Onko Hanna raskaana??

angel

Monista lähteistä on kantautunut tietoja, joiden mukaan Hanna olisi raskaana. Lapsen isä on tiettävästi Petri Lindroos, joka on asunut hänen kanssaan jo vuosia

7

3603

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no tottakaaai

pettää ja eroaa ja ajaa kännissä ja tappelee baarissa ja tulee uskoon ja saa keuhkosyövän ja kokee ihmeparantumisen ja palaa takaisin ukkosa luo ja menee naimisiin ja ottaa ukoltaan turpaan ja eroaa ja...tekee kaikki maholliset lööppi jutut!! Enpähän usko!!! En usko sitäkään että olisi raskaana, ja mitäs sitten vaikka onkin, kyllä tähän maailmaan lapsia mahtuu. Ja hieno juttu että lapsella on ihan isäkin kuvioissa. Mutta jos ei ole raskaana niin annetaan hannan nyt tehdä työtä mistä on haaveillut. Ei kaikkia voi miellyttää. Itse tiesin jo kun hanna eka kerran lauloi esikarsinnoissa että tää voittaa!!!

• fuck

Taas joku tyhjäntoimittaja vauhdissa voi voi, ei taida kaverilla olla turhan vilkas mielikuvituskaan.todellakin-paras voitti.

• Hanna-fani
        fuck kirjoitti:

Taas joku tyhjäntoimittaja vauhdissa voi voi, ei taida kaverilla olla turhan vilkas mielikuvituskaan.todellakin-paras voitti.

Nii-in Hanna on paras ja voitti ja oon ylpee siitä ja se on niin hyvä laulaja,et voisko parempaa ollakkaa???Mutta tuskin ny sentähän
        Hanna raskaana on...

• minä

Oi olispa raskaana,saatas pikku-hannoja:)

• Seksi

olikohan niillä kivaa teko vaihees...se oli varmaan kivaa.hanna tais nauttia oikein kunnolla.Ehkä ette usko mut oon ollu rakastelemassa Hanna kanssa Helsingin Messukeskuksen vessassa!Se oli ihanaa hanna riisui minut ihan paljaaks ja sit heikki yllätti meidät kun hanna pomppi päälläni kuin viimeistä päivää!Uh ah uh...

• hekoheko
        Seksi kirjoitti:

olikohan niillä kivaa teko vaihees...se oli varmaan kivaa.hanna tais nauttia oikein kunnolla.Ehkä ette usko mut oon ollu rakastelemassa Hanna kanssa Helsingin Messukeskuksen vessassa!Se oli ihanaa hanna riisui minut ihan paljaaks ja sit heikki yllätti meidät kun hanna pomppi päälläni kuin viimeistä päivää!Uh ah uh...

vai jälkeen ku äitis oli peitelly sut nukkumaan?Noh,pikku-pojat on aina rivoja...

• HALOO

NO EI TODELLAKAAN OLE RASKAANA, EIKÄ KENENKÄÄN PETRI LINDROOSIN KANSSA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan

Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1431
    2. Minkä ikäistä ikävöit?

Minkä ikäinen hän on ja mitä hän sinulle merkitsee/merkitsi?
      Ikävä
      74
      1395
    3. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      310
      1175
    4. Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin

Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀
      Haapavesi
      46
      1097
    5. Aika pieni se on

Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht
      Haapavesi
      32
      916
    6. Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin

Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆
      Maailman menoa
      231
      904
    7. vinkki miehille

Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli
      Ikävä
      163
      878
    8. Kiitos siitä

Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak
      Ikävä
      40
      835
    9. Ilouutinen: Teini-ikään ehtinyt Osmo Peltola TV:ssä! Tätä tiedossa Peltsi-isän kanssa tällä kertaa

Mikä upea parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Peltsin toisen luonto starttaa televisiossa ja mukana muutamassa jakso
      Tv-sarjat
      20
      817
    10. Pelekäätkönä mua?

Älä turhaan. 😘 Unohdetaan säät ja ilmat ja muut turhat lätinät tai jos välttämättä haluat niistä keskustella, niin te
      Ikävä
      42
      804
    Aihe