Heippa!
Näin joskus n.seitsemän vuotta sitten (suunnilleen) Canal plussalla ruotsalaisen elokuvan, missä oltiin kesällä, ehkä jopa juhannuksen vietossa, jollain mökillä tai omakotitalolla. Siinä oli muistaakseni äiti se kenen luo mentiin. Päähenkilö oli nainen, kuka ei kai halunnut miestään(tai saattoi se olla ahdistelijakin) sinne, naisella saattoi olla lapsikin. Siinä oli sen naisen siskokin mukana, siellä oli enemmänkin porukkaa siellä mökilä vai mikä paikka olikaan.
Sellainen mukava draamaelokuva, ehkä komediallinenkin, muistaakseni oli. Haluaisin nähdä sen uudestaan.
Pitää mennä etsimään ruotsalaisilta keskustelusivuilta jos täällä ei tule mitään vastauksia, enkä osaa ruotsia kovin kummoisesti joten toivottavasti elokuva on jäänyt jollekin mieleen. Saattoi se olla erilainenkin kun tossa kuvailin, mutta kesä siinä oli ja jonkilainen huvilameiniki. :)
Kiitos jo etukäteen!
mikä ruotsalainen elokuva?
juhannus/kesäleffa?
2
1149
Vastaukset
- Quentin T
Tiedätkös yhtään näyttelijää leffasta? Googlaa nimi ja löydät yleensä äkkiä leffalistan eli filmografin eli filmographyn. Siitä voit sitten alkaa iteroida.
- Marienhof
mieleen elokuva Elämä yllättää alkuperäiseltä nimeltään Det blir aldrig som man tänkt sig, on saatavana DVD:llä suomenkielisen tekstityksen kanssa.
Tässä elokuvan IMDB-sivu
http://www.imdb.com/title/tt0158581/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645592Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204207Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172896- 1522170
- 171896
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1241718- 951367
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77968