Sub tv
uusi BB alkaa 29.5!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
7
1662
Vastaukset
- Jes!
Toi tieto pelasti mun päivän!:) Olen aikas koukussa Big Brotheriin ja tosi kivaa et sen uudet jaksot (4.kausi) näytetään subtv:llä!! ;)
- tietäjä
Olen lukenut netistä, että BB4:llä oli Briteissä tosi huonot katsoja- ja äänestysluvut ja ohjelmaa haukuttiin tylsäksi. Tuotantoryhmä oli kuulemma valinnut täysin yhteensopimattoman porukan sinne.
- Vanhin
tietäjä kirjoitti:
Olen lukenut netistä, että BB4:llä oli Briteissä tosi huonot katsoja- ja äänestysluvut ja ohjelmaa haukuttiin tylsäksi. Tuotantoryhmä oli kuulemma valinnut täysin yhteensopimattoman porukan sinne.
on kolmevitonen! Kaikki näyttää niin vanhoilta BB4:ssä...
- d34s
Eikö toi p*skan tulo teeveeseen lopu ikinä...
- 143464564
7890t,780,t76}t,{[]}
- veri simple
Pas*aa tulloo niin kauan kuin on sen katsojia..
- Hytghytgh
veri simple kirjoitti:
Pas*aa tulloo niin kauan kuin on sen katsojia..
Siis Suomenko BB? Olispa kyllä mukavaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147230
- 594692
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434604- 733322
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161975- 301758
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261737Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411600- 341499
- 1431277