Poistoista vain.

Tuota... Henkilökohtaisesti en ole poistamassa, enkä suosittelemassa poistoa kenenkään viesteille. Oli ne sitten kuinka älyttömiä, (tai älyllisiä) tahansa. Ja uskaltaisin sanoa, ettei suurinosa ateisteistakaan ole poistamassa täältä uskovaisten viestejä.
Olisiko niin, että uskovaiset itse trollaavat tänne viestejä, joita sitten itse poistavat, ja syyttävät sitten ateisteja keskustelu haluttomuudesta.. Hmmm..... Tuli vain mieleen..
4162
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

Hannakin valittaa että viestejä poistellaan, mutta kuinka ne sitten sattuvatkin olemaan usein sellaisia johon hänen ylhäisyytensä tyhjäpää on saanut kipakkaa kritiikkiä.

Äänestä

Osin tuntuu samalta kuin puhelinkeskustelut kansanedustajien kanssa jotka huomaavat että poliittinentotuus on ristiriidassa tosiasioiden kanssa.

Äänestä

että todistusaineisto kristityn häpeällisestä käytöksestä pitää hävittää. Itse jättäisin törkeimmät jutut muistoksi ja todistusaineistoksi. Niitähän voi tarpeen tullen linkittää ja lainata esimerkkeinä siitä, miten kristittyjen rakkauden sanomaa käytännössä levitetään.

Ai niin. Pitää taas alkaa kerätä kesäpöpien parhaita paloja, jottei totuus uskovaisten arkitodellisuudesta pääse unohtumaan.

Äänestä
  • jammu kuulee!

Äänestä

Kommentoi aloitusta

weccu kirjoitti:

Tuota... Henkilökohtaisesti en ole poistamassa, enkä suosittelemassa poistoa kenenkään viesteille. Oli ne sitten kuinka älyttömiä, (tai älyllisiä) tahansa. Ja uskaltaisin sanoa, ettei suurinosa ateisteistakaan ole poistamassa täältä uskovaisten viestejä.
Olisiko niin, että uskovaiset itse trollaavat tänne viestejä, joita sitten itse poistavat, ja syyttävät sitten ateisteja keskustelu haluttomuudesta.. Hmmm..... Tuli vain mieleen..

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu