Uimarannat Kirkkonummella

Uusi asukas

Näin helteisen kesäpäivän kunniaksi olisi kiva kuulla, mikä uimaranta on kirkkonummelaisten suosikkiranta ja miksi. Uutena asukkaana kyselen, jotta tietäisi mihin sitä lomallaan oikein kannattasi suunnistaa.

17

7699

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tirppiz

Itse tykkään käydä perheen kanssa siinä järvellä, joka on Jorvaksessa siinä LM ericssonin vieressä. Se on hyvällä paikalla lähellä tietä (51) ja ranta on sopivan matala.

• LM-E;n vieressä

vaan lähellä Sundsbergin tiehaara.

• tirppiz
        LM-E;n vieressä kirjoitti:

vaan lähellä Sundsbergin tiehaara.

on se lme:n vieressä kun tuut knummelta päin. Sitä tarkoitin. Hyvä paikka. siis se ennen jorvaksen valoja oleva.

• KIINA-MESTARI

Ei siellä voi käydä uimassa.Se on syvä ja se on suo.

• !!!!

Syväjärvi. Se taitaa olla se suosittu jos nimittäin asuu keskustassa.

• fenjak

Vieläkö se vilauttalija/ itsensäpaljastaja häiriköi syväjärvellä? Viimeksi havaittu kesäkuun alussa. Rantalentiskentän viereisessä metsikössä noin 40-v mieshenkilö, parta ja silmälasit.

• KIINA-MESTARI

Se on paras.Kannattaa ottaa paljon evästä ja herkkuja mukaan.Heinäkuussa se on suosittu uimaranta.Joskus jopa autopaikat täynnä.

• joko Navalan

(hmm.. onko sen nimi Navala??) VPK-talon kohdalta kääntyy hiekkatie, siellä on tooodella matala ranta keskelle järjeä asti saa kävellä ennen kuin syvenee polvea syvemmälle :-) Ranta on kiva, hiekkaa ja nurmikkoa, löytyy pukukopit ja pöytää jne

Syväjärvi on aina ollut kestosuosikki Kirkkonummella, ei pahaa sanottavaa nytkään.

Evitskog ihan loistopaikka sekä pienemmille että isommille uimareille. Hiekkaranta, nurtsikenttä, keinut, liukumäki, pöytää jne

Karskog taasen isommille uimareille mahtavine hyppytorneineen :-) (hyppytorni rakennettu kallioon/kalliolle/miten se pitää ilmaistakaan mutta tooosi kiva hyppypaikka.) Ei sovi pienille uimareille.

Niin ja sitten tietty toinen kestosuosikki Pikkalan hiekkakuoppa :-)

• Auliina

Missä sijaitsee?

• ?????????????
        Auliina kirjoitti:

Missä sijaitsee?

Ajat Kirkkonummelta kohti Inkoota. Kun tulet Pikkalan ABC;n ohi laita vilkku vasemmalle ja käänny kohti Pikkalan golf.
        Sitä tietä kilometri kaks niin löytyy vasemmalla puolella, siinä on uimaranta viitoitus. Samasta tiehaarasta ajat Pikkalan pienvenesatamaan.

• Mä taas

jos on aurinkoinen päivä niin ei löydy kuin seisomapaikkoja rannalta.

• uimaranta!
        Mä taas kirjoitti:

jos on aurinkoinen päivä niin ei löydy kuin seisomapaikkoja rannalta.

Se ei ole hiekkakuoppa, vaan lähde!

• ---täh????
        uimaranta! kirjoitti:

Se ei ole hiekkakuoppa, vaan lähde!

Kyllä se kansanomaisesti tunnetaan nimellä "hiekkakuoppa" - ei "lähde".

• KIINA-MESTARI
        Auliina kirjoitti:

Missä sijaitsee?

Käänny Abc Pickalan jälkeen sinne ison pellon suuntaan kunnes siellä lukee kyltti siitä Pickalan Uimarannasta.

• pulikoija
    • Anonyymi00016

Nämä uudet ns kunnostukset ovat kyllä täydellisesti pilanneet rannan. Pukukopeissa aina lämpiminä päivinä ruuhkaa. Eli liian pienet tilat. Ovet sellaiset että kaikki pervot pääsee kurkkimaan. Muistuttaa eniten jotain avointa messuosasatoa. Uimavalvojilla surkea rääsy suojaamassa auringolta. Selvä turvallisuusriski. Uusi nurmikko todella houkuttelee hanhet ulostamaan ja pyörimään paikalla aamusta iltaan. Niille kun ei saa tehdä mitään ikävää.. veden lämpömittari kelluu pinnalla. Ei siis mittaa todellista lämpöä. Ruokaa ja jäätelöä ei voi enään ostaa. Kenenhän idiootti suunnittelija aivoituksia tämä kaikki on. Verorahoilla?

• Anonyymi00017

Siis tuo surkean suunittelun ranta on kirkkonummen syväjärvi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      822
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      780
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      72
      599
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      49
      590
    5. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      589
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      575
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      566
    8. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      530
    9. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      527
    10. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
      Ikävä
      27
      522
    Aihe