Toni Räsänen 1,5 miljoonan korvauksiin

pahoinpitelystä

12

7148

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laki muuttunut.

nykyisin. se oli ennen. Nykyisin se on harkinnan varaista joten ei korvauksia. Jotain soviteltua korvausta a`la kymppitonni tai kaksi valtio saattaisi maksaa. Mutta ei yhtään enempää. Miksi maksaisikaan jonkun väkivaltaisen perseaukisen lusmun puolesta. Ja lusmukin kun on paatunut venkula, se ei ikinä pysty maksamaan eikä edes yritä. Ainoa mahdollisuus että lusmu lottoaisi tai veikkaisi ja se osuisi kohdilleen.

• joujou jee

Ei saa valtiolta korvauksia, koska asiasta ei ole oikeuden päätöstä.
        Oikeus vain vahvisti heidän tekemän sopimuksen.
        Saapi just korvauksia sen verran mitä hakkaaja pystyy maksamaan.

• kekkonen.

En usko että uhri saa latin latia!
      Ainakaan se yksi jota joskus nuorempana vedin niin pahasti päähän että putos puolet leegoista ja käsi ei enää koskaan toimi, se ei saanut mitään.
      Jos ei ole mistä maksaa, niin voi lyödä ketä huvittaa:)

• oikein rambo...

oikea sotasankari, jonka heikko itsetunto saa vahvistusta toista hakkaamalla, taidat olla niin naurettava surkimus, että sinun mieleesi on oikein syöpynyt tuo pahoinpitely, eikä se jätä sinua koskaan rauhaan, etkä tiedä, että mitä taaksensa jättää sen edestään löytää?

• Rumbarallaa.
        oikein rambo... kirjoitti:

oikea sotasankari, jonka heikko itsetunto saa vahvistusta toista hakkaamalla, taidat olla niin naurettava surkimus, että sinun mieleesi on oikein syöpynyt tuo pahoinpitely, eikä se jätä sinua koskaan rauhaan, etkä tiedä, että mitä taaksensa jättää sen edestään löytää?

Hän on aivorampa kuten kirjoituksesta voi päätellä. Surkimus joka tosi elämässä pelkää joka päivä ja kävelee pitkin seinivieriä vapisten. Kun tilaisuus tulee hän lyö salakavalasti takaapäin halolla päähän. Jollain astalollahan se on tehnyt sen pahoinpitelynsä - jos on? Voihan se olla että unissaan kuvittelee olevansa kovis.

• lievä.

Helvetin tulijärvikin on liian kevyt tuomio Toni Räsäselle. Hän on ansainnut niin ankaran kohtalon, että mikään maailmassa ei voi olla tarpeeksi ankara. Ja millainen ihminen on tuollaisen elukan voinut edes "kasvattaa"? Millainen "kasvattaja" on ollut hänen niinsanottu "äitinsä"?

• BUXTA

Vittu mikä sinä olet tuomitsemaan??Oletko itse jumala??Itse olin aikoinaan Tonin kaveri lapsuudesta saakka ja et itse tunne koko ihmistä niin mitä puhut noin..Uhri oli vittuillut ja aukonut päätään niin kävi näin huonosti..En usko todellakaan että hän olisi hakannut "huvikseen" uhria..Tekijän tietäen...Et näin...Voisi JOONAS katsoa peiliin myös itse joskus miljoona korvauksien kanssa............

• Toni R

Hasita vitu

• Boxgin.
        BUXTA kirjoitti:

Vittu mikä sinä olet tuomitsemaan??Oletko itse jumala??Itse olin aikoinaan Tonin kaveri lapsuudesta saakka ja et itse tunne koko ihmistä niin mitä puhut noin..Uhri oli vittuillut ja aukonut päätään niin kävi näin huonosti..En usko todellakaan että hän olisi hakannut "huvikseen" uhria..Tekijän tietäen...Et näin...Voisi JOONAS katsoa peiliin myös itse joskus miljoona korvauksien kanssa............

Vain paskiaiset ja vellihousut potkivat maassa olevaa ja puolustuskyvytöntä. Toni on juuri sellainen paskiainen, joka olisi paras viedä saunan taakse. Sinä ole aivan vastaava paskiainen. Ellei saa vastustajaa tyrmättyä kertalaakilla ja potkimatta, niin on syytä aloittaa treenaaminen.

• Anonyymi
        BUXTA kirjoitti:

se, että vittuilee ja aukoo päätään ei anna oikeutta käymään kimppuun.

• Anonyymi

Jokohan Tonilla alkaa olla velat kuitattu? Tonihan on menestyvä liikemies nykyisin. Hänellä on kaksi erotiikka-alan liikettä. Toinen Porissa ja toinen Kuopiossa. On kyllä mahtavaa nähdä, että mies käänsi kelkkansa ja on nyt rehellinen veronmaksaja.

• Anonyymi

Ja taas Räsäsen pojalla häkki heilahtaa!
      7.10.2022 tuomio. Googlettamalla löytyy herra "talonmies".

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      20
      2313
    2. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      236
      1739
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      307
      1267
    4. Miten tämä meidän tarina

Sitten päättyy?
      Ikävä
      65
      959
    5. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      53
      925
    6. En todellakaan halua että

Tämä päättyy näin
      Ikävä
      39
      834
    7. Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?

Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.
      Ikävä
      53
      825
    8. J miehelle viesti menneisyydestä

On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e
      Ikävä
      35
      747
    9. Valitse, kenen kanssa seurustelet

Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan
      Hindulaisuus
      273
      683
    10. Paikat tapeltu

Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh
      Ähtäri
      34
      666
    Aihe