pari piirrettyä hukassa!

dee-

joo,mul ois parin piirretyn nimet vähä hakusessa.toisessa oli jotai eläimii,ainaki mäyrä ja ne asu metsässä ja sit sinne metsää pääs jotai myrkkyjä ja yks niist hengitti vahingossa sitä myrkkyä.en muista kunnolla.sit ne meni hakee lääkettä sille yhelle ja sit en muista mitä tapahtu.näin tän joskus telkkarista,mut tais olla onnellinen loppu.

ja sit löysin kaverilta joskus semmossen filmin mis oli kans eläimii jotka asu jossai kylässä.se päähenkilö oli sellai vaaleen ruskee pupu ja sen kavereita oli ainaki semmoi tyttö orava ja karhu.mä en oikee muista tästäkää mitää,tais olla 2002 vuoden alkuu ku oon viimeks nähny.se tais olla joku anime,japaniks oli ainaki puhuttu se filmi.

sit oli viel semmoi mis oli jonku julkkiksen vähä lihava koira ja sit sen omistajan miesystävä heivas sen säkissä johonki vesiputouksee/padolle ja se ajelehti johonki maaseudulle ja ne tyypit siel otti sen koiran ittellee hoidettavaks,siel maatilal oli muitaki koiria ja sit se päähenkilö koira ihastu yhtee tyttökoiraan,tais olla lammaskoira tai joku sellai.ja sit se koira vaa sähläs siel maaseudul ja sen omistaja meinas ampuu sen koiran mut sit susi hyökkäs ja se koira sit pelasti sen maaseudun omistajan ja sit se tais jossai vaihees päästä sen oikeen omistajansa luo mut se koira sit kuitenki halus takas sinne maaseudulle.(joo ei kuulosta selkeelt :D)

kiitti jos jonku noista tiedätte!

6

780

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NoJopas
    • Tuo viimeiseksi mainitsemasi piirretty on aika varmasti tämä:
      http://www.imdb.com/title/tt0102813/
      Suomalaiselta nimeltään "Rooveri - kaupunkilaiskoira". Kuului lemppareihin kun olin pieni :)

• seikkailumetsä fani
    • le_choco
    • runrunriu

Ensimmäinen piirretty saattoi myös olla Kaukametsän pakolaiset. Ainakin siinä oli mäyrä ja eläimet asui metsässä, kuten kuvailit. En itsekään muista kunnolla miten koko sarjan juoni meni, mutta jossain vaiheessa metsään pääsi jotain myrkkyä (rotanmyrkkyä, kai?). Muutenkin tosi ahdistava sarja. Eläimet tappoi toisiaan ja hirmu moni kuoli. Ei sitä lapsena ajatellut :D

http://www.youtube.com/watch?v=agoDxwidVFw

• fdsh

Ensimmäinen on Once Upon a Forest - tapahtuipa kerran metsässä, 90-luvun ekohuuma piirretty. Varmaa tietoa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2318
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2143
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1535
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1454
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      124
      1417
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      19
      1083
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      974
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      117
      944
    9. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      89
      924
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      873
    Aihe