Muuten olen sitä mieltä, että

vouhkaaminen mikrosirujen uskonnollisesta tai profeetallista merkityksestä asettaa kristityt ja heidän uskonsa naurun alaiseksi.

Toki nauru pidentää ikää, ja siltä kannalta tällä mikrosiruvouhotuksella on pikkuruinen myönteinen merkitys.

Mutta oletteko te siruteorian kannattajat tulleet ajatelleeksi, että se ikä pitenee naurajilla, ei naurettaviksi itsensä ja uskontonsa tehneillä?

Lukisitte edes kansakoulun maantieteen oppikirjaa, niin ehkä teille valkenisi, että maapallolla on laajoja alueita, joita valkoisen miehen jalka ei ole koskaan tallannut,

kieliä, joita edes peruskoulun käyneen ihmisen korva ei koskaan ole kuullut,

heimoja, jotka eivät koskaan ole tutustuneeet naapuriheimoihin kuin korkeintaan vilaukselta.

Näihin kaikkiin alkuasukkaisiin te muka asentaisitte mikrosirun? Ilmastako te laskuvarjolla heille sen pudottaisitte?

Mutta kun nuo raukat eivät osaa edes lukea, millaiset käyttöohjeet te sirujen mukana lähettäisitte, jotta nuo pakanaraukat osaisivat itse asentaa sirun itseensä?

Toki joskus, pitkälti yli sadan vuoden kuluttua ihmiskunnan kehitys voisi olla niin pitkällä, että "jokaisella" aikuisella olisi tuollainen mikrosiru kehossaan (lapsiahan tuo sirujuttu ei voi koskea senkään takia, että viidakossa lapsia syntyy nopeampaa tahtia kuin niitä pystytään heihin asettamaan).

Mutta keppihevosenne kääntöpuoli on se, että julistamalla "sirun ilosanomaa" te samalla julistatte ihan sitä tajuamattanne, että "meidän Herramme tulo viipyy", ainakin sata vuotta, jos ei enemmänkin.

Minulle lapsena adventtikirkossa opetettiin, että evankeliumi (jolla kylläkin ymmärrettiin adventismia, mikä silloin oli aika kaukana evankeliumista) julistetaan kaikille kansoille ja sitten tulee loppu.

Ette näytä tajuavan, että evankeliumin julistaminen kaikille kansoille on teknisesti paljon helpompi juttu ja lyhyemmässä ajassa suoritettavissa kuin mikrosirun asentaminen jokaiseen syrjäseutujenkin, tiettömien taipaleiden takana asuvaan ihmiseen.

Jos teitä uskoo, turha on toivoa, että Kristus saapuisi meidän elinaikanamme. Ei totisesti tämän sukupolven aikana, tuskin seuraavankin.

Tämä opetus mikrosirun lopunajallisesta merkityksestä on mielestäni isästä Perkeleestä.

Ottakaa tai jättäkää!

1

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • annu42

Me adventistit opetamme eivan eri tavalla, kuin mitä nänä sanomasi "vouhkaajat".
      Toki minäkin uskon sen, että näiden sähköisten juttujen kautta on todella helppo sulkea pois esim. pankkikortit yms. dokumentit sellaisilta, joille ne eivät päättäjien mukaan kuulu. On helppo saada aikaan hetki, jolloin ei voisi ostaa eikä myydä.

Mutta kaikkein helpointa on jättää nämä asiat Jumalan käsiin, sillä minä uskon, että valtaistuimella on istuja, joka ohjaa tämän maailman menoa. Minun ei tarvitse sitä pelolla seurata, vaan tehdä se, mitä minulle on säädetty, eli se todistamisen tehtävä; viedä evankeliumia kaikkeen maailmaan ja kaikille luoduille. Tavalla tai toisella olen mukana siinä. Jeesus tulee ja toivon olevani valmis hänet vastaanottamaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      19
      5203
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      560
      2658
    3. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      19
      2392
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      151
      2220
    5. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      24
      2027
    6. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82
      1654
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      146
      1545
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      127
      1261
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      128
      946
    10. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      40
      899
    Aihe