Mistä löytyisi..

Windows 2000 pro

...Sellainen ohjelma millä voisi poistaa kaikki tassunjäljet koneelta..esim: jos on asentanut koneelle winzipin ja kokeiluaika tullut täyteen..( ei toimi sen jälkeen )..niin että voisi uudestaan käyttää kokeiluaikaa hyväksi??

Kiitos etukäteen asiallisista vastauksista

8

697

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tällä palstalla ei saa kehoittaa rikokseen.

      • w 2000 pro

        Rikollista ei varmaankaan ole oman koneensa täydellinen puhdistus..jollain sellaisella ohjelmalla..joka siivoaa jonkun määrätyn ohjelman aikaisemmat tassunjäljet kokonaan pois !!


    • fdsasa

      Winzipille on kyllä ilmaisiakin vaihtoehtoja myös wintoosaan, kuten lähestulkoon mille tahansa ohjelmalle mitä kotikäytössä tarvitsee.

    • oobetimer
      • W 2000 pro

        En kysynyt mistään ilmaisohjelmista..niitä on mulla kone täynnä..vaan kysymys oli ..siis että mistä saa ja millaisen ohjeman millä voi poistaa jonkin ohjelman ( oli kaupalllinen tai sitten ei )..kaikki tassun jäljet niin että..esim: voi ottaa ohjelman uudestaan käyttöön..kokeiluajaksi !!


      • Pete.
        W 2000 pro kirjoitti:

        En kysynyt mistään ilmaisohjelmista..niitä on mulla kone täynnä..vaan kysymys oli ..siis että mistä saa ja millaisen ohjeman millä voi poistaa jonkin ohjelman ( oli kaupalllinen tai sitten ei )..kaikki tassun jäljet niin että..esim: voi ottaa ohjelman uudestaan käyttöön..kokeiluajaksi !!

        Kokeile rekisterinpuhdistusohjelmaa.

        Mutta HUOM:

        Jotkut ohjelmat tekevät sellaisia merkintöjä windowsin rekisteriin että niitä ei saa pois edes millään rekisterinpuhdistusohjelmalla.

        Tuolta olen itse katsonut:

        http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/1/315445#1829588


      • ÄijäTietokone
        W 2000 pro kirjoitti:

        En kysynyt mistään ilmaisohjelmista..niitä on mulla kone täynnä..vaan kysymys oli ..siis että mistä saa ja millaisen ohjeman millä voi poistaa jonkin ohjelman ( oli kaupalllinen tai sitten ei )..kaikki tassun jäljet niin että..esim: voi ottaa ohjelman uudestaan käyttöön..kokeiluajaksi !!

        Vaikka et kysynyt ilmaisohjelmista niin mä kysyn sulta -> miksi ihmeessä käytät WinZip-ohjelmaa, eihän se edes tue isoa kasaa pakkausformaatteja.

        Ja muille tiedoksi, ilmaiskokeiluversion esim. 30 päivää poistaminen koneesta ja uudelleen asentaminen toiseksi 30 päiväksi ei kyllä täytä ihan rikoksen merkkejä ellei mene oikeasti ja löydä tuota kohtaa rekkareista ja muuta näin ollen ohjelman tekijän tekemää koodia/rekisterimerkintää.

        Jos pystyy poistamaan kaiken ja asentamaan uudestaan 30 päivän version niin ei se nyt mikään rikos ole (sitä paitti isompi rikoksia luetaan joka päivä lehdistä ihan riittämiin).

        Älä nyt hikoile winzipin kanssa vaan asenna IZArc sekä BDZip koneellesi niin niillä hoituu pakettien teot ja näiden purkamiset paljon winzipiä kätevämmin ja tukevat ihan älyttömästi eri pakkausformaatteja kuin Winzip tunnistaa vaan murto-osan.


    • ...suosittelen...

      ...korvaamaan ainakin tuon Winzipin Winrarilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4839
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1722
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1468
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1326
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1218
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1000
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      885
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      859
    Aihe