Tuota... Henkilökohtaisesti en ole poistamassa, enkä suosittelemassa poistoa kenenkään viesteille. Oli ne sitten kuinka älyttömiä, (tai älyllisiä) tahansa. Ja uskaltaisin sanoa, ettei suurinosa ateisteistakaan ole poistamassa täältä uskovaisten viestejä.
Olisiko niin, että uskovaiset itse trollaavat tänne viestejä, joita sitten itse poistavat, ja syyttävät sitten ateisteja keskustelu haluttomuudesta.. Hmmm..... Tuli vain mieleen..
Poistoista vain.
4
162
Vastaukset 4
- Kössönöm
Hannakin valittaa että viestejä poistellaan, mutta kuinka ne sitten sattuvatkin olemaan usein sellaisia johon hänen ylhäisyytensä tyhjäpää on saanut kipakkaa kritiikkiä.
Osin tuntuu samalta kuin puhelinkeskustelut kansanedustajien kanssa jotka huomaavat että poliittinentotuus on ristiriidassa tosiasioiden kanssa.
- Peikkojen kaveri
että todistusaineisto kristityn häpeällisestä käytöksestä pitää hävittää. Itse jättäisin törkeimmät jutut muistoksi ja todistusaineistoksi. Niitähän voi tarpeen tullen linkittää ja lainata esimerkkeinä siitä, miten kristittyjen rakkauden sanomaa käytännössä levitetään.
Ai niin. Pitää taas alkaa kerätä kesäpöpien parhaita paloja, jottei totuus uskovaisten arkitodellisuudesta pääse unohtumaan.- nana nano
jammu kuulee!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7013788- 511207
Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E721183- 921117
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit95936- 104794
Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k34778Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi52777- 54766
Onko sinulla vihan tunteita
Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.122724