Hei!
Tuli tuossa viestiä kirjoitellessa äskön mieleen, että mitähän kaikkia suomalaisia fanisivustoja on oikeen olemassa tälle kyseiselle sarjalle? Kaikki varmasti tiedostavat, että on olemassa useampi näitä "hetkessä suhastuja" sivustoja, jotka ovat kaatuneet parin päivän jälkeen todennäköisesti mielenkiinnon loputtuaan. Toisaalta on olemassa näitä hyvin selvinneitä, mielenkiinnon ylläpitäneitä sivustoja, joka on todella mahtava juttu.
Kuitenkin pyytäisin, että voisimme tähän osioon koota kaikkia näitä fanisivustoja. Ei ole väliä, onko kyseessä foorumi, fanisivisto tai jokin muu nippelitietoa sisältävä internet sivusto. Niitä olisi sitten hauska käydä tsiigailemassa ja ehkä jopa pistää pientä kommenttia, vai mitä? =)
Itse aloitan sivostolla http://p1.foorumi.info/serranonperhekeskustelu/
joka sanojensa mukaan on varmasti suomen suosituin ja suurin. Itse sivustolla käyn aina silloin tällöin katsomassa, millainen meininki on ja ilahdun usein miten. Sivustoa ylläpitävät asiansa osaava henkilökunta, joskin moderaattoreiden ja käyttäjien* välillä on saattanut esiintyä joitankin erimielisyyksiä. Sivustolla on mukava yhteishenki ja aktiivinen yhteistö. Sivusto on myös päässyt Yleisradion Serranon perhe -sivun "muualle" linkkeihin.
(* Ei välttämättä tarkoita useampaa käyttäjää, kuin yhtä.)
Suomalaisia fanisivustoja
4
380
Vastaukset 4
- -
Eipä ole muita suomalaisia sivustoja löytynyt viel ku toi sun mainitsema. Kaikki pelkkää kopsittuwikipediasta- paskaa.
- ei ole
Serranoklubi on jo yli vuoden toiminnassa (ei tosin yhtäjaksoisesti) ollut Serranon perhe ohjelman epävirallinen fanisivusto. Serranoklubilla on ollut monia eri ylläpitäjiä, menestynein niistä oli ensimmäinen, joka oli myös Serranoklubin perustaja. Sivustolta löydät tietoa Serranon perheestä, niin sen näyttelijöistä, jaksoista, kuin kaikesta muustakin, ladattavaa koneellesi, uutisia ja paljon muuta! Toivottavasti viihdyt! Myös palaute on suotavaa, sitä voit jättää vieraskirjaan.
http://www.serranoklubi.net
Eikä mitää kopsittuwikipediasta paskaa ;)
- admin1993
Uusi tulokas markkinoille on http://www.serranonperhe.info/ tällä hetkellä sivusto ollut pystyssä vasta viikon mutta kävijöitä on rutkasti. http://www.serranonperhe.info/ lupaa käyttäjilleen mukavan ympäristön ja teknisesti toimivan alustan kokeneen ylläpitäjän voimin.
Tällä hetkellä sivusto hakee 1-2 avustajaa sivuston kuvittamiseen ja sisällönparantamiseen. Tarkoitus on kirjoittaa kattavat kuvaukset käyttäen wikipedian kuvauksia lähtökohtana.
Hakemuksia voi lähettää osoitteeseen [email protected], liitäthän mukaan pienen kuvauksen itsestäsi ja taidonnäytteen. Näyte voi olla esimerkiksi jonkun hahmon kuvauksen uudelleenkirjoitus. Serranonperhe.info pidättää oikeuden käyttää saamiaan tekstejä jos ne ovat riittävän hyviä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751679- 241186
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321083Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134916Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49571
- 71567
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55517
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457- 34434
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398