Mistä käytettyjä urheiluvälineitä?

mike

Pitäisi ostaa monot ja sauvat. Onko Helsingissä liikettä, joka myy halvalla käytettyjä urheiluvälineitä?

17

37701

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hämeentie

      Sporttidivari on yksi. Hämeentiellä. Sturenkadun päässä. Hyvä valikoima lähes lajin kuin lajin tavaroita!

      • mike

        Eli Hämeentielle.


      • perässähiihtäjä
        mike kirjoitti:

        Eli Hämeentielle.

        RSturenkadun ja ratikkavarikon välissä.


      • juha
        perässähiihtäjä kirjoitti:

        RSturenkadun ja ratikkavarikon välissä.

        on hämeentien ja eurantien kulmassa ;=)


      • Z:N
        juha kirjoitti:

        on hämeentien ja eurantien kulmassa ;=)

        Sporrtidivari - Käytetyn urheilutarvikkeen erikoisliike Helsingin Vallilassa, Hämeentie 92. puhelin 753 3464.


      • minäki
        Z:N kirjoitti:

        Sporrtidivari - Käytetyn urheilutarvikkeen erikoisliike Helsingin Vallilassa, Hämeentie 92. puhelin 753 3464.

        ...ja monot nro 49 ovat loppuneet! ;-)


      • murtunut

        mistä saa voimistelu nauhoja kuka tietää


      • auki
        minäki kirjoitti:

        ...ja monot nro 49 ovat loppuneet! ;-)

        Mistään ei ilmene aukioloaikoja?


      • jumppa1
        murtunut kirjoitti:

        mistä saa voimistelu nauhoja kuka tietää

        voit saada nauhoja esim. voimistelukisoista jos asut sellaisella paikkakunnalla jossa niitä pidetään niin voit käydä ostamassa tai sitten jos joskus menet kattomaan kisoja. mutta niitä voi myös ostaa voimistelu kaupoista esim. jyväskylässä on tanssiina jossa myydän nauhoja ja kaikkia muita voimisteluun liittyviä tavaroita/välineitä. :)


      • RopottoRonttonen

        Vaimoni kävi kyseisessä putiikissa kysymässä suksia, mutta niitä ei annettu edes sovittaa. Palvelu oli ollut ylimielistä ja puhdasta kiusantekoa.


      • Anonyymi
        murtunut kirjoitti:

        mistä saa voimistelu nauhoja kuka tietää

        Tokmann


      • Anonyymi
        mike kirjoitti:

        Eli Hämeentielle.

        Kyllä olisit tarkistanut netistä likeen nimihän sinulle tuossa tuli esille. Kuin samalla olisit saanut kulku yhteyden sinne. Lisäksi olisit tiedon saanut useammasta paikikasta hakukoneelta suoraan kun laittanut kysymyksen hakun selaimeesi.


    • Jack
    • javaikkakahdet

      Värjää naamas niin saat uudetkin.

    • Henkilökunta antoi hintansa tuotteelle. Kauppias on kassalla nostanut sitä. Sanoi, että henkilökunta ei muistanut oikein. Näytti aivan valehtelevan eli yrittävän keinolla millä vaan saada pikkaisen taskuun lisää. Tarkastin sitten netin kautta heidän sivuja ja hintoja uusille tuotteille ja henkilökunnan hinta oli oikea. En tule uudestaan enkä suosittele.

    • Anonyymi

      Helsinki:Vuosaari -Myllypuro työtömien kirpputori. Netti sivut on F.B. tavaraa vaateita ymm mielin määrin. Tänä vuona en käynyt vime talvi oli sauvoja suksia.myllypuro. Monoja en katsonut. Ihmiset lahjoitaa paljon työtömien hyväksi ja todella hyvää tavaraa halvalla lähtee noista. Vähän vaivaa sinulle. Näet niiden sivut F.B .kirjautumatta. Mutta vaikka puhelin numeron otat ja soitat onko sielä sitä mitä tarvitset,löytyy yhteystiedot sivulta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe