Onko parkkipaikkoja Hyvinkään

asemalla?

Olen ehkä muuttamassa Hyvinkäälle.
Ja tarkoitus olisi käydä pk-seudulla töissä. Löytyykö asemalta riittävästi parkkipaikkoja ja ovatko ne ilmaisia vai mitä maksavat?

Vai minne ihmiset jättävät autonsa, jos tulevat asemalle hieman kauempaa?

Mitä kaupunginosia suosittelette, jos omakotitaloista puhutaan?

16

4002

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Parkeeraaja

On riittävästi parkkipaikkoja ja vieläpä ilmaisia. Tai riippuu tietysti mihin aikaan menee. Heti aamusta n. klo 7.00 voi vielä jopa valita paikan.

• siinä

Sokkarin parkkitalossa seisoo liki tyhjänä. Tietääkseni ilmainen suunnilleen kauppojen ja raflojen aukiolon ajan, sitten lukossa.

• Flyby20227

Turvaparkkipaikkoja on lisätty joka kaupan oven eteen ne on väritetty pastilliväreillä että on silmälle pehmeä ja helppo kulkuiset paikat.

• Annostelija

Aseman ympäristössä on tällä hetkellä riittävästi parkkipaikkoja. Itse olen pari kertaa mennyt asemalle autolla vielä puolen päivänkin aikaan ja paikkoja on ollut joitakin vapaana.

Kannattaa muistaa että suhteellisen läheltä asemaa, 10-15 minuutin kävelymatkan päästä, löytyy melkoisen paljon omakotitalotarjontaa, esim. Viertola, Kruununpuisto, Rääkänpää. Myös keskustan palvelut ovat silloin lähellä kirjastoineen ym.

Toinen vaihtoehto on sitten omakotitalolähiöt tyyliin Martti, Hakala tai Vehkoja, joissa ei juuri palveluja ole ja lapsiperheelle kaksi autoa on lähes välttämättömyys.

Keskustan läheiset asuinalueet ovat myös useimmiten valmiita ja kauniimpia vanhempine puineen ja puutarhoineen.

• junallakulkija

Vuosikausia junalla kulkeneena voin sanoa että parkkipaikat riittävät lämpiminä vuoden aikoina. Mutta talvella ja syyssateilla parkkipaikat alkaa olla aika vähissä klo kahden jälkeen. Joskus itsellä jopa käynyt niin, että kun olen lähtenyt vasta 9 aikoihin, ei laillista paikkaa ole löytynyt. Jos aseman parkkipaikka on täynnä, ei lähitienoolta löydy yhtään laillista pysäköintipaikkaa, johon auton voisi jättää koko päiväksi.

Jos haluaa asua uudehkossa talossa niin Martti, Tapainlinna ja Tanssikallio. Muut asuntoalueet sitten enemmän ja vähemmän rapistuneita ja remonttia kaipaavia taloja täynnä.

Alueella on lähikauppa, kioski, koulu ja päiväkoti joten palvelut vähintään samaa tasoa kuin missä tahansa muulla asuntoalueella. Lisänä vielä että pääosa asukkaista lapsiperheitä joten muualta muuttaneenkin on helppo löytää ystäviä. Toisin voi olla joillain ns. vanhoilla asuinalueilla, joilla voit olla alueen ainoa lapsiperhe ja kaikki muut eläkeikäisiä tai sitä hipovia. Siinäpä sitten keksit lapsille virikkeitä kun naapurustossa ei ole ketään kavereita.

• Vanhoillakin

asuinalueilla on kaikenikäistä väkeä.Etuna ovat reilunkokoiset tontit.Uusilla ne ovat postimerkin kokoisia.Martti on entiselle savipellolle rakennettu ja Tanssikallio sekä Tapainlinna kuivia kivikko kankaita.Koulupiirijako kannattaa tarkkaan selvittää.enemmän kiinnittäisi huomiota ostokohteen (kiinteistön) kuntoon kuin ikään.

• turha vaiva.

Ihmisen pitää paleltua kun siperiassakin paleltuu.

• liioittele

Ei kommunismi ole kieltänyt autoilua. Päin vastoin. Myivät aikoinaan siinä bilateraalisessa eli vaihtokaupassa armeijalle kymppipyöräisiä maastokuorma-autoja, Zil vai mikä se oli. Ei siinä ukot teltassa paleltuneet, mutta ne siperian maastoautot.

Koppalakki neuvoi, että motti halkoja alle ja tulta. Eiköhän sula. Suli se, mutta jotain avaruusromua tuli myös. Räjähti naftatankki ja romu lähti taivaallisille laitumille. Ratti löytyi vierestä kuusen latvasta, muista osista ei havaintoa. Loput autot täytyi jättää sulamaan omia aikojaan.

• vihreätulevaisuus

Hyvinkäällä keskustassa on hyvin parkkipaikkoja ainakin kuorma-autoille.Kaupungille ilmoittaessa viisas liikenne suunnittelija kysy miten ne haittaa.Näkö melu haju vai muu.Tällä hetkellä katua koristaa Jokilaakson Murskaus oy ZLH-332 ja aamulla öljylätäkkö.Huomenna on paikalla torjunta-auto.Auto siirtyy naapuritalon eteen ei ainakaan sinne missä itse asuu.Pitäisikö ottaa yhteyttä terveystarkastajaan tupakoimaton talo.Talvella moottorinlämmittimen käryt sitten vielä odotellaaan paineen nousua.Varmaan 10 minuutin ryskytys.Hyvinkäällä kuorma.autot kuuluu asuntopysäköinnin piiriin.

• Put.ke.een

Sulla menee ainakin kaikki putkeen.

• ajattelijaa

Höpö ja höpö.
        Olet vain kateellinen. Tuo kyseinen kuorkki on eko mallia, ei saastuta mitään. Rakentaa kaupunkia ja pitää asukkaista huolen.
        Voit todeta sen ketjuttamalla itsesi pakoputkeen niin huomaat että on terveysmallia tuo auto.
        Rekat pelastaa kaupungin.

• hiukkaset

Tulen mielelläni katsomaan kun sinä olet putkenpäässä.Voimme vaikka lyödä vetoa kauanko siinä elät. Tänäänkin torjunta-autot tekivät tehtävänsä ja säästyimme hikkasilta.Kuljettaja voisi viedä autonsa oman talon eteen ja kaasutella siellä raikkaita pöllähdyksiä.

• kaupunkipu

Olen nähnyt niin monta autoa joista on hiukkaspöntön suodatin poistettu.Kävin äskettäin Lontoossa siellä oli aikatiukat säännöt keskustassa saastuttajille.Eikä sielläkään kuormurin pakoputki mennyt ohjaamoon vaikka tuli niin puhdasta.Hyvinkäällä on niin kiva sanonta.Hyvinkäällä on hyvä huomen.

• terveys

Minne itsensä kytkijä mies on kadonnut.WV apinatestistä nousi jo iso kohu.Hyvinkäällä on nyt vapaaehtoinen ei ole nyt vaan ilmottanut missä tämä tapahtuu.Tulimme juuri Brysselistä asiat oli hoidettu mallikkaasti Hyvinkääseen verrattuna.Semetti porsaat vähän ihmetytti kai ne oli pikku fiiatteja varten.Täälläkään ei pakoputket menneet ohjaamoon.Ei ymmärrä jos sieltä tulee puhdistettua ilmaa miksei sitä käytetä kuskin hyväksi.Hyvinkäälläkin on kouluissa ja muissa tiloissa huono sisäilma eikun jokilaakson murskaus sinne ilman puhdistukseen.Ilmoittele milloin olet kytkeytymässä kuorma-auton kaasuihin .Euroopassa vuodessa kuolee 70000-200000 ihmistä dieselistä johtuviin päästöihin.Tarkalleen ei tiedetä kun auton valmistajat on huijanneet päästöissä.Normaali ihminen tuntee jo nenässään ettei ole terveellistä.

• AsiaaN

No tulipas tarkkaa ja täydellistä tietoa. Ja ihan Brysselistä saakka "tulleelta" horisijalta. Suomessa kuolee 50 tuhatta ihmistä joka vuosi siihen, että ovat juoneet tarpeeksi vettä vuosien varrella. Toki voi olla muitakin syitä. Suomessa ei "semetti porsaat" aiheuta hiukkaspäästöjä.

• asiaaa

Ilmottaudu ihmistestiin niin nähdään kuka horisee .Ei vettä saa juoda liikaa siihen kuolee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1777
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1109
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      44
      1000
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      790
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe