Kazia Pelka joka esitti tummaa hoitsu Maggie Boltonia vilahti siinä lääkärisarjassa, mikä tulee su aamupäivällä. Oli yks mun suosikki, koska jotenkin fiksumman oloinen kuin...hoopo Gina :/
KP on muuten irlantilais-puolalainen.
Toiv en ole kirjoittanut aiheesta jo aikaisemmin!
Kazia Pelka
Maggie-fani
1
766
Vastaukset
- elliivo
Kazia Pelka on myös minun suosikkini.
Hän on jotenkin persoonallinen ja Sydämen asialla-sarjassa olisi mielestäni sopinut Nickin kanssa hyvin yhteen.
Jännä miten joistain näyttelijöistä pitää ja toisia taas inhoaa.
Olen nyt seurannut uusintakierroksena Waterloo Roadin koulua ja siinä Steph Haydocia näyttelevä vaalea nainen on yksi suosikeistani. Kun taas saman sarjan toimistosihteerikkö Davina on oikea inhotus :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1417988Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.323160Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa
Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole3882252Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729422841780Kerrostaloihin ilmalämpöpumput
Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih1491642Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh211481- 151248
- 1001239
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1371162- 181142