Ihan kiitollinen muutoksesta

sen ukko

Ei vaimoni mikää taitava huushollaska ole, mutta tietysti hän on saanut kärsiä paljon tyytymättömyydestäni häneen.
Kait tätä tyytymättömyyttä kumppaniin ilmenee hyvin monessa avioliitossa.

Sisäinen muutoksien aalto kerran vaan käynnistyi aamulenkillä. Asennemuutokset ovat hitaita ja arvaamattomia.
Ikäänkuin hitaasti purjehtiva laiva. Vaikeiden sääolojen jälkeen tulee taas auvoisa, hieno purjehdussää.

Kun kirjoitan tällaista - hän voi aavistaa jälleen myönteisen asenneilmapiirini suhteessa häneen.

4

818

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se ukko

Ehkä tuo viestin uudellen pompsahtaminen olisi voinut jäädä toteutumatta. Joissakin ketjuissa viestejä nostetaan häirintä mielessäkin.

Muuten. Tänään pestiin vaimon kanssa mattoja. Polttomoottoripumpulla saamme vanhasta pihakaivosta pesuvettä.
      Käyttövesi tulee tietysti vesiyhtiön putkesta.

• tolkun äijä

Kun lämpötila nousee yli 24c, siinä ei ol enää tolkun häivää.
      Itte viä hyväkuntoisena jaksan, mut sairaat ja huonokuntoiset vanhukset ovat vaikeuksissa.
      Tämä ja tuleva elokuu enää hellesään mahiksiikaa. Lappi olis jo nyt viileetä, mut ei huvita lähtä kalliinpuoleiselle reissullekaan.

• et aja!

"Tossa kunnossa, Nissanhan kulkisi jo näillä ohjaamon höyryillä, sanoi ja otti avaimet ja vei ne muijalle.
        Sellanen 130 kilonen wahvamies-kisoihin osallistuva äijä.
        Nöyryytykseltä se sillon tuntu, mut toki häntä kiitin. Tuli sellainen jälki shokki. Jos joku täysin syyttömän päälle olisin ajanu.

Se oli kuullu kun möykkäsin pihassani. Piti silmällä kun autoni oli portilla.

• intiasta
        et aja! kirjoitti:

"Tossa kunnossa, Nissanhan kulkisi jo näillä ohjaamon höyryillä, sanoi ja otti avaimet ja vei ne muijalle.
        Sellanen 130 kilonen wahvamies-kisoihin osallistuva äijä.
        Nöyryytykseltä se sillon tuntu, mut toki häntä kiitin. Tuli sellainen jälki shokki. Jos joku täysin syyttömän päälle olisin ajanu.

Se oli kuullu kun möykkäsin pihassani. Piti silmällä kun autoni oli portilla.

Hen ehdottaa minulle, sinulla chacrat sekaisin. Sinä olet alakulo ponsikaasuton surkea.
        Hen antaa minulle osoite. Sielä parantajanainen, hen tasapainoilee sinun chacra. Hen hiukan pyylevä itämainen. Ei ole äiti ama.
        Viittaa käymään minun hoitopöydälle. On hiljainen huone, tuntea myscin tuoksu., hienoa rauhamusiikkia.
        Hen ei kosketa fyysinen, mutta tunnen lämpöö ja rauhoituvaa. Ajantajunta hukkua. Hen herätää minun. Käskee puketa päälleni vaatet

Luulin ollut aamulla aurinkosa. Kuittia ja käsialaa ihmetys. Käsiala ei tutulta. Teen monta laajaa kaari. On hyvä olo.
        Maksan 500 sek, ruotsin ruunu. Sinä 2 viikko ja tule takas jälkiviritys varten. Tuosta nyt 2 päivä. Menen naisen vastaanotto sitten.
        Ystävä ihmetys mitä sinä voinut kokea. olet rauha, et viinaa juonu, kuin nuorennus käyny.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1924
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1670
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1276
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      63
      1192
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      998
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      893
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      862
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe