- on tällähetkellä YLI 20 minuuttia.
Eilen yritetty - 10min - EI VASTAUSTA / 7min EI VASTAUSTA
Tänään yritetty 9min - EI VASTAUSTA 20min EI VASTUSTA !
Viesteihin ei ole tullut vastauksia - odotettu jo yli 2 vrk.
SAUNALAHTI ASIAKASPALVELU jonotusaika
10
656
Vastaukset
- ilmeisesti...
... kaikilla kun yrittää päästä asiakaspalveluun. Olin huhtikuussa ulkomailla ja maksoin matkan aikaiset puhelut/tekstarit viime laskussa. Nyt tuli toukokuun lasku ja siinä on lisää laskua matkani ajalta melmein yhtäpaljon kun jo olen maksanut.
Olen yrittänyt useean kertaa soittaa ja laittanut sähköpostia, mutta eihän sieltä saa vastausta.
olenkin päättänyt luopua saunalahden liittymästäni, mutta haluaisin ensin selvittää sen laskun, joka ulkomaan puheluiden osalta on n.150€.
Vaikka eipähän taida nuo asiakaspalvelut toimia muillakaan...- toisen tulolähde
Mistä näitä senttejä oikein tulee kysyy SL:n tyytyväinen omistaja ?
Aspa toimii ilmaiseksi Dnalla hahahha - Dna,PAREMPI!.
toisen tulolähde kirjoitti:
Mistä näitä senttejä oikein tulee kysyy SL:n tyytyväinen omistaja ?
Aspa toimii ilmaiseksi Dnalla hahahhaAivan,DNAlle soitto on ILMAINEN ja yleensä ei tarvitse jonottaa LÄHESKÄÄN yhtä kauan,kuin jos yrittäisi päästä Saunalahden asiakaspalveluun!.
;)
- P
Pääsin jo 5 min jonotuksen jälkeen läpi, mutta nainen ei osannut auttaa, joten laittoi minut eteenpäin 20 min jälkeen, ei vastausta. Ärsyttävää
- no
oletko varma, että olit asiakaspalvelussa?
- Saunapaska
Saunalahdella taas aivan kohtuuttomat jonotusajat !!! eilen illalla tunti, tänään puolituntia aamulla !!!!!!
Apinat !
Röyhkeää, pitäs saada vastuuseen tuollaiset huijarifirmat !Hei,
rekisteröitkö itsellesi tunnukset Palstalle, ja lähetä minulle siellä yksityisviestiä asiastasi, mikäli et ole päässyt puhelimitse läpi asiakaspalveluumme. Hoidetaan asiasi kuntoon sitä kautta.
Ilana / Saunalahden Palstatiimi
http://palsta.saunalahti.fi/- keeple
Vaihda Telefinlandiin, siellä vastataan nopeasti puheluihin. Yllätyin itse nopeasta vastaamisesta, voin suositella.
- fiksuasiakas
Jonot johtuvat siitä, että idiootit soittavat typeristä ongelmistaan sinne. Opetelkaa katsomaan netistä itse ongelmiinne ratkaisut, niin ette tuhlaa ihmisten aikaa joilla on oikeaa asiaa asiakaspalveluun
- ElsaCare
Saunalahdella & Elisalla on jenkkipohjainen analyyttinen puhelinvaihde jolle soittava numero kannattaa näyttäää. Jos maksat laskusi ajoissa & paljon palveluita puhelusi menee nopeammin läpi kuin juntti jolla paljon ongelmia & laskut rästistä. Jos numeroa ei näytetä se luokitellaan roskaksi. Puhelut luokitellaan palvelun päätyttyä millainen asiakas oli.
Jos puhelu tulee Elisaverkon ulkoa mutta asiakastiedosta vastaavuutta ei löydy
se menee jonoon jossa Elisa saa laskevanliikenteen korvausta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453136- 1082573
- 512561
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402228Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4801914- 1101871
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2521855Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91694Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151617R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi241472