joku keski-ikänen idiootti tietysti... joskus muinaisuudessa 60-luvul tuli sarja nimeltä vaimoni on noita jossa pääosassa oli mies jonka vaimo oli ylläri..noita!
ja siitä joku fiksu sitten keksi että eipäs laitetakkaan tämän uuden sarjan nimeksi lumotut niinkuin pitäisi vaan tällanen idioottipaska että nekin kolme vanhaa kääkkää saa hymyillen muistella vanhoja hyviä aikoja...
Kuka keksi tyhmän nimen???
8
620
Vastaukset
- Taku
Toi on totta, mut aattele, kun lehes lukis, et:
"Lumotut tulee siihen ja siihen aikaan"
Ketä kiinnostais ees kattoo sarjaa nimelt Lumotult, ei se nimi kiinnostais ketään!- Maryann
onhan toi totta...tästä tulemmekin siihen tulokseen et suomen kieli on pönttöö..
- Phoebe
Sulla on oma mielipide mut täs tulee mun kritiikki:
Ensinnäkin Vaimoni on noita tuli vasta Siskoni on noidan jälkeen. Toiseksi, kukaan keski-ikäinen ei ole keksinyt sitä nimeä. Ja kolmanneksi, sen keksi itse sarjan kirjoittaja!- minä
tossa kritiikissäs oli ny kaikki niin pieles ku vaan olla ja voi...hölmö...miettisit vähä mitä kirjottelet tai tarkistaisit ees ennen ku meen laukoo olemattomia totuuksia...
- lkjl
syytä suomalaisia, koska ne keksi tälläsen nimen u know!! Jos se olis charmed, ei olisi mitään siskoni on noitaa!
- *Piper*
No jaa...Minusta suomennos on kyl todel huono...Myös muita on suomennuttu aivan pöljästi...Varsinki leffat..Kuten esin Faculty on suomennuttu kauhun oppitunnit mikä on mielestäni hullua..Mut ku me tavalliset ihmiset ei voida vaikuttaa asiaan..
- klgd
*Piper* kirjoitti:
No jaa...Minusta suomennos on kyl todel huono...Myös muita on suomennuttu aivan pöljästi...Varsinki leffat..Kuten esin Faculty on suomennuttu kauhun oppitunnit mikä on mielestäni hullua..Mut ku me tavalliset ihmiset ei voida vaikuttaa asiaan..
tätä mä tarkoitan! suomalaiset eivät edes osaa suomentaa elokuvien nimiä! Jos katsojilla olisi valtaa, ei tulisi mitään ristiriitoja, sillä katsojathan OSAAVAT SUOMANTAA OIKEIN, paitsi kuin eräät!
- Piper Halliwell
Ei se nimi mun mielestä oo tyhmä. Mut se ois tyhmää jos sanois että mä meen kattomaan lumottuja......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1082619
- 1072052
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2071583Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41575Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581021
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976