voi mikä päivä töissä oli eilen ja

blondeistablondein72hki

jatkuu seuraavat kolme viikkoa!

Työt ja vastuu lisääntyy sekä kiire tietty mutta palkka ei.

Kaverit kävi eilen kahvilla ja tänään pihakahvit ulkona naapureiden kanssa.

23

1047

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blondeistablondein72hki

      eilen kaveripariskunnalla kahvilla.

      Jeeeeeee,12kg tippunut ja nyt mahtuu päälleni ne topit,puserot ja kahdet farkut jotka mahtuivat viimeksi noin 1.5v sitten ;D

      • villirucola

        piti ihan siks kirjautua tänne, että näkisin sun kuvat etenkin ne koiruudet :)

        Miks et muuten itse katso kameraan kun sua kuvataan? JOtenkin panin merkille että katsot aina ohi... ujo?


      • blondeistablondein72hki
        villirucola kirjoitti:

        piti ihan siks kirjautua tänne, että näkisin sun kuvat etenkin ne koiruudet :)

        Miks et muuten itse katso kameraan kun sua kuvataan? JOtenkin panin merkille että katsot aina ohi... ujo?

        ja inhoon kameroita!

        meillä likan rippikahvitus ja kävin äitin kanssa tuopilla.Kelaa että monta tuntia oltiin mutta niin hauskaa oli että kolme vain otin;)

        12v meni Veikkolaan yöksi ja ukko vei,ihme että vei..

        Ukon nuorin sisko tuli suuri ihme koska sen sisarukset paskoja jotka eivät koskaan välitä ku itestään...

        Mun rumat kuvat ei onnistu koskaan vaikka kuinka yritän ja kameraan en tosiaankaan osaa enkä suoraan suotu katsomaan..!


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        ja inhoon kameroita!

        meillä likan rippikahvitus ja kävin äitin kanssa tuopilla.Kelaa että monta tuntia oltiin mutta niin hauskaa oli että kolme vain otin;)

        12v meni Veikkolaan yöksi ja ukko vei,ihme että vei..

        Ukon nuorin sisko tuli suuri ihme koska sen sisarukset paskoja jotka eivät koskaan välitä ku itestään...

        Mun rumat kuvat ei onnistu koskaan vaikka kuinka yritän ja kameraan en tosiaankaan osaa enkä suoraan suotu katsomaan..!

        tullut kun viina oli tärkeämpi;/

        Kohta salille ja sit suihkuun.


      • -villirucola-
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        ja inhoon kameroita!

        meillä likan rippikahvitus ja kävin äitin kanssa tuopilla.Kelaa että monta tuntia oltiin mutta niin hauskaa oli että kolme vain otin;)

        12v meni Veikkolaan yöksi ja ukko vei,ihme että vei..

        Ukon nuorin sisko tuli suuri ihme koska sen sisarukset paskoja jotka eivät koskaan välitä ku itestään...

        Mun rumat kuvat ei onnistu koskaan vaikka kuinka yritän ja kameraan en tosiaankaan osaa enkä suoraan suotu katsomaan..!

        kunhan höpäjät, näkisitpä mun naamani


      • blondeistablondein72hki
        -villirucola- kirjoitti:

        kunhan höpäjät, näkisitpä mun naamani

        tapasin tänään entiseni ihan vaan kaverina tuopilla.

        meillä kävi entisen työpaikan päällikkö suloisen tyttärensä kanssa.

        Huomenna ois työpäivä.

        Kukaan ei ole suoranaisesti ruma mutta mä vaan oo karsee..


      • että olet
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        tapasin tänään entiseni ihan vaan kaverina tuopilla.

        meillä kävi entisen työpaikan päällikkö suloisen tyttärensä kanssa.

        Huomenna ois työpäivä.

        Kukaan ei ole suoranaisesti ruma mutta mä vaan oo karsee..

        ihan jees, ei kai sulla muuten olis niin vientiä miesten suhteenkaan. Mua ei kuule kukaan ees vilikase, ja kun oon vähänkin laihtunu niin naama senkun rapistuu
        :( En vois ees kuvutella laittavani kuva ittestäni tänne tai mihikään. En ees anna ottaa ikuna kuvia vaan oon mieluummin kuvaajana.


      • blondeistablondein72hki
        että olet kirjoitti:

        ihan jees, ei kai sulla muuten olis niin vientiä miesten suhteenkaan. Mua ei kuule kukaan ees vilikase, ja kun oon vähänkin laihtunu niin naama senkun rapistuu
        :( En vois ees kuvutella laittavani kuva ittestäni tänne tai mihikään. En ees anna ottaa ikuna kuvia vaan oon mieluummin kuvaajana.

        hetkeäkään että oisit niin kamala ku sanot olevas ja kauneushan on katsojan silmässä.

        Ihmettelen tosissaan kuinka viestiä löytyy vaikka tällänen oon mutta totenut että miehet juoksee karkuun jos itseään säälittelee.

        Itsevarmuus loistaa päällepäin;)

        Kaveripariskunta kävi tänään kahvilla.

        Töissä oli ihan kiva päivä.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        hetkeäkään että oisit niin kamala ku sanot olevas ja kauneushan on katsojan silmässä.

        Ihmettelen tosissaan kuinka viestiä löytyy vaikka tällänen oon mutta totenut että miehet juoksee karkuun jos itseään säälittelee.

        Itsevarmuus loistaa päällepäin;)

        Kaveripariskunta kävi tänään kahvilla.

        Töissä oli ihan kiva päivä.

        olen halunnut etsinyt seuraa niin kukaan ei puhu mutta kun en ees katso muita päin ja vaan olen niin heti mulle tullaan puhumaan;)


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        olen halunnut etsinyt seuraa niin kukaan ei puhu mutta kun en ees katso muita päin ja vaan olen niin heti mulle tullaan puhumaan;)

        olla vapaalla kotona mitään tekemättä.

        Käytiin kylläkin aamulla äitillä ja illalla on pyykkitupa.

        Viimeyönä meillä oli 12v likan kaveri ja 14v tytön poikakaveri.


      • tuota yökyläilyrallia?
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        olla vapaalla kotona mitään tekemättä.

        Käytiin kylläkin aamulla äitillä ja illalla on pyykkitupa.

        Viimeyönä meillä oli 12v likan kaveri ja 14v tytön poikakaveri.

        tuoko vieraat omat lakanat, pyyhkeet ym. Malttavatko hiljentyä nukkumaan oikiaikoihin ettei koko huushollin tarvitse valvoa? Mä en jaksa yökyläilyä jatkuvasti...


      • --------
        tuota yökyläilyrallia? kirjoitti:

        tuoko vieraat omat lakanat, pyyhkeet ym. Malttavatko hiljentyä nukkumaan oikiaikoihin ettei koko huushollin tarvitse valvoa? Mä en jaksa yökyläilyä jatkuvasti...

        Sillon tällön muksuilla yökylässä kavereita ja tuntuu, että koko kämppä on mullinmallin.. Muutenkin ihanaa olla vaan viikonloppuisin ihan vaan oman perheen kesken ja rauhottua, kun koko viikko kuitenkin painetaan töitä!


      • blondeistablondein72hki
        tuota yökyläilyrallia? kirjoitti:

        tuoko vieraat omat lakanat, pyyhkeet ym. Malttavatko hiljentyä nukkumaan oikiaikoihin ettei koko huushollin tarvitse valvoa? Mä en jaksa yökyläilyä jatkuvasti...

        noin vuoden ajan lähes päivittäin likkojen kavereita minimissään 8,joskus jospa 20 ja ei omia lakanoita eikä muitakaan,laitoin ruuat ja aamupalat....

        Ihan omasta halustani siis se oli silloin se kunnes tein stopin ja ne rajoittuivat vain viikonloppuihin joksikin aikaa...


      • blondeistablondein72hki
        -------- kirjoitti:

        Sillon tällön muksuilla yökylässä kavereita ja tuntuu, että koko kämppä on mullinmallin.. Muutenkin ihanaa olla vaan viikonloppuisin ihan vaan oman perheen kesken ja rauhottua, kun koko viikko kuitenkin painetaan töitä!

        kavereita oli arkena ja milloin mitenkin.Likan poikakaveri lähes joka yö.He olivat hiljaa mutta 12v likan kavereita kun oli niin voi sitä elämää ja en aina saanut nukutuksi kunnolla.Olinkin sitten keleen väsynyt töissä.

        Sekin asia rauhoitettu eli meille ei tule enää kukaan yöksi jos mulla töitä seuraavana päivänä mutta sen olen luvannut että saa tulla kun minulla vapaata,tosin ei aina silloinkaan.

        Joskus todellakin kaipaa omaakin rauhaa ja välillä en anna kenenkään tulla ees tuohon eteiseen odottamaan kun on tunne että pää räjähtää muuten ja haluaa olla ilman ylimääräisiä ääniä ja ilman ylimääräisiä ihmisiä.

        teen vuorotyötä eli mulla saattaa olla illat hommia samoin viikonloput ja niiden vastapainoksi joskus vapaata arkena.

        Nyt syön iltapalan ja BECKin jälkeen nukkumaan jotta jaksan huomisen rankan työpäivän.

        Mulla viideksi viikoksi työt helevtisti lisääntyneet samoin vastuu ja esimies sanoi ennen lomalle lähtöään että olen ns "pomona" nytten mutta missä viipyy sen mukainen liksa.Kun asiaa kysyin niin esimiehelle tuli äkkiä kiire mutta palaamme lomilta samoihin aikoihin joten otan asian heti puheeksi.En tykkää kun joudun kyttäämään että muut tekevät työnsä ja että kaikki sujuu mutta nautin vastuusta ja siitä tunteesta kun tiedän että pärjään ja opin uutta;))))


      • olis ollenkaan
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        noin vuoden ajan lähes päivittäin likkojen kavereita minimissään 8,joskus jospa 20 ja ei omia lakanoita eikä muitakaan,laitoin ruuat ja aamupalat....

        Ihan omasta halustani siis se oli silloin se kunnes tein stopin ja ne rajoittuivat vain viikonloppuihin joksikin aikaa...

        suostunut moiseen majatalonpitoon. Yks yökyläläinen menettelee, mutta jo 2-3 alkaa olla liikaa kerralla. Meillä on myös lasten huoneet senverran pieniä ettei niihin monta edes mahdu.


      • ihan sieltä...
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        kavereita oli arkena ja milloin mitenkin.Likan poikakaveri lähes joka yö.He olivat hiljaa mutta 12v likan kavereita kun oli niin voi sitä elämää ja en aina saanut nukutuksi kunnolla.Olinkin sitten keleen väsynyt töissä.

        Sekin asia rauhoitettu eli meille ei tule enää kukaan yöksi jos mulla töitä seuraavana päivänä mutta sen olen luvannut että saa tulla kun minulla vapaata,tosin ei aina silloinkaan.

        Joskus todellakin kaipaa omaakin rauhaa ja välillä en anna kenenkään tulla ees tuohon eteiseen odottamaan kun on tunne että pää räjähtää muuten ja haluaa olla ilman ylimääräisiä ääniä ja ilman ylimääräisiä ihmisiä.

        teen vuorotyötä eli mulla saattaa olla illat hommia samoin viikonloput ja niiden vastapainoksi joskus vapaata arkena.

        Nyt syön iltapalan ja BECKin jälkeen nukkumaan jotta jaksan huomisen rankan työpäivän.

        Mulla viideksi viikoksi työt helevtisti lisääntyneet samoin vastuu ja esimies sanoi ennen lomalle lähtöään että olen ns "pomona" nytten mutta missä viipyy sen mukainen liksa.Kun asiaa kysyin niin esimiehelle tuli äkkiä kiire mutta palaamme lomilta samoihin aikoihin joten otan asian heti puheeksi.En tykkää kun joudun kyttäämään että muut tekevät työnsä ja että kaikki sujuu mutta nautin vastuusta ja siitä tunteesta kun tiedän että pärjään ja opin uutta;))))

        itsestään kotoisin, että joutuu vastuuseen ilman korvausta. Satunnaosesti päivä tai kaks menee, mutta kyllä pidemmästä ajasta pitäisi saada asiallinen korvaus.


      • blondeistablondein72hki
        ihan sieltä... kirjoitti:

        itsestään kotoisin, että joutuu vastuuseen ilman korvausta. Satunnaosesti päivä tai kaks menee, mutta kyllä pidemmästä ajasta pitäisi saada asiallinen korvaus.

        en voi jättää tekemättäkään.

        Taatusti puhun pomolle asiasta kun lomilta palaa.


      • blondeistablondein72hki
        olis ollenkaan kirjoitti:

        suostunut moiseen majatalonpitoon. Yks yökyläläinen menettelee, mutta jo 2-3 alkaa olla liikaa kerralla. Meillä on myös lasten huoneet senverran pieniä ettei niihin monta edes mahdu.

        huoneet likoillakaan.Ihmettelinkin monesti että miten mahtuivatkin.

        En todellakaan nykyään moiseen enää suostu.

        12v likka oli viime yön kaverinsa isällä ja tänään se lähti kaverinsa kanssa Veikkolaan sen tytön äitille.

        Minä,ukko ja nuorin tyttö juotiin kahvit töideni jälkeen entisen työpaikkamme päälliköllä.Se myy likalle kun muutta Treelle koneen kaikkine vekottimineen 100e kun maksais yli tonnin kaupasta.

        Huomenna tilaan kampaaja ajan.Toivottavasti saan sen ensi viikoksi.

        just söin 16v tytön tekemän iltapalan.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        huoneet likoillakaan.Ihmettelinkin monesti että miten mahtuivatkin.

        En todellakaan nykyään moiseen enää suostu.

        12v likka oli viime yön kaverinsa isällä ja tänään se lähti kaverinsa kanssa Veikkolaan sen tytön äitille.

        Minä,ukko ja nuorin tyttö juotiin kahvit töideni jälkeen entisen työpaikkamme päälliköllä.Se myy likalle kun muutta Treelle koneen kaikkine vekottimineen 100e kun maksais yli tonnin kaupasta.

        Huomenna tilaan kampaaja ajan.Toivottavasti saan sen ensi viikoksi.

        just söin 16v tytön tekemän iltapalan.

        12v likan kaveri sieltä veikkolasta ja 14v tytön poikakaveri.

        Grillattiin äsken pihalla naapureiden kanssa.


      • villirucola
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        12v likan kaveri sieltä veikkolasta ja 14v tytön poikakaveri.

        Grillattiin äsken pihalla naapureiden kanssa.

        mutta asutko kerrostalossa/rivarissa kun niin paljon olette naapureiden kanssa tekemisissä, kahveilla, grillailuja ym.?

        Me kun jutellaan naapurien kanssa lähinnä postilaatikolla...


      • blondeistablondein72hki
        villirucola kirjoitti:

        mutta asutko kerrostalossa/rivarissa kun niin paljon olette naapureiden kanssa tekemisissä, kahveilla, grillailuja ym.?

        Me kun jutellaan naapurien kanssa lähinnä postilaatikolla...

        asumme.

        Ensi yöksi meille jälleen se tyttö Veikkolasta,likan poikakaveri ja vanhimman siskon kasoistytöt 11v.

        kahdesti oon koiran kanssa ollut tänään lenkillä,tein risottoa ruuaksi ja kohta sauna.

        Uteliaisuus ei haittaa.

        Saunan jälkeen iltapala.

        Käyn koiran kanssa kävelyllä aina kun vituttaa,ahdistaa,väsyttää väärään aikaan,jos tuntuu että seinät kaatuu päälle,päätä särkee....Onpahan siitä hyötyä sekä minulle että koiralle;))

        Oltiin naapurin kanssa kahvilla pihalla sen jälkeen kun oltiin käyty terevyspäivystyksessä kun miehellä silmäluomen tulehdus,hain apteekista lääkkeet ja 12v tyttö oksenteli mutta nyt jo parempi olo.

        Kävin sauna lonkeron ostamassa.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        asumme.

        Ensi yöksi meille jälleen se tyttö Veikkolasta,likan poikakaveri ja vanhimman siskon kasoistytöt 11v.

        kahdesti oon koiran kanssa ollut tänään lenkillä,tein risottoa ruuaksi ja kohta sauna.

        Uteliaisuus ei haittaa.

        Saunan jälkeen iltapala.

        Käyn koiran kanssa kävelyllä aina kun vituttaa,ahdistaa,väsyttää väärään aikaan,jos tuntuu että seinät kaatuu päälle,päätä särkee....Onpahan siitä hyötyä sekä minulle että koiralle;))

        Oltiin naapurin kanssa kahvilla pihalla sen jälkeen kun oltiin käyty terevyspäivystyksessä kun miehellä silmäluomen tulehdus,hain apteekista lääkkeet ja 12v tyttö oksenteli mutta nyt jo parempi olo.

        Kävin sauna lonkeron ostamassa.

        Veikkolaan.Naapuri vei.

        Kahvit juotiin pihalla naapurin kanssa.

        Syötiin ja tein salaattia.

        Kävin suihkussa.

        Kohta asioille.

        11v serkkulikat meillä tiistaihin asti.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        Veikkolaan.Naapuri vei.

        Kahvit juotiin pihalla naapurin kanssa.

        Syötiin ja tein salaattia.

        Kävin suihkussa.

        Kohta asioille.

        11v serkkulikat meillä tiistaihin asti.

        käytiin kaveriperheen ja kummipojan kanssa töideni jälkeen.

        89v mummia käväistiin sairaalassa katsomassa samalla ku ukon silmän takia lääkärissä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2830
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      104
      2065
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      993
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe