Muuten olen sitä mieltä, että

vouhkaaminen mikrosirujen uskonnollisesta tai profeetallista merkityksestä asettaa kristityt ja heidän uskonsa naurun alaiseksi.

Toki nauru pidentää ikää, ja siltä kannalta tällä mikrosiruvouhotuksella on pikkuruinen myönteinen merkitys.

Mutta oletteko te siruteorian kannattajat tulleet ajatelleeksi, että se ikä pitenee naurajilla, ei naurettaviksi itsensä ja uskontonsa tehneillä?

Lukisitte edes kansakoulun maantieteen oppikirjaa, niin ehkä teille valkenisi, että maapallolla on laajoja alueita, joita valkoisen miehen jalka ei ole koskaan tallannut,

kieliä, joita edes peruskoulun käyneen ihmisen korva ei koskaan ole kuullut,

heimoja, jotka eivät koskaan ole tutustuneeet naapuriheimoihin kuin korkeintaan vilaukselta.

Näihin kaikkiin alkuasukkaisiin te muka asentaisitte mikrosirun? Ilmastako te laskuvarjolla heille sen pudottaisitte?

Mutta kun nuo raukat eivät osaa edes lukea, millaiset käyttöohjeet te sirujen mukana lähettäisitte, jotta nuo pakanaraukat osaisivat itse asentaa sirun itseensä?

Toki joskus, pitkälti yli sadan vuoden kuluttua ihmiskunnan kehitys voisi olla niin pitkällä, että "jokaisella" aikuisella olisi tuollainen mikrosiru kehossaan (lapsiahan tuo sirujuttu ei voi koskea senkään takia, että viidakossa lapsia syntyy nopeampaa tahtia kuin niitä pystytään heihin asettamaan).

Mutta keppihevosenne kääntöpuoli on se, että julistamalla "sirun ilosanomaa" te samalla julistatte ihan sitä tajuamattanne, että "meidän Herramme tulo viipyy", ainakin sata vuotta, jos ei enemmänkin.

Minulle lapsena adventtikirkossa opetettiin, että evankeliumi (jolla kylläkin ymmärrettiin adventismia, mikä silloin oli aika kaukana evankeliumista) julistetaan kaikille kansoille ja sitten tulee loppu.

Ette näytä tajuavan, että evankeliumin julistaminen kaikille kansoille on teknisesti paljon helpompi juttu ja lyhyemmässä ajassa suoritettavissa kuin mikrosirun asentaminen jokaiseen syrjäseutujenkin, tiettömien taipaleiden takana asuvaan ihmiseen.

Jos teitä uskoo, turha on toivoa, että Kristus saapuisi meidän elinaikanamme. Ei totisesti tämän sukupolven aikana, tuskin seuraavankin.

Tämä opetus mikrosirun lopunajallisesta merkityksestä on mielestäni isästä Perkeleestä.

Ottakaa tai jättäkää!

1

123

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • annu42

Me adventistit opetamme eivan eri tavalla, kuin mitä nänä sanomasi "vouhkaajat".
      Toki minäkin uskon sen, että näiden sähköisten juttujen kautta on todella helppo sulkea pois esim. pankkikortit yms. dokumentit sellaisilta, joille ne eivät päättäjien mukaan kuulu. On helppo saada aikaan hetki, jolloin ei voisi ostaa eikä myydä.

Mutta kaikkein helpointa on jättää nämä asiat Jumalan käsiin, sillä minä uskon, että valtaistuimella on istuja, joka ohjaa tämän maailman menoa. Minun ei tarvitse sitä pelolla seurata, vaan tehdä se, mitä minulle on säädetty, eli se todistamisen tehtävä; viedä evankeliumia kaikkeen maailmaan ja kaikille luoduille. Tavalla tai toisella olen mukana siinä. Jeesus tulee ja toivon olevani valmis hänet vastaanottamaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. KP-Sesongilla ongelmia?

Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi
      Ylöjärvi
      24
      1546
    2. Oot upea nainen, älä vähättele ittees

Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀
      Ikävä
      68
      1367
    3. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      96
      1161
    4. Jämsän Paras Ravintola

Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R
      Jämsä
      73
      1092
    5. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      84
      779
    6. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      29
      738
    7. Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan

No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni
      Ikävä
      48
      727
    8. Kiellettyjä ajatuksia

Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,
      Ikävä
      43
      646
    9. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      63
      646
    10. Onko ihan pakko

olla niin hiton pitkävihainen? Sinulle nainen...
      Ikävä
      38
      629
    Aihe