vantaan taksiautoiljat

pietra

Mielestäni Vantaan taksiautoilijat ry.Lypsää isänniltä rahat ajamatta heidän etujaan!

73

2098

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uutta...

      Onhan tuo jo tiedetty että vantaalla on suomen typerimmät taksiautoilijat.
      Niille on täytynyt perustaa oma yhtiökin nimeltään vantaan taksi oy.Tämä yhtiö on näiden taksiautoilijoiden "uskottu mies"kun nämä rääpäleet ei muuten pärjää!

      • läskitisseille

        täysin tarpeeton yhtiö.
        Suurin tehtävä? - Lähinnä vaikeuttaa taksityön tekemistä.


    • voiko kuulua

      taksiliitton kuulumatta johonkin ryhyn.

      • ei voi..

        Taksiliittoon kuulutaan paikallisen ry:n kautta. Yksistään liittoon ei voi kuulua.


      • Valistappa vähän
        ei voi.. kirjoitti:

        Taksiliittoon kuulutaan paikallisen ry:n kautta. Yksistään liittoon ei voi kuulua.

        Mitä iloja ja apuja liitosta on?
        Toimjoht. maaseutuatoilija Kurusta lieneekö itsellä edes liitettä.
        Kahdella autolla tahkotaan ja on mukamas kentät tietämystä.
        Vähäksi aikaa ratintaa niin saa sitä kokemusta.


      • ammattiautoilija.,,,
        Valistappa vähän kirjoitti:

        Mitä iloja ja apuja liitosta on?
        Toimjoht. maaseutuatoilija Kurusta lieneekö itsellä edes liitettä.
        Kahdella autolla tahkotaan ja on mukamas kentät tietämystä.
        Vähäksi aikaa ratintaa niin saa sitä kokemusta.

        provoilijat käy milloin milläkin sivulla haukkumassa toiset lyttyyn, välillä raskaanliikenteensivuilla välillä saabistien sivuilla jne. kannattais poikien hankkia elämä.


      • ilman parempi
        ei voi.. kirjoitti:

        Taksiliittoon kuulutaan paikallisen ry:n kautta. Yksistään liittoon ei voi kuulua.

        Kattojärjestö tarvitaan.
        Paikallisyhdistyksistä joudettaisiin jo luopua. Ne on täysin klikkiytyneet ja jumittuneet muutamien merkkipäiväkerhoiksi. Tällaiset vantaan taksi oy;t sepittävät omia kauniita satujaan. Jäsenmäärän laskusuunta on selkeä Vantaalla,Espoossa ja Helsingissä. Onko tullut mieleen mistä voisi johtua?
        Taksiliiton pitäisi olla autoilijoiden edustaja, ei joidenkin markkinointiyhtiöiden,vakuutusyhtiöiden,autokauppiaiden,laitteistomyyjien tai taksikeskusten.
        On tainnut unohtua mistä kertyy rahat liittoon?


      • nyt, että
        ilman parempi kirjoitti:

        Kattojärjestö tarvitaan.
        Paikallisyhdistyksistä joudettaisiin jo luopua. Ne on täysin klikkiytyneet ja jumittuneet muutamien merkkipäiväkerhoiksi. Tällaiset vantaan taksi oy;t sepittävät omia kauniita satujaan. Jäsenmäärän laskusuunta on selkeä Vantaalla,Espoossa ja Helsingissä. Onko tullut mieleen mistä voisi johtua?
        Taksiliiton pitäisi olla autoilijoiden edustaja, ei joidenkin markkinointiyhtiöiden,vakuutusyhtiöiden,autokauppiaiden,laitteistomyyjien tai taksikeskusten.
        On tainnut unohtua mistä kertyy rahat liittoon?

        Taksikeskukset ovat nykyään myös Taksiliiton jäseniä, joten kattojärjestönä sen kuuluu ajaa niidenkin etua:)


      • jätä väliin
        ilman parempi kirjoitti:

        Kattojärjestö tarvitaan.
        Paikallisyhdistyksistä joudettaisiin jo luopua. Ne on täysin klikkiytyneet ja jumittuneet muutamien merkkipäiväkerhoiksi. Tällaiset vantaan taksi oy;t sepittävät omia kauniita satujaan. Jäsenmäärän laskusuunta on selkeä Vantaalla,Espoossa ja Helsingissä. Onko tullut mieleen mistä voisi johtua?
        Taksiliiton pitäisi olla autoilijoiden edustaja, ei joidenkin markkinointiyhtiöiden,vakuutusyhtiöiden,autokauppiaiden,laitteistomyyjien tai taksikeskusten.
        On tainnut unohtua mistä kertyy rahat liittoon?

        täysin turha. Autoilijan syytä varoa. Pelkkiä kieroon kasvaneita välistävetäjiä koko liitto täynnä. Ns. perässävedettäviä molukkeja.
        Sama koskee lähes kaikkia alan järjestöjä. Samat naamat kaikissa. Sisäsiittoista johon ei useimmilla ole mitään intoa lähteä mukaan.


      • 3434wed
        Valistappa vähän kirjoitti:

        Mitä iloja ja apuja liitosta on?
        Toimjoht. maaseutuatoilija Kurusta lieneekö itsellä edes liitettä.
        Kahdella autolla tahkotaan ja on mukamas kentät tietämystä.
        Vähäksi aikaa ratintaa niin saa sitä kokemusta.

        Liiton tj Säynäjoki on muistaakseni autoilijan poika mutta ei itse ole autoilija. Mistä olet saanut päähäsi että Säynäjoki autoilee Kurussa??

        Siellä ratin takanako se kaikki viisaus piileekin? Mielestäsi siis autoa ajamalla pätevöityy liiton organisaation johtoon? Tämä ala kaipaisi pikemminkin alan ulkopuolista tietämystä.


      • taksikeskukset arvoonsa
        nyt, että kirjoitti:

        Taksikeskukset ovat nykyään myös Taksiliiton jäseniä, joten kattojärjestönä sen kuuluu ajaa niidenkin etua:)

        muuten liiton kassa tyhjenee koska muut ovat jättämässä väliin koko p---an..


      • kuru on nykyään ylöjärvi
        3434wed kirjoitti:

        Liiton tj Säynäjoki on muistaakseni autoilijan poika mutta ei itse ole autoilija. Mistä olet saanut päähäsi että Säynäjoki autoilee Kurussa??

        Siellä ratin takanako se kaikki viisaus piileekin? Mielestäsi siis autoa ajamalla pätevöityy liiton organisaation johtoon? Tämä ala kaipaisi pikemminkin alan ulkopuolista tietämystä.

        http://www.ytj.fi/yritystiedot.aspx?yavain=1355243&kielikoodi=1&tarkiste=A51AF2335234DC3816F65E1EDE73D422EAC9FE58&path=1547;1631;1678


      • missä ja mitä tekee
        jätä väliin kirjoitti:

        täysin turha. Autoilijan syytä varoa. Pelkkiä kieroon kasvaneita välistävetäjiä koko liitto täynnä. Ns. perässävedettäviä molukkeja.
        Sama koskee lähes kaikkia alan järjestöjä. Samat naamat kaikissa. Sisäsiittoista johon ei useimmilla ole mitään intoa lähteä mukaan.

        pitkäikainen liiton mies yrjö mäkinen


      • kyllä...
        missä ja mitä tekee kirjoitti:

        pitkäikainen liiton mies yrjö mäkinen

        Kyseinen herra ajaa nykyään jälleen omaa autoaan tampereella. Mites se suojatyöpaikka homma nyt menikään hmmm......


      • selvittää??
        3434wed kirjoitti:

        Liiton tj Säynäjoki on muistaakseni autoilijan poika mutta ei itse ole autoilija. Mistä olet saanut päähäsi että Säynäjoki autoilee Kurussa??

        Siellä ratin takanako se kaikki viisaus piileekin? Mielestäsi siis autoa ajamalla pätevöityy liiton organisaation johtoon? Tämä ala kaipaisi pikemminkin alan ulkopuolista tietämystä.

        Moniko kyseisessä liitossa työssä oleva on itse autoilija? Minä veikkaan, että siellä on töissä 3 autoilijaa, joista yksi luottamustehtävissä, kaksi virkasuhteessa ja kaikki muut täysin ulkopuolisia, niitä paljon peräänkuulutettuja "asiantuntijoita" tiedottaja, viestintäpäälliikö, toimistohenkilökunta, lakimies jne. jne.


      • kiitos EI
        kyllä... kirjoitti:

        Kyseinen herra ajaa nykyään jälleen omaa autoaan tampereella. Mites se suojatyöpaikka homma nyt menikään hmmm......

        Niin tai taisi k.o.herra jättää uppoavan laivan,ja lähteä töihin?


      • uppoaa?
        kiitos EI kirjoitti:

        Niin tai taisi k.o.herra jättää uppoavan laivan,ja lähteä töihin?

        Missä muussa järjestössä järjestäytymisaste on yhtä suuri, kuin Suomen Taksiliitossa? Siihen kuuluu liki kaikki Suomen taksit. Mutama täällä huutelija ei ko. liittoa heiluta suuntaan tai toiseen.

        Kyseisillä laukojilla ei laivaa kaadeta. Liittoon luotetaan edelleen ja ilman sitä olis vellit housussa monella teistä "tietäjistä". Suurin osa teistä pässeistä ei edes tajua, kuinka tärkeitä asioita liitto hoitaa mm. kehä III ulkopuolisten autoilijoiden puolesta.

        Ei kaikkialla ole näin helppoa, kun täällä pääkaupunkiseudulla ja suurissa kaupungeissa ja te nuijat olette muka henkeen ja vereen ammattilaisia ja pidätte ammattiveljen puolta. Te ette ajattele muuta, kun omaa etuanne ja sitä, että teillä menee hyvin. Häpeisitte "ammattilaiset".

        Kaikkien muidenkin ammatien ihmiset vetävät yhtäköyttä oli työpaikka helsingissä tai ivalossa mutta takseille tämä ei näytä käyvän.


      • kuulua mahtavaan
        uppoaa? kirjoitti:

        Missä muussa järjestössä järjestäytymisaste on yhtä suuri, kuin Suomen Taksiliitossa? Siihen kuuluu liki kaikki Suomen taksit. Mutama täällä huutelija ei ko. liittoa heiluta suuntaan tai toiseen.

        Kyseisillä laukojilla ei laivaa kaadeta. Liittoon luotetaan edelleen ja ilman sitä olis vellit housussa monella teistä "tietäjistä". Suurin osa teistä pässeistä ei edes tajua, kuinka tärkeitä asioita liitto hoitaa mm. kehä III ulkopuolisten autoilijoiden puolesta.

        Ei kaikkialla ole näin helppoa, kun täällä pääkaupunkiseudulla ja suurissa kaupungeissa ja te nuijat olette muka henkeen ja vereen ammattilaisia ja pidätte ammattiveljen puolta. Te ette ajattele muuta, kun omaa etuanne ja sitä, että teillä menee hyvin. Häpeisitte "ammattilaiset".

        Kaikkien muidenkin ammatien ihmiset vetävät yhtäköyttä oli työpaikka helsingissä tai ivalossa mutta takseille tämä ei näytä käyvän.

        liittoon.
        Milloin olet palveluja tarvinnut saanut?
        Lakinainen jos on vielä virassaan on tavoitettavissa täällä silloin tällöin kuopiossa tällöin silloin.Yritin saada kiinni jätin soittopyyntöjä turhaan niin turhaan. Oli pakko turvautua maksulliseen vaikka liiton palveluihin sen pitäisi kuulua.
        Ihan siellä liiton lehdessäkin on useammankin lakipajan mainoksia.
        Sinne vaan.

        Jos ei kritiikkiä saa esittää niin ollaan n.liiton aikakaudella.

        Kerroppa pässille kehän ulkopuoliselle:::


      • taitaa se
        kyllä... kirjoitti:

        Kyseinen herra ajaa nykyään jälleen omaa autoaan tampereella. Mites se suojatyöpaikka homma nyt menikään hmmm......

        tuntua omimmiltaan.Samanarvoisten seassa.
        Kai sitä nyt parempiakin paikkoja pätevälle miehelle löytyy!
        Itse en tuohon hommaan olisi mennyt on se niin suuri purotus.
        Tympii kun kaveri kysyy paljonko kello on minuutin välein.
        Mikä siihen sit tuli lähtikö itse? Suurkaupungin tietäjät kertokaa.


      • totututus
        uppoaa? kirjoitti:

        Missä muussa järjestössä järjestäytymisaste on yhtä suuri, kuin Suomen Taksiliitossa? Siihen kuuluu liki kaikki Suomen taksit. Mutama täällä huutelija ei ko. liittoa heiluta suuntaan tai toiseen.

        Kyseisillä laukojilla ei laivaa kaadeta. Liittoon luotetaan edelleen ja ilman sitä olis vellit housussa monella teistä "tietäjistä". Suurin osa teistä pässeistä ei edes tajua, kuinka tärkeitä asioita liitto hoitaa mm. kehä III ulkopuolisten autoilijoiden puolesta.

        Ei kaikkialla ole näin helppoa, kun täällä pääkaupunkiseudulla ja suurissa kaupungeissa ja te nuijat olette muka henkeen ja vereen ammattilaisia ja pidätte ammattiveljen puolta. Te ette ajattele muuta, kun omaa etuanne ja sitä, että teillä menee hyvin. Häpeisitte "ammattilaiset".

        Kaikkien muidenkin ammatien ihmiset vetävät yhtäköyttä oli työpaikka helsingissä tai ivalossa mutta takseille tämä ei näytä käyvän.

        Epäilen että onko edes 50% totta... Ainakin kun katselee noita virallisia totuuksia ja sitten kuulostelee tolpalla niin huima ero.
        Toki onhan se hienoa kun hommat on kuin mennä neukkulassa jossa äänestysprosenttikin meni välillä yli sadan...
        Taitaa vähän olla liiton miesten ajatusmaailma olla karannut tän arkisen ahertamisen totuuresta hienoksi enterin painamiseksi?
        Mitään muuta ei liitosta ole koskaan saanu kuin hienon lehden muutaman kerra vuores. Kaikessa muussa täysin myssytön. Vantaalla varsinki kuulostellut että äijät aika kypsiä omaan yhristykseen ja koko liiton sekoiluun.
        Eihän mikään ole kovinkaan eristyksellistä jos on vain yksi totuus, ja päätöksiä ei saa arvostella eikä asioista kysytä jäsenistön mielipiteitä?
        Paikallisyhristysten päättäjiltä on turha mitää kysyy, ne on jämähtänä poteroihin, suurin osa autoilijoista ei eres vaivaudu kokooksiin kun samat naamat aina uurestaa vaa hakeutuu ja ottaa samat virat. Ne vois lopettaa kokonaa..


      • ulkopuolelta
        kuulua mahtavaan kirjoitti:

        liittoon.
        Milloin olet palveluja tarvinnut saanut?
        Lakinainen jos on vielä virassaan on tavoitettavissa täällä silloin tällöin kuopiossa tällöin silloin.Yritin saada kiinni jätin soittopyyntöjä turhaan niin turhaan. Oli pakko turvautua maksulliseen vaikka liiton palveluihin sen pitäisi kuulua.
        Ihan siellä liiton lehdessäkin on useammankin lakipajan mainoksia.
        Sinne vaan.

        Jos ei kritiikkiä saa esittää niin ollaan n.liiton aikakaudella.

        Kerroppa pässille kehän ulkopuoliselle:::

        Ei sitten ole sun korviisi kantatunut tieto, että liitto on palkannut palvelukseensa uuden lakimiehen joka tulee kehä III ulkopuolelta? On Muuten sitten jälleen "lakinainen".


      • tässä meillä
        totututus kirjoitti:

        Epäilen että onko edes 50% totta... Ainakin kun katselee noita virallisia totuuksia ja sitten kuulostelee tolpalla niin huima ero.
        Toki onhan se hienoa kun hommat on kuin mennä neukkulassa jossa äänestysprosenttikin meni välillä yli sadan...
        Taitaa vähän olla liiton miesten ajatusmaailma olla karannut tän arkisen ahertamisen totuuresta hienoksi enterin painamiseksi?
        Mitään muuta ei liitosta ole koskaan saanu kuin hienon lehden muutaman kerra vuores. Kaikessa muussa täysin myssytön. Vantaalla varsinki kuulostellut että äijät aika kypsiä omaan yhristykseen ja koko liiton sekoiluun.
        Eihän mikään ole kovinkaan eristyksellistä jos on vain yksi totuus, ja päätöksiä ei saa arvostella eikä asioista kysytä jäsenistön mielipiteitä?
        Paikallisyhristysten päättäjiltä on turha mitää kysyy, ne on jämähtänä poteroihin, suurin osa autoilijoista ei eres vaivaudu kokooksiin kun samat naamat aina uurestaa vaa hakeutuu ja ottaa samat virat. Ne vois lopettaa kokonaa..

        on tietäjä "iänikuinen":) Olekos sukua väinämöiselle? Noilla tiedon murusilla en kehtaisi edes nimettöille foorumeille avautua.


      • ........................
        uppoaa? kirjoitti:

        Missä muussa järjestössä järjestäytymisaste on yhtä suuri, kuin Suomen Taksiliitossa? Siihen kuuluu liki kaikki Suomen taksit. Mutama täällä huutelija ei ko. liittoa heiluta suuntaan tai toiseen.

        Kyseisillä laukojilla ei laivaa kaadeta. Liittoon luotetaan edelleen ja ilman sitä olis vellit housussa monella teistä "tietäjistä". Suurin osa teistä pässeistä ei edes tajua, kuinka tärkeitä asioita liitto hoitaa mm. kehä III ulkopuolisten autoilijoiden puolesta.

        Ei kaikkialla ole näin helppoa, kun täällä pääkaupunkiseudulla ja suurissa kaupungeissa ja te nuijat olette muka henkeen ja vereen ammattilaisia ja pidätte ammattiveljen puolta. Te ette ajattele muuta, kun omaa etuanne ja sitä, että teillä menee hyvin. Häpeisitte "ammattilaiset".

        Kaikkien muidenkin ammatien ihmiset vetävät yhtäköyttä oli työpaikka helsingissä tai ivalossa mutta takseille tämä ei näytä käyvän.

        " ............a te nuijat olette muka henkeen ja vereen ammattilaisia ja pidätte ammattiveljen puolta."

        Hmm. Etkö itse pitäisi ammattiveljesi puolta?


      • pidän...
        ........................ kirjoitti:

        " ............a te nuijat olette muka henkeen ja vereen ammattilaisia ja pidätte ammattiveljen puolta."

        Hmm. Etkö itse pitäisi ammattiveljesi puolta?

        Minä pidän aina, se on varma....älä siitä huolehdi. Ei Me täällä kehä III sisällä kaikki aivottomia olla.


      • käenpoika tikkurilasta
        tässä meillä kirjoitti:

        on tietäjä "iänikuinen":) Olekos sukua väinämöiselle? Noilla tiedon murusilla en kehtaisi edes nimettöille foorumeille avautua.

        Paremmat faktat pöytää jos jostain löydät. Siihen asti sovitaanko että järjestäytymisaste 99,9 tai alle 50%? Kumpikin käy.


      • afarfqef
        selvittää?? kirjoitti:

        Moniko kyseisessä liitossa työssä oleva on itse autoilija? Minä veikkaan, että siellä on töissä 3 autoilijaa, joista yksi luottamustehtävissä, kaksi virkasuhteessa ja kaikki muut täysin ulkopuolisia, niitä paljon peräänkuulutettuja "asiantuntijoita" tiedottaja, viestintäpäälliikö, toimistohenkilökunta, lakimies jne. jne.

        ulkopuolisia asiantuntijoita ala juuri tarvitsee, vai meinaatko että taksimies tietää kaikesta kaiken eikä tarvitse ulkopuolista osaamista? On vain hyvä ettei siellä ole pelkkiä autoilijoita.
        Liiton hallitus kuitenkin koostuu pelkästään autoilijoista.


      • zdfgetg

      • pellejä
        afarfqef kirjoitti:

        ulkopuolisia asiantuntijoita ala juuri tarvitsee, vai meinaatko että taksimies tietää kaikesta kaiken eikä tarvitse ulkopuolista osaamista? On vain hyvä ettei siellä ole pelkkiä autoilijoita.
        Liiton hallitus kuitenkin koostuu pelkästään autoilijoista.

        näyttää liiton hallitus olevan täynnä. Täysin tarpeettomia perässävedettäviä taakkoja lähinnä kaikille autoilijoille. Ainakin tutut nimet mitkä tunnistin on juuri niitä jotka aiheuttavat autoilijoille meilläpäin kaikkein eniten ylimääräisiä kuluja ja jarruttavat kaikkein eniten taksiyrittämistä loputtomilla rajoitusmääräyksillä ja sitovat autoilijoiden kädet kaikilta vaihtoehdoilta mitä normaali yrittäjä voi muilla aloilla itse päättää. Esim. toiminnassa tarvittavat pelivälineet, työskentelyajat, autojen ulkonäkö,vaatetus yms..

        Samat Stalinistit toimivat myös paikallisissa keskuksissa, yhdistyksissä ja muissa muka-muka taksien luottamuspaikoissa.
        Luottamus todellakin on yhtä suuri kuin muihinkin rehteihin politiikoihin juhantalo,jäätteenmäki,väyrynen,sundqvist,ja kumppanit. Miksikä ei porukkaa kiinnosta enään yhdistyksen kokoukset?
        Pelkkiä pystyyn kuolleita pösilöitä istuu niissä ja äänestää samat hermannit aina vaan uudestaa, tosin väki vähenee koko ajan. Luku sinänsä on nämä uudet tulokkaat jotka silmät kirkkaana käy katsomassa tilaisuuksia ja kieli ruskeena luulevat olevansa tärkeitäkin herroja kun saaneet kutsun isäntien tilaisuuteen.
        Into lakkaa aika pian jollei ihan ummikko ole..
        Muilla aloilla yrittämisen asioista päättää lainsäädäntö, taksissa taksiliitto tai paikalliset yhdistys ummikot.
        Olisiko suoraan sanoen heidän aika painua vittuun?
        Ei eletä enään säännöstelytaloudessa.


      • ilman SNTL
        ilman parempi kirjoitti:

        Kattojärjestö tarvitaan.
        Paikallisyhdistyksistä joudettaisiin jo luopua. Ne on täysin klikkiytyneet ja jumittuneet muutamien merkkipäiväkerhoiksi. Tällaiset vantaan taksi oy;t sepittävät omia kauniita satujaan. Jäsenmäärän laskusuunta on selkeä Vantaalla,Espoossa ja Helsingissä. Onko tullut mieleen mistä voisi johtua?
        Taksiliiton pitäisi olla autoilijoiden edustaja, ei joidenkin markkinointiyhtiöiden,vakuutusyhtiöiden,autokauppiaiden,laitteistomyyjien tai taksikeskusten.
        On tainnut unohtua mistä kertyy rahat liittoon?

        stalinisteja


    • se, että

      kukaan näistä pelleistä ei pysty kertomaan yhtään paremmin menestynyttä ja paremmin hoidettua taksiautoilijoiden omistamaa Oy:tä, kuin VTA Oy on. Parjaajia riittää mutta kukaan ei lyö pöytään vastinetta. Kysymys kuuluukin mikä taksien omistama Oy on hoitanut asiansa paremmin, kuin VTA Oy?

      Toki puhut ry:n toiminnasta mutta sekoitat sen mitä ilmeisimmin Oy:n toimiin, kuten useimmat muutenkin täällä.

      • käenpoika tikkurilasta

        vantaan taksiautoilijat ry;stä vai vantaan taksi oy;stä?
        Vantaan taksi oy lähinnä on se käenpoika joka toimii kukkona tunkiolla.
        Kukahan se eniten sekoittaa oy;n ja ry;n kuin herra itse? Ja onko tarkoituskaan olla sotkematta niitä?
        Toimiihan molemmat samassa osoitteessa.
        Toki vantaan taksi oy on varmasti menestystarina. Mutta emme siis tarvitse vantaan taksiautoilijat ry;tä enään mihinkään emmekä näin uudenmaan alueyhdistystä kuten emme myöskään taksiliittoa.
        Eihän vantaan taksiautoilijat ry;llä ole enään mitään käyttöä. Ei tee vuorolistoja, ei mitään tiedoitustoimintaa, ei tarkastajatoimintaa, ei harrastus toimintaa, eikä pikkujouluja. Toisin kun paikallisella kuljettajayhdistyksellä, mikä varsin aktiivinen. Tosin vantaan taksi oy sekä myöskin yhdistys haraa vastaan minkä kerkiävät.
        Ainoa mihin yhdistystä tarvitaan on jakaa kukkapuskia eläköityville kauppalan autoilijoille...

        Toki tiedän parempiakin oy;tä. Kaikki taksit jotka ovat yhtiöittäneet itsensä. Ne sentään tekevätkin jotain tuloksensa eteen. Vantaan taksi oy lähinnä kerää suojelumaksua autoilijoilta jotka eivät itsekkään ymmärrä mikä kuluerän tarkoitus on?


      • ällistyttää:)
        käenpoika tikkurilasta kirjoitti:

        vantaan taksiautoilijat ry;stä vai vantaan taksi oy;stä?
        Vantaan taksi oy lähinnä on se käenpoika joka toimii kukkona tunkiolla.
        Kukahan se eniten sekoittaa oy;n ja ry;n kuin herra itse? Ja onko tarkoituskaan olla sotkematta niitä?
        Toimiihan molemmat samassa osoitteessa.
        Toki vantaan taksi oy on varmasti menestystarina. Mutta emme siis tarvitse vantaan taksiautoilijat ry;tä enään mihinkään emmekä näin uudenmaan alueyhdistystä kuten emme myöskään taksiliittoa.
        Eihän vantaan taksiautoilijat ry;llä ole enään mitään käyttöä. Ei tee vuorolistoja, ei mitään tiedoitustoimintaa, ei tarkastajatoimintaa, ei harrastus toimintaa, eikä pikkujouluja. Toisin kun paikallisella kuljettajayhdistyksellä, mikä varsin aktiivinen. Tosin vantaan taksi oy sekä myöskin yhdistys haraa vastaan minkä kerkiävät.
        Ainoa mihin yhdistystä tarvitaan on jakaa kukkapuskia eläköityville kauppalan autoilijoille...

        Toki tiedän parempiakin oy;tä. Kaikki taksit jotka ovat yhtiöittäneet itsensä. Ne sentään tekevätkin jotain tuloksensa eteen. Vantaan taksi oy lähinnä kerää suojelumaksua autoilijoilta jotka eivät itsekkään ymmärrä mikä kuluerän tarkoitus on?

        Mun on pakko sanoa, että sun tietämys asoista suorastaan ällistytää:) Vai ei tarvita Vta ry:ta? Et taida raukka käsittää, että juuri yhdistys omistaa suurimman osan VTA Oy:n osakkeista, ja näin ollen käytännössä valitsee Oy:n hallinnon.

        Vieläkö yhdistys ja sen johtokunta on turha? Ry ei voi eikä sen kannata myydä omistamiaan osakkeita, koska se ei ole verotuksellisesti järkevä/mahdollista, sama pätee Oy:n osingon jaossa. Sitä ei yleensä jaeta juuri siitä syystä, että Ry:lle tulisi turhaa verotettavaa tuloa. Sen sijaan Oy:n tuottama voitto jaeteen osakkaille alennettuina maiksuina tai maksuttomina kuukausina mutta eihän sitä kukaan arvosta saati laske hyödyksi.

        Vta Ry muuten tekee edelleen vuorolistat katso vaikka listan vasenta yläkulmaa, mitä siinä lukee? Harrastustoimintaan taidetaan laskea golf, keilaus, hiihto, jääkiekko, salibandy jne. Tiedotustoiminnasta sen verran, että jos sitä ei ole, siitä huudetaan mutta jos sitä on, sitä ei lueta. Johan se on ollut vuosikausia sama laulu, että taksimiehelle ei mikään ole ikinä hyvä tekee muut heidän puolestaan mitä tahansa.

        Oletko paikalla kokoulsissa? Käytkö tiedotustilaisuuksissa? Ilmeisesti et.


      • Osakkaat maksavat?
        ällistyttää:) kirjoitti:

        Mun on pakko sanoa, että sun tietämys asoista suorastaan ällistytää:) Vai ei tarvita Vta ry:ta? Et taida raukka käsittää, että juuri yhdistys omistaa suurimman osan VTA Oy:n osakkeista, ja näin ollen käytännössä valitsee Oy:n hallinnon.

        Vieläkö yhdistys ja sen johtokunta on turha? Ry ei voi eikä sen kannata myydä omistamiaan osakkeita, koska se ei ole verotuksellisesti järkevä/mahdollista, sama pätee Oy:n osingon jaossa. Sitä ei yleensä jaeta juuri siitä syystä, että Ry:lle tulisi turhaa verotettavaa tuloa. Sen sijaan Oy:n tuottama voitto jaeteen osakkaille alennettuina maiksuina tai maksuttomina kuukausina mutta eihän sitä kukaan arvosta saati laske hyödyksi.

        Vta Ry muuten tekee edelleen vuorolistat katso vaikka listan vasenta yläkulmaa, mitä siinä lukee? Harrastustoimintaan taidetaan laskea golf, keilaus, hiihto, jääkiekko, salibandy jne. Tiedotustoiminnasta sen verran, että jos sitä ei ole, siitä huudetaan mutta jos sitä on, sitä ei lueta. Johan se on ollut vuosikausia sama laulu, että taksimiehelle ei mikään ole ikinä hyvä tekee muut heidän puolestaan mitä tahansa.

        Oletko paikalla kokoulsissa? Käytkö tiedotustilaisuuksissa? Ilmeisesti et.

        Mistä palveluista/tavarasta ko. firman osakkaat maksavat?
        Maksaako yhdistys myös koska suurin omistaja?
        Eikö yleensä osakkaille yhtiöissä makseta osinkoa eikä toisinpäin? Ainakin tavallisissa yrityksissä.


      • katsoin
        ällistyttää:) kirjoitti:

        Mun on pakko sanoa, että sun tietämys asoista suorastaan ällistytää:) Vai ei tarvita Vta ry:ta? Et taida raukka käsittää, että juuri yhdistys omistaa suurimman osan VTA Oy:n osakkeista, ja näin ollen käytännössä valitsee Oy:n hallinnon.

        Vieläkö yhdistys ja sen johtokunta on turha? Ry ei voi eikä sen kannata myydä omistamiaan osakkeita, koska se ei ole verotuksellisesti järkevä/mahdollista, sama pätee Oy:n osingon jaossa. Sitä ei yleensä jaeta juuri siitä syystä, että Ry:lle tulisi turhaa verotettavaa tuloa. Sen sijaan Oy:n tuottama voitto jaeteen osakkaille alennettuina maiksuina tai maksuttomina kuukausina mutta eihän sitä kukaan arvosta saati laske hyödyksi.

        Vta Ry muuten tekee edelleen vuorolistat katso vaikka listan vasenta yläkulmaa, mitä siinä lukee? Harrastustoimintaan taidetaan laskea golf, keilaus, hiihto, jääkiekko, salibandy jne. Tiedotustoiminnasta sen verran, että jos sitä ei ole, siitä huudetaan mutta jos sitä on, sitä ei lueta. Johan se on ollut vuosikausia sama laulu, että taksimiehelle ei mikään ole ikinä hyvä tekee muut heidän puolestaan mitä tahansa.

        Oletko paikalla kokoulsissa? Käytkö tiedotustilaisuuksissa? Ilmeisesti et.

        Sähän voisit raukka vilkaista sen vuorolistan etusivua mitä siinä lukee,,,,,
        Aika hyvä peruste jättää tiedoitus pois: "jos sitä on, sitä ei lueta"....
        Nykyisinhän tiedoitus toimii mm. suolen kautta tyyliin :"minä tiedän mutta kerro sinä neropatti, niin sitten minä kerron miten asiat oikeasti ovat"...
        Loistavaa toimintaa pojat!! Jatkakaa samalla lailla niin suosionne jatkuu loistavana:)
        Saatat päästä jopa paaviksi paavin paikalle.


      • tarvitaan taas
        katsoin kirjoitti:

        Sähän voisit raukka vilkaista sen vuorolistan etusivua mitä siinä lukee,,,,,
        Aika hyvä peruste jättää tiedoitus pois: "jos sitä on, sitä ei lueta"....
        Nykyisinhän tiedoitus toimii mm. suolen kautta tyyliin :"minä tiedän mutta kerro sinä neropatti, niin sitten minä kerron miten asiat oikeasti ovat"...
        Loistavaa toimintaa pojat!! Jatkakaa samalla lailla niin suosionne jatkuu loistavana:)
        Saatat päästä jopa paaviksi paavin paikalle.

        Oleko sä joku visiniekka? Etusivulla lukee tietenkin julkaisija, joka on Vantaan Taksi Oy mutta varsinainen VUOROLISTA sijaisee kyseisen julkaisun keskiaukeamalla ja sen VUOROLISTAN vasemmassa yläkulmassa lukee Vantaan Taksiautoilijat ry. Voiko tätä enää selkeämmin ilmaista?

        Muutenkaan vuorolistoja ei tee missään Oy, vaan laissa on määritelty asia näin: "Lääninhallitus päättää ajovuorojärjestyksestä
        taksiluvan haltijoiden aloitteesta. Ehdotuksen ajovuorojärjestykseksi voi tehdä myös taksiluvan haltijoita edustava yhteisö".

        Vantaalla VTA ry. Helsingissä HTA ry. Espoossa EKT ry. jne.


      • maksaja löytyi
        Osakkaat maksavat? kirjoitti:

        Mistä palveluista/tavarasta ko. firman osakkaat maksavat?
        Maksaako yhdistys myös koska suurin omistaja?
        Eikö yleensä osakkaille yhtiöissä makseta osinkoa eikä toisinpäin? Ainakin tavallisissa yrityksissä.

        maksetaan kyllä mutta ei oikein auennut vielä mistä maksetaan?
        En aja koulkyytejä enkä finskejä joten onko ainoa mistä maksan taksiasemien käyttö? Mitenkä muuallla, maksavatko muuallla asemien käytöstä?


      • maksavat tyhjästä
        maksaja löytyi kirjoitti:

        maksetaan kyllä mutta ei oikein auennut vielä mistä maksetaan?
        En aja koulkyytejä enkä finskejä joten onko ainoa mistä maksan taksiasemien käyttö? Mitenkä muuallla, maksavatko muuallla asemien käytöstä?

        EI makseta "kylmien taksiasemien"käytöstä perustuu tieliikennelakiin.Olet yksinkertaisesti TYHMÄ kun elätät vantaantaksi oy:tä.


      • sinua hörhö
        maksavat tyhjästä kirjoitti:

        EI makseta "kylmien taksiasemien"käytöstä perustuu tieliikennelakiin.Olet yksinkertaisesti TYHMÄ kun elätät vantaantaksi oy:tä.

        Asioista ei mitää käsitystä, olet varmaan joku ajomies? Oudosti tuntuu näin laman aikana kaikki VTA Oy:n sopimuskuljetukset olevan aika haluttua tavaraa, vai oletko erimieltä asiasta? Tiedätkö niistä edes mitään?

        Miten muuten selität, että VTA Oy:n osakkeet eivät edes ehdi ns. vapaille markkinolle, vaan ne myydään välittömästi " tutunkauppana"? Ostajia olisi kaikille jotka olisi ostettavissa. Sama on Lähitaksin osakkeiden kanssa.

        Onkohan sulta jäänyt nyt jotain ymmärtämättä, vai etkö vain periaatteessa halua ymmärtää?


      • että saa ajaa....
        sinua hörhö kirjoitti:

        Asioista ei mitää käsitystä, olet varmaan joku ajomies? Oudosti tuntuu näin laman aikana kaikki VTA Oy:n sopimuskuljetukset olevan aika haluttua tavaraa, vai oletko erimieltä asiasta? Tiedätkö niistä edes mitään?

        Miten muuten selität, että VTA Oy:n osakkeet eivät edes ehdi ns. vapaille markkinolle, vaan ne myydään välittömästi " tutunkauppana"? Ostajia olisi kaikille jotka olisi ostettavissa. Sama on Lähitaksin osakkeiden kanssa.

        Onkohan sulta jäänyt nyt jotain ymmärtämättä, vai etkö vain periaatteessa halua ymmärtää?

        Maksaax vanukit että saavat ajaa? Grate:)
        Maksavat vaikka eivät ajaisikaan niitä ns. sopimusajoja? Alihinnoiteltuja(kuulemani mukaan) Finskejä ja koulukyytejä? Kuulostaa tosi hyvältä...
        Erinomainen ansaintalogiikka vantaan taksi oy;llä.

        Hah hah hah... Mikään ei ole niin tyhmä kuin taksikuski. Ja varsinkaan vantaalainen taksiautoilija.
        Toi osakkeiden saaminen, eikö kannattaisi järjestää osakeanti/uusimerkintä ja viedä vantaantaksi oy pörssiin kun kerran kysyntä on niin suurta? hah hah,hah,haa..


      • yhdistykselle
        tarvitaan taas kirjoitti:

        Oleko sä joku visiniekka? Etusivulla lukee tietenkin julkaisija, joka on Vantaan Taksi Oy mutta varsinainen VUOROLISTA sijaisee kyseisen julkaisun keskiaukeamalla ja sen VUOROLISTAN vasemmassa yläkulmassa lukee Vantaan Taksiautoilijat ry. Voiko tätä enää selkeämmin ilmaista?

        Muutenkaan vuorolistoja ei tee missään Oy, vaan laissa on määritelty asia näin: "Lääninhallitus päättää ajovuorojärjestyksestä
        taksiluvan haltijoiden aloitteesta. Ehdotuksen ajovuorojärjestykseksi voi tehdä myös taksiluvan haltijoita edustava yhteisö".

        Vantaalla VTA ry. Helsingissä HTA ry. Espoossa EKT ry. jne.

        Julkaista vuorolista vantaan taksi oy:n lehdessä?
        Eihän osakeyhtiö varmaankaan sitä hyvää hyvyyttään tee? Tuleva pörssiyhtiö hih,hih,hih...
        Toisaalta jos aattellinen yhdistys omistaa osakkeita höpö höpö yhtiöstä niin ei kait sillä mitään merkitystä ole jos höpö höpö lista täytteenä siinä onkin. Muutahan siinä ei olekkaan kuin paavin jurinat markkinataloudesta sekä toimitusjohtajan diipadaapaa kuinka päätetty taas uuden hienon tietotekniikan hankinta todella kannattavaan hintaan siis myyjän kannalta.... Hieno oivallus muuten: "taksamittari on tietokone" kyllä repes kakaratkin...


      • lääkkeet...
        yhdistykselle kirjoitti:

        Julkaista vuorolista vantaan taksi oy:n lehdessä?
        Eihän osakeyhtiö varmaankaan sitä hyvää hyvyyttään tee? Tuleva pörssiyhtiö hih,hih,hih...
        Toisaalta jos aattellinen yhdistys omistaa osakkeita höpö höpö yhtiöstä niin ei kait sillä mitään merkitystä ole jos höpö höpö lista täytteenä siinä onkin. Muutahan siinä ei olekkaan kuin paavin jurinat markkinataloudesta sekä toimitusjohtajan diipadaapaa kuinka päätetty taas uuden hienon tietotekniikan hankinta todella kannattavaan hintaan siis myyjän kannalta.... Hieno oivallus muuten: "taksamittari on tietokone" kyllä repes kakaratkin...

        otappas nyt vaan kiltisti niitä rauhoittavia vaan. Sen verran tuntuu nupissa tuulevan.

        "Hieno oivallus muuten: "taksamittari on tietokone" kyllä repes kakaratkin..."
        Ja sinä sitten tiedät millainen se uusi 6000 sarjan mittari on? Niinkö?

        Nappaa vaan nyt niitä nappeja.


      • käenpoika tikkurilasta
        lääkkeet... kirjoitti:

        otappas nyt vaan kiltisti niitä rauhoittavia vaan. Sen verran tuntuu nupissa tuulevan.

        "Hieno oivallus muuten: "taksamittari on tietokone" kyllä repes kakaratkin..."
        Ja sinä sitten tiedät millainen se uusi 6000 sarjan mittari on? Niinkö?

        Nappaa vaan nyt niitä nappeja.

        Minä tiedän mutta sinä et "millainen se uusi 6000 sarjan mittari on?" mahtavaa kun tietää ja muut ei :) Todellakin elä nyt näitten kanssa sitten..
        Mahtaako edes toimia oikeassa elämässä? Nämä semelin myymät vehkeet kun eivät ole koskaan toimineet kunnolla....


      • srpi
        käenpoika tikkurilasta kirjoitti:

        Minä tiedän mutta sinä et "millainen se uusi 6000 sarjan mittari on?" mahtavaa kun tietää ja muut ei :) Todellakin elä nyt näitten kanssa sitten..
        Mahtaako edes toimia oikeassa elämässä? Nämä semelin myymät vehkeet kun eivät ole koskaan toimineet kunnolla....

        Semelin toiminnasta voidaan olla montaa mieltä mutta siinä olet väärässä ettei Semelin vehkeet olisi koskaan toimineet kunnolla.
        Edelinen mittari, kirjotin ja kortinlukija oli mulla käytössä vuodesta -98 eikä niissä ollut kertaakaan mitään vika eikä mittaria olisi vieläkään tarvinnut vaihtaa jos direktiivit olisivat sen sallineet. Kirjotin on edelleenkin se sama vanha, edes koneistoa ei ole koskaan vaihdettu. Näitä edellinen mittari oli lottosemeli -80 luvulta, joka sekin toimisi vieläkin.


      • todella tossu
        käenpoika tikkurilasta kirjoitti:

        Minä tiedän mutta sinä et "millainen se uusi 6000 sarjan mittari on?" mahtavaa kun tietää ja muut ei :) Todellakin elä nyt näitten kanssa sitten..
        Mahtaako edes toimia oikeassa elämässä? Nämä semelin myymät vehkeet kun eivät ole koskaan toimineet kunnolla....

        Olenko minä väittänyt, että "tiedän" millainen uusi 6000 sarjan mittari on? Minä en tiedä, joten en myöskään tuomitse laitetta ennakkoon. Kirjoitin, että "sinä tiedät..."

        Onneksi sulle jo vastattiin johon ei ole mitään lisättävää muuta kun se, että sä kuulut juuri siihen narisijoiden ompeluseuraan ja käydessäsi isolla tarpeella potalla huudat: Äitii tuu pyyhkimään:)


      • pietra
        todella tossu kirjoitti:

        Olenko minä väittänyt, että "tiedän" millainen uusi 6000 sarjan mittari on? Minä en tiedä, joten en myöskään tuomitse laitetta ennakkoon. Kirjoitin, että "sinä tiedät..."

        Onneksi sulle jo vastattiin johon ei ole mitään lisättävää muuta kun se, että sä kuulut juuri siihen narisijoiden ompeluseuraan ja käydessäsi isolla tarpeella potalla huudat: Äitii tuu pyyhkimään:)

        http://www.swedac.se/sdd/swinternet.nsf/webAttDoc/HJON-7N4E79/$File/502302 cert.pdf

        Se on tässä tm 6000.
        Huomatkaa käyttö aika ainoastaan 2018 asti.Oltava autoissa 2011 joten uuden hankinta alkaa jo vuonna 2014!
        Pakkasta ei saa olla sitten yli 25 astetta,tuttua semel laatua?

        Joten vta ja lähitaksi tulkaa pyyhkimään!!!!!


      • semelin kahvassa
        todella tossu kirjoitti:

        Olenko minä väittänyt, että "tiedän" millainen uusi 6000 sarjan mittari on? Minä en tiedä, joten en myöskään tuomitse laitetta ennakkoon. Kirjoitin, että "sinä tiedät..."

        Onneksi sulle jo vastattiin johon ei ole mitään lisättävää muuta kun se, että sä kuulut juuri siihen narisijoiden ompeluseuraan ja käydessäsi isolla tarpeella potalla huudat: Äitii tuu pyyhkimään:)

        Paljonko tulee konsulttipalkkioita? Oletteko onnistuneet sitomaan pks-autot vain ja ainoastaan yhteen toimittajaan nyt ja aina? Hienosti hoidettu!!
        Päätetty siis että ostatetaan mittari josta kukaan ei tiedä mitään eikä muuten toimi se sagemikaan. pätki edellisenä yönä eikä ainoastaan itselläni. neljää kollegaa jututin ja kaikilla oli hommat menneet sekoiluksi semelin sagemin kanssa. Ja nyt en tuomitse ennakolta vaan ihan näin jälkiviisaana...
        Onneksi osaat täällä kommentoida kanssa keskustelijoita useinkinkin asiattomilla lausahduksilla. Huomasitkö itse muuten mulkero kuinka sulla ei ole runkku muuta vastinetta leikkiessäsi väinämöistä kuin käydä potalla paskomassa tossuun ja sen jälkeen toivomassa että isäsi siittimestä aiheutuneet arvet perslävessäsi eivät enään tunnu kipeiltä?
        Tollaset turhat pikkutärkeät pyrkyrit jotka vetää joka välistä siivun ja kuvittelevat olevansa tärkeitä tappeja vaikka todellisuudessa ei ole ikinä löytynyt muuta paikkaa tässä maailmassa kun äidin helman takana kitisevänä koulukiusattuna piilottelu.
        Onko sun tärkein tehtäväsi nyt koittaa leikkiä napoleonia kun pikkasena sut jätettiin aina yksin leikkimään niillä nukeilla?


      • vanukki ?
        että saa ajaa.... kirjoitti:

        Maksaax vanukit että saavat ajaa? Grate:)
        Maksavat vaikka eivät ajaisikaan niitä ns. sopimusajoja? Alihinnoiteltuja(kuulemani mukaan) Finskejä ja koulukyytejä? Kuulostaa tosi hyvältä...
        Erinomainen ansaintalogiikka vantaan taksi oy;llä.

        Hah hah hah... Mikään ei ole niin tyhmä kuin taksikuski. Ja varsinkaan vantaalainen taksiautoilija.
        Toi osakkeiden saaminen, eikö kannattaisi järjestää osakeanti/uusimerkintä ja viedä vantaantaksi oy pörssiin kun kerran kysyntä on niin suurta? hah hah,hah,haa..

        Väittävät että lähes kaikki maksavat. Vaikka läheskään kaikki eivät aja niitä.
        Kyllä ovat hinnoiteltu ali. Ja rahat tulee sit joskus vähennettynä vielä provikalla..

        Ansaintalogikka mielestäni lähinnä kiristystä, mustamaalausta, asioiden hämärtämistä sekä paskapuheita..
        Pörssiin pääsystä ei pelkoa. Niin paljon on hämärää asioissa että valvontalautakuntaa alkaisi naurattamaan kun koittaisivat erottaa vta ry;n ja oy;n.
        Vta oy on yksi perkeleen riesa autoilijoiden vedättäjänä.


      • kysymys?
        vanukki ? kirjoitti:

        Väittävät että lähes kaikki maksavat. Vaikka läheskään kaikki eivät aja niitä.
        Kyllä ovat hinnoiteltu ali. Ja rahat tulee sit joskus vähennettynä vielä provikalla..

        Ansaintalogikka mielestäni lähinnä kiristystä, mustamaalausta, asioiden hämärtämistä sekä paskapuheita..
        Pörssiin pääsystä ei pelkoa. Niin paljon on hämärää asioissa että valvontalautakuntaa alkaisi naurattamaan kun koittaisivat erottaa vta ry;n ja oy;n.
        Vta oy on yksi perkeleen riesa autoilijoiden vedättäjänä.

        Olitko mukana näissä hommissa, kun kyseinen parjaamasi VTA Oy perustettiin 1991?


      • kysymys?
        kysymys? kirjoitti:

        Olitko mukana näissä hommissa, kun kyseinen parjaamasi VTA Oy perustettiin 1991?

        Olitko itse näissä hommissa esimerkiksi viime vappuna?
        Tuskin.


        HEI HALOO::: Tervetuloa vuoteen 2009!!


      • vastaus..
        kysymys? kirjoitti:

        Olitko itse näissä hommissa esimerkiksi viime vappuna?
        Tuskin.


        HEI HALOO::: Tervetuloa vuoteen 2009!!

        Kyllä olin.


      • Hex,hehe
        että saa ajaa.... kirjoitti:

        Maksaax vanukit että saavat ajaa? Grate:)
        Maksavat vaikka eivät ajaisikaan niitä ns. sopimusajoja? Alihinnoiteltuja(kuulemani mukaan) Finskejä ja koulukyytejä? Kuulostaa tosi hyvältä...
        Erinomainen ansaintalogiikka vantaan taksi oy;llä.

        Hah hah hah... Mikään ei ole niin tyhmä kuin taksikuski. Ja varsinkaan vantaalainen taksiautoilija.
        Toi osakkeiden saaminen, eikö kannattaisi järjestää osakeanti/uusimerkintä ja viedä vantaantaksi oy pörssiin kun kerran kysyntä on niin suurta? hah hah,hah,haa..

        pörssitiedote; VTAOY hakenut lupaa kirjautua NASDAXiin. Myynti alkaa kaikilla taksiasemilla 2009-7-1. Noteerataan myös Tukholmassa.
        Nousua 2,72%


      • epätietoinen vantaalta
        lääkkeet... kirjoitti:

        otappas nyt vaan kiltisti niitä rauhoittavia vaan. Sen verran tuntuu nupissa tuulevan.

        "Hieno oivallus muuten: "taksamittari on tietokone" kyllä repes kakaratkin..."
        Ja sinä sitten tiedät millainen se uusi 6000 sarjan mittari on? Niinkö?

        Nappaa vaan nyt niitä nappeja.

        Että nykyiset mittarit ovat tietokoneita. Eivätkö ne sitten vielä olekaan?
        Vaikka pääkirjoituksessa toimitusjohtaja niin väitti. Taidan ottaa niitä pieniä keltaisia nappeja, nyt menin ihan sekaisn...
        Tulee siis jotkut 6000 egee maksavat tietokone-mittarit. Niistä varmasti juttua seuraavassa tietokone-lehdessä eikun siis vantaan listassa?


      • Paskat vermeet
        epätietoinen vantaalta kirjoitti:

        Että nykyiset mittarit ovat tietokoneita. Eivätkö ne sitten vielä olekaan?
        Vaikka pääkirjoituksessa toimitusjohtaja niin väitti. Taidan ottaa niitä pieniä keltaisia nappeja, nyt menin ihan sekaisn...
        Tulee siis jotkut 6000 egee maksavat tietokone-mittarit. Niistä varmasti juttua seuraavassa tietokone-lehdessä eikun siis vantaan listassa?

        liitto pyyhkiköön perseensä semelin kanssa eivät ainakaan valvo autolijan etua missään.Kuopiossakin meinaa savon taksi datan johtajat ostattaa semel 6000 mittarit autoihin ja samalla jotkut Sagemin paskat kortti lukijat.Eipäs muuten tule onnistumaan homma kukaan ei voi taksifirmassa yksin päättää millanen mittari on autossa sen päättää Suomen laki.Autoon saa ostaa sellaisen kortin lukijan minkä kukin tahtoo taikka olla ostamatta asiakkaan velvoite on maksaa kyyti sellaisella maksuvälineellä minkä kukin kauppaliike ottaa vastaan tässä tapauksessa kauppaliike on taksi auto. ULA-radio puhelin on edullisin sekä varmin kyytien välitys laite eikä mikään tietokone joka maksaa vähintään sen 7000 euroa.Taksiliitto siis tunkokoon perseeseen maksunsa ennen kuin alkaa valvoa mielivaltaista puuhastelua.Missään muuallakaan ei yrittäjille sanella millanen kassakone sinun on hankittava ja millanen kortin lukija.Pizza ketjuissa näin voi Franzaising yrittäjillä olla taksit ovat kaikki yksityisiä joillakin voi olla eri yhtiö muotoja.


      • Semelin orja
        Paskat vermeet kirjoitti:

        liitto pyyhkiköön perseensä semelin kanssa eivät ainakaan valvo autolijan etua missään.Kuopiossakin meinaa savon taksi datan johtajat ostattaa semel 6000 mittarit autoihin ja samalla jotkut Sagemin paskat kortti lukijat.Eipäs muuten tule onnistumaan homma kukaan ei voi taksifirmassa yksin päättää millanen mittari on autossa sen päättää Suomen laki.Autoon saa ostaa sellaisen kortin lukijan minkä kukin tahtoo taikka olla ostamatta asiakkaan velvoite on maksaa kyyti sellaisella maksuvälineellä minkä kukin kauppaliike ottaa vastaan tässä tapauksessa kauppaliike on taksi auto. ULA-radio puhelin on edullisin sekä varmin kyytien välitys laite eikä mikään tietokone joka maksaa vähintään sen 7000 euroa.Taksiliitto siis tunkokoon perseeseen maksunsa ennen kuin alkaa valvoa mielivaltaista puuhastelua.Missään muuallakaan ei yrittäjille sanella millanen kassakone sinun on hankittava ja millanen kortin lukija.Pizza ketjuissa näin voi Franzaising yrittäjillä olla taksit ovat kaikki yksityisiä joillakin voi olla eri yhtiö muotoja.

        Tässä asiassa olet tasan oikeassa. Taksiliitosta kannattaa erota välittömästi. Se ei todellakaan aja autoilijoiden asioita vaan pelkästään taksikeskusten ja semelin. Savon taksidata yhtä ääliöitä täynnä kuin lähitaksin läskiposket kun lähtevät käskyttämään yrittäjiä laitevalintojen suhteen. Yrittäjillä käsittääkseni pitäisi olla oikeus valita tehtäväänsä sopivimmat pelivälineet itse.
        Jos joku perustaa toisen sellaisen liiton tai yhdistyksen joka oikeasti ajaa autoilijoiden etua liityn heti. Taksiliitto ei ole taksiautoilijoiden etuyhdistys.
        Ulan pitänyt kiinni täällä etelässä jo pitkään. Ja taksiliiton kortteja en ole kelpuuttanut autossani enään vuoteen. Eivät kelpaa enään tulevaisuudessakaan vaikka olisi millaiset laitteet. Paska kioski koko taksiliitto ja myöskin lähitaksi. Kehotan asiakkaita soittamaan taksin HTD;ltä ihan vaan sen takia että pistäneen semel ostoksia jäihin.
        Mielivaltaista puuhastelua todellakin jos keskus laite liitto maksut alkavat olemaan yli puolet auton pätkästä...


      • lain suhteen
        Paskat vermeet kirjoitti:

        liitto pyyhkiköön perseensä semelin kanssa eivät ainakaan valvo autolijan etua missään.Kuopiossakin meinaa savon taksi datan johtajat ostattaa semel 6000 mittarit autoihin ja samalla jotkut Sagemin paskat kortti lukijat.Eipäs muuten tule onnistumaan homma kukaan ei voi taksifirmassa yksin päättää millanen mittari on autossa sen päättää Suomen laki.Autoon saa ostaa sellaisen kortin lukijan minkä kukin tahtoo taikka olla ostamatta asiakkaan velvoite on maksaa kyyti sellaisella maksuvälineellä minkä kukin kauppaliike ottaa vastaan tässä tapauksessa kauppaliike on taksi auto. ULA-radio puhelin on edullisin sekä varmin kyytien välitys laite eikä mikään tietokone joka maksaa vähintään sen 7000 euroa.Taksiliitto siis tunkokoon perseeseen maksunsa ennen kuin alkaa valvoa mielivaltaista puuhastelua.Missään muuallakaan ei yrittäjille sanella millanen kassakone sinun on hankittava ja millanen kortin lukija.Pizza ketjuissa näin voi Franzaising yrittäjillä olla taksit ovat kaikki yksityisiä joillakin voi olla eri yhtiö muotoja.

        "Eipäs muuten tule onnistumaan homma kukaan ei voi taksifirmassa yksin päättää millanen mittari on autossa sen päättää Suomen laki."

        Et vaan raukka näytä tajuavan, että kyseinen mittari on ostettava nimenomaan lain niin vaatiessa:) Vahoja ei saa enää asentaa autoihin nääs. Se 6000 on siis lain vaatimukset täyttävä laite. Niin ja eikös teille tule myös Semelin välitysjärjestelmä sinne keskukseenkin? Eiköhän sullakin ole joku soppari allekirjoitettuna keskuksen kanssa, jossa lupaat laittaa autoosi sellaiset laitteet mitä keskus määrää.


      • Olemassa myös
        lain suhteen kirjoitti:

        "Eipäs muuten tule onnistumaan homma kukaan ei voi taksifirmassa yksin päättää millanen mittari on autossa sen päättää Suomen laki."

        Et vaan raukka näytä tajuavan, että kyseinen mittari on ostettava nimenomaan lain niin vaatiessa:) Vahoja ei saa enää asentaa autoihin nääs. Se 6000 on siis lain vaatimukset täyttävä laite. Niin ja eikös teille tule myös Semelin välitysjärjestelmä sinne keskukseenkin? Eiköhän sullakin ole joku soppari allekirjoitettuna keskuksen kanssa, jossa lupaat laittaa autoosi sellaiset laitteet mitä keskus määrää.

        muitakin mittarin valmistajia.


      • taksixxx
        lain suhteen kirjoitti:

        "Eipäs muuten tule onnistumaan homma kukaan ei voi taksifirmassa yksin päättää millanen mittari on autossa sen päättää Suomen laki."

        Et vaan raukka näytä tajuavan, että kyseinen mittari on ostettava nimenomaan lain niin vaatiessa:) Vahoja ei saa enää asentaa autoihin nääs. Se 6000 on siis lain vaatimukset täyttävä laite. Niin ja eikös teille tule myös Semelin välitysjärjestelmä sinne keskukseenkin? Eiköhän sullakin ole joku soppari allekirjoitettuna keskuksen kanssa, jossa lupaat laittaa autoosi sellaiset laitteet mitä keskus määrää.

        Juu Semelin välitysjärjestelmäkin tuli. Ei ole oikein vakuuttanut. Ainakin STD:n Virkaa Avustavalla Rakkaalla on jotain tekemistä, niin ei tartte taksin rattiin itse vaivautua.

        STD:n sopimus kyllä määrittää ja suorastaan määrää paljonkin mitä pitää tehdä, mutta kun se olisi meidän itsemme omistama, niin turha huudella, jos ei saa ääntään kuuluviin asioita päätettäessä.


      • sopimukset ja laki
        taksixxx kirjoitti:

        Juu Semelin välitysjärjestelmäkin tuli. Ei ole oikein vakuuttanut. Ainakin STD:n Virkaa Avustavalla Rakkaalla on jotain tekemistä, niin ei tartte taksin rattiin itse vaivautua.

        STD:n sopimus kyllä määrittää ja suorastaan määrää paljonkin mitä pitää tehdä, mutta kun se olisi meidän itsemme omistama, niin turha huudella, jos ei saa ääntään kuuluviin asioita päätettäessä.

        Kumpi pätee enemmän: STD;n kanssa tehty sopimus vai Suomen (Taksi)laki?


      • vuosi takaperin
        srpi kirjoitti:

        Semelin toiminnasta voidaan olla montaa mieltä mutta siinä olet väärässä ettei Semelin vehkeet olisi koskaan toimineet kunnolla.
        Edelinen mittari, kirjotin ja kortinlukija oli mulla käytössä vuodesta -98 eikä niissä ollut kertaakaan mitään vika eikä mittaria olisi vieläkään tarvinnut vaihtaa jos direktiivit olisivat sen sallineet. Kirjotin on edelleenkin se sama vanha, edes koneistoa ei ole koskaan vaihdettu. Näitä edellinen mittari oli lottosemeli -80 luvulta, joka sekin toimisi vieläkin.

        oli siellä etelässä semelin mittarit täysin sekaisin? Saattoi muuten olla että taksikeskus tai semel itse syötti jotain viallista softaa radioteitse autoihin mutta semelin mittarit sekosi täysin. Ja molemmat salasivat asiaa vuoden ennenkuin myönsivät virheen. Saa korjata jos muistan väärin.
        Semelin kirjoitin muuten itseltäni hajosi alta 2 vuoden. Ei siis kovinkaan laadukas sen hintaiseksi vehkeeksi. Nykyinen halda toiminut paremmin.


      • voi tehdä muutkin
        tarvitaan taas kirjoitti:

        Oleko sä joku visiniekka? Etusivulla lukee tietenkin julkaisija, joka on Vantaan Taksi Oy mutta varsinainen VUOROLISTA sijaisee kyseisen julkaisun keskiaukeamalla ja sen VUOROLISTAN vasemmassa yläkulmassa lukee Vantaan Taksiautoilijat ry. Voiko tätä enää selkeämmin ilmaista?

        Muutenkaan vuorolistoja ei tee missään Oy, vaan laissa on määritelty asia näin: "Lääninhallitus päättää ajovuorojärjestyksestä
        taksiluvan haltijoiden aloitteesta. Ehdotuksen ajovuorojärjestykseksi voi tehdä myös taksiluvan haltijoita edustava yhteisö".

        Vantaalla VTA ry. Helsingissä HTA ry. Espoossa EKT ry. jne.

        Esim yksittäiset autoilijat. Ja aina voi mennä töihin kun vähänkin tuntuu siltä...


      • asia.....
        sopimukset ja laki kirjoitti:

        Kumpi pätee enemmän: STD;n kanssa tehty sopimus vai Suomen (Taksi)laki?

        Tässä tapauksessa tietysti kahden yrityksen välinen sopimus joka on tehty. Sopimushan ei ole lainvastainen, ovat 100% varmasti sen varmistaneet.

        Yritysmaailmassa kyseiset sopimukset ovat aivan normaaleja ja niitä on pakko olla.


      • savolaisillakin
        asia..... kirjoitti:

        Tässä tapauksessa tietysti kahden yrityksen välinen sopimus joka on tehty. Sopimushan ei ole lainvastainen, ovat 100% varmasti sen varmistaneet.

        Yritysmaailmassa kyseiset sopimukset ovat aivan normaaleja ja niitä on pakko olla.

        Keskus toimii autoilijoita kohtaan pakkopullaa syöttämällä. Erotkaa hyvät kolleegat taksiliitosta ja savon taksi pistäkää pakettiin. meillä länsi-puolella ei tollasta kauaa katella.


      • ajat??????
        savolaisillakin kirjoitti:

        Keskus toimii autoilijoita kohtaan pakkopullaa syöttämällä. Erotkaa hyvät kolleegat taksiliitosta ja savon taksi pistäkää pakettiin. meillä länsi-puolella ei tollasta kauaa katella.

        Missä hemmetin kyläpahasessa sä muka ajat? Lännestä tulee heti mieleen mm. LSTD suurimpana keskuksena ja samantyyliset sopimukset sielläkin on. samoin vaasassa jne.

        Miten muuten Taksiliitosta eroaminen savontaksin "paketoiminen" liittyvät toisiinsa?

        LSTD ja Savon Taksi ovat muuten molemmat näitä kuuluisia laatusertifikoituja keskuksia HTD:n ohella.


      • stadissa
        ajat?????? kirjoitti:

        Missä hemmetin kyläpahasessa sä muka ajat? Lännestä tulee heti mieleen mm. LSTD suurimpana keskuksena ja samantyyliset sopimukset sielläkin on. samoin vaasassa jne.

        Miten muuten Taksiliitosta eroaminen savontaksin "paketoiminen" liittyvät toisiinsa?

        LSTD ja Savon Taksi ovat muuten molemmat näitä kuuluisia laatusertifikoituja keskuksia HTD:n ohella.

        Mitä se laatusertifikaatti kuuluu tähän?
        HTd onneksi vähän jarrutellu sitä semelin kytkyyn menoa, toisin kuin laatusertifikoimaton lähitaksi ja sertifikoitu savon taksi.
        Sattumalta vaan paikallisissa yhdistyksissä(taksiliitto) toimii samat kuspiät kuin keskuksien hallinnoissa.
        Turha rahoittaa tällaista edunvalvontaa..
        Taksiliitto=taksikeskusliitto=ansatie2=Pizzataksiketju


      • loppupelissä
        asia..... kirjoitti:

        Tässä tapauksessa tietysti kahden yrityksen välinen sopimus joka on tehty. Sopimushan ei ole lainvastainen, ovat 100% varmasti sen varmistaneet.

        Yritysmaailmassa kyseiset sopimukset ovat aivan normaaleja ja niitä on pakko olla.

        Kumpi pätee, laki vai sopimus?

        Taksiliittoko sen varmistanut?

        Taas yksi syy lisää erota ko. liitosta.

        Kannattaa meidän muidenkin hieman olla varovaisia yhdistysten jäsenmaksujen kanssa kun seuraa miten toimivat suurten keskusten kanssa...


      • tieto iskee
        loppupelissä kirjoitti:

        Kumpi pätee, laki vai sopimus?

        Taksiliittoko sen varmistanut?

        Taas yksi syy lisää erota ko. liitosta.

        Kannattaa meidän muidenkin hieman olla varovaisia yhdistysten jäsenmaksujen kanssa kun seuraa miten toimivat suurten keskusten kanssa...

        Kyllä te olette sitten viisaita:) Kerro miten sä eroat liitosta, jos et samalla eroa omasta paikallisyhdityksestä, mikäli sellainen alueellasi on? Jäsenmaksu maksetaan Taksiliitolle, joka tilittää siitä maksusta omat osat paikalliselle jäsenyhdistykselle ja lääninyhdistykselle. Eli kerro miten voit olla vain paikallisyhdistyksen jäsen kuulumatta Taksiliittoon?

        PS. Keskukset ovat saaneet olla Taksiliiton jäseniä vasta muutaman vuoden ja käsittääkseni keskuksia edustaa Taksiliitossa HTD:n hallituksen puheenjohtaja.


      • oon oon hypää kyytiin(ki
        tieto iskee kirjoitti:

        Kyllä te olette sitten viisaita:) Kerro miten sä eroat liitosta, jos et samalla eroa omasta paikallisyhdityksestä, mikäli sellainen alueellasi on? Jäsenmaksu maksetaan Taksiliitolle, joka tilittää siitä maksusta omat osat paikalliselle jäsenyhdistykselle ja lääninyhdistykselle. Eli kerro miten voit olla vain paikallisyhdistyksen jäsen kuulumatta Taksiliittoon?

        PS. Keskukset ovat saaneet olla Taksiliiton jäseniä vasta muutaman vuoden ja käsittääkseni keskuksia edustaa Taksiliitossa HTD:n hallituksen puheenjohtaja.

        ERoa liitosta,eroa paikallisyhdistyksestä,eroa lähitaksista,eroa vantaantaksista niin säästat noin 5000 euroa vuodessa ja saat ajatella omilla aivoillasi ja voit ajaa vapaasti kentältä ja rosvoa pokaa kadulta niinkuin tjp-lines:).


      • taksixxx
        oon oon hypää kyytiin(ki kirjoitti:

        ERoa liitosta,eroa paikallisyhdistyksestä,eroa lähitaksista,eroa vantaantaksista niin säästat noin 5000 euroa vuodessa ja saat ajatella omilla aivoillasi ja voit ajaa vapaasti kentältä ja rosvoa pokaa kadulta niinkuin tjp-lines:).

        Voitko ajaa kentältäÄ Eikös taxipoint myy puomimaksut ja siten määrää kenellä on oikeus ajaa kentältä. Ilmailulaitos ei taida ihan ilmaiseksi antaa taksien toimia sieltä ja maksut on sitte hoidettu AirPro:n ja Vantaan taksi oy:n yhteisyrityksen kautta (joka sen infran sinne maksaa) ja tietysti oikeudet ovat myynnissä vain sopimuksen tehneille yhteistyökumppanneille.


      • taxipoint
        taksixxx kirjoitti:

        Voitko ajaa kentältäÄ Eikös taxipoint myy puomimaksut ja siten määrää kenellä on oikeus ajaa kentältä. Ilmailulaitos ei taida ihan ilmaiseksi antaa taksien toimia sieltä ja maksut on sitte hoidettu AirPro:n ja Vantaan taksi oy:n yhteisyrityksen kautta (joka sen infran sinne maksaa) ja tietysti oikeudet ovat myynnissä vain sopimuksen tehneille yhteistyökumppanneille.

        määrää... Eiköhän se ole lääninhallitus se mikä luvat myöntää esim vantaalle,espooseen ja helsinkiin?
        Ja sopimuksen(?) ajaa kentältä saa kunhan käy ostamassa tagin kopista ja matkoja.


      • paikallisyhdistyksellä
        tieto iskee kirjoitti:

        Kyllä te olette sitten viisaita:) Kerro miten sä eroat liitosta, jos et samalla eroa omasta paikallisyhdityksestä, mikäli sellainen alueellasi on? Jäsenmaksu maksetaan Taksiliitolle, joka tilittää siitä maksusta omat osat paikalliselle jäsenyhdistykselle ja lääninyhdistykselle. Eli kerro miten voit olla vain paikallisyhdistyksen jäsen kuulumatta Taksiliittoon?

        PS. Keskukset ovat saaneet olla Taksiliiton jäseniä vasta muutaman vuoden ja käsittääkseni keskuksia edustaa Taksiliitossa HTD:n hallituksen puheenjohtaja.

        mitään käyttöä missään. Se huomattu myös täällä hkissä. Yhtä turhia taksiliitto ja paikallisyhdistykset sen jälkeen olleet kun keskukset saivat liittyä liittoon.
        Oma mielipiteeni on että antaa taksiliiton leikkiä todellakin vain sitä taksikeskusliittoa. Ei silla ole riviautoilijalle mitään annettavaa. Päin vastoin..
        Teillä vantaalla on oikein supermulkut taksiliiton edustusrouvina niissä kinkereissä. Omat koirat purevat teilläkin aikas pahast! Kannattaako oikein tukea sellaista toimintaa?


      • esimerkillinen
        ällistyttää:) kirjoitti:

        Mun on pakko sanoa, että sun tietämys asoista suorastaan ällistytää:) Vai ei tarvita Vta ry:ta? Et taida raukka käsittää, että juuri yhdistys omistaa suurimman osan VTA Oy:n osakkeista, ja näin ollen käytännössä valitsee Oy:n hallinnon.

        Vieläkö yhdistys ja sen johtokunta on turha? Ry ei voi eikä sen kannata myydä omistamiaan osakkeita, koska se ei ole verotuksellisesti järkevä/mahdollista, sama pätee Oy:n osingon jaossa. Sitä ei yleensä jaeta juuri siitä syystä, että Ry:lle tulisi turhaa verotettavaa tuloa. Sen sijaan Oy:n tuottama voitto jaeteen osakkaille alennettuina maiksuina tai maksuttomina kuukausina mutta eihän sitä kukaan arvosta saati laske hyödyksi.

        Vta Ry muuten tekee edelleen vuorolistat katso vaikka listan vasenta yläkulmaa, mitä siinä lukee? Harrastustoimintaan taidetaan laskea golf, keilaus, hiihto, jääkiekko, salibandy jne. Tiedotustoiminnasta sen verran, että jos sitä ei ole, siitä huudetaan mutta jos sitä on, sitä ei lueta. Johan se on ollut vuosikausia sama laulu, että taksimiehelle ei mikään ole ikinä hyvä tekee muut heidän puolestaan mitä tahansa.

        Oletko paikalla kokoulsissa? Käytkö tiedotustilaisuuksissa? Ilmeisesti et.

        CCCP stalinisti


      • se SNTL
        tieto iskee kirjoitti:

        Kyllä te olette sitten viisaita:) Kerro miten sä eroat liitosta, jos et samalla eroa omasta paikallisyhdityksestä, mikäli sellainen alueellasi on? Jäsenmaksu maksetaan Taksiliitolle, joka tilittää siitä maksusta omat osat paikalliselle jäsenyhdistykselle ja lääninyhdistykselle. Eli kerro miten voit olla vain paikallisyhdistyksen jäsen kuulumatta Taksiliittoon?

        PS. Keskukset ovat saaneet olla Taksiliiton jäseniä vasta muutaman vuoden ja käsittääkseni keskuksia edustaa Taksiliitossa HTD:n hallituksen puheenjohtaja.

        ole jo hajonnut. IVY-maat ovat jo erillään. Hei haloo men takas sinne mauseliumiis maatumaa. Älä tule häiritsemään yrittäjiä.


      • todellakin
        paikallisyhdistyksellä kirjoitti:

        mitään käyttöä missään. Se huomattu myös täällä hkissä. Yhtä turhia taksiliitto ja paikallisyhdistykset sen jälkeen olleet kun keskukset saivat liittyä liittoon.
        Oma mielipiteeni on että antaa taksiliiton leikkiä todellakin vain sitä taksikeskusliittoa. Ei silla ole riviautoilijalle mitään annettavaa. Päin vastoin..
        Teillä vantaalla on oikein supermulkut taksiliiton edustusrouvina niissä kinkereissä. Omat koirat purevat teilläkin aikas pahast! Kannattaako oikein tukea sellaista toimintaa?

        ei kannata. syksyllä alkaa eroamiset. Vantaallakin omat koirat puree pahiten.
        Liian isoja upseereita listoilla. Realiteetit kadonneet jo ajat sitten.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

      Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      49
      1516
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

      Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1345
    3. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

      Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      86
      993
    4. Kaupan työtekijä

      Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      17
      982
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

      Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      86
      936
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

      Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      876
    7. Olet mielessäni

      viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      831
    8. Olen paremman näköinen kuin sinä

      Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      811
    9. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

      Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      93
      797
    10. Kaipaan seuraasi niin

      monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.
      Ikävä
      17
      740
    Aihe