rehellinen vastaus REKOLASTA onko lapsiperheelle rauhallinen/turvallinen mitenkä palvelut onko paljon "sosiaalitapauksia""pakolaisia"ym...onko siellä kiva asua
REKOLA
7
1012
Vastaukset
- ainakin toistaiseksi
Rekola on mun mielestä tosi kiva mesta. Pääasiassa pelkkää omakoti- ja rivitaloaluetta. Paratiisi kahden pahan, Korson ja Koivukylän välissä. Luontoa paljon, oma juna-asema, pari kauppaa, jne. Palveluita voisi tietysti olla enemmän, mutta Korso ja Koivukylä tosiaan ihan vieressä. Ja Tikkurilakin lähellä.
- gasdgasdg
Ja lapsille on todella sopiva asuinalue. Molemmat systerit asuu siellä muksuineen ja hyvin viihtyvät. En keksi oikeastaan mitään pahaa sanottavaa Rekolasta.
- Anonyymi
Ei ikinä, viimeinen paikka jossa asuisin ikinä
- Anonyymi
Rehellistä ei.
- Anonyymi
Eiks täällä jääny lopulta se sarjahuijarikin kiinni ?Poliisi TV:ssäkin oli etsintää. Siinäkään mielessä ei kovin houkutteleva paikka kun sellasia porukoita majailee lähistöllä.Tuskin täältä rehellistä vastausta saakaan. Eihän kukaan halua huonoja puolia asuinalueestaan mainita. Se on hyvä kun sairaala on lähempänä kuin tiksissä.
- Anonyymi
Onhan Rekola ihan kiva mutta eikös lasten yläaste ole koivukylässä joka on täynnä sosiaalitapauksia?
- Anonyymi
Rekolan seisakkeella on aina kauhea hulina, ei sinne uskalla kukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112563- 1751735
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601602- 1241470
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761252
- 35996