http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1703744
Pitäisikö miestenkin verhota yläkroppansa, vai naisten vaan, vai molempien, vai eikö kumpienkaan?
Rintauintia?
6
98
Vastaukset
- uimahalleissa
Kroppaa ei pidä verhota mitenkään. Sekä naisten että miesten on saatava uida luonnonmukaisesti ja ekologisesti ihanteellisessa tilassa eli alasti.
- pink lady
Mutta ukko saa kyllä kustantaa silikonit,mulle kyllä kelpaa ne virolaissilikonitkin on kuulemma halvemmat.Toivottavasti kestää vaan sitä uimahallin vahvaa kloorivettä,oishan se noloo jos ne sulais kesken kroolauksen pois.
- Mitä Välii..
Ihan sama..
- kysyn vaan ???
mitäs jos samaan aikaan on uimassa peräkamarinpoikia niin niillähän alkaa jorma kovettuu ??? ja jos se on vaan pelkille naisille tarkoitettu vuoro niin eikö se ole tasa-arvolain vastaista ???
- Sanon vaan
Kaikki alasti samaan altaaseen.
- Late Lapista
Urheilujajina uiminen on ainoa ja aito, silloin kun uidaan täysin alasti! Siis ilman minkäänlaisia apuvälineitä! Ja miksi naiset eivät saisi uida rinnat paljaina? jos niin haluavat, jotka eivät halua pitäkööt edelleen rinnat paljaina!
Göteborgin eteläpuolella on Kullavikissa iso yleinen uimaranta, siellä naiset ottavat aurinkoa , täysin alasti, vaikka ei ranta nakuranta olekaan, eikä se näkynyt häiritsevän ketään!
Late Lapista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823233
- 922925
- 532182
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201635- 191464
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..81437- 171431
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein181375Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131341Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351305