Huomion keskipiste

Yxitypy

Miten huomion keskipisteenä oleva ihminen käyttäytyy?
Onko näin, että jokainen, joka esim. palstoille kommentteja kirjoittaa, haluaa olla huomion keskipisteenä?
Haluatko sinä olla edes joskus huomion keskipiste, vaiko jatkuvasti vain joku seinäkukkanen?
Millä kaikilla tavoin voi päästä huomion keskipisteeksi?

50

1187

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaan?

tarvitaan vain yksi väärä hymiö :-)))

• yxitypy evk

tarkentaa kommenttiasi? :=)))

• olen aina yrittänyt välttää olemasta huomion keskipisteenä.Esim.synttäreillä joutuu olemaan.Siitä tulee kiusallinen olo..:)))

Palstoilla vingun vaan vähän sivustalta..;)

Mitäs Typyn kesään kuuluu? :)

• Yxitypy

Synttäreiden keskipisteenä en halua olla minäkään, siksi niitä en koskaan vietäkään.
        Mutta on tilanteita joissa joutuu olemaan keskipisteenä. Minulla esim. on karaoke-harrastus. Tykkään hulluna laulamisesta. Siinä sitä on aika keskipisteenä, kun jossain karaokekuppilassa laulaa.

Kesääni kuuluu kiitos ihan hyvää. Tundrallekin helteet tuli, ja tässä niistä oon nautiskellut. Tosin liian tukalaa olla omalla kotipihalla, mutta hyvät pyöräilyilmat :=))

Miten kesä on edennyt itselläsi?

• Yxitypy kirjoitti:

Synttäreiden keskipisteenä en halua olla minäkään, siksi niitä en koskaan vietäkään.
        Mutta on tilanteita joissa joutuu olemaan keskipisteenä. Minulla esim. on karaoke-harrastus. Tykkään hulluna laulamisesta. Siinä sitä on aika keskipisteenä, kun jossain karaokekuppilassa laulaa.

Kesääni kuuluu kiitos ihan hyvää. Tundrallekin helteet tuli, ja tässä niistä oon nautiskellut. Tosin liian tukalaa olla omalla kotipihalla, mutta hyvät pyöräilyilmat :=))

Miten kesä on edennyt itselläsi?

karaokea..ootpa rohkee..:)) Sulla on varmaan siedettävä ääni,ku uskallat sinne mennä.Mä tyhjentäisin paikan heti...:( :)

Loma mulla just alkoi ja olen lorvinut ihan kunnolla..Se huono puoli täs on,että nyt on ollu aikaa tuhlailla kaupoissa...Ei nyt ihan turhaa tule ostettua,mutta kummiski..:D

Taitaa muutes olla koko suomessa ny lämmintä..Se on vaa ihanaa...

• Yxitypy
        mii-su kirjoitti:

karaokea..ootpa rohkee..:)) Sulla on varmaan siedettävä ääni,ku uskallat sinne mennä.Mä tyhjentäisin paikan heti...:( :)

Loma mulla just alkoi ja olen lorvinut ihan kunnolla..Se huono puoli täs on,että nyt on ollu aikaa tuhlailla kaupoissa...Ei nyt ihan turhaa tule ostettua,mutta kummiski..:D

Taitaa muutes olla koko suomessa ny lämmintä..Se on vaa ihanaa...

karaokea ihan siitä saakka kun se suomeen tuli. Kyllähän se alussa jännitti mennä laulamaan, mutta siihen ajan mittaa tottui. Nykyään kylläkin jäänyt aika vähäiseksi..siis karaokekuppiloissa käynti. Ehkä siksikin, kun kotona omat vehkeet.

Alennusmyynnit näkyy jatkuvan, mutta en ole ostanut itelleni kuin yhdet farkut ja puseron tänä kesänä.

Täälläkin aamu taas aurinkoinen ja lämmin. Hyvää lomaa sulle. Elokuussa alkaa minullakin työt :=))

• Yxitypy kirjoitti:

karaokea ihan siitä saakka kun se suomeen tuli. Kyllähän se alussa jännitti mennä laulamaan, mutta siihen ajan mittaa tottui. Nykyään kylläkin jäänyt aika vähäiseksi..siis karaokekuppiloissa käynti. Ehkä siksikin, kun kotona omat vehkeet.

Alennusmyynnit näkyy jatkuvan, mutta en ole ostanut itelleni kuin yhdet farkut ja puseron tänä kesänä.

Täälläkin aamu taas aurinkoinen ja lämmin. Hyvää lomaa sulle. Elokuussa alkaa minullakin työt :=))

olet sitten ihan karaokeveteraani..hih.kuullostipa vanhalta..:DDD

Kiitos lomantoivotuksesta..Mulla alkaaki työt taas tän kuun viimesellä viikolla.On se nii väärin,ku keskellä kesää pitää jo mennä takas..:P

• huomion keskiisteenä voi olla omasta tahdostaan mutta myös tahtomattaan, jolloin keskipisteenä olemisen voi kokea erittäin kiusallisena ja jopa paniikinomaisena.

Tuskinpa vaan kaikki palstoille kirjoiittavat haluavat keskipisteeksi, mutta oletan että kuitenkin jokainen toisen kirjoittajan aloitukseen vastaava kirjoittaja toivoo että hänen viestinsä edes avauksen tekijä lukee, jopa vastaa siihen?

---------------------------------------------------------

Huomion keskipisteeksi pääsemiseksi lienee miljoonia keinoja, ei tarviste kuin hetki seurata julkimoiden edesottamuksia niin siellä jo näkyy keinoa jos toista. Varmin tapa "päästä" huomion keskipisteeksi lienee tehdä joku tarpeeksi iso töppäys. Huomio ei tietenkään ole aina positiivista, mutta huomionkipeälle kelpaa myös negatiivinen huomio. Esimerkkinä voisin mainita vaikka neito Tuksun.

• Yxitypy

Mihin sitten se raja vedetään tuossa huomion keskipisteenä olemisessa.
        Onko huomion keskipisteenä olemista, jos esim. tekee avauksen palstalle. Vai riippuuko se siitä, millaisen avauksen tekee jne.

Julkisuuden henkilöt joutuvat olemaan työkseen huomion keskipisteenä, ja mahtava että on olemassa sellaisia henkilöitä, jotka siihen pystyy. Miten meidän muuten kävis :=))

Mistähän sekin johtuu, että juuri nämä julkimot, jotka ovat negatiivisesti huomion keskipisteenä myyvät iltapäivälehtiä eniten.
        Myös täällä palstoilla, jos joku tekee älyttömän provo-avauksen (minäkin sitä joskus harrastanut) saa paljon lukijoita ja kommentteja.
        Tarvitaanko me kuitenkin niitä ihmisiä, jotka ovat negatiivisesti huomion keskipisteenä, että voisimme silittää sitä omaa..tai omasta mielestämme parempaa egoamme.

• Yxitypy kirjoitti:

Mihin sitten se raja vedetään tuossa huomion keskipisteenä olemisessa.
        Onko huomion keskipisteenä olemista, jos esim. tekee avauksen palstalle. Vai riippuuko se siitä, millaisen avauksen tekee jne.

Julkisuuden henkilöt joutuvat olemaan työkseen huomion keskipisteenä, ja mahtava että on olemassa sellaisia henkilöitä, jotka siihen pystyy. Miten meidän muuten kävis :=))

Mistähän sekin johtuu, että juuri nämä julkimot, jotka ovat negatiivisesti huomion keskipisteenä myyvät iltapäivälehtiä eniten.
        Myös täällä palstoilla, jos joku tekee älyttömän provo-avauksen (minäkin sitä joskus harrastanut) saa paljon lukijoita ja kommentteja.
        Tarvitaanko me kuitenkin niitä ihmisiä, jotka ovat negatiivisesti huomion keskipisteenä, että voisimme silittää sitä omaa..tai omasta mielestämme parempaa egoamme.

siitä että negatiivisen huomion keskipisteet (henkilöinä) myisivät eniten iltapäivälehtiä, mutta Seiskaa ne myyvät kyllä. Iltapäivälehdet mielestäni ratsastavat eniten onnettomuuksilla, luonnonkatastrofeilla ja ihmisten hädällä. Kuolemat ja sairaudet myyvät :( Toinen iltapäivälehtien myyntiartikkeli on jotenkin seksiin kietoutuvat jutut :)

Avaus on aina hetken huomion keskipisteenä, ja sitäkautta tietenkin myös nimimerkki joka avauksen on tehnyt?

• Yxitypy
        TaikisN kirjoitti:

siitä että negatiivisen huomion keskipisteet (henkilöinä) myisivät eniten iltapäivälehtiä, mutta Seiskaa ne myyvät kyllä. Iltapäivälehdet mielestäni ratsastavat eniten onnettomuuksilla, luonnonkatastrofeilla ja ihmisten hädällä. Kuolemat ja sairaudet myyvät :( Toinen iltapäivälehtien myyntiartikkeli on jotenkin seksiin kietoutuvat jutut :)

Avaus on aina hetken huomion keskipisteenä, ja sitäkautta tietenkin myös nimimerkki joka avauksen on tehnyt?

Jos sattuu olemaan niitä katastrofiuutisia. Niitä ei ONNEKSI ihan joka päivälle riitä, niin seuraavaksi tulevat negatiivisen huomion keskipisteet. Seuraavaksi positiivisen huomion keskipisteet.
        Oletko katsonut kun lehdissä on laskettu eniten lukijamääriä saaneita juttuja? Niistä on hyvä seurata, mitkä jutut eniten kansaa kiinnostaa :=))

Nimimerkillä on palstoilla aika suuri merkitys.
        Onkohan ihan väärin arveltu, jos esim. sinä kuulut positiivisen huomion keskipisteeseen, ja minä siihen negatiivisen huomion keskipisteeseen *nauraa*
        Sulle uskalsin tään heittää :=))

• Yxitypy kirjoitti:

Jos sattuu olemaan niitä katastrofiuutisia. Niitä ei ONNEKSI ihan joka päivälle riitä, niin seuraavaksi tulevat negatiivisen huomion keskipisteet. Seuraavaksi positiivisen huomion keskipisteet.
        Oletko katsonut kun lehdissä on laskettu eniten lukijamääriä saaneita juttuja? Niistä on hyvä seurata, mitkä jutut eniten kansaa kiinnostaa :=))

Nimimerkillä on palstoilla aika suuri merkitys.
        Onkohan ihan väärin arveltu, jos esim. sinä kuulut positiivisen huomion keskipisteeseen, ja minä siihen negatiivisen huomion keskipisteeseen *nauraa*
        Sulle uskalsin tään heittää :=))

mä kun olisin kuvitellut ihan toisinpäin :)

En muuten oo koskaan huomannut missään laskelmia eniten lukijamääriä saaneista jutuista. voi johtua siitä että olen ns pikalukija, ahmaisen lehdistä pääpiirteittäin jutut ja katselen kiinnostavimmat kuvat.

• imalamaika

pistit! Mieleni tekisi kirjoittaa, että sivusta tahdon aina elämää ja tilanteita seurailla, mutta valehtelisin jos näin väittäisin (lauseen loppu liki plagioitu P Hanhiniemeltä - kiitos PH). Tällä palstalla kirjoittelulla en tunne hakevani huomiota - on vaan mukavaa täällä lukea ja kirjoitellakin... (tulin erään "höynäyttämänä", kun kertoi täällä niin mukavaa olevan).

Miellyttävän huomion kohteena on aina kovin ihanaa paistatella. Sitten on tietysti se kiusallisen huomion kohteena olo, jolloin toivoisi olevansa ihan jossain muualla (kuten esim. perjantaina, kun auto teki tenän liikennevaloissa ja ystävälliset ihmiset pyrkivät auttamaan minua soittamalla auton torvea takanani - silloin olisin ollut mieluummin jossain muualla).

Huomion keskipisteeksi on varmasti helppo päästä, jos on hyvin huomionkippee (esim. tuo Taikiksen mainitsema Tuksu). Huomiota voi saada myös fiksuudella, kuten suuret idolini Siltala ja Hämeen-Anttila ovat sen osoittaneet.

• Yxitypy

tuo mainitsemasi. Tykkään kovasti just niistä sanoista . Paulilla on kyllä aika hyviä sanoituksia muissakin kappaleissa.

Miten olet täällä viihtynyt, jos ihan uusia immeisiä olet?

Alkoin naurattamaan, kun mainitsit tuon esimerkin tuosta kiusallisesta tapauksesta. Niitä kyllä löytyy meikäläiselläkin. Olen oikeen nolojen tilanteiden expertti. Eihän ne tapaukset kyllä tapahtumahetkellä naurata pätkääkään, mutta jälkeenpäin kylläkin :=))

Mietin ensin, ketä Siltalaa tarkoitit, mutta varmaankin tätä professori Juha Siltalaa.
        Professorit ovatkin varmaan aina niin ajatuksissaan, etteivät edes huomaa milloin ovat huomion keskipisteenä :=))

• Minä teen vain reunahuomautuksia.

• Yxitypy

niitähän me. Muu pois meistä :=))

• BadMyntton

Asiahan on niin, että toiset vain syntyvät kaiken keskipisteeksi, kuten minulle kävi. Aina olen joutunut kärsimään keskipisteenä olosta, milloin kauneuteni, milloin rajattoman viisauteni tai seireenimäisen lauluääneni takia. Aluksi siitä jaksoi vielä nauttia, mutta kun selkänahka paloi muutamaan otteeseen ihailevista katseista, minä sain tarpeekseni. Normaalisti kun saavun johonkin tilaisuuteen tai ihan vaan huoneeseen huudan kovaan ääneen "Oleeeeeeeee" ja hyppään ilmaan samalla kantapäät yhteen kopsauttaen ja laskeudun täydelliseen venäläiseen spagaattiin! Seuraavaksi kaivan taskustani lehtiön ja sulkakynän ja alan jaella nimmareita kaikille halukkaille ja haluttomille. Tämän jälkeen asettaudun pöydän ääreen ja alan jaella elämänviisauksia ja suoritan käsilläni parannusta sairaille. Minut on useaan otteeseen poistettu erilaisista tapahtumista ja tilaisuuksista, mutta tiedän sen johtuvan kateudesta, joka on kyllä ihan ymmärrettävää kun miettii kuinka lahjakas olen kaikilla mahdollisilla elämän osa-alueilla. Lähdenkin tästä taas katselemaan peilikuvaani...hei hei :)

• imalamaika

Ja kuitenkin olet noin vaatimaton! Kyllä käyp katteeks....

• BadMyntton
        imalamaika kirjoitti:

Ja kuitenkin olet noin vaatimaton! Kyllä käyp katteeks....

sanonta "vaatimattomuus kaunistaa" ei pidä ollenkaan paikkaansa! Älä turhia kadehdi, tämä jatkuva julkisuus ja yksityisyyden puute on on hermoja raastavaa, mutta onneksi kuitenkin hermoni ovat titaniumia ja siksi kestän kasassa.

• Imala...
        BadMyntton kirjoitti:

sanonta "vaatimattomuus kaunistaa" ei pidä ollenkaan paikkaansa! Älä turhia kadehdi, tämä jatkuva julkisuus ja yksityisyyden puute on on hermoja raastavaa, mutta onneksi kuitenkin hermoni ovat titaniumia ja siksi kestän kasassa.

onnen lahjat. Minäkin aina suunnittelen näyttävää sisään tuloa eri tilaisuuksissa, mutta juuri kun olen pääsemässä areenalle, niin liukastun banaaninkuoreen...

• BadMyntton
        Imala... kirjoitti:

onnen lahjat. Minäkin aina suunnittelen näyttävää sisään tuloa eri tilaisuuksissa, mutta juuri kun olen pääsemässä areenalle, niin liukastun banaaninkuoreen...

klassinen "banaaninkuori" sisääntulo:) Itse käytin sitä aikoinaan Klondykessä kun viihdytin kullankaivajia kaatuilemalla ja soittamalla pianoa. Se kyllä herättää mukavasti huomiota, mutta käy vaan niin pirusti niskoille. Oma niskani amputoitiin puolesta välistä poikki juuri kyseisen sisääntulon aiheuttaman kaularankavamman takia.

• Yxitypy

että sitten tykkään tuosta sun huum..huomion keskipisteenä olemisesta.
        Melkein voisit olla etelä-pohojanmaalta kotoisin. En tosin tiedä mistä olet, mutta kyllä ainakin juuresi varmasti ovat sieltä, jos ei sitten jostain vinkuintiasta :=))

Olen usein miettinyt, että jos nainen näillä palstoilla laskis samanlaista huumoria, hänet teilattais alta aikayksikön..tai siis muut naiset teilais.
        Mutta kun mies sen tekee, naiset tekevät hänestä "sankarin".
        Ymmärtääkö mies miehen huumoria enemmän, kuin nainen naisen?
        Tiedä häntä, mutta sun teksteistä voi aistia sen, mitä elämä todellisuudessa on.
        Ja..äläkä sitten nosta kovin ylpeesti nokkaas siinä peilin edessä :=))

ps. joko olet niitä novelleja alkanut rustaamaan?

• Imala...
        Yxitypy kirjoitti:

että sitten tykkään tuosta sun huum..huomion keskipisteenä olemisesta.
        Melkein voisit olla etelä-pohojanmaalta kotoisin. En tosin tiedä mistä olet, mutta kyllä ainakin juuresi varmasti ovat sieltä, jos ei sitten jostain vinkuintiasta :=))

Olen usein miettinyt, että jos nainen näillä palstoilla laskis samanlaista huumoria, hänet teilattais alta aikayksikön..tai siis muut naiset teilais.
        Mutta kun mies sen tekee, naiset tekevät hänestä "sankarin".
        Ymmärtääkö mies miehen huumoria enemmän, kuin nainen naisen?
        Tiedä häntä, mutta sun teksteistä voi aistia sen, mitä elämä todellisuudessa on.
        Ja..äläkä sitten nosta kovin ylpeesti nokkaas siinä peilin edessä :=))

ps. joko olet niitä novelleja alkanut rustaamaan?

luulin BeeÄmmää. Daamiksi luulemani hurttius "seisautti veret"... Viestistäsi älysin, että setähenkilöhän olikin asialla. Näin mua taas höynäytettiin :-)))))

• Yxitypy
        Imala... kirjoitti:

luulin BeeÄmmää. Daamiksi luulemani hurttius "seisautti veret"... Viestistäsi älysin, että setähenkilöhän olikin asialla. Näin mua taas höynäytettiin :-)))))

Hyvä ettet alkanut flirttailemaan, jos mies olet. Minkähänlaisen vastaanoton olisit pastillilta saanut.. herra tietää. Ehkä hyvänkin :=))
        Kyllä pastilli on mun mielestäni aina ollut mies, tai sitten on aika ovelasti onnistunut jymäyttämään :=))

• Imala...
        Yxitypy kirjoitti:

Hyvä ettet alkanut flirttailemaan, jos mies olet. Minkähänlaisen vastaanoton olisit pastillilta saanut.. herra tietää. Ehkä hyvänkin :=))
        Kyllä pastilli on mun mielestäni aina ollut mies, tai sitten on aika ovelasti onnistunut jymäyttämään :=))

minä olen, mutta hurtin huumorin vankka ihannoija. Ja ei useinkaan tule profiileja vilkaistuksi, niin sedätkin muuntuvat helposti tädeiksi, kun vaan suollettua tekstiä luen. Niin oli MBllä "tyttömäinen" kirjoitustyyli... :-)))

• BadMyntton
        Imala... kirjoitti:

minä olen, mutta hurtin huumorin vankka ihannoija. Ja ei useinkaan tule profiileja vilkaistuksi, niin sedätkin muuntuvat helposti tädeiksi, kun vaan suollettua tekstiä luen. Niin oli MBllä "tyttömäinen" kirjoitustyyli... :-)))

Siis mä en tod. ole mikään tyttö vaan Pohjois-Savon hallitseva alfauros!!! Tosin juon kahvini pikkurilli pystyssä ja jouluisin pukeudun punaiseen pitsiunelmaan, mutta vain jouluisin.

• imalamaika
        BadMyntton kirjoitti:

Siis mä en tod. ole mikään tyttö vaan Pohjois-Savon hallitseva alfauros!!! Tosin juon kahvini pikkurilli pystyssä ja jouluisin pukeudun punaiseen pitsiunelmaan, mutta vain jouluisin.

kaikki käytä jouluisin punaista röyhelömekkoa??? Sehän on siis aivan normaalia! Oikeinkirjoitukseen voisit kyllä kiinnittää huomiota - pohjois-savolaisena sinun pitäisi tietää, että sana "alfauros" kirjoitetaan muodossa "alaffauros".

• eri asiaa

olla huomion keskipiste tai haluta olla huomion keskipiste. Määrä ei tässä tapauksessa yleensä korvaa laatua.

• Yxitypy

Tunnen muutamia ihmisiä, jotka haluavat olla aina keksipisteenä. Se voi joskus olla tosi rasittavaa. Nämä henkilöt ovat erittäin puheliaita. Vaikka enpä voi oikeastaan mennä sanomaan, haluavatko he olla keskipisteenä, vai ovatko he sitä tiedostamattaan :=))

• on ??
        Yxitypy kirjoitti:

Tunnen muutamia ihmisiä, jotka haluavat olla aina keksipisteenä. Se voi joskus olla tosi rasittavaa. Nämä henkilöt ovat erittäin puheliaita. Vaikka enpä voi oikeastaan mennä sanomaan, haluavatko he olla keskipisteenä, vai ovatko he sitä tiedostamattaan :=))

keksipiste.
        Varmaan moni siinä haluaa olla?

• Yxitypy
        on ?? kirjoitti:

keksipiste.
        Varmaan moni siinä haluaa olla?

on monenlaista.
        Esimerkiksi Suomen keskipiste on Piippolassa..ja tarkemmin Leskelässä :=))

Huomion keskipisteenä varmaan monikin haluaa olla, muttei kaikki sitä tunnusta :=))

• niin on

Jokainen tänne kirjoittava haluaa olla huomion keskipisteenä edes vähän aikaa.

• Yxitypy

niinkin :=))

• Liioittelet

... huomionkipeydessäsi. Se, että kirjoittaa vastauksen johonkin ketjuun, on normaalia keskustelua eikä siinä sen suurempia tavoitteita ole.

• Yxitypy

tuosta jo 6 tuntia aikaa :=))

Joo hellettä ollut, mutta huomenna ei luvannut kun 15 ja kylmenee alkuviikosta ennusteen mukaan siitäkin. Jokohan lie tundran kesä meni :=(

• pirpzuzeiccu

Tulin vaan pyörähteleen tässä silleen pikaisesti. *pyörähtää näyttävästi ja poistuu* :D

• Yxitypy

Nyt kyllä selvästi haitkin vaan huomiota :=)))

• Tässä mietin syntyjä syviä. Josko ihminen käyttäytyy huomion keskipisteenä juuri niin, kuin on käyttäytynyt lapsuudessa suhteessa hallitsevaan ympäristöön.

Tältä pohjalta sanoisin, että me olemme yhtä suurta perhettä...pirskatti vie:D

• Yxitypy

olla oikea huomio..tai sitten ei.
        Huomion keskipiste mielletään usein negatiiviseksi jutuksi. Ei se minusta sitä tarvi olla, jos se ei suuremmin häiritse ketään.
        Olisko sillä vaikutusta, jos jotain on lapsena pidetty huomion keskipisteenä, niin tällainen ihminen haluaa olla sitä myös aikuisena.

• syvenny

joskus assertiivisen henkilön minäkuvaan.
        Olet niin väärillä jäljillä kuin olla ja voi.

• syvenny kirjoitti:

joskus assertiivisen henkilön minäkuvaan.
        Olet niin väärillä jäljillä kuin olla ja voi.

mutta kiinnostavaa ajatella miten lapsuuden kokemukset vaikuttavat persoonaan.

Perintötekijät ja persoonallisuus itsessään sinänsä tietysti vaikuttavat, mutta kiinnostavuus asiaan lähtee mun kohdalla siitä miten perhehierarkia toimii ja tältä pohjalta vastasin. Esimerkiksi jos olen saanut perheessä roolin olla jämäkkä, olen sitä taatusti vielä ainakin rippein. Jos kuitenkin olisin saanut kaikkien huomion olemalla se vaativin, niin ehkä myös olen jollain tasolla sitä myös nykyisin.

• wirniksi ejk
        tintti.kotivintti kirjoitti:

mutta kiinnostavaa ajatella miten lapsuuden kokemukset vaikuttavat persoonaan.

Perintötekijät ja persoonallisuus itsessään sinänsä tietysti vaikuttavat, mutta kiinnostavuus asiaan lähtee mun kohdalla siitä miten perhehierarkia toimii ja tältä pohjalta vastasin. Esimerkiksi jos olen saanut perheessä roolin olla jämäkkä, olen sitä taatusti vielä ainakin rippein. Jos kuitenkin olisin saanut kaikkien huomion olemalla se vaativin, niin ehkä myös olen jollain tasolla sitä myös nykyisin.

ei mulla muuta kuin että ei lapsuuden kokemukset välttämättä tee ihmisestä sitä tai tätä. Yhdestä tulee roisto ja toisesta kunnollinen. Meinasin kirjoittaa että kunnallinen.

• wirniksi ejk kirjoitti:

ei mulla muuta kuin että ei lapsuuden kokemukset välttämättä tee ihmisestä sitä tai tätä. Yhdestä tulee roisto ja toisesta kunnollinen. Meinasin kirjoittaa että kunnallinen.

Lapsuuden kokemukset ovat pohjat kaikelle. Kasvua ikä kaikki.

• hilda-hymy

On ainakin kahta eri tyyppiä noissa ihmisissä.
      Toinen on se, joka esimerkiksi työnsa tms takia joutuu olemaan keskipisteenä.
      He osaavat kyllä ottaa muut ihmiset, ja heidän mielipiteensä huomioon.

Sitten on huomiotyrkyt, joilla ei oikeasti ole mielipiteitä, mutta kaamea halu olla joka paikassa esillä. Heidän ulosantinsa ja sanottavansa on aika matalaa tasoa.

Palstalla kommentoiminen ei ole huomion hakuisuutta, mutta jos alkaa tippua tyhjänpäiväisiä aloituksia parilla sanalla 15 päivässä, silloin on kyllä kyse jo siitä.

Mulla ei ole mitään tarvetta olla keskipisteenä, enkä halua, enkä viihdy siinä tilanteessa, jos sellaiseen joudun. Mutta se ei tarkoita sitä että olisin seinäkukkanen. Mä olen ihan pää pystyssä oma hassu itseni.

Huomion keskipisteeksi nyt pääsee vaikka millä tavoin. Koitappas pierasta julkisella paikalla, takuulla saa olla hetken keskipiste, mutta viihtyykö siinä, se on taas eri juttu.

Tällästä tuli mulle mieleen. Mukavaa kesää sinulle Yxitypy....

• Yxitypy

puhut hiltu.

Tuo pieraiseminen julkisella paikalla on aika paha juttu. Siinä voi kuitenkin vähän taktikoida. Jos ei pierua voi millään pidättää, kannattaa mennä ison joukon keskelle. Siinä ei kukaan voi tietää keneltä pieru pääsi :=))

ps. Minä en ole kylläkään tuota koskaan tehnyt, mutta tällaisen neuvon olen saanut :=))

Kivaa kesää myös sinulle, ja toivotaan että ilmat vielä lämpenis.

• olla?

hän?

• Yxitypy

on jo huomattu, joten voit lopettaa tuon lapsellisen leikkisi.

• erittäin ajankohtainen

aihe tänään.

• QuietPlace

sellanen käsitys että sellanen ihminen kuvittelee että hänestä puhutaan, vaikka ihmiset juttelee ihan kaikista muista aiheista?
      Tietystihän se on jo sitten aika lähellä vainoharhaa, mutta sellasia ne ihmist vaan on.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      122
      1691
    2. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      16
      1372
    3. Tiedätkö miten pahalta tuntui

Kun vetäydyit? Ei kuukausiksi vaan vuosiksi.
      Ikävä
      61
      980
    4. Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA

Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR
      Hindulaisuus
      329
      972
    5. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      65
      826
    6. J miehestä oikeaa

Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen
      Ikävä
      78
      816
    7. Onko Lahdessa juhannuskokkoa?

Entä vähän kauempana?
      Lahti
      1
      770
    8. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      46
      741
    9. Kysyit firman bileissä..

.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta
      Ikävä
      9
      671
    10. Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin

Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta
      Maailman menoa
      62
      658
    Aihe