Kuka keksi tyhmän nimen???

Maryann

joku keski-ikänen idiootti tietysti... joskus muinaisuudessa 60-luvul tuli sarja nimeltä vaimoni on noita jossa pääosassa oli mies jonka vaimo oli ylläri..noita!
ja siitä joku fiksu sitten keksi että eipäs laitetakkaan tämän uuden sarjan nimeksi lumotut niinkuin pitäisi vaan tällanen idioottipaska että nekin kolme vanhaa kääkkää saa hymyillen muistella vanhoja hyviä aikoja...

8

400

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taku

      Toi on totta, mut aattele, kun lehes lukis, et:
      "Lumotut tulee siihen ja siihen aikaan"

      Ketä kiinnostais ees kattoo sarjaa nimelt Lumotult, ei se nimi kiinnostais ketään!

      • Maryann

        onhan toi totta...tästä tulemmekin siihen tulokseen et suomen kieli on pönttöö..


    • Phoebe

      Sulla on oma mielipide mut täs tulee mun kritiikki:

      Ensinnäkin Vaimoni on noita tuli vasta Siskoni on noidan jälkeen. Toiseksi, kukaan keski-ikäinen ei ole keksinyt sitä nimeä. Ja kolmanneksi, sen keksi itse sarjan kirjoittaja!

      • minä

        tossa kritiikissäs oli ny kaikki niin pieles ku vaan olla ja voi...hölmö...miettisit vähä mitä kirjottelet tai tarkistaisit ees ennen ku meen laukoo olemattomia totuuksia...


    • lkjl

      syytä suomalaisia, koska ne keksi tälläsen nimen u know!! Jos se olis charmed, ei olisi mitään siskoni on noitaa!

      • *Piper*

        No jaa...Minusta suomennos on kyl todel huono...Myös muita on suomennuttu aivan pöljästi...Varsinki leffat..Kuten esin Faculty on suomennuttu kauhun oppitunnit mikä on mielestäni hullua..Mut ku me tavalliset ihmiset ei voida vaikuttaa asiaan..


      • klgd
        *Piper* kirjoitti:

        No jaa...Minusta suomennos on kyl todel huono...Myös muita on suomennuttu aivan pöljästi...Varsinki leffat..Kuten esin Faculty on suomennuttu kauhun oppitunnit mikä on mielestäni hullua..Mut ku me tavalliset ihmiset ei voida vaikuttaa asiaan..

        tätä mä tarkoitan! suomalaiset eivät edes osaa suomentaa elokuvien nimiä! Jos katsojilla olisi valtaa, ei tulisi mitään ristiriitoja, sillä katsojathan OSAAVAT SUOMANTAA OIKEIN, paitsi kuin eräät!


    • Piper Halliwell

      Ei se nimi mun mielestä oo tyhmä. Mut se ois tyhmää jos sanois että mä meen kattomaan lumottuja......

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1595
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      172
      1263
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1090
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1037
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      86
      930
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      861
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      858
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      61
      779
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      753
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      748
    Aihe