Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Ihan kiitollinen muutoksesta

sen ukko

Ei vaimoni mikää taitava huushollaska ole, mutta tietysti hän on saanut kärsiä paljon tyytymättömyydestäni häneen.
Kait tätä tyytymättömyyttä kumppaniin ilmenee hyvin monessa avioliitossa.

Sisäinen muutoksien aalto kerran vaan käynnistyi aamulenkillä. Asennemuutokset ovat hitaita ja arvaamattomia.
Ikäänkuin hitaasti purjehtiva laiva. Vaikeiden sääolojen jälkeen tulee taas auvoisa, hieno purjehdussää.

Kun kirjoitan tällaista - hän voi aavistaa jälleen myönteisen asenneilmapiirini suhteessa häneen.

4

782

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se ukko

      Ehkä tuo viestin uudellen pompsahtaminen olisi voinut jäädä toteutumatta. Joissakin ketjuissa viestejä nostetaan häirintä mielessäkin.

      Muuten. Tänään pestiin vaimon kanssa mattoja. Polttomoottoripumpulla saamme vanhasta pihakaivosta pesuvettä.
      Käyttövesi tulee tietysti vesiyhtiön putkesta.

    • tolkun äijä

      Kun lämpötila nousee yli 24c, siinä ei ol enää tolkun häivää.
      Itte viä hyväkuntoisena jaksan, mut sairaat ja huonokuntoiset vanhukset ovat vaikeuksissa.
      Tämä ja tuleva elokuu enää hellesään mahiksiikaa. Lappi olis jo nyt viileetä, mut ei huvita lähtä kalliinpuoleiselle reissullekaan.

      • et aja!

        "Tossa kunnossa, Nissanhan kulkisi jo näillä ohjaamon höyryillä, sanoi ja otti avaimet ja vei ne muijalle.
        Sellanen 130 kilonen wahvamies-kisoihin osallistuva äijä.
        Nöyryytykseltä se sillon tuntu, mut toki häntä kiitin. Tuli sellainen jälki shokki. Jos joku täysin syyttömän päälle olisin ajanu.

        Se oli kuullu kun möykkäsin pihassani. Piti silmällä kun autoni oli portilla.


      • intiasta
        et aja! kirjoitti:

        "Tossa kunnossa, Nissanhan kulkisi jo näillä ohjaamon höyryillä, sanoi ja otti avaimet ja vei ne muijalle.
        Sellanen 130 kilonen wahvamies-kisoihin osallistuva äijä.
        Nöyryytykseltä se sillon tuntu, mut toki häntä kiitin. Tuli sellainen jälki shokki. Jos joku täysin syyttömän päälle olisin ajanu.

        Se oli kuullu kun möykkäsin pihassani. Piti silmällä kun autoni oli portilla.

        Hen ehdottaa minulle, sinulla chacrat sekaisin. Sinä olet alakulo ponsikaasuton surkea.
        Hen antaa minulle osoite. Sielä parantajanainen, hen tasapainoilee sinun chacra. Hen hiukan pyylevä itämainen. Ei ole äiti ama.
        Viittaa käymään minun hoitopöydälle. On hiljainen huone, tuntea myscin tuoksu., hienoa rauhamusiikkia.
        Hen ei kosketa fyysinen, mutta tunnen lämpöö ja rauhoituvaa. Ajantajunta hukkua. Hen herätää minun. Käskee puketa päälleni vaatet

        Luulin ollut aamulla aurinkosa. Kuittia ja käsialaa ihmetys. Käsiala ei tutulta. Teen monta laajaa kaari. On hyvä olo.
        Maksan 500 sek, ruotsin ruunu. Sinä 2 viikko ja tule takas jälkiviritys varten. Tuosta nyt 2 päivä. Menen naisen vastaanotto sitten.
        Ystävä ihmetys mitä sinä voinut kokea. olet rauha, et viinaa juonu, kuin nuorennus käyny.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2267
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1516
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1407
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1374
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe