mitä haluaisin elämässäni.Olen tällä hetkellä töissä verkostomarkkioinnissa,mutta en ajatellut noin vaan tulla heti miljonääriksi vain tekemällä lisätuloja,että olisi ilman rahahuolia ja ei estäisi ostoksia sekä maksaisi velkoja.En tiedä mitä tekisin loppuelämäni sitten.Ei minulla ole väliä,että onko minulla lapsia tai ei.Olen vielä nuori,mutta Saavuttaminen voi olla vaikea päästä kuin kuvittelen.Saavuttaa voi yrittää jos hyvällä tuurilla käy.En mene avioliittoon vielä,mutta jos en koskaan naimisiin niin ei minua haittaa.Seurustelen kyllä,mutta en voisi luvata että kuolemaan asti yhdessä kuin yrittää.
Haluaisin kuulla teistä,että mitä haluaisitte tehdä elämässä ja mitä saavuttaisit loppuelämää?
Mietin tässä
2
567
Vastaukset
- <<<
OLISI AINAKIN UPEAA TEHDÄ PITKÄ URA TYÖELÄMÄSSÄ < JA SITTEN AJAA AJOKORTTI JA OMISTAA LUKUISIA ERI MERKKISIÄ AUTOJA 1951 PV VOLVOSTA MERSUUN JA ITÄAUTOISSA VOLGASTA 1200 MALLISEEN LADAAN < JA OLLA AUTON RATISSA < ENNEN KAIKKEA < EN OLE AUTOHULLU.TÄÄ ON PAIKASTA A PAIKKAAN B VÄLINE JA SELLAINEN MIES JOKA HARRASTAISI MOOTTORIPYÖRIÄKIN
- joxxxon
tää meidän ynnä muiden elämä nähtävästi ei ole niin simppeli. me halutaan ja toivotaan hyvää itselle ja yhtäpaljon muille. itse olen terveyden hoitoalalla ja näen että se ei onnistu. se harmittaa,mutta annan kaikkeni muitten hyvin vointiin se on elämäni eliksiiri.hauskaa juhannusta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2084633- 1882596
- 671522
Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?961210Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1071130- 1251129
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa91092- 711071
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1361048- 109989