Hei rakkaat miehet!
Nyt haluasin yllättää mieheni kunnon suihinotolla.
Kertokaa mitä minun pitäisi tehdä ja miten jotta se oikeasti olisi hänelle niin upea kokemus!
Haluaisin siisn hänelle syntymäpäivä lahjaksi antaa jymy yllätyksen . Hän pitää kyllä nytkin aina kun otan suihin, mutta haluisin siis aivan uskomattoman orkun hänelle.
paras suihinotto!
4
3483
Vastaukset
- kielimiestutkija
Jokainen mies on erilainen, joten on paha ruveta neuvomaan. Yksi tykkää yhdestä tavasta, toinen toisesta. Ja liika tekniikan suunnittelu saattaa aiheuttaa turhia onnistumispaineita: jos mies ei nautikaan niin paljon kuin odotit, yrität lisää ja mies huomaa sen ja hermostuu jne. ja homma onkin menossa pieleen. Parasta, kun teet vain hetken mielijohteesta ja miehen reaktioita seuraten. Ole tilanteessa mahdollisimman kokonaisvaltaisesti ja anna tunteidesi miestäsi kohtaan kanavoitua huultesi ja kielesi liikkeisiin. Kyllä se siitä.
- Mies 2
Ainakin aluksi pitää sanoa, että monet naiset tuntuvat varovan liikaa etteivät satuta miestään (ei se miehen penis niin herkkä ole hajoamaan. Kivekset ovatkin sitten toinen juttu:) Kannattaa olla vain tarkkana, ettei vahigossa satuta miestä hampaillaan. Käsin hyväiltäessä kannattaa myös hieman varoa, ettei vedä esinahkaa liian taakse ja liian voimakkaasti, mutta tästäkään ei kannata olla liian huolissaan.
Ehkäpä paras tulos syntyy, kun otat itse ohjat rohkeasti ja häpeilemättä käsiisi, ja annat sellaisen kuvan että nautit itse suunnattomasti miehesi kalun imemisestä.
Voit aloittaa esimerkiksi suutelemalla ja nuolemalla rauhallisesti miehesi kalua. Pian tämän jälkeen ottaa voimakkaasti imien penis niin syvälle suuhusi kuin saat. Lopuksi imeä voimakkaasti ja kiihkeästi samalla ottaen kalua edestakaisin suuhun kiihdyttäen tahtia loppua kohti. Välillä voi myös hieman kädelläkin runkata. (ja tähän väliin mainiten, ainakin omasta mielestäni joskus pelkkä käsihoitokin tuntuu vaihteluna ihan mukavalta). Miehet myös kokevat usein kiihottavana sen, että annat hänen laueta suuhusi tai kasvoillesi, mutta jos tästä et itse pidä niin luonnollisesti sitä ei tarvitse tehdä. Kiihottavinta varmaankin olisi se, että aktin aikana (erityisesti aktin loppupuolella) itse sanoisit haluavasi hänen spermansa suuhusi.
Voitte myös kokeilla suuseksin aikana eri asentoja (esim. aluksi mies seisoen, sitten mies maaten tai istuen ja lopuksi mies päällä, ikään kuin rakastellen sinua suuhun). Jos mies on päällä, kannattaa (ainakin aluksi)kädellä pitää miehen kalusta niin, että voi säädellä kuinka paljon penistä voi ottaa suuhunsa. Näin ei tule otetua penistä vahingossa liian syvälle, ja tämä on myös miehestä mukavaa koska silloin hänen ei tarvitse itse olla koko aikaa liika varuillaan. Toisella kädellä voikin sitten vaikka ohjailla tahtia työntämällä miestä pakaroista, ja jos mies pitää, niin samalla voi myös hyväillä varovasti miehen kiveksiä, välilihaa tai peräaukkoa. Selville saat varovasti kokeilemalla. Mikäli hyvin sujuu ja olo ei ole tukahduttava, voi ottaa molemmin käsin miehen pakaroista kiinni ja kiihdyttää vauhtia.
Mutta kuten aikaisemminkin mainittiin, luonnollisesti miehet pitävät myös eri asioista, ja eri päivinä eri tavoin. Esim. usein on kiihottavaa, kun nainen siirtyy suoraan ottamaan kalua ahnaasti edes takaisin suhuun samalla voimakkaasti imien. Joskus taas rauhallisempi aloitus voi olla kiihottavampaa. Itse pidän ainakin siitä että vaihtelua paljon. - ffffffffffff
- ja ota oppia ...........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1774995Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,194387Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993107Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2532952Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432892- 522511
- 271919
- 221757
- 341743
- 651719