Tosi hyvä saavutus saada 11 oscaria. Mä ite diggasin aivan äly paljo leffasta ja vissiin kaikki muutki on tykänny. Elokuva oli sitä parasta laatua... Näyttelijät aiva super hyviä ja ohjaus parhaimmillaan. Olisin kuitenki toivonu et pirates of the caribbean olis saanu ees yhen oscarin. Se oli myös parhaita leffoja mitä oon nähny ja toivottavasti muut on samaa mieltä. Ja takaisin tsh:on. peter jackson on tehnyt todella huikean suorituksen elokuvan ohjaajana. Moni ohjaaja ei olisi todellakaan pystynyt tuohon saavutukseen. Ja kaikki muutkin elokuvan tekijät ovat todella ammattitaitoisia. Mä arvostan ikuisesti näitä kolmea elokuvaa, jotka jäävät aivan varmasti elokuvien historiaan!!! Toivottavasti olette samaa mieltä. Vastailkaa jos haluatte...
Arvokkuutta TSH:lle
4
272
Vastaukset
- Lizzy
Oon erittäin paljon kanssasi samaa mieltä!!
Katsoin gaalan ja aina hypin riemusta kun tuli oscari TSH:lle. =)
ja kyllä pirates of the caribbean olisi ansainnut oscarin, totta puhut, vaikka en kyseistä elokuvaa ole nähnyt. on varmaan pakko ostaa se videona. :)- vivian
Juu, totta puhutte!!! Mun mielestä Pirates olis ansainnut ainakin yhden Oscarin, eli parhaan miespääosan Oscarin!!!!! Johnny Depp oli aivan mahtava siinä :) Ja suosittelen sitä leffaa kaikille, mahtava näyttelijät... hauska elokuva xD Kyllä TSH silti ansaitsi Oscarinsa!
- Muumipeikko
vivian kirjoitti:
Juu, totta puhutte!!! Mun mielestä Pirates olis ansainnut ainakin yhden Oscarin, eli parhaan miespääosan Oscarin!!!!! Johnny Depp oli aivan mahtava siinä :) Ja suosittelen sitä leffaa kaikille, mahtava näyttelijät... hauska elokuva xD Kyllä TSH silti ansaitsi Oscarinsa!
Hienoa että tsh sai vihdoinkin ansaitsemansa oscarit. Samaa mieltä en kuitenkaan ole PIrates of the caribbeanin palkitsemisesta. Ei se kovin kummoinen elokuva ole. Johnny Deppin roolityö oli hieno, mutta sellaisia ei yleensä palita oscareilla.
- Ikuinen TSH-fani
Muumipeikko kirjoitti:
Hienoa että tsh sai vihdoinkin ansaitsemansa oscarit. Samaa mieltä en kuitenkaan ole PIrates of the caribbeanin palkitsemisesta. Ei se kovin kummoinen elokuva ole. Johnny Deppin roolityö oli hieno, mutta sellaisia ei yleensä palita oscareilla.
Kyllä te ootte oikeessa!TSH ansaitsi oscarinsa aivan ylivoimaisesti(siis omasta mielestäni ainakin)!En oo nähny vielä elokuvaa The Pirates of the Caribbean(en oo varma kirjotetaaks se noin),mutta haluaisin kyllä nähdä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062449
- 1061912
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee161804Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991457Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1921432Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41375Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals133975- 57957
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi125948- 64946