Kun minua syytetään ja vaaditaan vastaamaan,miten toimia lukuisien lahkojen suhteen? Neuvoisin, että kaikki heidän petoksilla hankitut varat ja rikkaudet ja erikoisesti se kirottu kasteallas otettaisiin heiltä pois nykyaikaisella tavalla, räjäyttämällä dynamiitilla niin eiköhän se siitä ja nähtäisiin ovatkohan ne perkeleet haudanneet kastealtaan alle ne demoneilla riivatut köyhät,joilta ei heru penningin killinkiäkään? Neuvoisin vielä että tärisevien helluntailaisten vapaa kulku valtateillä täydellisesti kiellettäisiin koska eivät pysy jalankulkijoille varatulla paikalla vaan kenopäänä tahtovat mennä moottoritielle...kuselle?
Neuvoisin lutherin mukaan että heidän lahkonsa päämiehiltä kiellettäisiin upottamisen kasteen suorittaminen heti ja punttisalilta komennettaisiin pari sekopääatleettia tai homoa eliminoimaan kansamme keskuudesta tälläiset tärisijät ja riivaajien valtaan joutuneet idiootit.
Jumalan laki käskee niin tekemään, kuitenkin esivallan miekan kautta ja toivon hartaasti että hirsipuu tai kuusenoksat heilukoon iloisesti oikean uskon puolesta.
Tässä kohden pitää sanoa..iso aamen.
Uudestikastajille sopiva rangaistus olisi minunkin mielestä se että sytyttäisiin juhannuksena tuleen heidän saatanallisen looshinsa sekä hautaamaan maahan kaiken, mikä ei pala, niin ettei niistä jäisi kiven murustakaan eikä mahdollisesti tuleen jäänyttä lahkolaisen hiiltynyttä luutakaan jäisi jäljelle ihmisten nähtäväksi.
Henki kehoittaa julistamaan !
20
274
Vastaukset
- entinen luterilainen
Tuo (terencen ja kumppaneiden tekemä) Sääntöjen vastainen herjaava kauhistuttava kirjoitus on heti poistettava!
- tosi luteril.
ei pidä poistaa Raamattuun perustautuvia kirjoituksia onhan Raamatussakin kovia ja tätäkin kovempia saarnoja ..lahkolaisista.
- entinen luterilainen
tosi luteril. kirjoitti:
ei pidä poistaa Raamattuun perustautuvia kirjoituksia onhan Raamatussakin kovia ja tätäkin kovempia saarnoja ..lahkolaisista.
Tosi luterilaista mutta ei Raamattuun perustuvaa!
- Ylistäjän ääni
entinen luterilainen kirjoitti:
Tosi luterilaista mutta ei Raamattuun perustuvaa!
Lahkoissa olevat persoonat tunnetaan hyvin.
Ne ovat niitä henkiä ja lahkoliikkeiden johdossa olevia demonihenkiä joita kutsutaan riivaajiksi. - Ylistäjän ääni
tosi luteril. kirjoitti:
Alastomana hillunut ex-pormestari pidätettiin
29.06.2009 12:51
Georgian osavaltiossa Yhdysvalloissa sijaitsevan Gainesvillen entinen pormestari pidätettiin yli viikko sitten, kertoo nettisivusto ajc.com.
Viranomaiset olivat saaneet ilmoituksia alastomana pitkin teitä kävelevästä miehestä. Virkavalta lähti tarkastamaan läheistä leirintäaluetta, löytyisikö kyseinen heppu sieltä.
Leirintäalueelta löytyi ilkosen alastomana Gainesvillen ex-pormestari, joka vaikutti olevan jokseenkin tukevasti juovuksissa.
Ex-pormestari oli katsonut tulijoita ja sanonut iloisesti "terve!". Sen jälkeen mies halusi tietää, miksi häntä lähestytään tällä tavalla.
Kuultuaan mistä on kyse, ex-pormestari kiisti jyrkästi olevansa alastomana ympäriinsä vaellellut kaveri.
Se ei tällä kertaa auttanut, vaan baptistikirkon diakoninakin joskus toiminut mies joutui nousemaan virkavallan vankkuriin.
Näin sitä uudestikastettu todistaa meille, kuinka uskoa ei ole ollut kastettaessa uudestaan ja ties monennenko kerran on kasteella käynyt? - entinen luterilainen
Ylistäjän ääni kirjoitti:
Alastomana hillunut ex-pormestari pidätettiin
29.06.2009 12:51
Georgian osavaltiossa Yhdysvalloissa sijaitsevan Gainesvillen entinen pormestari pidätettiin yli viikko sitten, kertoo nettisivusto ajc.com.
Viranomaiset olivat saaneet ilmoituksia alastomana pitkin teitä kävelevästä miehestä. Virkavalta lähti tarkastamaan läheistä leirintäaluetta, löytyisikö kyseinen heppu sieltä.
Leirintäalueelta löytyi ilkosen alastomana Gainesvillen ex-pormestari, joka vaikutti olevan jokseenkin tukevasti juovuksissa.
Ex-pormestari oli katsonut tulijoita ja sanonut iloisesti "terve!". Sen jälkeen mies halusi tietää, miksi häntä lähestytään tällä tavalla.
Kuultuaan mistä on kyse, ex-pormestari kiisti jyrkästi olevansa alastomana ympäriinsä vaellellut kaveri.
Se ei tällä kertaa auttanut, vaan baptistikirkon diakoninakin joskus toiminut mies joutui nousemaan virkavallan vankkuriin.
Näin sitä uudestikastettu todistaa meille, kuinka uskoa ei ole ollut kastettaessa uudestaan ja ties monennenko kerran on kasteella käynyt?Eihän se kaste ole siinä syynä, jos käyttäytyy toisin kuin pitäisi, vaan kuinka sitten kasteen jälkeen turvautuu ja luottaa Jumalaan kaikessa!
- Ylistäjän ääni
entinen luterilainen kirjoitti:
Eihän se kaste ole siinä syynä, jos käyttäytyy toisin kuin pitäisi, vaan kuinka sitten kasteen jälkeen turvautuu ja luottaa Jumalaan kaikessa!
eihän siinä tosin mikään vikaan mennytkään sillä lahkolaisille on tyypillistä uudestikasteen jälkeen liikkua kaikessa alastomuudessaan.
Eikös se lahkosi...... ole jo ratkaisun hetkellä puhdas kuin pesty saatanan perse?
- Voe_mahotonta
Olipas kerrassaan hyödytön keskustelu, jopa Suomi 24-palstan yleiseen tasoon suhteutettuna.
- onneavaanedelleen
eenokilla on mennyt juomat nyt sekaisin ja kinkkukin on humahtanut otsalohkoon.
- rhhgduuud
eenokissa (Ylistäjän ääni) paljastuu luterilaisen kirkon oikeat kasvot.
- tgggewrrr
Ekumenian ihmelapsia on tämä eenokki. Hänen pitäisi ostaa peukaloruuvi ja giljotiini ja tilata Vatikaanista käyttöohjeet.
- saaaggssbs
eenokki karkoittaa kristityt luterilaisesta kirkosta. Tänäänkin on tuhat kristittyä eronnut kirkosta.
- väärähenki
Mutta siinä eenokki on oikeassa, että "henki kehoitti häntä julistamaan"!!!
Eenokki ei vaan tajunnut sitä , että kyseessä oli paha henki. - aloituksentekijä
"henki" minä vain pilkkasin uudestikastajia kun heiltä kuulee jatkuvasti kuinka henki puhuu, kehottaa ja pistää vapisemaan kuten Ville ex helluntailainen kertoo kokemastaan. (kielillä puhuja)
- 97b97t8
eenokki ei puhu noin sivistyneesti. Kuka sinä olet?
- seivästetään
Tuohan pätee kaikkien uskontojen kaikkiin uskovaisiin.
Kaikki miljardit muut uskovaiset kristittyjä myöten ovat samaa mieltä että Sinä olet väärässä.
Siispä raamatun mukaan Sinut pitää tappaa, aivan kuten itse esitit. - Karkannut
Pääsin karkuun kirkosta, jossa minut yritettiin hukuttaa kastemaljaan. Paruin ja huusin ja potkin kastekipon nurin. Minua ette kastele. Mutta ne saivat minun päähäni vettä. Sitten pääsin karkuun sieltä vasta 18 vuoden päästä.
Joko sinä olet vapaa?
Yritä päästä irti tämän kanssa:
http://www.eroakirkosta.fi- Eenokki12
Sinut sielusi kanssa hukutettiin upotus tai ammekasteeseen. Parut ja pieret verta helvetissä ellet palaja kastemaljan armoon. ps. Mitä se upotuskastevesi siis pelkkä keittiövesi saa aikaan idiooteissa kun hyppivät heti kun pää on noussut vedestä Ellet sinä tonttu sitä tiedä niin se on tekojen ylistämistä.
- aatteleppaite
Eenokki12 kirjoitti:
Sinut sielusi kanssa hukutettiin upotus tai ammekasteeseen. Parut ja pieret verta helvetissä ellet palaja kastemaljan armoon. ps. Mitä se upotuskastevesi siis pelkkä keittiövesi saa aikaan idiooteissa kun hyppivät heti kun pää on noussut vedestä Ellet sinä tonttu sitä tiedä niin se on tekojen ylistämistä.
eenokissa on vitriiniainesta!
miksi on niin sen päättää jokainen lukija ihan itse.
- lkjhb7243
eenokin sielunelämässä olisi runsaasti tutkittavaa. Seurakunnissa kuitenkin hoidetaan vain omia jäseniä, eenokki kuuluisi luterilaisen seurakunnan hoidettavaksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289