Missä Mantu?

drogotiili

Erään fanin nettisivuilla oli listattu paikannimiä ja joukossa esiintyi Mantu. Mikä paikka / missä se on?

11

627

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Höpötti

Rohanissa sijaitsevat (en oikein tarkkaan tiedä, olisivatko maakuntia tai jotain) Itämantu ja Länsimantu

• Leegolas

Miten voi olla noin tyhmä! Etkö ymmärrä mitään! Suututtaa ja saan hirveitä itkuraivareita kun tuollaiset täällä kyselevät. Katso elokuva niin opit että Mannussa asuu hobitit. Se on Frodon ja muiden ihanien koti! Vaik ihanin on Orlando...

• ukko

Meniköhän Leegolasilta Kontu ja Mantu sekaisin...

• Leegolas
        ukko kirjoitti:

Meniköhän Leegolasilta Kontu ja Mantu sekaisin...

Mikä ihmeen Kontu?

• Höpötti
        Leegolas kirjoitti:

Mikä ihmeen Kontu?

Ei näykään, että teeskentelet typerää... mutta silti: Kontu on Hobittien asuinpaikka pohjoisessa, Mannut Rohanissa.

• Leegolas
        Höpötti kirjoitti:

Ei näykään, että teeskentelet typerää... mutta silti: Kontu on Hobittien asuinpaikka pohjoisessa, Mannut Rohanissa.

No ei sitä nyt kaikkia nippelitietoja voi ihan aina muistaa! En ole tyhmä ja melkein kaikki muut Keski-Maiden paikat ja nimet kyllä muistan ulkoa.

• höpötti
        Leegolas kirjoitti:

No ei sitä nyt kaikkia nippelitietoja voi ihan aina muistaa! En ole tyhmä ja melkein kaikki muut Keski-Maiden paikat ja nimet kyllä muistan ulkoa.

jos siis olet ihan tosissasi, niin Kontu pitäisi jo ihan ensimmäiseksi tietää. Se ei ole nippelitietoa.

• eowyn13

Moi!
        Luin äsköttäin Leegolaksen viestin. Mun mielestä todellinen fani kysyy jotain jos ei tiiä, koska sen jälkeen viimestään tietää senkin asian. Sitäpaitsi hobitit asuu kyllä Konnussa. Sitä en kyllä tiiä, onks mannut Konnussa... onks ne muuten?

• höpötti
        eowyn13 kirjoitti:

Moi!
        Luin äsköttäin Leegolaksen viestin. Mun mielestä todellinen fani kysyy jotain jos ei tiiä, koska sen jälkeen viimestään tietää senkin asian. Sitäpaitsi hobitit asuu kyllä Konnussa. Sitä en kyllä tiiä, onks mannut Konnussa... onks ne muuten?

kuten jo sanoin, ne ovat Rohanissa.

• gessu
        eowyn13 kirjoitti:

Moi!

Kontu oli jaettu neljään osaan: Itä-, Länsi-, Etelä- ja pohjoisneljännykseen.

• drogotiili

Kiitän tiedosta. Länsi- ja Itämantu olisi varmaan soittanut kelloja, mutta Mantu yksikseen ei tuonut mitään mieleen.. Eikä mene Mannut ja Konnut minulla sekaisin, eikä pitäisi mennä kenelläkään muullakaan. Herra Isä sentään!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      85
      5422
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      43
      3601
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      61
      2975
    4. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      46
      2181
    5. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      61
      1946
    6. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      294
      1783
    7. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1606
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      96
      1441
    9. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1376
    10. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      9
      1333
    Aihe