No ehkä huomenna toisin, mutta miten? Paremmin vai huonommin, sen tietää ylihuomenna,,,
Että tämmöstä tänään *_*
19
178
Vastaukset
Tänään on kaikki hyvin,aurinko paistaa ja mieli avoin;D
sunomas kirjoitti:
miäli avoin ja sialu puhttaana.
Kivaa iltaa sulle kans:)Sulle kans sunomas)))
- Cassis-Alma
paistaa taivaan täydeltä, eikä pimeästä tietokaan
kauhiaa.Kaikil vaa merkkki lissääntys,ko sullaki o jo nua tähret:)
- Cassis-Alma
onn niin pöllähäny, niin silmätki ottanu uuden ilmeen, toi viiva tuossa tähtösten välissä on suu ;0),,,
Cassis-Alma kirjoitti:
onn niin pöllähäny, niin silmätki ottanu uuden ilmeen, toi viiva tuossa tähtösten välissä on suu ;0),,,
vaa mut pyrskähin nauraan:)mis mun suu?
Alma o simmottis et vaik ne rätlinkit o tänä tämmösii ni kyl ne huamen o sit simmosi ettei vähäpoik sitä oikke ymmärräkä, mut eihä meijä poikaitte tarvii simmost rotlaa ottaakaa, vaik ku tarjosiva.
ni et semmottis tänäpä meil.- Cassis-Alma
tartte, oiskoos nää vaan sittekkii naisten juttuloi? Mut arvaas paljonko meni jakeluun tuosta sun tekstistä? No helpotan, noin neljäsosa, notta paas laittain selkokielellä.
- Yxitypy
paremmin vois mennä :=))
- Cassis-Alma
tietty vaan palkkää alamäkee, mulla kokoajjan vastasta lykkää :0(,,,
- Yxitypy
Cassis-Alma kirjoitti:
tietty vaan palkkää alamäkee, mulla kokoajjan vastasta lykkää :0(,,,
Eikös Leevikin laula, että ylämäki, alamäki , ylämäki, alamäki yhdessä kulkien
ylämäki, alamäki, ylämäki, alamäki löydämme rakkauden.... :=))
tammøsella mennaan :-)
- Cassis-Alma
kait sitte ostaa piikkiketjut polkupyörää, ei suttaa niin pahast kun vastaseen polen
Cassis-Alma kirjoitti:
kait sitte ostaa piikkiketjut polkupyörää, ei suttaa niin pahast kun vastaseen polen
havupussia oon oppinu pitamaan mukana..
- Cassis-Alma
kielibasa kirjoitti:
havupussia oon oppinu pitamaan mukana..
Mitäs sä sillä? Toimiikos se? Kuin sitä käytetään?
Cassis-Alma kirjoitti:
Mitäs sä sillä? Toimiikos se? Kuin sitä käytetään?
kun laittaa havuja vaylalle :-)
Paremmin tietenkin, mörri tietää...
Kesä vasta alkoi, kaikkee kivaa edessä... :•)- Mörri tietää ;0},,,
alkaa se kesä, odotellaan vaan, niin siinä se on KESÄ ,,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191662
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991488Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36911Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29859Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38811Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50786Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43738Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37730Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56728Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37700