`Illan monivetoon teemme 240 rivin säästöjärjestelmän, jolla tavoitellaan oikein paperirahaa`
...luuleeko tietäjät-`vihjepalvelu` että muut tavoittelevat monivedosta vain kolikoita? v***u sentään..
fiksua touhua
hohhoijaataaskerran
5
392
Vastaukset
- monari
jos vaikka osuiskin,ja ainaskin tuo viimmeinen ,ihan mukavaa rahaa jo senteilläkin sais
- peluriukko
jo noilllahan sais jo yli 20donaa euroja,,ja joku sen ottikin,onnittelut hänelle/heille
- ainakaan minulle
en ole kyllä ikinä voittanu tietäjien monivedoilla,enkä enää viitti edes kokeilla.
- vedän välillä
ainakaan minulle kirjoitti:
en ole kyllä ikinä voittanu tietäjien monivedoilla,enkä enää viitti edes kokeilla.
täysosuman vihjeillä monaria se on osunut muutaman kerran
- monivetopelaaja
vedän välillä kirjoitti:
täysosuman vihjeillä monaria se on osunut muutaman kerran
täysosuma ja vetoguru ovat hyviä,tietäjät ei minun kokemuksella.jormaa en ole kokeillut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201943- 691906
- 381877
- 211741
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341449Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337