tulen olemaan turussa koko kesän, kellään tietoa yksityislääkäreistä jotka helpolla määrää rauhoittavia? hankalaa käydä ruotsissa vaan sen takia että xanorit loppuu. jos kellään tietoa otan sen kiitollisesti vastaan.
lääkäreitä turussa?
3
489
Vastaukset
- introvert
valitettavasti en tunne yksityislääkäreitä. jos arvaisin niin sulla on lääkäri ruotsis mutta kun turussa olet et tiedä minne kääntyä, eli miltä lääkäriltä saa ilman isoa hässäkkää sun tarvimat respat.
- seinähullu
aivan...en tiedä minne kääntyä tän ongelman suhteen...olisin arvellut että yksityiset helpommin auttavat saamaan resepteja vaikka ne ovatkin bensodiatsepiinejä, ja valitettavasti xanor on mulle ainoa toimiva. siks yritin kiltisti ja ystävällisesti kysya jos joku käy yksit.lääkäril ja jos ne sattuisi pystymään ehdottaa kilttiä tohtoria jolta saa sen lääkityksen minkä tarvitsee...olisin sairaan kiitollinen jos joku voisi auttaa mua nimellä ja omista kokemuksista niiden lääkäreiden luona...kiitos etukäteen...? t// suomalainen, ruotsissa muuten asuva paitsi nyt turussa kesätyön aikaan.
- kummallista epätietoisuu
seinähullu kirjoitti:
aivan...en tiedä minne kääntyä tän ongelman suhteen...olisin arvellut että yksityiset helpommin auttavat saamaan resepteja vaikka ne ovatkin bensodiatsepiinejä, ja valitettavasti xanor on mulle ainoa toimiva. siks yritin kiltisti ja ystävällisesti kysya jos joku käy yksit.lääkäril ja jos ne sattuisi pystymään ehdottaa kilttiä tohtoria jolta saa sen lääkityksen minkä tarvitsee...olisin sairaan kiitollinen jos joku voisi auttaa mua nimellä ja omista kokemuksista niiden lääkäreiden luona...kiitos etukäteen...? t// suomalainen, ruotsissa muuten asuva paitsi nyt turussa kesätyön aikaan.
tta sinulla :)
Kyllä sinä reseptin saat, otat vaan sen ruotsinkielisen mukaan ja sitten vaan vaikka lääkäritaloon tai tietty vaivasi osaavalle lääkärille ja sit selität, näytät respaa ja leku kirjottaa sulle kesäksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1176319Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3796125Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie695900Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443962Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452355Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42345Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1181395- 121231
- 1831064
- 59887