomattu, jakson lopussa horatio seiso siinä tutkimus talon edessä tai siinä ja laitto aurinkolasit päähän ja käveli sisään. mutta ei yks PIENI virhe haittaa

        mie huomasin ihan saman jutun. vähänäö nauroin hetken... eka tulee ulos,laittaa lasit päähän ja sit menee takas sisää


      • super fani

        mä en kyl lähtis karkuu. se on niin sympattinen ihminen ainakin roolissaaan. ku miettii jos ootte nänhy niitä 3. kauden jaksoja kun se meni hakee esim Rayn juniorin (kirjotin ehkä väärin) niin sieltä poika porukasta kun ne ampu niitä väri kuula juttuja tai niitä niin se oli niin hyvä kun se vaan ilmesty siihen ja sano mitä sano ja teki mitä teki :)


    • ja kovasti!

      Carusolla on vähemmän ilmeitä kuin Charles Bronsonilla, ja Bronsonilla oli sentään yksi ilme.

      • pony..

        heh! hyvin sanottu. Carusolla ei tosiaan ole edes sitä yhtä ilmettä, sillä on ne lasit joilla se ilmentää tunnetilojaan. ;) Mut joo, vähän aikaa oli hauska sarjaa seurata kun se niiden lasiensa kanssa leikki, mut eipä tuossa juuri muuta sisältöä ole. Ärsyttää!


      • on just
        pony.. kirjoitti:

        heh! hyvin sanottu. Carusolla ei tosiaan ole edes sitä yhtä ilmettä, sillä on ne lasit joilla se ilmentää tunnetilojaan. ;) Mut joo, vähän aikaa oli hauska sarjaa seurata kun se niiden lasiensa kanssa leikki, mut eipä tuossa juuri muuta sisältöä ole. Ärsyttää!

        ...paras hahmo! Muut CSI ei iske niin kovaa kuin miami.
        Horatiosta olen sen huomannut että puhuu eri lailla lapsille, epäityille ja uhreille. Äänessä aina eroja kun tarkemmin kuuntelee.
        Lasit joskus ärsyttää mutta ei pahemmin...


      • täysi pelle
        pony.. kirjoitti:

        heh! hyvin sanottu. Carusolla ei tosiaan ole edes sitä yhtä ilmettä, sillä on ne lasit joilla se ilmentää tunnetilojaan. ;) Mut joo, vähän aikaa oli hauska sarjaa seurata kun se niiden lasiensa kanssa leikki, mut eipä tuossa juuri muuta sisältöä ole. Ärsyttää!

        koko äijä,ei todellakaan mikään näyttelijä,eihän se osaa edes suorassa seistä,s...ana ihme mutkalla aina kun on paikallaan ei taida löytyä selkärankaa ja sitte ne aurinkolasit no joo niistä nyt on ollu jo mainintaa


      • aivan kuningas!
        täysi pelle kirjoitti:

        koko äijä,ei todellakaan mikään näyttelijä,eihän se osaa edes suorassa seistä,s...ana ihme mutkalla aina kun on paikallaan ei taida löytyä selkärankaa ja sitte ne aurinkolasit no joo niistä nyt on ollu jo mainintaa

        Ja meillä 11vee tyttö tykkää siitä kun se on niin kiltin näköinen =)


      • super faniiii
        täysi pelle kirjoitti:

        koko äijä,ei todellakaan mikään näyttelijä,eihän se osaa edes suorassa seistä,s...ana ihme mutkalla aina kun on paikallaan ei taida löytyä selkärankaa ja sitte ne aurinkolasit no joo niistä nyt on ollu jo mainintaa

        sen tyyli liittyy siihen hahmoon


      • super fani
        super faniiii kirjoitti:

        sen tyyli liittyy siihen hahmoon

        tohon kuka sano et Caruso on täys pelle :)... mä fanitan Carusoo ihan tosi paljon.. aivan mahtava näyttelijä


      • super fani
        täysi pelle kirjoitti:

        koko äijä,ei todellakaan mikään näyttelijä,eihän se osaa edes suorassa seistä,s...ana ihme mutkalla aina kun on paikallaan ei taida löytyä selkärankaa ja sitte ne aurinkolasit no joo niistä nyt on ollu jo mainintaa

        ...


    • Hjauskaa

      Ehkä säkin opit tykkäämään niistä maneereista sen jälkeen, kun oot käyny kattomassa YouTubesta muutamat Caruso/CSI-parodiat...! :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      87
      2305
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      51
      1997
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      89
      1837
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1628
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1562
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      25
      1432
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1392
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1390
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1351
    Aihe